معرفی ست صندوق فروشگاهی اسباب بازی

معرفی ست صندوق  فروشگاهی اسباب بازی
پول و مفاهیم مرتبط با آن همچون خرید و فروش یکی از الزاماتی ست که باید کودکان با آن آشنا شوند. اسباب بازی هایی همچون صندوق فروشگاه،گاو صندوق و ... کمک می کند تا والدین بتوانند این مفاهیم را برای کودکان توضیح دهند

منظور از صندوق فروشگاهی اسباب بازی مجموعه ای از وسایل و ملزوماتی است که در پای صندوق فروشگاههای بزرگ و کوچک مشاهده می شود. مدل های اسباب بازی صندوق های فروشگاهی طراحی و ساخته شده اند، که بچه ها را سرگرم کنند و به آنها حس اعتماد به نفس بدهند و همچنین آنها را با برخی مفاهیم اقتصادی مانند انواع پول، قیمت، خرید و فروش آشنا کنند

این قبیل اسباب بازی مانند صندوق های فروشگاهی یا ست فروشگاه ها و سوپر مارکت های اسباب بازی چند سالی است که در بین کودکان بسیار محبوب شده است . این محصولات، هم جنبه فان  و سرگرمی دارند و هم جنبه فکری و آموزشی دارند. فان و سرگرمی بودن آن از این جهت است که بارها و بارها بچه ها می توانند با این محصول خود را فروشنده یا خریدار تصور کنند و سرگرم شوند از طرفی صندوق فروشگاهی باعث می شود کودک با جنبه ای از زندگی که فروشندگی می باشد آشنا شود.این اسباب بازی هم برای دختران و هم برای پسران مناسب می باشد. این محصول برای سنین سه سال به بالا توصیه می شود و می توان این بازی را یک نفره یا چند نفره انجام داد.

در ادامه به معرفی تعدادی از صندوق های فروشگاهی اسباب بازی موجود در فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس خواهیم پرداخت.

 

ست صندوق فروشگاهی اسباب بازی مدل 5976a

ست صندوق فروشگاهی اسباب بازی مدل 5976a؛یک مدل باطری خور بوده و به همراه سکه و اسکناس اسباب بازی ارائه می شود. از دیگر مزیت های این صندوق اسباب بازی کشو جلویی آن است که، با فشردن دکمه بالای آن باز می شود و بیرون می آید، همچنین می توان به قابلیت ماشین حساب این محصول اشاره کرد که به شما این امکان را می دهد که بتوانید خیلی راحت چهار عمل اصلی ریاضی را انجام داده و از بازی با آن لذت ببرید. 

ست صندوق فروشگاهی به وسیله باتری کار می کند

این محصول یک صندوق فروشگاهی اسباب بازی لمسی می باشد، که کیفیت بسیار خوبی داشته و کافی است انگشت خود را بر روی دکمه های آن بگذارید تا خیلی راحت عمل کند. از ویژگی های این صندوق فروشگاهی بچه گانه می توان به داشتن میکروفن اشاره کرد، که بچه ها می توانند در آن صحبت کرده و خود را مانند یک فروشنده فروشگاههای زنجیره ای بزرگ تصور کنند. این صندوق فروش اسباب بازی همراه با اسکناس و سکه ارائه می شود، تا کودکان بتوانند مفهوم پول های کاغذی را خیلی بهتر بفهمند همچنین معنای خرید و فروش و داد و ستد را درک کنند. اسباب بازی صندوق فروشگاهی باطری خور؛ برای کودکان بالای سه سال مناسب می باشد و قابلیت بازی کردن را به صورت تک نفره و چند نفره دارد. شاید بتوان مهمترین ویژگی این اسباب بازی را کمک به افزایش اعتماد بنفس در کودکان و افزایش ای کیو و هوش اجتماعی کودکان بیان کرد. سایز جعبه این محصول 290×180×130 میلیمتر می باشد و وزن تقریبی آن 520 است و برای کادو دادن یک اسباب بازی چشم گیر و شیک محسوب می شود و می توان آن را برای تمامی کودکان تهیه کرد و به آنها هدیه داد.

 

صندوق فروشگاه سوپرمارکتی اسباب بازی میکروفن دار مدل 5972

صندوق فروشگاه سوپرمارکتی اسباب بازی میکروفن دار مدل 5972؛این اسباب بازی باعث می شود کودک با جنبه ای از زندگی که فروشندگی می باشد آشنا شود و هم برای دختران و هم برای پسران مناسب می باشد. این محصول برای سنین سه سال به بالا توصیه می شود و می توان این بازی را یک نفره یا چند نفره انجام داد.

صندوق فروشگاه سوپرمارکتی با اقلام متنوع

از طرفی این محصول دارای سکه و پول های کاغذی می باشد و باعث می شود بچه ها با کارکرد پول و اسکناس آشنا شوند و بتوانند در خرید ها والدین خود را کمک دهند. از دیگر ویژگی های مثبت این محصول داشتن میکروفن و ماشین حساب می باشد. ماشین حساب این محصول مانند یک ماشین حساب واقعی می تواند چهار عمل اصلی را انجام دهد، که اگر کودک شما اعداد را آموخته باشد می تواند با آن سرگرم شود و چهار عمل اصلی ریاضی را فرا بگیرد، و کار با ماشین حساب های ساده را بیاموزد.

سوپرمارکت اسباب بازی مدل 5972؛ باعث تقویت مهارت کلامی و مهارت خرید فروش بچه ها می شود. طرح و رنگ این محصول به گونه ای است که بسیار جذاب بوده و برای هدیه دادن انتخاب بسیار مناسبی می باشد. یکی دیگر از ویژگی های محصول که قبل تر هم بدان اشاره شد داشتن میکروفن می باشد. میکروفن باعث می شود که جنبه فان و سرگرمی محصول بالا رود و بچه ها خیلی زود به این اسباب بازی علاقه مند شوند. بچه ها می توانند درون این میکروفن صحبت کنند و با آن سرگرم شوند.

 

صندوق فروشگاهی اسباب بازی شرکت هولی تویز مدل 3118

صندوق فروشگاهی اسباب بازی شرکت هولی تویز مدل 3118؛این صندوق ها که از بین هر دو گروه دخترها و پسرها علاقه مندان و طرفداران زیادی دارد در مدل های مختلفی تولید شده است، که پر طرفدار ترین آنها مدل های میکروفن دار و ماشین حساب دار هستند. این بازی برای کودکان بالای سه سال مناسب بوده و دارای میکروفون، اسکنر و کارت خوان می باشد.

صندوق فروشگاهی اسباب بازی شرکت هولی تویز؛ نشکن است

 این بازی می تواند به صورت چند نفره انجام شود و کودکان نقش فروشنده یا مشتری را ایفا کنند. همه قطعات این مجموعه از پلاستیک ABS فاقد مواد مضر ساخته شده و بدون هرگونه لبه تیز و خطرناک است. صندوق فروشگاهی شرکت هولی تویز مدل 3118؛ یک مجموعه کامل می باشد که برای بازی کودکان و آموزش خرید، فروش و مطالعه را به آنها طراحی و تولید شده است.

 

صندوق فروشگاهی شارژی مدل 72

صندوق فروشگاهی شارژی مدل 72؛اسباب بازی است بر اساس صندوق فروشگاهی واقعی، و به کودکان نشان می دهد یک صندوق دار چگونه کار می کند و باعث می شود مهارت حساب و کتاب و دقت کودک تقویت شود.

 صندوق فروشگاهی شارژی مدل 72 به همراه بارکد خوان

کار کردن با صندوق فروشگاهی شارژی ممکن است استعداد پنهان کودک را عیان کند، چرا که استعداد آن مهارت یا کاری است که هر کس با کمترین میزان انرژی آن را به بهترین نحو انجام می دهد.

 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)