معرفی پرفروش ترین محصولات سایما(syma)

معرفی پرفروش ترین محصولات سایما(syma)
در این مقاله پر فروش ترین محصولات شرکت سایما مثل کوادکوپتر و هلیکوپترهای اسباب بازی را به شما معرفی می کنیم.

اگر به دنیای پرواز و اسباب بازی های پروازی علاقمند باشید، حتماً نام کمپانی سایما را شنیده اید. این شرکت عملکرد بسیار خوبی در زمینه تولید انواع کوادکوپتر و هلیکوپتر اسباب بازی داشته و محصولات متنوعی را روانه بازار کرده است. مدل هایی که توسط برند سایما تولید می شوند، قابلیت های زیادی دارند و شما می توانید با توجه به بودجه و نیازی که دارید، کوادکوپتر یا هلیکوپتر مناسب خود را انتخاب کنید و هیجان و لذت پرواز را به خود و فرزندانتان هدیه دهید. کاربران آماتور بهتر است مدل هایی را بخرند که آسان تر هدایت می شوند؛ و افراد حرفه ای معمولاً به سراغ گزینه هایی می روند که قابلیت تهیه تصویر را هم داشته باشند. در این مقاله قصد داریم، چند نمونه از پر فروش ترین محصولات پروازی سایما را به شما معرفی کنیم تا برای خرید بهترین کوادکوپتر یا هلیکوپتر اسباب بازی با قیمت مناسب اقدام نمایید. 

 

کوادکوپتر پروازی سایما X5

کوادکوپتر پروازی سایما X5 می تواند به صورت 360 درجه بچرخد

کوادکوپتر سایما X5؛ در دسته مدل های بدون دوربین قرار می گیرد، اما می توانید دوربین های استاندارد سایما را روی آن نصب کنید. کوادکوپتر بدنه مستحکمی دارد و برای پرواز در فضاهای باز و بسته مناسب است. از جمله قابلیت های فنی Syma X5 می توان به قابلیت چرخش 360 درجه و مجهز بودن به رادیو کنترل 2.4 گیگاهرتز اشاره کرد. این مدل، جزو بهترین انتخاب ها برای آموزش پرواز به افراد مبتدی است.

 

کوادکوپتر دوربین دار سایما مدل X5SW

کوادکوپتر دوربین دار سایما مدل X5SW توانایی تصویربرداری با کیفیت اچ دی را دارد

دومین مدلی که به شما معرفی می کنیم یعنی کوادکوپتر سایما X5SW؛ یکی از ارزان ترین کوادکوپترهای شرکت سایما است که قابلیت پرواز تا فاصله هشتاد متری شما را دارد و با توجه به وجود دوربین HD، می تواند تصاویر خوبی در حین پرواز ثبت کند و یا تصاویر را به صورت زنده روی گوشی موبایل به شما نمایش بدهد.

بدنه این مدل هم مثل بقیه محصولات سایما از متریال مرغوبی ساخته شده و استحکام بالایی در مقابل ضربات یا سقوط احتمالی دارد. علاوه بر این، ویژگی هایی مثل موتورهای کرولس، قابلیت چرخش 360 درجه و حالت هدلس مود هم برای این کوادکوپتر اسباب بازی در نظر گرفته شده و آن را به یکی از پرفروش ترین محصولات سایما تبدیل کرده است.

 

کوادکوپتر دوربین دار سایما مدل X5UW

برای هدایت کوادکوپتر دوربین دار سایما مدل X5UW می توانید از گوشی موبایل استفاده کنید

Syma X5UW هم یکی دیگر از محبوب ترین محصولات سایما است که با امکانات فراوان و قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار می گیرد. ظاهر قرمز رنگ زیبا و براق این مدل جذابیت زیادی دارد و دوربین HD هم امکان تهیه تصاویر با کیفیت در زمان پرواز را برای شما فراهم خواهد کرد. از طرف دیگر، اندازه مناسب پهپاد برای پرواز در داخل و بیرون از خانه ایده آل است.

قابلیت هدایت با گوشی موبایل، تیک آف و لندینگ اتوماتیک، ژیروسکوپ شش محوره برای حفظ تعادل و هدلس مود از دیگر مواردی هستند که X5UW را به یکی از کوادکوپترهای پرفروش سایما تبدیل کرده اند. پس اگر به پرواز علاقه دارید یا می خواهید هدیه مناسبی برای پسران و دختران نوجوان خود تهیه کنید، حتماً این مدل را هم بررسی نمایید.

 

هلیکوپتر اسباب بازی سایما مدل S107H

هلیکوپتر اسباب بازی سایما مدل S107H در 2 رنگ بندی عرضه می شود

خرید هلیکوپتر اسباب بازی مثل سایما S107H؛ معمولاً برای کودکان بالای هفت سال پیشنهاد می شود تا بتوانند آن را به خوبی هدایت کنند. این هلیکوپتر زیبا و با کیفیت در دو رنگ زرد و قرمز تولید می شود و اندازه جمع و جوری دارد. برای کنترل هلیکوپتر باید از ریموت کنترل سه کاناله آن استفاده کنید که تا حداکثر فاصله ده متری را پوشش داده و به آسانی پرنده را برای پرواز در جهت های مختلف هدایت می کند. مجهز بودن به ژیروسکوپ شش محوره و باتری با دوام، و همینطور قابلیت بازگشت خودکار به نقطه شروع پرواز دیگر ویژگی های مهم این محصول هیجان انگیز را تشکیل می دهند. 

جمع بندی

علاقه به تجربه پرواز جزو قدیمی ترین و هیجان انگیز ترین خواسته های انسان بوده که امروزه و با پیشرفت تکنولوژی به آسانی عملی می شود. حتی کودکان و نوجوانان هم این روزها با وجود محصولات پروازی متنوعی که در بازار اسباب بازی وجود دارد، می توانند لذت و هیجان پرواز را به راحتی تجربه کنند. کمپانی چینی سایما یکی از موفق ترین تولیدکنندگان کوادکوپترها و هلیکوپترهای اسباب بازی است که در این مطلب پرفروش ترین محصولات این شرکت را به شما معرفی کردیم.

کودک پلاس به عنوان یکی از بهترین سایت های فروش اسباب بازی پروازی، مجموعه کاملی از محصولات متنوع سایما را برای شما گردآوری کرده است. بنابراین اگر قصد خرید کوادکوپتر و هلیکوپتر اسباب بازی ارزان را دارید، به وبسایت ما مراجعه کنید. 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)