معرفی عروسک های پولشی و پارچه ای

معرفی عروسک های پولشی و پارچه ای
عروسک های پولشی و پارچه های به نوعی از عروسک گفته می شود که نرم، مخملی و پرز دار بوده ، که داخل آن با الیافی مثل کٌرک، پٌرز، پنبه ی مصنوعی، پوشال و یا حتی دانه­ های یونولیت پر می­ شود.

در دنیای متنوع اسباب بازی ها، عروسک های پارچه ای و پولشی همچنان جایگاه خود را دارند. مخصوصا عروسک پولیشیقابل شستشو که برای کودکان مناسب­ تر هستند، چون با شستن آن، به راحتی آلودگی ها پاک می­ شوند و برای کودک ضرری ندارد.

عروسک­های پولیشی و پارچه ­ای حتی برای بزرگسالان نیز جذاب اند. عروسک ها از هر نوع معمولا در دسته بندی اسباب بازی دخترانه قرار می گیرد.در اتاق دخترها و پسرهای جوان هم حداقل یک عروسک خرس بزرگ پشمالو به چشم می­ خورد که حتی باعث جذاب­تر شدن فضای اتاق شده است.

عروسک های پولشی محبوب همه دختران

اما عروسک پولشی چیست؟عروسک پولیشی، عروسکی نرم، مخملی و پٌرزدار است که داخل آن با الیافی مثل کٌرک، پٌرز، پنبه ی مصنوعی، پوشال و یا حتی دانه­ های یونولیت پر می­ شود. الیاف استفاده شده برای پر کردن عروسک اهمیت بالایی دارد و از عوامل تعیین کننده ی کیفیت و قیمت آن محسوب می­ شود.

عروسک­های پولیشی معمولا به شکل حیوانات ساخته می­ شوند که طراحی جالب ظاهری آن­ها مثل چشمان بزرگ و یا بدن کوچک باعث می­ شود جذاب­تر به نظر برسند.

تاریخچه ی ساخت عروسک پولیشی به اواخر قرن نوزدهم برمی­ گردد. محل تولد و پیدایش عروسک­های پولیشی، کشور آلمان است. 12 سال بعد از شروع تولید این عروسک­ها در آلمان، کمپانی Ithaca kitty،عروسک­های پولیشی را با شخصیت حیوانات در آمریکا تولید و وارد بازار کرد.

 عروسک های پولشی ضد حساسیت هستند

عروسک­های پارچه­ ای از قدیمی­ ترین عروسک­ هایی هستند که بعضی از مدل­های آن دست­ ساز است و با مواد نرم پٌر می­ شوند. در گذشته معمولا درون عروسک­های پارچه ­ای را با مواد دورریز درون خانه پٌر می­ کردند.

امروزه عروسک­های پولیشی با فناوری خاص و الیاف مخصوص ساخته می­ شوند که باعث تفاوت میان آن ها با عروسک­ پارچه­ ای می­ شود. عروسک­ های پولیشی را طوری می­ سازند که قابل شستشو با ماشین لباسشویی باشد. این موضوع محبوبیت عروسک پولیشی را در میان خریداران افزایش می­ دهد.

 

عروسک­های پولیشی را بر اساس شخصیت­های محبوب کارتونی می­ سازند و خرید آن­ها هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری از فروشگاه­های اسباب بازی امکان پذیر است.

در ادامه به معرفی تعدادی از عروسک های پولشی و پارچه ای موجود درفروشگاه کودک پلاس (https://koodakplus.com/)خواهیم پرداخت

 

عروسک چشم درشت دیزرت گرل با موهای آبی فانتزی مدلDY8811A

عروسک چشم درشت دیزرت گرل با موهای آبی فانتزی مدل DY8811A؛ عروسک دیزرت گرل؛ اسباب بازی دخترانه هست که موزیکال هست. این عروسک چشم های درشتی دارد و بسیار جذاب هست.

عروسک چشم درشت دیزرت گرل با موهای آبی فانتزی مدل DY8811A با بدنه ایمن

این عروسک،جنس گوشتی دارد. موهای عروسک دوخت هست و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هست. دست و پای عروسک متحرک هست و کودک می تواند ساعت ها با این عروسک جذاب سرگرم شود. عروسک دیزرت گرل با موهای چند رنگ، از محصولات آموزشی موجود درکودک پلاس هست که بسیار محبوب می باشد.

کاکتوس رقصنده و سخنگو شارژی با رقص نور و کابل شارژ (جنس اصلی)

کاکتوس رقصنده و سخنگو شارژی با رقص نور و کابل شارژ (جنس اصلی)؛ یکی از اسباب بازی هایی که به تازگی محبوبیت ویژه ای در بین مردم کسب کرده اند، کاکتوس های رقصنده و سخنگو هستند. این کاکتوس سخنگو که در یک گلدان نرم قرار دارد، از جنس پولیش می باشد و برای کودکان جذابیت بسیاری دارد. عروسک کاکتوس رقصنده؛ یک مدل شارژی می باشد و به سادگی با استفاده از کابلی که به همراه محصول است، و با استفاده از شارژر موبایل قابل تغذیه است. این محصول با طراحی جذاب و بانمکی که دارد، توانست به سرعت در بین افراد جامعه به محبوبیت ویژه ای دست پیدا کند، به طوری که فقط کودکان نیستند که به آن علاقه دارند و طرفداران زیادی نیز در بین بزرگسالان دارد.

کاکتوس رقصنده و سخنگو که شارژی می باشد

دارای نورپردازی های بسیار زیبایی است و جنس بسیار لطیفی دارد، به طوری که استفاده از آن برای کودکان بسیار راحت است. همچنین لازم به ذکر است که جنس این کاکتوس موزیکال، کاملا ضد حساسیت بوده و برای کودکان و بزرگسالان بی خطر می باشد. این کاکتوس می تواند با بیش از 30 آهنگی که در حافظه خود دارد برقصد، و برای ساعت ها کودک شما را سرگرم نگه دارد.

 

عروسک کره ای مفصل دار مدلx809

عروسک کره ای مفصل دار مدل x809؛ این عروسک در 11 مدل مختلف عرضه شد هاست. برای کودکان بالای 3 سال مناسب بوده از از آنجایی که ساخت کشور کره می باشد به خوبی نشان دهده چهره کشور های شرق آساد بخصوص کرده می باشد.

عروسک کره ای مفصل دار مدل x809 با موهای دوخته شده

این عروسک،جنس گوشتی دارد. موهای عروسک دوخت و باکیفیت هست. این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هست.دست و پای عروسک کره ایمتحرک هست و کودک می تواند ساعت ها با این عروسک جذاب سرگرم شود. 

 

سگ پشمالو موزیکال خوابیده روی فرش طوسی مدلFA-017

سگ پشمالو موزیکال خوابیده روی فرش طوسی مدل FA-017؛ سگ پشمالوی موزیکال بوده و در 4 رنگ موجود می باشد و برای بعد از 3 سالگی مناسب می باشد.

سگ پشمالو موزیکال خوابیده با طراحی بسیار طبیعی

همچنین عروسک هایی که بر اساس انسان و یا حیوانات ساخته می شوند، به دلیل واقعی تر بودن، جذابیت ویژه ای برای کودکان دارند.

این عروسک صدایی شبیه به صدای سگ را از خود تولید می کند و در بسته بندی آن یک زیرانداز مخصوص موجود است. ربات سگ شارژی، از دیگر محصولات موجود درفروشگاه اینترنتی کودک پلاس هست که جنبه آموزشی نیز دارد.

 

 

عروسک خرس تدی مدل رزی کد 105bear

عروسک خرس تدی مدل رزی کد 105 bear؛ دارای 60 سانتی متر ارتفاع است و همچنین گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا دارد.

عروسک خرس تدی؛ آنتی آلرژی است

این اسباب بازی در دو رنگ عرضه می شود، و فاقد هر گونه مواد مضر برای سلامتی انسان است. عروسک طرح خرس تدی دخترانه؛ دارای ابعاد ۳۵۰x۳۵۰x۶۰ میلی ‌متر و وزن ۶۰۰ گرم می باشد. این عروسک از جنس پولیش تولید شده است، که بسیار نرم و لطیف و قابل شست و شو در ماشین لباسشویی است.

 

عروسک مدل خرس سه قلب کد 107bear

عروسک مدل خرس سه قلب کد 107 bear؛ دارای 120 سانتی متر ارتفاع و دارای 2200 گرم وزن می باشد. بازی با عروسک مدل خرس یه قلبفرایند یادگیری را برای کودکان لذت بخش می کند. کودک در حین بازی با عروسک نیاز هایی از قبیل، کسب موفقیت و آزادی را درک و برطرف می کند.

عروسک مدل خرس سه قلب  با قابلیت شست شو بدون تغییر رنگ

عروسکمدل خرس سه قلب کد 107؛ در رنگ صورتی روشن تولید می شود و همچنین قابلیت شست ‌و شو در ماشین لباسشویی را دارد. محصول مورد نظر دارای ابعاد ۳۰۰x۵۰۰x۱۲۰۰ میلی‌ متر و وزن ۲۲۰۰ گرم می باشد. این اسباب بازی را از نوعی پارچه نرم به نام پولیشی تولید می کنند، که البته هیچ گونه حساسیتی برای کودکان ندارد.

 

عروسک سگ پولیشی خارجی 21 سانتی کد 109Dog

عروسک سگ پولیشی خارجی 21 سانتی کد 109 Dog؛ یکی از مدل های محبوب عروسک، مدل های پولیشیهستند. این عروسک ها به دلیل جنس نرمی که دارند، برای استفاده در سنین پایین مناسب هستند. عروسک سگ پولیشی خارجی مدل 41-2021؛ دارای 21 سانتی متر ارتفاع می باشد.

عروسک سگ پولیشی خارجی با سایز مناسب برای نوزادان

این محصول در دو رنگ خاکستری و نارنجی عرضه می شود، که می توانید از کودک پلاس سفارش دهید. این عروسک سگ پولیشی کیوت قابلیت شست و شو در ماشین لباس شویی را دارد، که باعث می شود تا بتوانید همیشه یک اسباب بازی تمیز را در دسترس کودک خود قرار دهید. رشد خلاقیت، تقویت قدرت تخیل و همچنین تقویت حس مسئولیت پذیری، از جمله مزیت های بازی با این سگ پولیشی دوست داشتنی است. همچنین لازم به ذکر می باشد که این عروسک با استفاده از مواد اولیه استاندارد ساخته شده، و عاری از هرگونه ماده سمی و یا حساسیت زا می باشد.

 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)