راهنمای جامع خرید روبیک برند شنگ شو

راهنمای جامع خرید روبیک برند شنگ شو
روبیک های برند شنگ شو محصولاتی اقتصادی و با کیفیت هستند. در این مقاله به معرفی انواع روبیک های شنگ شو و ویژگی های آن پرداخته ایم.

یکی از برندهای طراحی و تولید روبیک، شنگ شو هست که محصولاتش پرفروش و پرطرفدار است. این محصولات تنوع بالایی دارند و در عین اقتصادی بودن، از کیفیت و جذابیت زیادی برخوردارند.

روبیک های برند شنگ شو در مدل های مختلفی طراحی و در بازار عرضه می شوند؛ به گونه ای که برای افراد مبتدی، نیمه حرفه ای و حرفه ای انتخاب مناسبی خواهند بود.

روبیک شنگ شو و نقش آن در افزایش خلاقیت

خلاقیت یکی از مهارت های ذهنی اکتسابی است که عامل مهمی در موفقیت و شکوفایی فردی دارد. داشتن خلاقیت نه تنها پارامتری موثر در جنبه فردی، بلکه مهارتی تعیین کننده در سطح اجتماعی نیز هست.

کودکان، آیندگان جامعه ما هستند و جامعه به سمت و سویی سوق پیدا کرده که نیازمند ذهن های خلاق است. چرا که ذهن های خلاق، توانایی حل مسائل را دارند و نوید آینده ای بهتر خواهند بود.

عوامل مختلفی در پرورش ذهن و خلاقیت تاثیرگذار است ازجمله تربیت خانوادگی و نحوه برخورد با کودک در سنین کم، آموزش صحیح و غیر کلیشه ای و انواع بازی های آموزشی و فکری. روبیک از دسته بازی های فکری آموزشی است که نه تنها جنبه سرگرمی دارد بلکه نقش مثبتی در پرورش ذهن و قوه تخیل افراد دارد.

روبیک های شنگ شو با توجه به رنگ های جذاب و مدل های متنوعی که دارند، گزینه بسیار مناسبی برای کمک به تقویت خلاقیت و شکوفایی فرد محسوب می شود.

روبیک برند شنگ شو و افزایش اعتماد به نفس

خوشبختانه روبیک از سرگرمی های مفیدی است که افراد زیادی از خردسالان و بزرگسالان را به خود جذب کرده است و تنها مختص بازی کودکان نیست. روبیک های شنگ شو محصولات فکری اموزشی هستند که باعث افزایش هوش و تقویت تجسم فضایی می شوند.

علاوه بر این، حل روبیک شنگ شو باعث افزایش اعتماد به نفس می شود و به موجب آن توانایی حل مساله در افراد افزایش می یابد. از منظر روانشناسی، شخصیت کودک در سنین پایین شکل می گیرد و شاید در نگاه اول سطحی بنظر برسد اما حقیقت این است که افراد در بزرگسالی تبدیل به شخصیتی می شوند که در خردسالی و سنین کم تجربه کرده اند.

اگر کودک در سنین کم بواسطه بازی و سرگرمی های آموزشی، اعتماد به نفس را تجربه کند، قطعا الگویی خواهد بود برای بزرگسالی او و در آینده فردی خواهد بود که از اعتماد به نفس مطلوبی برخوردار است.

دیگر فواید روبیک شنگ شو

حل روبیک های شنگ شو باعث افزایش سرعت و تمرکز افراد می شود و تمرین خوبی است برای پرورش این مهارت های فردی. از دیگر مزایای این محصولات می توان به هماهنگی چشم و دست اشاره داشت. انواع روبیک  در فروشگاه اینترنتی کودک پلاس موجود هستند و سرگرمی مفیدی برای خردسالان و بزرگسالان به حساب می آیند.

اقتصادی ترین روبیک برند شنگ شو

تمامی روبیک های این برند اقتصادی و مقرون به صرفه هستند. با این حال، 3 مورد از ارزان ترین روبیک های برند شنگ عبارتند از:

برند شنگ شو دارای روبیک هایی ارزان و اقتصادی است

·       روبیک 2×2 برند شنگ شو جم (ShengShou 2×2×2 GEM)

·       روبیک 3×3 آینه ای حجمی برند شنگ شو (Shengshou Mirror 3×3)

·       روبیک ماری برند شنگ شو (Shengshou Magic snak)

روبیک های مگنتی برند شنگ شو کدام اند؟

روبیک های سری مستر ام (Mr.M) شنگ شو از جمله روبیک های مگنتی هستند. این روبیک ها به دلیل داشتن آهنربا، بسیار روان هستند و چرخش آن ها به راحتی صورت می گیرد. همین ویژگی به جذابیت آن ها افزوده است.

روبیک سری مستر ام شامل روبیک مگامینکس (ShengShou Mr. M Megaminx)، روبیک هرم (Shengshou Mr.M 3x3 pyraminx) و روبیک های مکعبی هست.

روبیک های غیرکلاسیک شنگ شو

برند شنگ شو مانند دیگر برندها نمونه های روبیک کلاسیک و غیر کلاسیک را در بازارعرضه می کند. روبیک های غیر کلاسیک طراحی متفاوتی از روبیک های رایج مکعبی و هرمی دارند. نمونه هایی از روبیک های غیرکلاسیک این برند شامل نمونه های زیر است:

 کمپانی شنگ شو روبیک های غیر کلاسیک را در کنار مدل های کلاسیک عرضه می کند

·       روبیک اسکیوب شنگ شو  (ShengShou Skewb)

·       روبیک فیشر شنگ شو (ShengShou Fisher)

·       روبیک هرم ووید شنگ شو (Shengshou Void pyraminx)

·       روبیک ویندمیل شنگ شو (ShengShou Windmill)

·       روبیک مسترمورفیکس شنگ شو (ShengShou Mastermorphix)

روبیک های شنگ شو مناسب مبتدیان

حل مکعب روبیک مهارتی است که با تمرین کسب می شود. برای یادگیری حل روبیک می توانید از بروشور تصویری موجود در محصول کمک بگیرید یا از فیلم های آموزشی موجود در فضای اینترنت.

کافی است علاقه داشته باشید و از روحیه خستگی ناپذیر برخوردار باشید. در این صورت چندی نمی گذرد که به راحتی خواهید توانست انواع روبیک ها را حل کنید و از آن لذت ببرید.

پیشنهاد ما این است که برای شروع یادگیری حل روبیک، از روبیک های کوچک و کلاسیک شنگ شو شروع کنید. نمونه هایی از این روبیک ها عبارتند از: روبیک 2 در 2 شنگ شو تانک، روبیک 3 در 3 شنگ شو جم و روبیک 4 در 4 شنگ شو جم.

سخت ترین روبیک های شنگ شو برای کیوبرهای حرفه ای

معمولا حل روبیک های غیر کلاسیک در مقایسه با روبیک های کلاسیک پیچیده تر هست. این روبیک ها مناسب کیوبرهای نیمه حرفه ای و حرفه ای است.

روبیک پتامینکس برند شنگو یکی از پیچیده ترین روبیک ها است

از جمله روبیک های پیچیده شنگ شو می توان به روبیک 19 در 19 شنگ شو، روبیک مگامینکس شنگ شو جم، روبیک مگامینکس شنگ شو تانک، روبیک 9 در 9 مسترمورفیکس و روبیک 10 در 10 مسترمورفیکس اشاره داشت.

برند شنگ شو و جدیدترین روبیک آن در سال 2022

شنگ شو به طور مدام در حال گسترش محصولات خود هست. جدیدترین محصول برند شنگ شو هرم ووید شنگ شو (Shengshou Void Tower) هست. این روبیک 97 گرم وزن دارد و ابعادش 80*90*90 میلی متر است.

خرید انواع روبیک شنگ شو از فروشگاه اینترنتی کودک پلاس

فروشگاه اینترنتی کودک پلاس انواع متنوعی از روبیک ها را ارائه می دهد. این روبیک ها از برند های معروف هستند و کیفیت بسیار بالایی دارند. برای مشاهده انواع روبیک اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)