معرفی موتورهای کنترلی و باطری خور اسباب بازی

معرفی موتورهای کنترلی و باطری خور اسباب بازی
در این مقاله ضمن معرفی انواع موتورهای اسباب بازی، شما را با محبوبترین انواع موتورهای کنترلی آشنا خواهیم کرد.

موتورهای اسباب بازی کنترلی یکی از اسباب بازی‌های محبوب کودکان است که در مدل‌های مختلف موجود هستند. ما در این مقاله می‌خواهیم شما را با محبوب‌ترین موتورهای اسباب بازی کنترلی آشنا کرده و ویژگی‌های آن‌ها را بیان کنیم.

بهترین موتورهای اسباب بازی کنترلی شارژی برای هر گروه سنی متفاوت است. اگر قصد خرید یک موتور کنترلی دارید بهتر است ابتدا این راهنمای جامع را در این باره مطالعه کنید تا بهتر بتوانید تصمیم بگیرید.

موتورهای اسباب بازی کنترلی شارژی برای سنین مختلف مناسب هستند

موتور کنترلی چیست؟

 موتور کنترلی؛ نوعی اسباب بازی کنترلی ست که می‌توان از طریق کنترلر و از راه دور این وسیله را حرکت داد یا آن را با دست روی سطوح مختلف حرکت داد. برای این که بهترین موتورهای اسباب بازی کنترلی شارژی و غیر شارژی را بخرید، باید به چند نکته توجه کنید که در ادامه برای شما مطرح خواهیم کرد.  

امکانات ثانویه

یکی از نکات مهم در انتخاب موتور، بحث امکانات جانبی است. این موارد می‌تواند شامل پخش موسیقی، روشن شدن LED و موارد دیگر باشد. همچنین باید به کیفیت این امکانات نیز توجه داشته باشید.

محبوب‌ترین موتورهای اسباب بازی کنترلی برای هر رده سنی مفهومی متفاوت دارد. برای کودک دو ساله موتورهایی که موزیکال هستند و یک حرکت تکراری انجام می‌دهند، بسیار جذاب است. در حالی که برای افرادی که رده سنی بالاتری دارند، اولویت با موارد کنترل دار خواهد بود. آن‌ها دیگر با دیدن موتوری که صرفاً چراغ‌های آن روشن می‌شود، هیجان‌زده نخواهند شد.

ابعاد موتور

نکته بعدی که باید هنگام خرید مدنظر قرار دهید، ابعاد موتور است. هرچقدر این موتور بزرگ‌تر باشد، قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند.

کیفیت موتور ساخته شده

بهترین موتورهای اسباب بازی کنترلی شارژی و غیرشارژی از مواد اولیه با کیفیتی ساخته شده است. عموماً این محصولات در قالب‌های یک تکه ساخته شده اند. برای این که بتوانید کیفیت ساخت را تشخیص دهید به نقاط اتصال روی بدنه موتور دقت کنید. 

کنترلر

کنترلر موتورهای اسباب بازی یکی از نکات مهم در هنگام انتخاب موتورهای قابل کنترل است. باید کیفیت دکمه‌ها و همچنین میزان برد این وسیله بررسی شود.

گیربکس

مدل گیربکسی را حتماً قبل از خرید امتحان کنید. برای این کار کافی است که آن را روی یک سطح چندین بار عقب و جلو ببرید. با این کار می‌توانید صدای درگیر شدن چرخ دنده‌ها را بشنوید.

محصولاتی که بر اساس مدل های واقعی ساخته می شوند جز محبوب‌ترین موتورهای اسباب بازی کنترلی هستند

تنوع بالای انواع موتورهای شارژی و باطری خور

موتورهای شارژی به دو صورت هستند، برخی از آن‌ها از باطری‌های قابل شارژ استفاده می‌کنند که در داخل خود موتور تعبیه شده است و باید برای شارژ کردنشان، سیم خروجی از باتری را به آداپتور وصل کرد. برخی دیگر از باتری‌های یک‌بار مصرف بهره می‌برند. برخی از مدل‌های باطری خور نیز قابل کنترل هستند. 

قیمت و عکس موتورهای اسباب بازی کنترلی

محبوب‌ترین موتورهای اسباب بازی کنترلی رنج قیمتی متفاوتی دارند. یکی از نکات موثر بر قیمت، میزان کنترلی است که می‌توانید روی موتور داشته باشید؛ مثلاً برخی از موتورها صرفاً قابلیت حرکت به عقب و جلو دارند، اما مدل‌های پیشرفته را می‌توانید در هر جهتی که دوست دارید، جا به جا کنید.

برای این که بتوانید یک موتور اسباب بازی خوب خریداری کنید، می‌توانید از محصولات متفاوت سایت کودک پلاس بازدید کرده و رضایت مشتریان و نحوه سرویس دهی ما را مشاهده کنید.

در این سایت قیمت و عکس موتورهای اسباب بازی کنترلی در اختیار شما قرار می‌گیرد. به این ترتیب می‌توانید خریدی آگاهانه داشته باشید.

محبوب ترین موتورهای اسباب بازی کنترلی الزاما گران‌ترین موارد نیستند؛ بلکه کارایی و میزان درگیر کردن کودکان، عامل تعیین کننده در محبوبیت این اسباب بازی است. معمولا کنترل دارها گران‌تر هستند. همچنین ابعاد موتور و جنس این محصول روی قیمت بسیار اثرگذار است.  

محبوب بودن موتورهای اسباب بازی کنترلی به قیمت، امکانات و جنس آن ها بستگی دارد

معرفی 5 مدل از پرفروش‌ترین موتورهای اسباب بازی

این موتورها برای کودکان بسیار جذاب هستند. به طور کلی موتورهای اسباب بازی به دو دسته کنترلی و گیربکسی تقسیم می‌شوند.

در مدل گیربکسی حرکت بر اساس چرخ دنده است. عموماً این مدل عمر بیشتری نسبت به موتورهای کنترلی دارد. کودکان می‌توانند آن را روی زمین، مبل و غیره به حرکت در آورند و در دنیای خیالی خود موتورسواری کنند. برخی از معروف‌ترین موتورها در مدل گربکسی، به صورت کششی هستند، یعنی می‌توانید آن را به عقب کشیده و رها کنید تا شروع به حرکت کند.

موتور کنترلی به دو دسته کنترلردار و غیر کنترلردار تقسیم می‌شود. در حالت اول شما از یک کنترلر استفاده کرده و آن را به حرکن در می‌آورید. در مدل دوم موتور صرفاً یک حرکت مشخص انجام می‌دهد که عموماً با موزیک و نور همراه است. در ادامه برخی از مشخصات جدیدترین موتورهای اسباب بازی موزیکال باطری خور و کنترلی را برای شما شرح می‌دهیم.

جدیدترین موتورهای اسباب بازی عموما دارای موزیک و نورهای جذابی هستند

موتور موزیکال حرکتی

موتورهای اسباب بازی موزیکال طرفداران زیادی در میان کودکان دارند. این اسباب بازی‌های موزیکال و دوست داشتنی، همه کودکان را سرگرم می‌کنند و می‌توانند یک سرگرمی جذاب برای فرزندان شما باشند. حتی اگر فرزند شما علاقه چندانی به اسباب بازی‌های موزیکال نداشته باشد، احتمالاً به این اسباب بازی علاقه‌مند خواهد شد.

این موتور موزیکال یک اسباب بازی عالی برای کودکان زیر 5 سال است که می‌توانند ساعت‌ها با آن بازی کنند، بدون آن که لحظه‌ای خسته شوند. این اسباب بازی به طور همزمان دو کار را انجام می‌دهد؛ هم حرکت می‌کند و هم موسیقی پخش می‌کند.

موتور موزیکال حرکتی برای قبل از 5 سالگی یک اسباب بازی فوق العاده است

موتور پلیس موزیکال

یکی از مهم‌ترین شغل‌هایی که کودکان به آن علاقه دارند، پلیس است. می‌توانید با خرید این محصول برای کودک خود، به علاقه او پاسخ دهید. در این اسباب بازی، پلیسی روی موتور نشسته است که دست‌هایش قابلیت تکان خوردن دارد. به این ترتیب می‌توانید موتورسوار را در حالت‌های مختلف قرار دهید. این اسباب بازی نیاز به سه باطری قلمی دارد و ابعاد آن 230*180*80 میلی متر است.

موتور پلیس موزیکال احساسی واقعی را به فرزند شما منتقل می کند

موتور کنترلی مدل crazon

در میان کودکان، این مدل یکی از محبوب‌ترین موتورهای اسباب بازی کنترلی است. یکی از ویژگی‌های اصلی این موتور این است که به راحتی می‌توانید آن را به جلو، عقب، چپ و راست  جا به جا کنید. این نوع موتورها با داشتن طرح‌ها و رنگ‌های مختلف برای کودکان بسیار سرگرم‌کننده هستند و می‌توانند یکی از گزینه‌های بسیار مناسب برای کودکان باشند. کنترلر این موتور نیاز به دو باطری قلمی دارد. همچنین خود موتور از باتری‌های قابل شارژ استفاده می‌کند.  

موتور سیکلت کنترلی تعادلی HC-802

 این موتور دارای یک موتور سوار است و از ژیروسکوپ با 6 محور استفاده شده تا تعادل موتورسوار حفظ شود. همچنین چراغ‌های جلو و عقب آن قابلیت روشن شدن دارند. برای کار کردن آن نیاز به 2 باتری قلمی دارید.

موتورسیکلت کنترلی دودزا 333MT21101-

ریموت کنترل این مدل 2.4 گیگا هرتز است و باتری شارژی آن 7.4 ولت 1200 میلی آمپر. این موتورسیکلت از جنس پلاستیک بوده و برای کودکان بسیار جذاب است. ابعاد این محصول 35*37*8 سانتی متر است و کودکان هنگام بازی با آن حس سواری به صورت آفرود خواهند داشت.

جمع بندی

سایت کودک پلاس، شما را با بهترین موتورهای اسباب بازی کنترلی شارژی آشنا کرده و تمام امکانات آن را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما با گشتن در سایت می‌توانید با قیمت و عکس موتورهای اسباب بازی کنترلی آشنا شوید و مشخصات هرکدام را با هم مقایسه کرده و مناسب‌ترین اسباب بازی را برای کودکتان تهیه کنید

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)