معرفی انواع محصولات فکری_آموزشی برند موانزی(muwanzi)

معرفی انواع محصولات فکری_آموزشی برند موانزی(muwanzi)
برند موانزی (Muwanzi) یکی از شرکت های تولید کننده اسباب بازی های فکر آموزشی چوبی است که در بازار اعتبار زیادی کسب نموده است. این برند نمونه های مختلفی از اسباب بازی را در بازار عرضه کرده است. در این مقاله به معرفی انواع محصولات موانزی می پردازیم.

برند موانزی (Muwanzi)؛ از شرکت های تولید کننده اسباب بازی های فکر آموزشی چوبی است که در بازار اعتبار زیادی کسب نموده است. این برند نمونه های مختلفی از اسباب بازی را در بازار عرضه کرده است. در این مقاله به معرفی انواع محصولات فکری-آموزشی برند موانزی می پردازیم.

بازی آموزشی ماز موانزی

بازی ماز؛ یک اسباب بازی فکری آموزشی مسیریابی است. این بازی از چوب و فلز ساخته شده و برای کودکان بسیار جذاب هست. کودکان با حرکت دادن مهره ها درون مسیرهای فلزی، سرگرم می شوند. در رنگ آمیزی بازی آموزشی ماز موانزی، از رنگ های غیرشیمیایی استفاده شده است که برای کودکان خطری ندارد.  

بازی آموزشی ماز برند موانزی با قیمت مناسب

مزیت های این محصول آموزشی عبارت است از:

تقویت حس لامسه

افزایش تمرکز 

تقویت انگشتان دست

پرورش خلاقیت و ذهن

تقویت بینایی

شناخت رنگ ها

افزایش مهارت های ظریف حرکتی

راهنمای جامع خرید اسباب بازی فکری، آموزشی و سرگرمی

پازل 3 بعدی برند موانزی

پازل یکی دیگر از محصولات پرطرفدار کودکان است. برند موانزی در کنار  پازل های دوبعدی، به تولید پازل های 3 بعدی چوبی نیز پرداخته است. این پازل ها در طرح ها و رنگ بندی های مختلف در بازار موجود هستند.

پازل سه بعدی مناسب برای افزایش تمرکز

این پازل ها با توجه به 3 بعدی بودنشان، توجه کودکان را به خود جلب می کند. طراحی این پازل ها بسیار جذاب و ظریف هست و برش باکیفیتی دارند. در رنگ آمیزی این محصولات موانزی نیز، از رنگ های غیرشیمیایی استفاده شده است.

بلوک خانه سازی موانزی 

یکی از محصولات آموزشی برند موانزی، بلوک های خانه سازی است. بازی با بلوک های خانه سازی تنها جنبه سرگرمی ندارد بلکه به افزایش سرعت عمل و تمرکز کودک کمک می کند. علاوه بر این، باعث هماهنگی چشم و دست او می شود و قوه تخیل کودک را بهبود می بخشد.

بلوک های خانه سازی از رنگ های شاد غیرشیمیایی ساخته شده اند و باعث می شوند کودکان رنگ ها را بهتر و سریع تر بیاموزند. این محصول از جمله پرطرفدارترین اسباب بازی های موانزی است.

بازی آموزشی برش میوه چوبی به همراه چاقو بی خطر

کودکان بسیار علاقه مند به تقلید از برگترها هستند و تمایل دارند با ابزار و وسایل آشپزخانه کار کنند. این بازی آموزشی گزینه بسیار مناسبی برای کنجکاوی بچه ها هست ضمن اینکه با توجه به چوبی بودن چاقو، هیچگونه خطری برای آن ها ندارد.

بازی آموزشی برش میوه چوبی  با قابلیت اتصال مجدد

بازی چوبی برش میوه موانزی، در انواع مگنتی و چسبی موجود هست که می توان بعد از برش زدن میوه، دوباره آن ها را به همدیگر چسباند.

بازی چند نفره دومینو برند موانزی

دومینو از سرگرمی های محبوب کودکان و بزرگسالان هست و با توجه به اینکه چندنفری می شود آن را بازی کرد بسیار جذابیت دارد. یکی دیگر از محصولات برند موانزی، دومینو هست که در بازار بسیار پرفروش هست.

اسباب بازی آموزشی ماهیگیری

یکی دیگر از بازی های پرطرفدار کودکان، آموزش ماهیگیری است. این اسباب بازی آموزشی برای آن ها بسیار جذابیت دارد و باعث می شود ساعت ها سرگرم شوند و از ماهی گرفتن لذت ببرند.

 بازی آموزشی ماهیگیری دارای رنگ ثابت

اسباب بازی ماهیگیری موانزی محصولی جذاب و با کیفیت هست و قیمت مناسبی دارد.

تخته سیاه و وایت برد آموزشی دوطرفه

این محصول مناسب کودکانی است که عاشق نقاشی کشیدن هستند. نقاشی مهارتی است که نه تنها باعث سرگرمی کودکان می شود بلکه باعث افزایش قدرت تخیل در آنان نیز می شود.

تخته سیاه و وایت برد آموزشی دوطرفه با خاصیت آهنربایی

تخته سیاه و وایت برد دوطرفه برند موانزی؛ یک محصول آموزشی است که دارای آهنربا هست. یک سمت آن، تخته سیاه است که با استفاده از گچ می توان روی آن نقاشی کشید یا به تمرین اعداد و نوشتن پرداخت و سمت دیگر آن وایت برد است که با استفاده از ماژیک روی آن می توان نوشت یا نقاشی کشید.

این محصول دارای 11 طرح مختلف آموزشی به شرح زیر است:

طرح شهرسازی

طرح پاندا و خرس

طرح زرافه و گربه

طرح خرگوش و کیک

طرح ببر و شیر

طرح زنبور و شاپرک

طرح گل آفتابگردان و حیوانات

طرح آموزش اعداد

طرح موجودات فضایی

تابلو تشخیص اشکال هندسی چوبی

تابلو تشخیص اشکال هندسی نقش بسیار مفیدی در آموزش و یادگیری کودکان دارد. این محصول چوبی بسیار با کیفیت و بادوام هست ضمن اینکه از برش بسیار تمیز و ظریفی برخوردار هست. در رنگ آمیزی آن از رنگ های غیرشیمیایی استفاده شده است و این یک مزیت بزرگ به حساب می آید.

تابلو تشخیص اشکال هندسی موانزی، به کودکان در یادگیری رنگ ها، شکل های هندسی و تقسیم بندی آن ها کمک زیادی می کند. علاوه بر این، رنگ های شاد و متنوع آن به کودکان هیجان زیادی برای یادگیری می دهد و بینایی آن ها را تقویت می کند.

محصولات چوبی نقش موثری در تقویت حس لامسه و مهارت های حرکتی دست کودکان دارند و در رده اسباب بازی های پرفروش هستند.

فروشگاه اینترنتی کودک پلاس

فروشگاه اینترنتی کودک پلاس ارائه دهنده انواع اسباب بازی ها مناسب رده های مختلف سنی است. این محصولات قیمت مناسبی دارند و بسیار با کیفیت می باشند. برای دیدن و خرید انواع اسباب بازی ها اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)