آشنایی با فروشگاه های معتبر اسباب بازی در همدان

آشنایی با فروشگاه های معتبر اسباب بازی در همدان
شهر کهن و تاریخی همدان دارای مراکز متعدد فروش اسباب بازی می باشد که معرفی فروشگاه های معتبر در این صنف می تواند منجر به آگاهی بیشتر خانواده ها گردد.

شهر همدان یکی از کهن ترین شهر های ایران و جهان بشمار می رود که به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران شناخته می شود و هم اکنون نیز استان همدان به دلیل داشتن مراکز تاریخی و دیدنی یکی از مهم ترین استان های فرهنگی و توریستی ایران به حساب می آید. در چنین منطقه ای مراکز ارائه کالا و خدمات؛ متعدد و متنوع هستند که در این مطلب قصد بر آن داریم با مراکز معتبر فروش اسباب بازی درشهر همدان بهتر آشنا شویم.

1-فروشگاه اسباب بازی آریاد

آریاد تویز یکی از معتبرترین مراکز فروش اسباب بازی در همدان می باشد که دارای دو شعبه در میدان فلسطین و خیابان طالقانی می باشد. آریاد تویز دارای فضای فروشگاهی بزرگ می باشد. انواع ماشین های کنترلی، پهپاد های کنترلی از برند های معروف مثل سایما، عروسک پولیشی های متنوع، اکشن فیگور های جذاب، عروسک های دخترانه (موزیکال، گوشتی، روسی، طرح نوزاد) و ماشین های بچه سوار دستی (مجیک کار) بخشی از محصولات این مجموعه می باشد.

فروشگاه اسباب بازی آریاد

آریاد تویز به غیر از خرده فروشی؛ در زمینه واردات و پخش اسباب بازی نیز فعال می باشد. تنوع بازی های فکری یکی دیگر از نقاط قوت آریاد تویز می باشد مانند کتاب های آموزشی کودکان، بازی های رومیزی (مونوپولی).

2-فروشگاه عروسک پولیشی آدم برفی

مجموعه آدم برفی به صورت تخصصی در زمینه عروسک پولیشی فعالیت می کند و دارای دو شعبه در همدان می باشد که شعبه اول در مرکز خرید شهر آرا و شعبه دوم در برج سعیدیه قرار دارد. فروشگاه آدم برفی دارای چیدمان مرتب و فضای دنجی می باشد که علاقه مندان به این عروسک ها را به وجد می آورد. باب اسفنجی و پاتریک، مولانگ، اومنوم، جوجه های رنگی، خوک، زرافه، خرگوش، اسب های تک شاخ، دختر چشم درشت، پاندا و استیکر های پولیشی بخشی از تنوع عروسک های عرضه شده در آدم برفی می باشد.

فروشگاه اسباب بازی آدم برفی

در فروشگاه آدم برفی اسباب بازی های دیگری مانند خانه های عروسکی، ست های آرایش، اسباب بازی های موزیکال، فیگور اونجرز و عروسک های باربی نیز عرضه می گردد. فعالیت آدم برفی محدود به این موارد نشده و محصولات متفرقه مانند انواع گوی های موزیکال، جا کلیدی های سیلیکونی و اورجینال با طرح های بسیار متنوع، پک های هدیه و شیک های زیبا را نیز در بر می گیرد.

3-فروشگاه اسباب بازی زرافه

زرافه با شعار؛ فروشگاهی پر از انرژی مثبت در چهارراه شریعتی واقع شده است. برای آشنایی بیشتر با فروشگاه زرافه تعدادی از اقلام آن را مطرح می کنیم که عبارتند از عروسک پولیشی، لگو، اسباب بازی پسرانه (ست نظامی، ماشین کنترلی، موتور پلیس)، اسباب بازی دخترانه (ست باربی، لوازم آشپزخانه، آرایشی)، فیگور حیوانات، بازی های فکری (چشمک، ساختنی ها، کارتی)، محصولات نشکن هولی تویز با نام تجاریHola (موبایل تاشو، اردک موزیکال، ماشن ابزار، آمبولانس) و انواع ربات.

فروشگاه اسباب بازی زرافه

در فروشگاه زرافه اقلام حراجی با قیمت پایین و اسباب بازی های کوچک مانند کوکی ها، ماکت ماشین فلزی، فیجت های مختلف نیز در معرض دید مشتریان قرار دارد.

4-فروشگاه اسباب بازی آسا

این فروشگاه دارای دو شعبه در خیابان پاستور و مرکز خرید زاگرس می باشد. آسا تویز دارای فضای فروشگاهی بسیار بزرگی نیست اما از فضا های موجود به نحو مطلوب استفاده نموده است. محصولات بادی ایتکس (استخر طرح قارچ، اختاپوس، مستطیل، دایره)، انواع فیجت (میوه های خامه ای، توپ های خامه ای ضد استرس، ایموجی خامه ای)، اسباب بازی های موزیکال (محصولات هولی تویز، ارگ های میکروفون دار)، انواع عروسک (باربی، موزیکال، گوشتی)، لباس شخصیت های انیمیشنی (اسپایدر من، بتمن، دختر کفشدوزکی)، ماسک های ترسناک، ست ابزار، آدم آهنی ها و تاب آویز از جمله محصولاتی هستند که در آسا تویز عرضه می گردد. 

فروشگاه اسباب بازی آسا

در آسا تویز به غیر از فروش انواع اسباب بازی؛ ارائه خدماتی مانند بادکنک آرایی، تزیین بادکنک و قرار دادن عروسک و گل داخل بادکنک نیز انجام می شود.

5-فروشگاه اسباب بازی بازیمن

این فروشگاه در انتهای خیابان هنرستان قرار دارد. فروشگاه بازیمن یکی از متنوع ترین فروشگاه های اسباب بازی است که سعی کرده تا سلیقه های مختلف را پوشش دهد با نگاهی اجمالی به سبک محصولات موجود در این مغازه بیشتر به این نکته پی خواهیم برد. محصولات کنترلی (از ماشین کنترلی گرفته تا ربات و پهپاد)، بازی های فکری و آموزشی با سبک های مختلف، انواع قطار باتری خور، تفنگ های فانتزی و فلزی و فیگور های مختلف از شخصیت های انیمیشنی که در این مجموعه عرضه می گردد گواهی بر این ادعا می باشد.

فروشگاه اسباب بازی بازیمن

صنعت اسباب بازی یکی از بزرگترین و در عین حال جذاب ترین صنایع است که در ایران به صورت گسترده فعالیت می کند عرضه کنندگان این محصولات به طور گسترده در شهر های مختلف فعال هستند لذا ما در مقالات مختلف به معرفی فروشگاه های معتبر و تخصصی اسباب بازی به تفکیک هر شهر پرداخته ایم که شما می توانید برای آشنایی با مراکز معتبر این صنف در شهر زیبای شیراز مقاله معرفی فروشگاه های معتبر اسباب بازی در شیراز را مطالعه بفرمایید.

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)