معرفی ست فست فود اسباب بازی

معرفی ست فست فود اسباب بازی
دنیای امروز دنیای گسترگی انواع اسباب بازی است هر نوع اسباب بازی که به ذهن آید امکان تولید و عرضه آن وجود دارد. ست فسود فود اسباب بازی یکی از اسباب بازی های خوراکی موجود در بازار است که کودکان علاقه زیادی به آن دارند.

شاید با شنیدن اسم این قبیل اسباب بازی های تعجب کنید ولی دنیای امروز دنیای تولید و عرضه همه نوع اسباب بازی است، حتی اگر فست فود و همبرگر اسباب بازی باشد. ست فست فود اسباب بازی در مجموعه اسباب بازی های وسایل منزل و آشپزخانه قرار می گیرد.

دنیای امروز دنیای گسترگی انواع اسباب بازی است هر نوع اسباب بازی که به ذهن آید امکان تولید و عرضه آن وجود دارد. ست فست فود اسباب بازی یکی از اسباب بازی های خوراکی موجود در بازار است که کودکان علاقه زیادی به آن دارند.

فست فود اسباب بازی

این اسباب بازی ها معمولا از جنس پلاستیک ساخته می شوند و دارای تکه هایی است که کودک می تواند آن را سرهم کند یا به ترتیب بچیند از این رو می توان این اسباب بازی ها را در دسته اسباب بازی های فکری- آموزشی قرار داد.

در ادامه این مطلب شما را با چند تا از فست فودهای اسباب بازی موجود در فروشگاه کودک پلاس آشنا خواهیم کرد.شما والدین عزیز می توانید هر نوع محصول را از طریق سایت کودک پلاس( https://koodakplus.com/)سفارش دهید و در اسرع وقت درب خانه تحویل بگیرید.

 

ست فست فود اسباب بازی مدل برگر و سیب زمینی زینگو

ست فست فود اسباب بازی مدل برگر و سیب زمینی زینگو؛ این محصول از برند زینگو است که از مواد اولیه با کیفیت تهیه شده است ست فست فود زینگو دارای چهار مدل مختلف می‌باشد که عبارتند از ست پیتزا، ساندویچ، برگر و نوشیدنی، برگر و سیب زمینی.

ست فست فود اسباب بازی مدل برگر و سیب زمینی زینگو تهیه شده از پلاستیک مواد نو

این نمونه از محصولات علاوه بر اینکه دارای طرفداران زیادی در بین کودکان و مخصوصا دخترهاست دارای آثار و اهداف آموزشی مهمی هستند مانند شناخت نقش‌های اجتماعی بعنوان یک آشپز یا مادر، شناخت کامل‌تر این نوع مواد غذایی، قابلیت انجام بازی‌های گروهی در قالب محیط‌های متنوع مثل محیط یک رستوران یا محیط یک مهمانی را دارد.

 

ست فست فود اسباب بازی مدل همبرگر و نوشیدنی زینگو

ست فست فود اسباب بازی مدل همبرگر و نوشیدنی زینگو؛ این اسباب بازی را می توان در دسته اسباب بازی های فکری – آموزشی قرار داد. بازی فکری ست فست فود مدل همبرگر و نوشیدنی از نوع بازی‌های فکری شناخت نقش‌هاست که مناسب گروه سنی 3 سال به بالا می‌باشد.

این محصول از برند معروف زینگو است که از مواد اولیه با کیفیت تهیه شد ه است.

ست فست فود اسباب بازی مدل همبرگر قابل شست شو است

بازی‌های فکری نیز به چند دسته مختلف تقسیم می‌شوند بعنوان مثال بازی‌های انفرادی مثل روبیک، بازی‌های ساختنی مانند آجره، بازی‌های رو میزی مانند اتلو، بازی‌های استراتژیک مانند شطرنج، بازی‌های فکری و گروهی مانند مونوپولی و... لازم به ذکر است بازی فکری ست فست فود مدل همبرگر و نوشیدنی از نوع بازی‌های فکری شناخت نقش‌هاست که مناسب گروه سنی 3 سال به بالا می‌باشد.

 

ست فست فود اسباب بازی مدل پیتزا و نوشیدنی زینگو

ست فست فود اسباب بازی مدل پیتزا و نوشیدنی زینگو؛ زینگو یک برند ایرانی معتبر در زمینه تولید بازی‌های فکری و آموزشی برای سنین مختلف می‌باشد که تلاش کرده تا اکثر سبک‌های بازی‌های فکری را پوشش دهد البته اسباب بازی‌ها، دنیای بسیار گسترده‌ای دارند بطوری که برای سنین مختلف و با کارآیی‌های متفاوت در دسترس همگان هستند.

ست فست فود اسباب بازی مدل همبرگر مناسب برای بازی های گروهی

محصولات فکری و آموزشی هستند که برای هر مرحله از سن فرد با قابلیت‌های مخصوص همان گروه سنی عرضه شده است تا جایی که افراد از گروه سنی شش ماه تا گروه سنی بزرگسالان از این محصولات بهره می‌برند.

این محصول از برند زینگو است که از مواد اولیه با کیفیت تهیه شده است ست فست فود اسباب بازی مدل پیتزا و فوشیدنی زینگو دارای چهار مدل مختلف می‌باشد که عبارتند از ست پیتزا، ساندویچ، برگر و نوشیدنی، برگر و سیب زمینی.این نمونه از محصولات علاوه بر اینکه دارای طرفداران زیادی در بین کودکان و مخصوصا دخترهاست دارای آثار و اهداف آموزشی مهمی هستند

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)