معرفی کاربردی ترین تبلت اسباب بازی کودک

معرفی کاربردی ترین تبلت اسباب بازی کودک
کودکان در سنین پایین نسبت به وسایلی که در اطراف خود مشاهده می کنند، بسیار کنجکاو هستند. موبایل و تبلت از جمله ابزارهایی هستند که به دلیل فراگیر بودن، مورد توجه همه کودکان قرار می گیرند که بهتر است برای جلوگیری از مضرات تبلت واقعی از این تبلت ها استفاده شو

تا چند سال قبل اگر اسم موبایل یا تبلت اسباب بازی می آمد باعت تعجب خیلی ها می شود اما امروز با رشد و گسترش فناوری اطلاعات، تولید و عرضه کنندگان اسباب بازی بنا بر نیاز روز و در جهت پاسخ گویی به نیاز جامعه دست به تولید انواع تلفن،گوشی و تبلت اسباب بازی زدند.

تولید تبلت اسباب بازی در جهت پاسخ به یکی از چالش ها والدین بوده است. از انجایی که کودکان دوست دارند به تقلید از والدین از وسایل آنها استفاده کنند، تو لید و عرضه تبلت اسباب بازی کودک در جهت رفع این چالش بسیار ارزنده و مثبت تلقی می شود.

تلفن یا تبلت اسباب بازی مورد علاقه بیشتر کودکان است

تبلت های اسباب بازی بچه گانه که در حال حاضر در بازار موجود می باشد بسیار ساده تر از تبلت های واقعی هستند و نیاز های اولیه کودک را برطرف می کند.بعضی از این تیلت ها موزیکال هستنند و بعضی از آنها آموزش هم به کودکان می دهند.

در ادامه این مطلب شما را با تعدادی از این تبلت های اسباب بازی بچه گانه آشنا خواهیم کرد:

 

تبلت کودک هولی تویز مدل 3121

تبلت کودک هولی تویز مدل 3121 ؛این تبلت بچه گانه با قابلیت پخش موزیک و صدا به همراه نورهای زیبا، سرگرمی هیجان انگیزی برای کودکان شما به شمار می رود. با پرسش و پاسخ از طریق این تبلت موزیکال می توانید، موارد مختلفی را به کودک آموزش دهید. با فشردن دکمه علامت سؤال، تبلت سؤالات متفاوتی از کودک می پرسد، و با نور و صدا به او کمک می کند تا جواب درست را از بین گزینه ها انتخاب کند. همچنین، این تبلت امکاناتی مثل کم و زیاد کردن صدا، طراحی جذاب با رنگ های زیبا و شاد، قابلیت استفاده برای آموزش نام حیوانات، اعداد و الفبای انگلیسی را ارائه می دهد. جنس این اسباب بازی از پلاستیک ABS بوده و فاقد مواد مضر و رنگ های شیمیایی است. به علاوه، نداشتن گوشه های تیز آن را به یک گزینه مناسب برای کودکان تبدیل کرده است.

تبلت کودک هولی تویز مدل 3121 دارای بدنه مقاوم

موبایل ها و تبلت های اسباب بازی کمک زیادی به رشد هوش اجتماعی و تقویت خلاقیت کودکان می کنند. تقویت و بهبود حافظه، افزایش هماهنگی بین دست، چشم و مغز، افزایش مهارت های دیداری و شنیداری و پرورش خلاقیت، از جمله مهمترین مزایای کار با این محصول برای کودکان می باشد. تبلت لمسی و موزیکال بچه گانه مدل 3121؛ برای سنین بعد از 6 ماه مناسب می باشد. این محصول به وسیله 3 عدد باتری نیم قلم تغذیه می شود، و در ابعاد 17×14×3 سانتی متر تولید شده است.

 

تبلت هوشمند و موزیکال مدل 523

تبلت هوشمند و موزیکال مدل 523؛ این تبلت اسباب بازی کودکانه برای بعد از 3 سالگی مناسب می باشد.

تبلت هوشمند و موزیکال مدل 523 با طرح شخصیت های انیمیشنی

این تبلت بچه گانه می تواند علاوه بر پخش موسیقی، داستان های مختلفی را نیز برای کودک شما روایت کند. تبلت هوشمند موزیکال با استفاده از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده، و در برابر ضربه و فشار مقاومت بالایی دارد. این تبلت اسباب بازی در 5 طرح مختلف شامل بن سخنگو، یک شخصیت انیمه ای دخترانه، مرد عنکبوتی, مینیون ها و سگ های نگهبان عرضه می شود، که می توانید با توجه به سلیقه و علایق فرزند خود یک مورد را انتخاب کنید.

 

تبلت کودک مدل مجیک پد نئون

تبلت کودک مدل مجیک پد نئون؛ امروزه با پیشرفت تکنولوژی، اسباب بازی های متنوع بسیاری روانه بازار شده اند. یکی از سرگرمی های کودکان، به خصوص در سنین پایین، نقاشی کردن است. تبلت مجیک پد نئون؛ محصولی فکری-آموزشی است که کودکان را ساعت ها سرگرم می کند.

تبلت کودک مدل مجیک پد نئون با قابلیت کشیدن نقاشی روی آن

بسیاری از کودکان علاقه به نقاشی و یا خط خطی کردن کاغذ، دیوار و سایز سطوح را دارند. این مسئله عموما باعث ناراحتی والدین می شود، تهیه حجم زیادی از کاغذ، مداد رنگی، ماژیک و... از نظر اقتصادی به صرفه نیست، و برای محیط زیست نیز مضر است. تبلت جادویی یکی از اسباب بازی های نوینی است، که می تواند در این شرایط به شما کمک کند.

تبلت جادویی در حقیقت یک صفحه LCD است، که کودک شما می تواند با استفاده از قلم مخصوص، بر روی آن نقاشی و یا یادداشت کند. بر روی این تبلت یک دکمه قرار دارد که با فشردن آن، صفحه به کلی خالی می شود و کودک شما می تواند دوباره بر روی آن نقاشی کند. تبلت مدل msq از دیگر محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی کودک پلاس است.

 

تبلت جادويی 8/5 اینچ مدل CF-20909

تبلت جادويی 8/5 اینچ مدل CF-20909؛ به لطف پیشرفت تکنولوژی، اسباب بازی های متنوع بسیاری روانه بازار شده اند. یکی از سرگرمی های کودکان، به خصوص در سنین پایین، نقاشی کردن است. بسیاری از کودکان علاقه به نقاشی و یا خط خطی کردن کاغذ، دیوار و سایز سطوح را دارند. این مسئله عموما باعث ناراحتی والدین می شود، تهیه حجم زیادی از کاغذ، مداد رنگی، ماژیک و... از نظر اقتصادی به صرفه نیست، و برای محیط زیست نیز مضر است. یک انتخاب هوشمندانه می تواند شما را از شر هزینه های زیاد، و دردسر های مختلف راحت کند. تبلت جادویی یکی از اسباب بازی های نوینی است، که می تواند در این شرایط به شما کمک کند.

تبلت جادويی 8/5 اینچ مدل CF-20909 که در سه رنگ عرضه می گردد

این محصول برای بعد از 3 سالگی مناسب است. این محصول در 3 رنگ بندی قرمز، سبز و سفید عرضه می شود، که می توانید با توجه به سلیقه فرزند خود یک مورد را انتخاب کنید

این اسباب بازی می تواند باعث شکوفایی و تقویت خلاقیت و تخیل فرزند شما شود. همچنین نقاشی بر روی این تبلت جادویی به مرور زمان، انگشتان و دست او را نیز قوی تر می کند. پس اگر به دنبال محصولی هستید تا علاوه بر سرگرم کردن فرزند شما، باعث تقویت مهارت های جسمی و ذهنی او نیز شود، این تبلت جادویی می تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد.

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)