معرفی فروشگاه های معتبر اسباب بازی در اصفهان

معرفی فروشگاه های معتبر اسباب بازی در اصفهان
مراکز متعددی در سراسر ایران اقدام به فروش اسباب بازی می کنند لذا شناخت مراکز معتبر فروش می تواند منجر به خرید مطلوب تری گردد.

اصفهان یکی از شهرهای بزرگ و در عین حال بسیار زیبای ایران با غنای تاریخی عظیمی است که دارای بازارهای متعددی است یکی از این مارکت ها؛ اسباب بازی فروش ها هستند که به عرضه اسباب بازی و محصولات کودک می پردازند در این مقاله تلاش شده است که مراکز معتبر ارایه این محصولات در شهر اصفهان را معرفی کنیم.

1-فروشگاه اسباب بازی کپلی

کپلی با فضای فروشگاهی بزرگ در خیابان شریف واقفی اصفهان قرار دارد که هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین امکان خرید را برای مشتریان خود فراهم آورده است. در این مجموعه؛ اسباب بازی و محصولات کودک از تنوع بالایی برخوردار است در اولین مراجعه به فروشگاه کپلی چیزی که از این فروشگاه خودنمایی می کند چیدمان مرتب و شیک آن است. میز تحریر کودکانه، چترهای بچه گانه، کتاب و کایت فانتزی نمونه ای از محصولات کودکان است. در خصوص اسباب بازی نیز می توان به محصولات موزیکال، عروسک های دخترانه وباربی، فیگور اکشن و اسباب بازی کنترلی اشاره کرد که مدل های مختلفی از آنها در دسترس مراجعین به این مجموعه قرار دارد.

فروشگاه اسباب بازی کپلی

فروشگاه کپلی در ایام ولنتاین نیز با ارائه محصولات مرتبط مانند پک های هدیه، خرس های پولیشی بزرگ، عروسک های پولیشی فانتزی سایز کوچک، گوی های موزیکال و لوازم کادویی برنامه خود را اجرا می کند.

2-فروشگاه اسباب شهر کودک

این فروشگاه در مجتمع ثریا واقع در خیابان شمس آبادی قرار دارد. شهر کودک بیشتر بر روی اسباب بازی های فکری و آموزشی برای گروه های سنی مختلف تمرکز دارد که در این زمینه از برندهای ایرانی و خارجی بهره برده است. بازی های ساختنی (مانند لگو و پارک شادی)، پازل های سه بعدی چوبی، بلوک های تقویت هوش، سفره موزیکال، محصولات فکری-موزیکال برند هولی تویز (مانند موبایل، ارگ فیلی هولی تویز) و مونته سوری نمونه هایی از محصولات عرضه شده توسط شهر کودک می باشد.

فروشگاه اسباب بازی شهر کودک

شهر کودک در کنار بازی های فکری محصولاتی مانند روروئک، جامپر، تاب و سرسره خانگی ارائه می کند. تمرکز بر روی بازی های فکری موجب شده تا شهر کودک بتواند مجموعه کامل از این محصولات را گردآوری کند.

3-فروشگاه اسباب بازی فسقلی

این مجموعه دارای دو شعبه در مجتمع نگین واقع در چهار راه توحید و خیابان حکیم نظامی می باشد. فروشگاه فسقلی دارای فضای فیزیکی مناسبی است که این امکان را فراهم کرده تا تنوع بالایی از انواع اسباب بازی را در کنار یکدیگر داشته باشند. در فروشگاه فسقلی ماشین های کنترلی، اسکوتر، محصولات موزیکال، عروسک های باربی، اسباب بازی های دخترانه، عروسک های سوپرایزی، دوربین اسباب بازی و دیگر محصولات در چندین مدل موجود هستند تا خریداران امکان مقایسه داشته باشند.

فروشگاه اسباب بازی فسقلی

فروشگاه اسباب بازی فسقلی فقط به اسباب بازی اهتمام نکرده و دیگر محصولات کودکان مانند کیف مدارس، قمقمه، گوی های موزیکال و چراغ خواب نیز در محصولات خود جای داد است.

4-فروشگاه اسباب بازی سرنا

سرنا دارای سه شعبه در اصفهان می باشد که در خیابان 22 بهمن، هشت بهشت و بزرگمهر واقع شده اند. این مجموعه از قدمت بالایی برخوردار بوده که در کنار اسباب بازی بازی به ارایه تم تولد و بادکنک آرایی نیز مشغول است. محصولات کنترلی مانند ماشین، ربات و پهپاد، آلات موسیقی اسباب بازی مانند جاز، تفنگ های فلزی، محصولات رباتیک مانند میمون هوشمند و بازی های فکری که توجه خاصی به آنها شده مانند پیچ و مهره های آموزشی، مگنت ها، هوش چین ها و آناتومی بدن گوشه ای از اجناس موجود در این مجموعه است.

فروشگاه اسباب بازی سرنا

مجموعه فروشگاه های اسباب بازی سرنا در کنار این اسباب بازی ها، محصولاتی مانند فیجت، لوازم دودزا، باکس و پک های ولنتاین، انواع اسلایم و بادکنک های مختلف نیز به مراجعه کنندگان خود عرضه می کند.

5-فروشگاه شهر اسباب بازی اصفهان

این فروشگاه در خیابان مشتاق قرار دارد که به ارائه اسباب بازی های جذاب پرداخته است. در شهر اسباب بازی محصولات موزیکال و نشکن از برند هولی تویز، فیگور های متنوع و با کیفیت، حیوانات مختلف و مرغوب از برند موجو، عروسک های پولیشی، ماشین های کنترلی جذاب از برند دبل ای، عروسک های دخترانه در مدل های مختلف (باربی، بی بی بورن و ..)، اسباب بازی های دخترانه برای سلیقه های مختلف (اجاق گازها، سبدهای خرید، کلبه های عروسکی و..)، بازی های فکری و ربات های معمولی و کنترلی در کنار دیگر اسباب بازی ها کار شده اند.

فروشگاه اسباب بازی شهر اسباب بازی

در مقالات دیگر به معرفی اسباب بازی فروشی های معتبر دیگر شهرها پرداخته ایم که برای آشنایی بیشتر با اسباب بازی فروشی های معتبر شیراز می توانید اینجا را ببینید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)