معرفی ست های اسباب بازی چایخوری

معرفی ست های اسباب بازی چایخوری
کودکان علاقه زیادی به تقلید کارهای بزرگ‌ترها، مخصوصا والدین خود دارند و برای این کار نیاز به نمونه کوچکی از لوازم منزل و آشپزخانه دارند که با قد و قواره آن‌ها هماهنگ باشد ست های چای خوری اسباب بازی یکی از این لوازم می باشد.

یکی از قدیمی ترین بازیها در میان کودکان بویژه دختران خاله بازی است. این بازی به گونه ای دیگر و با تغییراتی در میان نسل امروز نیز پرطرفدار می باشد. در این بازی کودکان هر یک در قالب نقشی از اعضای خانواده فرو میروند و در واقع زندگی اینده خود را ترسیم می کنند.

در گذشته کودکان برای خاله بازی لوازم منزل و آشپزخانه را وارد بازی خود می‌کردند تا بتوانند جذابیت زیادی در بازی ایجاد کنند.این نوع اسباب بازی یکی از محبوب ترین اسباب بازی های دخترانه محسوب می شود. به دلیل وجود خطرات زیاد برای کودکان در حین استفاده از لوازم واقعی، اسباب بازی لوازم منزل و آشپزخانه تولید و روانه بازار شدند تا کودکان امروزی از امکانات بیشتری بهره‌مند شوند.

اسباب بازی های دخترانه

کودکان علاقه زیادی به تقلید کارهای بزرگ‌ترها، مخصوصا والدین خود دارند و برای این کار نیاز به نمونه کوچکی از لوازم منزل و آشپزخانه دارند که با قد و قواره آن‌ها هماهنگ باشد

یکی از این وسایل اسباب بازی آشپرخانه، ست های چایخوری اسباب بازی است که در جنس ها و طرح های مختلف در بازار موجود است. اکثر ست قوری و فنجان های موجود در بازار طرح های دخترانه فانتزی دارند و در رنگ های صورتی تولید می شوند.

در این مطلب تعدادی از ست های اسباب بازی چای خوری موجود در فروشگاه کودک پلاس را به شما معرفی خواهیم کرد.شما می توانید اسباب بازی مورد نظر خود را یا از طریق فروشگاه کودک پلاس یا از طریق سایت این فروشگاه به آدرس https://koodakplus.com تهیه نمائئد. همکاران ما در اسرع وقت سفارش شما را بدستتان می رسانند.

ست چای خوری 17 تکه موزیکال طرح فانتزی

ست چای خوری 17 تکه موزیکال طرح فانتزی؛دخترانه بوده و رنگ آن، صورتی خوش رنگ می باشد. از ویژگی های این محصول می توان به موزیکال و چراغ دار بودن کتری آن اشاره کرد. کتری این ست چای خوری اسباب بازی باطری خور بوده و با فشار دادن دکمه بالای قوری، شما صدای قل قل خوردن آب و ریختن چایی را خواهید شنید، همچنین در داخل این قوری چراغ هایی تعبیه شده است که روشن می شود و جلوه خاصی را به آن می دهد.

 ست چای خوری 17 تکه موزیکال دارای کتری صدادار

این محصول برای بچه هایی که به وسایل خانه علاقه زیادی دارند مناسب است و می تواند ساعت ها آنها را سرگرم کند. بازی کردن با وسایل منزل و آشپزخانه همیشه جزو علایق کودکان بوده و هست و شما می توانید با تهیه این اسباب بازی زیبا کودک خود را به وجد آورید.

این محصول که از جنس پلاستیک مواد نو ساخته شده است دوام بالایی داشته و شامل وسایل زیر می شود:

مهمترین قسمت این اسباب بازی دخترانه قوری موزیکال و چراغ دار آن می باشد، چهار عدد فنجان، چهار عدد زیر فنجانی، چهار عدد قاشق چای خوری و همچنین  چهار عدد کاسه کوچک همراه این محصول است که می توان آن را به جای قندان یا فنجان های کوچک قهوه خوری بکار برد.

 

سرویس چای خوری اسباب بازی؛ برای بعد از 3 سالگی مناسب است. تمامی قطعات این اسباب بازی دخترانه به غیر از قوری آن قابل شستشو بوده و شما می توانید به راحتی آنها را زیر اب گرفته و آنها را بشورید. سایز جعبه این ست چای خوری 17 تکه موزیکال 340×280×70 میلیمتر می باشد و وزن تقریبی آن 400 گرم است، و برای هدیه دادن به کودکان بالای سه سال مناسب می باشد. جنس جعبه آن از مقوای مستحکم بوده و جذابیت بالایی دارد و برای کادو دادن بسیار مناسب می باشد.

 

اسباب بازی ست چای خوری فلزی طرح فروزن مدل 555/021

اسباب بازی ست چای خوری فلزی طرح فروزن مدل 555/021؛شامل یک عدد سینی فلزی، یک عدد قوری فلزی، همراه با چهار عدد استکان چای خوری و چهار عدد نعلبکی و چهار عدد بشقاب فلزی می باشد.ست چای خوری فازی طرح فروزن زیبا در دو طرح کیتی و فروزن موجود است که شما بنا بر سلیقه خود می توانید هر کدام از این طرح ها را انتخاب کنید.

ست چای خوری فلزی طرح فروزن؛ نشکن است

ست چای خوری طرح فروزن؛ قابل شست و شو بوده و عاری از هرگونه ماده مضر است. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به فلزی و با دوام بودن وسایل آن و در عین حال سبک و قابل شستشو بودن آنها اشاره کرد.

 

ست اسباب بازی چایخوری استیل 15 قطعه

ست اسباب بازی چایخوری استیل 15 قطعه؛ دارای 16 تکه بوده و شامل سینی چایخوری، قوری، قندان، کاپ و دو فنجان با زیری آن ها هست.

چایخوری استیل 15 قطعه؛ دارای چند طرح جذاب

این محصول برای بچه هایی که به وسایل خانه علاقه زیادی دارند مناسب است و می تواند ساعت ها آنها را سرگرم کند. بازی کردن با وسایل منزل و آشپزخانه همیشه جزو علایق کودکان بوده و هست و شما می توانید با تهیه این اسباب بازی زیبا کودک خود را به وجد آورید. ست چای خوری استیل بچگانه؛ برای بعد از 3 سالگی مناسب است. تمامی قطعات این اسباب بازی دخترانه قابل شستشو بوده و شما می توانید به راحتی آنها را زیر اب گرفته و آنها را بشورید

 

ست چایخوری چینی اسباب بازی مدل 868

ست چایخوری چینی اسباب بازی مدل 868؛برای بعد از 3 سالگی مناسب است. این محصول دوام قابل قبولی در برابر ضربات احتمالی دارد، و رنگ های استفاده شده در آن همگی با کیفیت و غیر سمی هستند. این ست شامل 4 عدد فنجان، 4 عدد نعلبکی، یک عدد قوری و چند وسیله دیگر می باشد.

ست چایخوری چینی اسباب بازی مدل 868 مناسب بازی و دکور اتاق کودک

بازی با این محصول می تواند علاوه بر تقویت تمرکز و قدرت تخیل، می تواند جنبه آموزشی برای فرزند شما داشته باشد، و او را با نحوه کار چای خوری های واقعی آشنا کند. کودک شما می تواند از فنجان های این محصول استفاده کرده، و با دوستان خود بازی کند و از این طریق آداب مهمان داری و سرو چایی را نیز یاد بگیرد. اگر دختر دلبند شما نیز نسبت به لوازم خانگی کنجکاو است، این ست چای خوری چینی اسباب بازی می تواند یک هدیه سرگرم کننده، و در عین حال مقرون به صرفه باشد.

 

 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)