محبوب ترین اسباب بازی شخصیت های کارتونی دخترانه را بشناسید

محبوب ترین اسباب بازی شخصیت های کارتونی دخترانه را بشناسید
اسباب بازی های شخصیت های ککارتونی به اسباب بازیهایی گفته می شود که بر اساس و مطابق شخصیت های کارتونی معروف ساخته و تولید می شوند

اسباب بازی شخصیت های کارتونی اسباب بازی هایی هستند که بر اساس یکی یا چند تا از شخصیت های کارتونی یا انیمیشنی ساخته می شوند. شخصیت هایی که در کارتون ها و انمیشن های معروف وجود دارند بسیار مورد علاقه کودکان و نوجوانان می باشند به گونه ای که کودکان با این شخصیت ها هم ذات پنداری کرده و خود را جای شخصیتهای کارتونی قرار می دهند.از این رو اسباب بازی هایی که بر اساس شخصیت های کارتونی یا انیمیشنی ساخته می شوند بسیار پر طرفدار و محبوب هستند.

شخصیت های کارتونی محبوب دخترانه

برخی از این شخصیت های کارتونی نمودار و بیان کننده شخصیت های دخترانه هستند که این شخصیت های کارتونی بیشتر مورد علاقه دختر بچه ها می باشند.

یکی از علت‌های علاقه زیاد کودکان به عروسک‌ و وسایل شخصیت های کارتونی در کنار سایر اسباب بازی های دخترانه این است که می‌توانند قهرمان‌های داستانی محبوبشان را کنار خودشان داشته باشند. امروزه عروسک و وسایل شخصیت‌های کارتونی به‌صورت گسترده در بازار عرضه می‌شود؛ این فرصتی مناسب برای پدر و مادرها است که با خرید اینترنتی اکشن فیگور شخصیت کارتونی، کودکان خود را خوشحال کنند.

شخصیت های معروف کارتونی

فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس با ده سال سابقه فعالیت در زمینه فروش اسباب بازی و 4 شعبه فعال در شهر شیراز، انواع اسباب بازی ها از جمله فیگور و اکشن شخصیت های کارتونی را ارائه می نماید. برای تهیه انواع اسباب‌بازی‌، اکشن و فیگور شخصیت های کارتونی می‌توانید از دو طریق اقدام کنید؛ یا به‌صورت اینترنتی خرید خود را از سایت کودک پلاس انجام دهید، یا به‌صورت حضوری به مراکز خرید اسباب‌بازی مراجعه کنید و برای کودکان‌تان هدیه‌ای انتخاب کنید.

برای یک خرید آسان و بدون دغدغه پیشنهاد ما به شما خر ید از طریق سایت اسباب بازی می باشد، کافی است سری به صفحات مختلف سایت بزنید تا همه محصولات را از نظر جنس، شکل، قیمت و دیگر موارد موردنظرتان با هم مقایسه کرده و محصول موردعلاقه خودتان را انتخاب کنید.

در ادامه به معرفی تعدادی از محبوب ترین اسباب بازی شخصیت های کارتونی دخترانه خواهیم پرداخت:

 

 

مجموعه اسب پونی اسباب بازی مدل cf-1012 Pony

مجموعه اسب پونی اسباب بازی مدل cf-1012 Pony؛ فیگور و شخصیت های پونی، مانند دیگر فیگور های اسباب بازی از روی انیمیشن پونی کوچولو (my Little Pony) طراحی و ساخته شده اند و دختر بچه ها علاقه خیلی زیادی به آنها دارند. این ست شامل 5 عدد اسب پونی به همراه آینه، شانه و گیره مو می باشد. این محصول به خوبی در یک جعبه شیک و محکم بسته بندی شده است.

مجموعه اسب پونی با رنگ ثابت

مجموعه اسب پونی اسباب بازی، جنس گوشتی دارد. این اسباب بازی دخترانه انعطاف پذیر و بسیار با کیفیت است و با فشار وارد کردن نمی شکند. به جرات می توان گفت که اسباب بازی های گوشتی جزو با دوام ترین اسباب بازی ها می باشند.

عروسک اسب پونی دخترانه، دارای چهره فانتزی بسیار زیبا و چشمانی درشت و یال و دم بلند می باشد. این محصول مناسب رده سنی 3 سال به بالا است و علاوه بر افزایش اعتماد به نفس، در افزایش سرعت و تمرکز نیز موثر است.

فیگور اسب پونی کوچولو، ساخت کشور چین است. سایز هر یک از اسب های پونی، 25*70*120 میلی متر، سایز جعبه محصول 80*230*360 میلی متر و وزن آن 400 گرم است. جنس بدنه اسباب بازی از پلاستیک انعطاف پذیر و گوشتی ساخته شده است.

 

عروسک باربی مفصلی با دوچرخه مدل ly-618-a

عروسک باربی مفصلی با دوچرخه مدل ly-618-a؛ بدون شک یکی از شخصیت هایی که از سال ها پیش، محبوبیت زیادی در بین کودکان داشته و هنوز هم طرفداران زیادی دارد، شخصیت باربی می باشد. انیمیشن های این کاراکتر همیشه در بین کودکان و حتی نوجوانان، و بخصوص در بین دختر خانم ها طرفداران پر و پا قرص زیادی داشته است. اسباب بازی هایی که بر اساس این شخصیت تولید می شوند نیز، همیشه جز پرفروش ترین های همه فروشگاه ها هستند

عروسک باربی مفصلی با دوچرخه مدل ly-618-a ساخته از مواد اولیه درجه یک

 اسباب بازی عروسک باربی مفصلی برای کودکان بالای 3 سال مناسب می باشد و به همراه چند وسیله جانبی ارائه می شود. حتما توجه داشته باشید که به دلیل وجود قطعات ریز و جدا شونده در این محصول، به هیچ عنوان نباید آن را در دسترس کودکان زیر 3 سال قرار دهید. همچنین لازم به ذکر است که در تولید این محصول، از مواد غیر شیمیایی و غیر مضر استفاده شده است. اگر فرزند شما به انیمیشن های باربی علاقه دارد، این اسباب بازی می تواند یک هدیه جذاب و به یادماندنی برای او باشد.

 

 نیم تنه آرایشی الیسا و آنا مدل 1043

نیم تنه آرایشی الیسا و آنا مدل 1043؛ دختران و برخی پسران در سنین کم عاشق آرایش و مرتب کردن مو های افراد دیگر هستند. حس خوبی که در مرتب کردن ظاهر فرد دیگر است چرا که فرد در حال بهتر کردن وضعیت ظاهری فرد دیگری است و این کار باعث می شود فرد یا کودک حس مثبت و مفیدی نسبت به خود داشته باشد.

 نیم تنه آرایشی الیسا و آنا مدل 1043 قابلیت آرایش شدن را دارند

این اسباب بازی اسباب بازی زیبایی است که باعث افزایش هنر های درونی کودک در زمینه آرایش و زیبایی می شود. نیم تنه آرایشی الیسا و آنا برای کودکان 3 سال به بالا است و شامل 36 قطعه می باشد

 

 

اسب تک شاخ موزیکال و چراغ دار چرخ دنده ای مدل 130-NR617

اسب تک شاخ موزیکال و چراغ دار چرخ دنده ای مدل 130-NR617؛برای بعد از 3 سالگی مناسب می باشد. اسب تک شاخ موزیکال دوست داشتنی چراغ های جذابی دارد، که به صورت 5 بعدی کار می کنند. بازی با این محصول دوست داشتنی می تواند باعث تشویق کودک شما، به حرکت و فعالیت فیزیکی شود.

اسب تک شاخ موزیکال با رقص نور جذاب

همچنین در داخل این اسباب بازی چرخ دنده های جذابی قرار دارد، که می توانند با حرکت خود کودکان شما را سرگرم کنند. این محصول از مواد با کیفیت و درجه یک ساخته شده، که علاوه بر دوام و طول عمر بالایی که دارند، عاری از هرگونه ماده سمی و مضر برای سلامتی کودک شما هستند. اگر فرزند شما به اسباب بازی های موزیکال و چرخشی علاقه دارد، این محصول می تواند یک هدیه فوق العاده برای او باشد.

 

 

ست فیگور شش تایی سگ های نگهبان

ست فیگور شش تایی سگ های نگهبان؛ مانند دیگر فیگور های دخترانه و پسرانه از روی برنامه انیمیشنی آنها ساخته شده است، و از آنجا که بچه ها انیمیشن و برنامه های کودک این شخصت ها را می بینند، بسیار به آنها علاقه دارند حسابی با آنها ارتباط برقرار کرده و خیال پردازی می کنند.

ست فیگور شش تایی سگ های نگهبان ساخته از پلاستیک مقاوم

اکثر فیگور های موجود در بازار از جنس پلاستیکی می باشند و در نمونه ها و سایز های مختلفی تولید شده اند. حتی شخصیت های سگ ها نگهبان این قدر مورد استقبال کودکان قرار گرفته است که نمونه های پارچه ای و خزی آن ها نیز تولید شده و در بازار موجود می باشد. فیگور شش تایی سگ های نگهبان؛ دارای 6 عدد از شخصت های مهم سگ های نگهبان می باشد و بسته بندی آنها به صورت طلق و بر روی کارت می باشد. جنس این فیگور ها همگی از پلاستیک فشرده و تو پر بوده و کیفیت بسیار خوبی دارد.

 

 

اسباب بازی ست چای خوری فلزی طرح فروزن مدل 555/021

اسباب بازی ست چای خوری فلزی طرح فروزن مدل 555/021؛ این اسباب بازی شامل یک عدد سینی فلزی، یک عدد قوری فلزی، همراه با چهار عدد استکان چای خوری و چهار عدد نعلبکی و چهار عدد بشقاب فلزی می باشد. این محصول زیبا در دو طرح کیتی و فروزن موجود است که شما بنا بر سلیقه خود می توانید هر کدام از این طرح ها را انتخاب کنید.

اسباب بازی ست چای خوری فلزی طرح فروزن مدل 555/021 با ماندگاری زیاد

شما می توانید با تهیه این محصول کودک خود را بسیار خوشحال کنید، و برای خاله بازی و سرگرمی بیشتر از او بخواید که شما و دوستانش را به یک مهمانی کوچک، به صرف کیک و چای با استفاده از این وسایل دعوت کند. ست چای خوری طرح فروزن؛ قابل شست و شو بوده و عاری از هرگونه ماده مضر است. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به فلزی و با دوام بودن وسایل آن و در عین حال سبک و قابل شستشو بودن آنها اشاره کرد.

 

اسباب بازی ست میز و صندلی و تخت کیتی

اسباب بازی ست میز و صندلی و تخت کیتی؛ اسباب بازی ست میز و صندلی هلو کیتی یک اسباب بازی فانتزی و بسیار زیباست که از پلاستیک مواد نو و درجه یک ساخته شده است. این محصول همراه با گهواره دو طبقه کیتی می باشد و ساخت کشور چین است. ست اسباب بازی میز و صندلی کیتی علاوه بر جذابیت بصری که دارد می تواند خلاقیت و هوش بچه ها را نیز افزایش دهد. شما می توانید گهواره این محصول را به صورت تکه تکه در اختیار کودک خود قرار دهید، و از او بخواهید که با کمک شما و تصاویر روی جعبه، گهواره را سرهم کرده و میز و صندلی ها را به نحوه زیبایی کنار هم بچیند. اسباب بازی ست میز و صندلی و تخت کیتی؛ را می توان برای تزئین اتاق کودک نیز استفاده کرد و آن را با دیگر اسباب بازی های دخترانه ست کرد.

 اسباب بازی ست میز و صندلی و تخت کیتی قابل شست شو

گهواره کیتی موجود در این محصول دو طبقه بوده و بسیار زیبا و خاص طراحی و تولید شده است. همچنین از دیگر وسایلی که همراه با این محصول ارائه شده است می توان به چهار صندلی زیبا و یک میز نهار خوری کوچک و فانتزی اشاره کرد. سایز جعبه این اسباب بازی کیتی 400×290×70 میلیمتر است و وزن آن حدودا 700 گرم می باشد. این محصول برای کودکان سه سال به بالا مناسب است و انتخاب خوبی برای هدیه دادن می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)