معرفی کوادکوپترهای سایما با قابلیت تنظیم ارتفاع و تیک آف و لندینگ خودکار

معرفی کوادکوپترهای سایما با قابلیت تنظیم ارتفاع و تیک آف و لندینگ خودکار
در این مقاله، به معرفی کوادکوپترهای برند سایما پرداخته ایم که به امکانات پیشرفته ای مثل تیک آف و لندینگ اتوماتیک و تنظیم ارتفاع مجهز شده اند.

امروزه حتی اسباب بازی های پروازی هم از پیشرفت تکنولوژی بی بهره نمانده اند و امکانات خوبی را در اختیار کاربران می گذارند. قابلیتی مثل تنظیم ارتفاع در سال های اخیر به کوادکوپترهای اسباب بازی اضافه شده است. این ویژگی کوادکوپتر را به صورت خودکار در ارتفاعی که مشخص کرده اید، ثابت نگه می دارد تا بتوانید با تمرکز بیشتر به تهیه تصاویر هوایی بپردازید. از طرف دیگر، قابلیت تیک آف و لندینگ خودکار هم به شما اجازه می دهد تا پهپاد اسباب بازی را به پرواز در آورده، و بعد با فشار یک دکمه آن را بطور اتوماتیک روی زمین بنشانید. در این مقاله، به معرفی کوادکوپترهای برند سایما پرداخته ایم که به امکانات پیشرفته ای مثل تیک آف و لندینگ اتوماتیک و تنظیم ارتفاع مجهز شده اند.  

کوادکوپتر اسباب بازی سایما مدل X5UW

این کوادکوپتر اسباب بازی یکی از پیشرفته ترین مدل های سایما است که هم کیفیت ساخت خوبی دارد و هم قابلیت های پیشرفته ای مثل تیک آف و لندینگ خودکار و تنظیم ارتفاع را در اختیار کاربران قرار می دهد تا بتوانند پرواز پایداری را تجربه کنند.

مدل X5UW یکی از پیشرفته ترین کوادکوپترهای سایما است

Syma X5UW؛ از رادیو کنترل مناسب برخوردار است و به یک دوربین مجهز شده تا بتوانید تصاویر جالبی از لحظات پرواز تهیه کنید. علاوه بر این، کوادکوپتر محافظ های مقاومی دارد که از آسیب دیدن به پهپاد اسباب بازی در هنگام برخورد احتمالی با دیوار یا موانع جلوگیری می کند. از طرف دیگر، سایما امکان انجام حرکت های نمایشی سه بعدی را هم برای این محصول در نظر گرفته تا هیجان پرواز به اوج خود برسد. همچنین X5UW به قابلیت بازگشت خودکار به نقطه آغاز پرواز مجهز است که این ویژگی برای افراد تازه کار مفید خواهد بود.

کوادکوپتر اسباب بازی سایما مدل X23

یکی دیگر از محصولات برند سایما که به قابلیت تنظیم ارتفاع و تیک آف و لندینگ خودکار مجهز شده مدل X23 است. از آنجا که فرود آوردن پهپاد می تواند یک چالش مهم برای کاربران مبتدی باشد، سایما X23 را به شکلی طراحی کرده که با فشار یک دکمه بتوانید به آسانی پرنده را روی زمین بنشانید.

Syma X23 یک کوادکوپتر اسباب بازی در اندازه کوچک است

این کوادکوپتر در ابعاد نسبتاً کوچکی ساخته شده و بیشتر برای بازی و سرگرمی کودکان و نوجوانان در فضای داخل یا خارج از خانه مناسب خواهد بود. به علاوه، ریموت کنترل این مدل در فرکانس 2.4 گیگاهرتز کار می کند و نیروی مورد نیاز برای پرواز هم توسط یک باتری با دوام تأمین می شود.

کوادکوپتر اسباب بازی سایما مدل X8 Pro

محصول بعدی یعنی کوادکوپتر سایما X8 Pro؛ یکی دیگر از مدل هایی است که قابلیت های پیشرفته ای دارد و با توجه به وجود لرزشگیر و گیمبال، جزو محصولات حرفه ای قرار می گیرد. سایما این کوادکوپتر را به یک دوربین 8 مگاپیکسلی و باتری 7.4 ولتی با ظرفیت 2000 میلی آمپر ساعت مجهز کرده است.

کوادکوپتر اسباب بازی سایما مدل X8 Pro یک مدل حرفه ای محسوب می شود

درباره قابلیت تیک آف و لندینگ اتوماتیک این پرنده باید گفت که این ویژگی به کنترل راحت تر پهپاد منجر می شود و با فشار دادن یک دکمه انجام می شود. علاوه بر این، X8 Pro دقت بالایی دارد و ارتفاع خود را به خوبی تشخیص داده و تعادل خود را حفظ می کند. از دیگر ویژگی های مهم این محصول باید به امکان ضبط تصاویر روی کارت حافظه و هدلس مد اشاره کرد.

کوادکوپتر اسباب بازی سایما مدل X5UW-D

مدل بعدی که به تیک آف و لندینگ خودکار و تنظیم ارتفاع مجهز شده و در عین حال با قیمت مناسب در بازار موجود است، کوادکوپتر سایما مدل X5UW-D می باشد. کنترل کوادکوپتر می تواند برای کودکان و نوجوانان کمی سخت باشد. به همین دلیل، سایما برای آسان تر کردن تجربه پرواز، قابلیت تیک آف و لندینگ اتوماتیک را برای پهپاد اسباب بازی X5UW-D  در نظر گرفته است. در نتیجه می توانید فقط با فشار دادن یک دکمه، کوادکوپتر را به پرواز در آورده و آن را فرود بیاورید.

کوادکوپتر سایما مدل X5UW-D به قابلیت تیک آف و لندینگ خودکار مجهز می باشد

بدنه این مدل از پلاستیک مقاوم ABS ساخته شده و استحکام بی نظیری دارد. دوربین HD پرنده با قابلیت تغییر زاویه و ارسال تصاویر به صورت زنده هم تصاویر واضحی در زمان پرواز ثبت می کند. همچنین، نورهای LED زیبایی پرنده در تاریکی را بیشتر کرده و باعث هدایت آسان تر آن در نور شب خواهد شد. از طرف دیگر، ریموت کنترل به شما اجازه می دهد کوادکوپتر را تا حداکثر فاصله 150 متری کنترل کنید.

کوادکوپتر اسباب بازی سایما مدل Z3

یکی دیگر از محصولات پروازی سایما که در بین مدل های مجهز به سیستم تیک آف و لندینگ خودکار قرار می گیرد، کوادکوپتر اسباب بازی سایما مدل Z3 است. این مدل طراحی ساده و زیبایی داشته و امکان تا شدن هم دارد.

کوادکوپتر اسباب بازی سایما مدل Z3 به صورت تاشو طراحی شده است

پهپاد دارای ژیروسکوپ شش محوره است و قابلیت چرخش 360 درجه ای در زمان پرواز را دارد. سیستم تیک آف و لندینگ خودکار کوادکوپتر اسباب بازی Z3 سایما با استفاده از یک دکمه که روی ریموت کنترل قرار دارد، فعال می شود.

کوادکوپتر اسباب بازی سایما مدل X15W

کوادکوپتر X15w یکی دیگر از اسباب بازی های پروازی برند سایما است که می تواند یک هدیه مناسب برای کودکان و نوجوانان باشد. این محصول از سیستم تیک آف و لندینگ اتوماتیک بهره می برد که با یک فلش انجام می دهد. اگر فلش را به سمت بالا لمس کنید دستگاه تیک آف کرده، و با لمس فلش به سمت پایین دستگاه روی زمین می نشیند. علاوه بر این، دوربین 3.2 مگاپیکسلی پهپاد می تواند تصاویر مناسبی ثبت کرده و آن را به صورت زنده روی گوشی موبایل شما نشان دهد.

کوادکوپتر سایما مدل X15W از پره های منعطف بهره می برد

ریموت کنترل سایما X15W دارای کلیدهایی برای به پرواز در آوردن کوادکوپتر در جهت های مختلف بوده و محدوده پوشش آن حدود 150 متر است. قابلیت چرخش 360 درجه، هدلس مد و نورهای LED دیگر ویژگی های مهم این اسباب بازی با کیفیت را تشکیل می دهند.

جمع بندی

فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس، با تهیه کردن انواع اسباب بازی های پروازی از جمله مجموعه متنوعی از کوادکوپترهای برند سایما، نیازهای علاقمندان به پرواز را به خوبی برطرف کند. در این بین مدل های پیشرفته ای که به قابلیت تنظیم ارتفاع و تیک آف و لندینگ خودکار مجهز هستند، جزو محبوب ترین اسباب بازی های پروازی به شمار می روند. برای خرید انواع کوادکوپتر، از جمله مدل های معرفی شده در این مطلب، میتوانید به سایت کودک پلاس مراجعه نمائید

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)