جدیدترین ست های اکشن فیگورهای ابرقهرمانی

جدیدترین ست های اکشن فیگورهای ابرقهرمانی
اکشن فیگورهایی که بر اساس شخصیت های انیمیشن ها و فیلم های ابرقهرمانی ساخته می شوند، جذابیت ویژه ای برای کودکان و نوجوانان دارند. در این مطلب از کودک پلاس قصد داریم جدیدترین ست های اکشن فیگورهای ابرقهرمانی را معرفی کنیم.

اکشن فیگور یک شخصیت عروسکی می باشد که فرم بدن آن قابل تنظیم است، و معمولا از پلاستیک ساخته می‌شود. اکشن فیگورها معمولا از شخصیت های محبوب انیمیشن ها و فیلم ها الهام گرفته می شوند، که شخصیت های ابرقهرمانی از جمله ویژه ترین آن ها هستند. اکشن فیگور جز محدود اسباب بازی هایی است که هم در بین کودکان و نوجوانان، و هم در بین بزرگسالان محبوب می باشد. در این مطلب قصد داریم جدیدترین ست های اکشن فیگورهای ابرقهرمانی موجود در وبسایت کودک پلاس را معرفی کنیم. یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام خرید اکشن فیگورها باید به آن توجه داشته باشید، مواد اولیه به کار رفته در آن ها است. غیر سمی و بهداشتی بودن مواد به کار رفته در اکشن فیگورها، در کنار دوام آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

ست 3 عددی اکشن فیگور (پروژکتور دار) انتقام جویان مدل 1890

ست 3 عددی اکشن فیگور انتقام جویان مدل 1890؛ برای بعد از 3 سالگی مناسب است. این ست دوست داشتنی شامل شخصیت های هالک، آیرون من و کاپتان آمریکا می باشد. از جذابیت های اصلی این محصول، پروژکتور دار بودن اکشن فیگور های آن است. این اکشن فیگورها می توانند تصاویر مختلف و جذابی را بر روی سطوح مختلف نمایش دهند.

ست 3 عددی اکشن فیگور انتقام جویان مدل 1890؛ برای بعد از 3 سالگی مناسب است.

این محصول که از سری Avengers 2 می باشد، از مواد با کیفیت و بهداشتی ساخته شده است. بازی با شخصیت های موجود در این اسباب بازی دوست داشتنی، می تواند باعث تقویت تمرکز و همچنین تقویت قدرت تخیل در کودک شما شود.

ست 3 عددی اشکن فیگور مرد عنکبوتی مدل YK5990-26B

ست 3 عددی اشکن فیگور مرد عنکبوتی مدل YK5990-26B؛ برای بعد از 3 سالگی مناسبت است. این ست اکشن فیگور می تواند برای علاقه مندان و طرفداران شخصیت مرد عنکبوتی، یا همان اسپایدرمن، یک هدیه جذاب و دوست داشتنی باشد. این محصول بر اساس فیلم پرطرفدار "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" ساخته شده، و شامل 2 مدل اکشن فیگور مرد عنکبوتی، و یک اکشن فیگور ونوم است.

ست 3 عددی اشکن فیگور مرد عنکبوتی مدل YK5990-26B؛ برای بعد از 3 سالگی مناسبت است.

همچنین در بسته بندی این محصول، یک چنگک اسپایدرمن نیز قرار دارد، که کودک شما می تواند آن را به اکشن فیگور مربوطه متصل کرده، و از بازی با آن لذت ببرد. افزایش هوش هیجانی، افزایش قدرت تخیل و تقویت دست و انگشتان از مزیت های اصلی بازی با این ست اکشن فیگور می باشند.

ست 6 عددی اکشن فیگور اونجرز مدل 28003

ست 6 عددی اکشن فیگور اونجرز مدل 28003؛ برای بعد از 5 سالگی مناسب می باشد. قبل از هر چیزی باید ذکر کنیم که به دلیل وجود قطعات قابل بلعیدن در این محصول، نباید آن را در دسترس کودکان زیر 3 سال قرار دهید. این ست دوست داشتنی شامل 6 عدد از شخصیت های سری فیلم های اونجرز است، که از جمله آن ها می توان به مرد عنکبوتی، آیرون من و هالک اشاره کرد.

ست 6 عددی اکشن فیگور اونجرز مدل 28003؛ برای بعد از 5 سالگی مناسب می باشد.

همچنین شخصیت های دیگری مانند بلک پنتر و ثور نیز در این محصول حضور دارند. این ست اکشن فیگور در 2 مدل مختلف تولید می شود، که در هر کدام شخصیت های متفاوتی وجود دارد. این محصول نیز از مواد با کیفیت و استاندارد ساخته شده، و کاملا بهداشتی و بی خطر برای سلامتی کودک شما می باشد. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات و یا خرید این محصول هستید، می توانید به صفحه محصول مراجعه فرمایید.

ست 10 عددی فیگور انتقام جویان مدل END GAME

ست اکشن فیگور انتقام جویان مدل ENDGAME؛ برای بعد از 3 سالگی مناسب می باشد، و شامل 10 عدد از شخصیت های محبوب دنیای سینمایی مارول است. در این ست دوست داشتنی شخصیت های بتمن، آیرون من، مرد عنکبوتی، هالک، ثور، کاپتان آمریکا، مرد مورچه ای، تانوس، بلک پنتر و سوپر من به همراه تعدادی از وسایل آن ها، مانند سپر کاپتان آمریکا و پتک ثور قرار دارد.

از جمله مزیت های این محصول می توان به دوام و طول عمر بالا، و همچنین بهداشتی بودن آن اشاره کرد. بازی با اکشن فیگورهای این ست دوست داشتنی، می تواند باعث تقویت تمرکز، تقویت قدرت تخیل و همچنین رشد خلاقیت کودک شما شود. 

جمع بندی

کودکان علاقه زیادی به تجربه بازی، با شخصیت های سینمایی محبوب را دارند، و اکشن فیگور حیوانات و شخصیت ها می تواند به خوبی پاسخگوی این حس کودکان باشد. از اکشن فیگورها همچنین می توانید به عنوان بخشی از دکوراسیون اتاق کودک خود نیز استفاده کنید. کودکان در هنگام بازی با اکشن فیگورها، داستان هایی که در فیلم ها مشاهده کرده اند را برای خود بازسازی، و یا داستان های جدید را خلق می کنند، و به این واسطه خلاقیت و قدرت تخیل آن ها پرورش پیدا می کند. اگر کودک شما نیز به فیلم های ابرقهرمانی علاقه دارد، یکی از بهترین اسباب بازی ها برای او، می تواند همین اکشن فیگور باشد.شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت کودک پلاس علاوه بر مشاهده انواع اسباب بازی، از ست های فیگورهای قهرمانی بازدید کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)