معرفی ارزان ترین اسباب بازی های پروازی از برند سایما SYMA

معرفی ارزان ترین اسباب بازی های پروازی از برند سایما SYMA
در این مقاله علاوه بر معرفی مختصر برند سایما، ارزان ترین اسباب بازی های پروازی این شرکت را به شما معرفی می کنیم.

کدام یک از محصولات برند سایما ارزش خرید بیشتری دارند

سایما(syma)؛ یکی از کمپانی هایی است که عملکرد موفقی در تولید اسباب بازی های پروازی مثل کوادکوپتر و هلیکوپتر دارد و محصولات متنوعی در محدوده قیمت های مختلف تولید می کند تا طیف بیشتری از علاقمندان به تجربه پرواز بتوانند از این تولیدات استفاده کنند. برای خرید مناسب ترین اسباب بازی پروازی باید بدانید در چه شرایطی هستید. اگر بار اول است که می خواهید کوادکوپتر یا هلیکوپتر را به پرواز در بیاورید، باید به سراغ مدل های ارزان تر که امکانات کمی دارند اما هدایت و کنترل آنها آسان تر است بروید. این گروه اسباب بازی های پروازی سایما برای کودکان و نوجوانان گزینه های ایده آلی هستند و نباید از آنها انتظار ثبت تصاویری با کیفیت بالا را داشته باشید. در ادامه مطلب، ارزان ترین محصولات پروازی از برند سایما را به شما معرفی می کنیم.

کوادکوپتر سایما X5UW

 

اولین کوادکوپتر اسباب بازی ارزان با نام سایما X5UW؛ یکی از بهترین محصولات پروازی با قیمت و کیفیت مناسب است. این مدل به یک دوربین 5 مگاپیکسلی با امکان ارسال همزمان تصویر مجهز شده و از قابلیت GPS پشتیبانی می کند.

سایما X5UW؛ یکی از بهترین محصولات پروازی با قیمت و کیفیت مناسب است

به علاوه، سایما سیستم تیک آف و لندینگ اتوماتیک را هم برای این محصول در نظر گرفته که فقط با فشار یک دکمه فعال می شود. ریموت کنترل X5UW هم به خوبی کار می کند و تا حداکثر محدوده 100 متری را پوشش می دهد.

بنابراین، اگر قصد خرید یک کوادکوپتر اسباب بازی مناسب برای فرزندان خود که در سنین کودکی یا نوجوانی هستند را دارید، خرید این محصول را به شما توصیه می کنیم.

کوادکوپتر سایما X5


 
کوادکوپتر اسباب بازی سایما مدل X5 می تواند تجربه پرواز فوق العاده ای را برای شما به ارمغان بیاورد و لحظات شاد و هیجان انگیزی را برای شما و فرزندانتان ایجاد کند. این مدل بدنه مقاوم و زیبایی دارد و اندازه پرنده هم برای پرواز در فضاهای باز و بسته ایده آل می باشد. البته باید گفت که X5 فاقد دوربین است، اما در صورت تمایل می توانید دوربین های استاندارد سایما را روی آن نصب کنید و تصاویر خوبی در حین پرواز تهیه نمایید.

کوادکوپتر اسباب بازی سایما مدل X5 می تواند تجربه پرواز فوق العاده ای را برای شما به ارمغان بیاورد

باتری قدرتمند پهپاد با ظرفیت 500 میلی آمپر ساعت، نیروی مورد نیاز برای 8 دقیقه پرواز را فراهم می کند. مانور 360 درجه، رادیو کنترل مناسب و نورهای LED زیبا دیگر ویژگی های این محصول پروازی ارزان سایما را تشکیل می دهند.

هلیکوپتر سایما مدل S107H

خرید این مدل یعنی هلیکوپتر اسباب بازی سایما مدل S107H؛ برای کودکان بالای 7 سال پیشنهاد می شود. این هلیکوپتر ارزان قیمت ظاهر جذاب و بدنه مستحکمی دارد و با توجه به اندازه جمع و جورش می توان با آن در داخل اتاق و خانه بازی کرد. علاوه بر این، سایما یک رادیو کنترل سه کاناله با فرکانس 2.4 گیگاهرتز را برای این مدل طراحی کرده که با استفاده از آن می توان هلیکوپتر را تا حداکثر فاصله 10 متری هدایت کرد.

سایما S107H بدنه مقاوم و ظاهر جذابی دارد

از دیگر امکانات فنی S107H باید به باتری 150 میلی آمپر ساعت که تا حداکثر 7 دقیقه پرواز جواب می دهد، ژیروسکوپ شش محوره برای حفظ تعادل هلیکوپتر، قابلیت بازگشت اتوماتیک به خانه و غیره اشاره کرد. این محصول را می توانید در ادامه ببینید.

کوادکوپتر سایما مدل X23

یکی دیگر از ارزان ترین محصولات پروازی برند سایما، کوادکوپتر X23 است که فاقد دوربین بوده و یکی از هدایای مناسب برای کودکان و نوجوانانی است که به هیجان پرواز علاقه دارند. ریموت کنترل این کوادکوپتر با فرکانس 2.4 گیگاهرتز کار می کند و امکان کنترل آسان آن را برای کاربر فراهم می کند. اگر چه این مدل جزو اسباب بازی های پروازی ارزان قرار می گیرد، ولی قابلیت های خوبی مثل تیک آف و لندینگ خودکار، حالت هدلس و تنظیم ارتفاع اتوماتیک را ارائه می دهد.

کوادک.پتر سایما مدل x23

علاوه بر این، در صورتی که کوادکوپتر با موانع برخورد کند، به طور خودکار خاموش خواهد شد تا آسیبی به آن نرسد.  

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم ارزان ترین محصولات پروازی برند سایما را به شما معرفی کنیم. محصولات معرفی شده در این لیست، همگی از امکانات قابل قبول و قیمت مناسبی برخوردارند و می توانند اسباب بازی های سرگرم کننده ای برای فرزندان شما در سن کودکی و نوجوانی باشند. مجموعه کودک پلاس مفتخر است که بهترین و ارزان ترین اسباب بازی های پروازی سایما را در اختیار شما بگذارد. بنابراین می توانید بعد از بررسی مدل مورد نظر خود، نسبت به خرید بهترین مدل که با نیازهای شما تناسب داشته باشد اقدام کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)