معرفی پرفروش ترین ربات حیوانات

معرفی پرفروش ترین ربات حیوانات
ربات ها یکی از محبوبترین اسباب بازی ها برای کودکان هستند . این ربات ها زمانی که در شکل حیوانات ساخته و ارائه شوند جذابیت بیشتری دارند.

حیوانات همیشه جذابیت ویژه ای برای کودکان دارند. کودکان و نوجوانان همیشه علاقه دارند تا با حیوانات اهلی مختلف، مانند سگ و گربه بازی کنند. اما معمولا والدین به دلایل مختلف از جمله مسائل بهداشتی، با این موضوع مخالف هستند. به لطف پیشرفت تکنولوژی و ظهور اسباب بازی های مدرن، می توان یک حیوان خانگی رباتیک و کاملا هوشمند داشت، که نسبت به محیط اطراف خود واکنش نشان می دهد و حس زنده بودن را به شما القا می کند

در ادامه به معرفی تعدادی از ربات های حیوانات موجود در فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس خواهیم پرداخت.

فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس با 4 شعبه فعال و بیش از 10 سال سابقه در زمینه عرضه و ارائه انواع محصولات اسباب بازی سفارشات شما عزیزان را در اسرع وقت به دستتان می رساند

 

ربات اسباب بازی سگ شارژی مجهز به سنسور مدلW5599-7D

ربات اسباب بازی سگ شارژی مجهز به سنسور مدل W5599-7D؛ربات سگ شارژی، یک اسباب بازی کوچک و مجهز به سنسور هوشمند است. همه قطعات این محصول از جنس پلاستیک ABS ساخته شده و ایمنی بالایی برای کودکان بالای سه سال دارد. در قسمت سر ربات یک سنسور قرار داده شده که با کشیدن دست روی سر حیوان، موزیک های زیبایی را برای شما پخش می کند. همچنین، دهان سگ هم به صورت متحرک طراحی شده و باز و بسته می شود. دم و گوش ربات هم پس از روشن شدن شروع به حرکت می کند.

ربات اسباب بازی سگ شارژی با بدنه مقاوم

به طور کلی باید گفت که این اسباب بازی هوشمند، جذابیت زیادی برای کودکان دارد و آنها را به خوبی سرگرم می کند. از دیگر ویژگی های سگ رباتیک این است که می تواند صحبت های شما را تشخیص داده و آنها را تقلید کند. همچنین، اسباب بازی قابلیت راه رفتن، رقصیدن، باز و بسته کردن چشم ها و غیره را هم دارد.  

ربات اسباب بازی سگ سنسوردار که در گروه اسباب بازی موزیکال قرار می گیرد، با یک باتری لیتیوم یون 3.7 ولتی کار می کند و به وسیله کابل USB شارژ می شود. این محصول در چند رنگ و طرح مختلف تولید شده تا جوابگوی سلیقه متفاوت کودکان باشد.

 

گربه رباتیک کنترلی اسباب بازی مدلLe Neng Toys-2000

گربه رباتیک کنترلی اسباب بازی مدل Le Neng Toys-2000؛برای بعد از 3 سالگی مناسب می باشد. این اسباب بازی کنترلی یک محصول سنسور دار است، که فرزند شما می تواند به کمک آن این گربه دوست داشتنی را کنترل کند.

گربه رباتیک کنترلی مناسب گروه سنی سه سال به بالا

همچنین این ربات توانایی انجام حرکات نمایشی را دارد، که می توانند برای ساعت ها فرزند شما را به خود خیره کنند. گربه رباتیک کنترلی از جنس پلاستیک با کیفیت ساخته شده، و دوام بالایی در برابر ضربه و فشار دارد. افزایش هوش هیجانی، افزایش قدرت تخیل و همچنین تقویت دست و انگشتان از جمله مزیت های بازی با این گربه اسباب بازی هستند.

 

سگ رباتیک کنترلی و سنسور دار مدل 18011

سگ رباتیک کنترلی و سنسور دار مدل 18011؛ برای بعد از 3 سالگی مناسب است. این اسباب بازی دارای یک ریموت کنترل می باشد، که فرزند شما می تواند با استفاده از آن این سگ هوشمند را هدایت کند. همچنین سنسور دار بودن این سگ اسباب بازی، امکان تعامل جذاب تر را فراهم می کند.

سگ رباتیک کنترلی و سنسور دار مدل 18011 با ال ای دی های رنگی

این اسباب بازی از طریق LEDهای موجود در چشم های خود، می تواند احساسات متفاوتی را نمایش دهد. از جمله مزیت های بازی با این محصول می توان به تقویت تمرکز، افزایش هوش هیجانی، افزایش قدرت تخیل و همچنین تقویت دست و انگشتان فرزند شما اشاره کرد. همچنین فرزند شما از طریق این سگ رباتیک کنترلی می تواند حس مسئولیت پذیری خود را تقویت کند.

 

پاندای حرکتی موزیکال و چراغدار مدل 022

پاندای حرکتی موزیکال و چراغدار مدل 022؛برای بعد از 3 سالگی مناسب می باشد.

 پاندای حرکتی موزیکال و چراغدار مدل 022 با قابلیت حرکت کردن

این پاندا اسباب بازی به وسیله 3 عدد باتری قلمی تغذیه می شود، که خیال شما را از بابت تغذیه آن راحت می کند. حرکت پاندای حرکتی موزیکال می تواند کودک شما را تشویق به تحرک و فعالیت فیزیکی کند.

 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)