معرفی محبوب ترین لوازم آرایش و میکاپ واقعی کودک

معرفی محبوب ترین لوازم آرایش و میکاپ واقعی کودک
با توجه به تنوع بالای لوازم آرایشی اسباب بازی و طرح‌های زیبای آن، این وسایل جذابیت زیادی دارند و اوقات خوش و سرگرمی جذابی را برای کودکان ایجاد می‌کنند. در هنگام بازی، کودکان از نظر جسمی، عاطفی و اجتماعی رشد می‌کنند و پرورش می‌یابند.

دختربچه‌ها از طرفداران پروپا قرص لوازم آرایشی واقعی کودک هستند. از آنجا که دختران از کودکی به دنبال زیبایی هستند، از هر فرصتی برای دست زدن به لوازم آرایشی مادر خود استفاده می‌کنند. طراحان و تولیدکنندگان اسباب بازی، به منظور پاسخگویی به حس کنجکاوی کودکان، اقدام به تولید میز آرایش و دستگاه چاپ ناخن کودک کردند.

به این ترتیب والدین می‌توانند به جای ممانعت کودک از دست زدن به وسایل آرایش مادر، برای او ست لوازم آرایش اسباب بازی دخترانه که مخصوص کودکان است، تهیه کنند.

لوازم آرایشی دخترانه اسباب بازی مواد و وسایلی دارد که واقعی هستند و کودک می‌تواند آن‌ها را استفاده کند. لوازم آرایشی کودک و استمپر ناخن کودک علاوه بر جنبه سرگرمی و بازی، جنبه آموزشی نیز دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا به جزئیات بیشتری از این مبحث بپردازیم.

اسباب بازی وسایل آرایش دخترانه

این ست دارای لوازم آرایشی گوناگونی از قبیل رژ لب، لاک، برق لب، برس، گل‌سر، آینه و چندین وسایل آرایشی دیگر است که کودک می‌تواند آن‌ها را استفاده کند.

لوازم آرایشی اسباب بازی دخترانه برای رده سنی بالای 3 سال مناسب است و توصیه می‌شود کودکان کمتر از 3 سال از این اسباب بازی استفاده نکنند. این اسباب بازی به منظور طراحی ظاهر زیبا و جذاب برای کودکان در بسته‌بندی آن‌ها از رنگ‌های متنوع و شاد استفاده می‌شود.

در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین و پرفروش ترین لوازم آرایش واقعی بچه گانه موجود در فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس خواهیم پرداخت.

 

پک آرایشی کودک سايز بزرگ مدل 20011

پک آرایشی کودک سايز بزرگ مدل 20011؛ برای بعد از 3 سالگی مناسب است. این ست لوازم آرایشی بچه گانه شامل 2 لاک ناخن مختلف و تعدادی لوازم آرایش چشم و گونه می باشد.

کودک با استفاده از پک آرایشی کودک سايز بزرگ مدل 20011 می تواند ناخن های خود را تزیین کند

این اسباب بازی شیک دخترانه با استفاده از مواد با کیفیت ساخته شده و کاملا بهداشتی می باشد، و به همین دلیل هیچ خطری برای سلامتی کودک شما نخواهد داشت. پک آرایشی کودک سایز بزرگ  شامل 30 ابزار مختلف می باشد، که کودک شما می تواند با استفاده از آن ها خود را آرایش کند، و از این طریق خلاقیت و تمرکز خود را تقویت کند. همچنین بازی با این پک آرایشی باعث افزایش هماهنگی بین چشم و دست می شود.

 

ست لوازم آرایشی کودک طرح یونیکورن مدل FT2011

ست لوازم آرایشی کودک طرح یونیکورن مدل FT2011؛ پک آرایشی سايز بزرگ مدل FT2011 برای بعد از 3 سالگی مناسب است. این ست لوازم آرایشی بچه گانه شامل 3 عدد لاک ناخن مختلف و تعدادی لوازم آرایش چشم و گونه می باشد.

با استفاده از ست لوازم آرایشی کودک طرح یونیکورن مدل FT2011 می توان موهای عروسک را بافت

این اسباب بازی دخترانه با استفاده از مواد با کیفیت ساخته شده و کاملا بهداشتی می باشد، و به همین دلیل هیچ خطری برای سلامتی کودک شما نخواهد داشت. این ست آرایشی کودک شامل 30 ابزار مختلف می باشد، که کودک شما می تواند با استفاده از آن ها خود را آرایش کند، و از این طریق خلاقیت و تمرکز خود را تقویت کند. همچنین بازی با این پک آرایشی باعث افزایش هماهنگی بین چشم و دست می شود.

 

دستگاه چاپ تاتو اسباب بازی مدل 883

دستگاه چاپ تاتو اسباب بازی مدل 883؛ برای بعد از 6 سالگی مناسب است. این محصول با استفاده از مواد با کیفیت و بهداشتی ساخته شده است، و عاری از هرگونه ماده سمی و مضر برای کودک شما می باشد.

دستگاه چاپ تاتو اسباب بازی مدل 883 دارای چندین طرح جذاب است

بازی با این دستگاه چاپ تاتو موقت می تواند علاوه بر سرگرم کردن کودک شما، باعث رشد خلاقیت و افزایش تمرکز در کودک شما می شود. ما در کودک پلاس وسایل آرایشی اسباب بازی زیادی داریم، که برای مشاهده آن ها می توانید اینجا کلیک کنید. اگر کودک شما به لوازم آرایشی علاقه دارد، دستگاه چاپ تتو اسباب بازی می تواند یک هدیه فوق العاده برای او باشد.

 

ست جواهر اسباب بازی با قابلیت رنگ آمیزی مدل 9016E

ست جواهر اسباب بازی با قابلیت رنگ آمیزی مدل 9016E؛ برای بعد از 3 سالگی مناسب است. در بسته بندی این محصول تعدادی انگشتر و دست بند اسباب بازی وجود دارد، که کودک شما می تواند با استفاده از 10 رنگ موجود، آن ها را به 148 الگو مختلف رنگ آمیزی کند.

ست جواهر اسباب بازی با قابلیت رنگ آمیزی مدل 9016E از مواد اولیه مرغوب تولید شده است

رنگ های موجود در این ست، با در تماس بودن با هوا خشک می شوند، و نیاز به وسیله دیگری نیست. ست جواهر اسباب بازی با استفاده از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده، و هیچ گونه خطری برای سلامتی پوستی و یا تنفسی کودک شما نخواهد داشت. از جمله مزیت های بازی با این ست جواهر بچه گانه، می توان به رشد خلاقیت و تقویت قدرت تخیل اشاره کرد.

 

 

ست لوازم آرایشی یک طبقه کودک طرح گل مدل ANGEL

ست لوازم آرایشی یک طبقه کودک طرح گل مدل ANGEL؛ دارای 350 گرم وزن بوده و با استفاده از مواد کاملا بهداشتی، و غیر سمی تولید شده است. این محصول در سه رنگ بنفش، صورتی و کرم عرضه می شود.

 ست لوازم آرایشی یک طبقه کودک طرح گل مدل ANGEL برای کودکان ایمن است

اگر به دنبال خرید این محصول هستید، این ست لوازم آرایشی یک خواهر بزرگتر از خود نیز دارد، که مدل دو طبقه همین محصول می باشد. محصول "ست لوازم آرایشی دو طبقه کودک طرح گل مدل ANGEL" ست لوازم آرایشی دو طبقه کودک طرح گل مدل ANGEL برای بعد از 5 سالگی مناسب است.

محصول توانسته است استاندارد ملی اسباب بازی در ایران، و همچنین استانداردهای اروپایی CE را کسب کند، به همین دلیل می توان از بی خطر بودن آن برای کودکان، اطمینان کامل داشت. ست آرایشی یک طبقه کودک شامل دو عدد برس سایه چشم، سه عدد سایه اکلیلی، شش عدد سایه، یک عدد براش چشم، یک عدد رژ لب و یک عدد لاک است.

 

لوازم آرایش اسباب بازی طرح گل مدل 1-FX771

لوازم آرایش اسباب بازی طرح گل مدل 1-FX771؛ برای بعد از 3 سالگی مناسب می باشد. این ست لوازم آرایشی واقعی است و شامل 48 وسیله آرایشی می باشد. بازی با این اسباب بازی می تواند باعث افزایش خلاقیت و همچنین تقویت دست و انگشتان شود.

لوازم آرایش اسباب بازی طرح گل مدل 1-FX771 دارای چند ابزار مختلف است

اگر قصد خرید این ست آرایشی را دارید، توصیه ما به شما تحقیق و شناخت کامل آن است. ست اسباب بازی آرایشی واقعی طرح گل مدل 1-FX771؛ دارای وسایل لازم برای مانیکور انگشتان دست و پا می باشد. اگر کودک شما نسبت به وسایل آرایشی کنجکاو است، و علاقه زیادی به بازی با آن ها دارد، خرید این محصول دوست داشتنی می تواند یک هدیه فوق العاده برای او باشد.

 

ست لوازم آرایشی کودک آینه دار مدل گل

ست لوازم آرایشی کودک آینه دار مدل گل؛ برای سنین بعد از 5 سالگی مناسب می باشد، و کاملا بی خطر است. لوازم آرایشی های اسباب بازی از این نوع، دارای وسایل و موادی هستند، که واقعا قابل استفاده بوده و حتی می تواند جنبه آموزشی برای کودکان داشته باشد.

ست لوازم آرایشی کودک آینه دار مدل گل مناسب سن 5 سال به بالاست

این لوازم آرایشی شامل لاک، ناخن، رژ لب، برق لب، برس و قلم مو می باشند. طبق ادعای شرکت سازنده، این محصول ایمن بوده و برای بچه ها خطری ندارد. بهتر است ابتدا به کودک خود بیاموزید که از این وسایل برای آرایش عروسک های خود استفاده کند، تا از کنجکاوی او کاسته شود، همچنین با این کار کودکان می توانند انگشتان خود را تقویت کرده و هماهنگی بین چشم و انگشتان خود را افزایش بدهند. وسایل آرایش بچه گانه آینه دار طرح گل؛ دارای جعبه زیبایی است که آن را برای هدیه دادن بسیار جذاب می کند. همچنین این محصول دارای سایز 350×240×50 میلیمتر و وزن تقریبی 245 گرم است.

 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)