محبوب ترین هلیکوپتر های کنترلی را بشناسید؟

محبوب ترین هلیکوپتر های کنترلی را بشناسید؟
هلیکوپترهای اسباب بازی یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین اسباب باز ی ها در میان اسباب بازی های پروازی است.این اسباب بازی‌ها در طرح، رنگ و جزئیات، شباهت زیادی به نمونه واقعی آن‌ها دارند و همین مسئله جذابیت آن را برای کودکان و حتی بزرگسالان افزایش داده است

پرواز همواره جزو رویاهای بشر بوده و برای انسان‌حس خوب آزادی و رهایی دارد. پس هلیکوپتر اسباب بازی و انواع اسباب بازی پرواری همیشه مورد استقبال کودکان و بزرگسالان بوده و هست. داشتن انواع اسباب بازی‌های پروازی از جمله هلیکوپتر کنترلیو کوادکوپتر می‌تواند هیجان مثبت و شادی را در کودکان و نوجوانان افزایش دهد. انواع هلیکوپتر شارژی و کنترلی از نظر طرح، رنگ و رعایت جزئیات، شباهت زیادی به هلیکوپترهای واقعی دارند. پس همین موضوع، جذابیت آن را برای کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان افزایش می‌ دهد. کنترل کردن اسباب بازی‌ های پروازی باعث ایجاد تجربه هیجان‌ انگیز از پرواز بدون سرنشین برای کودکان و نوجوانان می‌ شود و لحظاتی هیجان‌انگیز و مفرح را برای آن‌ها رقم می‌زند. در ادامه با ما همراه باشید تا به جزئیات بیشتری از انواع اسباب بازی‌های کنترلی پروازی اشاره کنیم.

هلیکوپتر اسباب بازی

بازی با هواپیما و هلیکوپتر اسباب بازی چنان جذابیتی دارد که کودکان از آن خسته نمی‌شوند و گاه ساعت‌ ها با آن مشغول هستند. با توجه به محبوبیت فراوان این اسباب بازی‌ ها، تولید کنندگان درصدد ساخت انواع هلیکوپتر شارژی، هواپیما و هلی کوپتر کنترلی برای رده‌ های سنی مختلف برآمده‌اند.

وب سایت کودک پلاس ارائه دهنده انواع هلیکوپتر اسباب بازی از جمله هلی کوپتر کنترلی و هلیکوپتر شارژی
وب سایت کودک پلاس ارائه دهنده انواع هلیکوپتر اسباب بازی از جمله هلی کوپتر کنترلی و هلیکوپتر شارژی

فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس ارائه کننده انواع اسباب بازی پروازی همچون، هواپیما کنترلی، کوادکوپتر، هلیکوپتر شارژی، جت و غیره در خدمت شماست تا بهترین مشاوره را در زمینه خرید اسباب بازی به شما ارائه دهد.

در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین و پرفروش ترین هلیکوپترهای اسباب بازی موجود در بازار خواهیم پرداخت.

پرفروش ترین انواع هلیکوپتر اسباب بازی:

  • هلی کوپتر کنترلی
  • هلیکوپتر شارژی

هلیکوپتر اسباب بازی سایما مدل S8

هلیکوپتر اسباب بازی سایما مدل S8؛ یک هلیکوپتر کنترلی شارژی با قابلیت حرکت به جلو و عقب، بالا و پایین و گردش به چپ و راست می باشد. این هلیکوپتر کنترلی محصول شرکت سایما است. شرکت سایما یکی از شرکت های معتبر و با سابقه در زمینه تولید محصولات پروازی است. پس دارای تنوع زیادی در تولید هلیکوپتر و کواد کوپتر می باشد. محصولات شرکت سایما بدلیل استیبل و ایستایی بالایی که دارند همیشه یکی از اولویت های خریداران و فروشندگان محصولات پروازی بوده است.

هلیکوپتر اس 8 سه و نیم کانال بوده و تمامی کارهایی که از یک هلیکوپتر با کیفیت انتظار می رود را انجام می دهد.

هلیکوپتر اسباب بازی سایما مدل S8 با پرواز متعادل و اسیتبل

اس 8 با استیبل و ایستایی بالایی که دارد می تواند به راحتی از زمین بلند شده و به هر جهتی که شما بخواید حرکت کند.

مدت پرواز این محصول هم مانند دیگر محصولات این رده، هشت تا ده دقیقه می باشد و با خالی شدن شارژ باطری آن، هلیکوپتر کم کم پایین آمده و روی زمین می نشیند. ولی هیچگاه به خاطر تمام شدن شارژ، به زمین نمی افتد. همچنین شما می توانید با شارژری که همراه با این محصول است آن را در مدت زمان کوتاهی (بیست تا سی دقیقه) شارژ کرده و دوباره به پرواز در آورید.

همچنین همراه با این محصول یک عدد پیچ گوشتی و ملخ اضافه می باشد که در صورت لزوم می توانید از آن استفاده کنید.

از ویژگی های هلیکوپتر اسباب بازی سایما سبک بودن و انعطاف پذیری بالای بدنه و پره های آن می باشد که باعث می شود در هنگام پرواز خیلی سریع از زمین بلند شده و اگر در کنترل آن خوب عمل نکردید و به زمین افتاد، صدمه ای نبیند. البته این بدان معنا نیست که شما نباید مراقبت های لازم را در هنگام استفاده از این محصولات بجا آورید.

هلی کوپتر کنترلیسایما مدل S39H

هلیکوپتر اسباب بازی سایما مدل S39H؛ مثل بقیه محصولات این شرکت جنس مرغوب و ویژگی های قابل توجهی دارد. این هلیکوپتر سایما در اندازه 6×14.5×32.5 سانتی متر طراحی شده و با یک ریموت کنترل با فرکانس 2.4 گیگاهرتز هدایت می شود. علاوه بر این، ظاهر این اسباب بازی هم برای نوجوانان جذابیت خاصی دارد و می تواند آنها را سرگرم کند. در ادامه دیگر قابلیت های مهم این محصول را به شما معرفی می کنیم.

هلیکوپتر اسباب بازی سایما مدل S39H با ملخ های منعطف

سایما S39H از جنس پلاستیک فشرده ABS ساخته شده و همین موضوع دوام و استحکام و افزایش سرعت در زمان پرواز را تضمین می کند. از طرف دیگر، ملخ ها هم در هلیکوپترهای کنترلی نقش مهمی دارند و به همین دلیل سایما ملخ ها را هم از جنس مقاوم و انعطاف پذیر تولید کرده تا در صورت برخورد با موانع آسیب نبینند.

علاوه بر این، در قسمت جلوی هلیکوپتر یک نور LED قرار دارد که زیبایی خاصی به آن داده و به هدایت آسان تر آن در نور شب کمک می کند. بد نیست بدانید که این اسباب بازی برای استفاده در محیط داخل منزل هم ایده آل است.

سایما این مدل را با قابلیت تیک آف و لندینگ اتوماتیک طراحی کرده است. یعنی فقط باید یک دکمه را فشار دهید تا هلیکوپتر از روی زمین بلند شده و به پرواز در آید. بعد از آن دکمه را فشار دهید تا هلیکوپتر به صورت خودکار فرود بیاید و روی زمین بنشیند. به این دلیل که کاربران مبتدی معمولاً برای هدایت اسباب بازی های پرنده مشکل دارند، این قابلیت می تواند کمک زیادی به آنها کند تا پرواز آسانی را تجربه کنند.

این هلی کوپتر کنترلی به یک باتری 3.7 ولتی با ظرفیت 350 میلی آمپر ساعت مجهز شده که از نوع لیتیوم یون می باشد. این باتری با استفاده از کابل USB شارژ می شود و دستگاه با هر بار شارژ کامل که حدود 50 دقیقه طول می کشد، می تواند تا حداکثر 7 دقیقه پرواز کند.

هلیکوپتر اسباب بازی سایما مدل S107H(دارای تنظیم ارتفاع خودکار)

هلیکوپتر اسباب بازی سایما مدل S107H(دارای تنظیم ارتفاع خودکار)؛ طراحی جذاب و رنگ های زیبایی دارد که نظر کودکان و نوجوانان را به خود جلب می کند. اندازه این اسباب بازی 22×3.8×9.8 سانتی متر و وزن آن 380 گرم است و می تواند به خوبی پرواز کند. همچنین ابعاد جمع و جور هلیکوپتربرای بازی در داخل خانه هم مناسب است. لازم به ذکر است که بدنه پلاستیکی این محصول استحکام بالایی دارد و به آسانی آسیب نمی بیند.

هلیکوپتر اسباب بازی سایما مدل S107H با قابلیت ثابت ماندن در یک ار تفاع

این هلیکوپتر کنترلی سایمابه وسیله یک ریموت کنترل بی سیم 3 کاناله با فرکانس 2.4 گیگاهرتز هدایت می شود که تا فاصله 10 متری را پوشش می دهد. ریموت کنترل امکان حرکت و پرواز در جهت های بالا، پایین، جلو، عقب و چرخش در راستای چپ و راست را در اختیار شما قرار می دهد. برای شروع به کار با این کنترل به 4 عدد باتری قلمی 1.5 ولتی نیاز دارید که باید به صورت جداگانه آنها را تهیه کنید.

هلیکوپتر شارژی سایما S107H با یک باتری لیتیومی 3.7 ولت که 150 میلی آمپر ظرفیت دارد کار می کند. بعد از این که باتری را به طور کامل شارژ کردید، می توانید تا حداکثر 7 دقیقه با هلیکوپتر بازی کنید. اصلاً لازم نیست که نگران تمام شدن شارژ باتری و سقوط در وسط پرواز باشید. چون اگر باتری در حال خالی شدن باشد، چراغ های هلیکوپتر شروع به چشمک زدن کرده و به شما هشدار می دهند تا هلیکوپتر را فرود بیاورید. برای شارژ باتری هم فقط باید آن را با کابل USB به لپ تاپ، کامپیوتر و غیره وصل کنید تا باتری بعد از حدود 50 دقیقه به صورت کامل شارژ شود.

هلیکوپتر اسباب بازی سایما مدل S107G

هلیکوپتر اسباب بازی سایما مدل S107G؛حس متفاوت و جالبی از پرواز را به شما و فرزندانتان ارائه داده و لحظات شادی را برای شما به ارمغان می آورند. این هلیکوپتر با کنترل از راه دور هدایت می شود و به شما کمک می کند پرواز راحتی داشته باشید. این محصول طراحی خوب و استحکام قابل قبولی دارد و از قیمت مناسبی برخوردار است. در ادامه مهم ترین ویژگی های این هلیکوپتر اسباب بازی را برای شما عنوان کرده ایم.

هلیکوپتر اسباب بازی سایما مدل S107G تهیه شده از مواد اولیه مرغوب

این هلیکوپتر زیبا از ترکیب فلز سبک آلومینیوم و پلاستیک ساخته شده و طول آن حدود 22 سانتی متر است. به همین دلیل می توانید آن را با دو دست بگیرید و هدایت کنید. استحکام اسباب بازی در حد قابل قبولی است و با برخوردهای معمولی دچار مشکل نمی شود. البته چند پره یدکی در جعبه محصول موجود است که در صورت نیاز می توانید از آنها استفاده کنید. برای این که بهترین پرواز را تجربه کنید، باید از به پرواز در آوردن هلیکوپتر در حین وزش باد خودداری نمایید.

بد نیست بدانید که s107G در چند رنگ متنوع در بازار موجود است و می توانید رنگ مورد علاقه خود را از بین آنها انتخاب کنید.

هلیکوپتر شارژی سایما مدل S39

هلیکوپتر اسباب بازی سایما مدل S39؛ استفاده از ریموت کنترل هدایت می شود و با استحکام بالای خود در برابر ضربات و سقوط مقاومت فوق العاده ای دارد. ریموت کنترلی که سایما برای این مدل در نظر گرفته، از طراحی حرفه ای بهره می برد و کار کردن با آن برای کاربران مبتدی بسیار آسان است. علاوه بر این، بُرد این هلیکوپتر در حدود 100 متر است که در مقایسه با بقیه محصولات موجود در بازار، ویژگی قابل توجهی است. در ادامه مطلب، دیگر قابلیت های مهم این محصول با کیفیت را به شما معرفی می کنیم.

هلیکوپتر اسباب بازی سایما مدل S39 یکی از مشهورترین محصولات برند سایما

سایما برای ساخت این محصول از ترکیب فلز آلومینیوم و پلاستیک فشرده ABS استفاده کرده است. از طرف دیگر پره ها هم به صورت نشکن طراحی شده اند و به همین دلیل S39 مقاومت بالایی در برابر ضربات احتمالی و سقوط دارد. در قسمت جلوی هلیکوپتر هم نورهای LED خیره کننده ای کار گذاشته شده که علاوه بر جذاب تر کردن آن برای بچه ها، هدایت هلیکوپتر در نور شب را هم آسان خواهند کرد.

لازم به ذکر است که این مدل در اندازه 5.7×15.5×36.2 سانتی متر طراحی شده و بیشتر در فضاهای داخلی قابلیت پرواز دارد.

هلیکوپترهای کنترلی معمولاً دو موتور دارند تا تعادل دستگاه در هنگام پرواز به خوبی حفظ شود. سایما S39هم از این قاعده مستثنی نیست و به دو موتور براش قدرتمند مجهز است. این موتورها هلیکوپتر را با سرعت و شتاب خوبی به پرواز در می آورند و رضایت کاربر را جلب می کنند.

هلیکوپتر اسباب بازی جنگی سیما مدل S109

هلیکوپتر اسباب بازی جنگی سیما مدل S109؛ یک هلیکوپتر کنترلی و شارژی بوده و قابلیت حرکت به چپ و راست و جلو عقب و بالا و پایین را دارد. هلیکوپتر syma مدل s109 محصول شرکت سایما است. 

هلیکوپتر اسباب بازی جنگی 109شارژی بوده و بوسیله ریموت کنترل خود حرکت می کند. مدت زمان برای شارژ شدن این هلیکوپتر شارژی بین 20 تا 30 دقیقه می باشد و از طرفی این محصول می تواند به مدت 8 دقیقه پرواز کرده و در هوا معلق بماند.

هلیکوپتر اسباب بازی جنگی سیما مدل S109 با ظاهری جنگی

ریموت کنترل این هلیکوپتر شارژی بوسیله شش عدد باطری قلمی تغذیه شده و قابلیت آن را دارد که در مکان هایی که دسترسی به برق برای شارژ کردن هلیکوپتر امکان پذیر نیست، بتواند مانند یک شارژر عمل کرده و هلیکوپتر مورد نظر را شارژ کند. یکی دیگر از امکانات این محصول چراغ های چشمک زنی است که در زیر و جلو محصول تعبیه شده و در ارتفاع قابل دیدن است که باعث می شود کار کردن با آن را لذت بخش تر کند.

هلیکوپتر کنترلی تاشو LH X69-RC 

هلیکوپتر کنترلی تاشو LH X69-RC؛ هلی کوپتر LH X69 محصولی ظریف و زیبا با بدنه ای مقاوم، فلزی و تاشو می باشد که به دلیل ابعاد و سایز کوچکی که دارد برای پرواز در داخل و خارج از منزل نیز مناسب می باشد. روی این اسباب بازی پروازی چراغ های فلش LED نصب شده که باعث می شود این هلی کوپتر کنترلی تاشوبه راحتی در فضاهای تاریک هم قابلیت پرواز داشته باشد.

هلیکوپتر کنترلی تاشو LH X69-RC با فناوری هدلس

هلی کوپتر LH X69 به گونه ای طراحی شده که اپراتور این پرنده فقط با فشردن یک دکمه که روی رادیو کنترل آن تعبیه شده است، می تواند به راحتی برای فرود هلی کوپتر اقدام نماید. هلی کوپتر مورد نظر مجهز به بارومتر می باشد که به کمک این سیستم می تواند در یک ارتفاعی ثابت و معین پرواز کند.

این هلی کوپتر به سیستم هدلس مود یا حالت بدون سر مجهز می باشد که با فعال شدن آن تمامی جهات پیش فرض هلی کوپتر از بین رفته و کاربر دیگر نیازی به تشخیص جهت هلی کوپتر ندارد و به آسانی می‌ تواند پرنده را به پرواز در آورد.

نتیجه گیری

در این مقاله شما را با دنیای جذاب و متنوع اسباب بازی پروازی هلیکوپتر اسباب بازی آشنا کردیم. چند نمونه محبوب و پرطرفدار هلی کوپتر کنترلی را معرفی کرده و هر یک از انواع هلیکوپتر شارژی را مورد نقد و بررسی قرار دادیم. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر نسبت به انواع اسباب بازی شارژی، با کارشناسان کودک پلاس در تماس باشید.

سوالات متداول پیرامون خرید انواع هلیکوپتر اسباب بازی

محبوب ترین برند تولید کننده انواع اسباب بازی پروازی کدام است؟
شرکت سایما یکی از شرکت های معتبر و با سابقه در زمینه تولید محصولات پروازی است
از جنس پلاستیک فشرده ABS
ترکیب فلز آلومینیوم و پلاستیک فشرده ABS

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)