معرفی فروشگاه های معتبر اسباب بازی در جزیره قشم

معرفی فروشگاه های معتبر اسباب بازی در جزیره قشم
جزیره قشم یکی از بازار های مهم اجناس وارداتی در ایران است که شناخت فروشگاه های معتبر در این جزیره می تواند منجر به خرید شیرین تری گردد.

جزیره قشم بزرگترین جزیره ایران و خلیج فارس می باشد وجود جاذبه های فراوان طبیعی و تاریخی، بافت بکر و سنتی، تفریحات آبی و امکانات مناسب اقامتی باعث شده تا گردشگران زیادی به این جزیره بروند و همین مساله باعث شکل گیری مشاغل زیادی در زمینه ارائه خدمات به گردشگران شده است. بخاطر وجود بنادر ورودی متعدد در این منطقه که درگهان یکی از معروف ترین آنهاست اجناس خارجی فراوان و بازارهای متعددی در قشم وجود دارد لذا شناخت مراکز فروش معتبر خالی از لطف نیست. در این مطلب قصد بر آن داریم تا با مراکز فروش معتبر اسباب بازی در جزیره قشم را بهتر بشناسیم.

1-فروشگاه اسباب بازی دل آرام

این مجموعه دارای سه شعبه در منطقه قشم، بازار دریا می باشد عروسک های خترانه متنوع (باربی، موزیکال، مفصلی)، اسباب بازی های کنترلی (ربات ها، ماشین ها، موتورها، پهپادها)، انواع اسکوتر، محصولات بادی (استخر، کیسه بکس، چادر، جلیقه)، ماکت های ماشین فلزی، فرفره های انفجاری و تفنگ های مختلف بخشی از فعالیت های این مجموعه می باشد.

فروشگاه اسباب بازی دل آرام

فروشگاه دل آرام در کنار اسباب بازی به ارائه محصولات متفرقه مانند اسپیکر های بلوتوثی در چندین طرح و کفش های اسکیت نیز پرداخته است.

2-فروشگاه اسباب بازی پروانه

این مجموعه دارای دو شعبه می باشد که شعبه اول در قشم، بازار ستاره و شعبه دوم در درگهان، بازار دریا فعالیت می کند. پروانه توی نیزمانند بقیه فروشگاه های اسباب بازی در قشم مملو از اجناس خارجی می باشد که انواع ربات کنترلی (ساده و حرفه ای)، ارگ های با کیفیت، اسباب بازی های موزیکال (حیوانات موزیکال، تفنگ موزیکال، موتور و ماشین موزیکال)، انواع تفنگ ها (موزیکال، تیر فومی، فلزی) نمونه هایی از آنهاست.

فروشگاه اسباب بازی پروانه

پروانه توی اسباب بازی های فکری ماند قطار دومینو چین و بازی های خلاقیتی مانند سوپرگراف، خمیر بازی و خاک رس را در اختیار مراجعه کنندگان خود قرار داده است.

3-فروشگاه اسباب بازی آرام

اسباب بازی آرام در بازار ستاره قشم فعالیت می کند که به صورت تک و عمده به ارائه خدمات به مراجعه کنندگان خود می پردازد استخرهای بادی، ست های چای خوری فلزی ضد زنگ، محصولات سگ های نگهبان (ماشین، هلی کوپتر، فیگور)، ترنسفورمر های اتوماتیک، ست های نظامی (تفنگ، جلیغه، بیسیم)، اسکیت، گالسکه عروسک (فلزی، پلاستیک)، روبیک گوشه ای از اقلام این مجموعه است.

فروشگاه اسباب بازی آرام

لیزر، توپ فنری تا شو، ژل اسلایم، توپ چراغدار، دارت مغناطیسی از دیگر محصولات پر طرفدار در فروشگاه اسباب بازی آرام می باشد.

4-فروشگاه اسباب بازی پویا

این فروشگاه در بازار سیتی سنتر دایر بوده که در زمینه وارادات اسباب بازی های خارجی نیز فعال است. از میان اجناس گوناگون می توان به انواع باربی های مفصلی، لگو های متنوع، ماکت فلزی های گوناگون، فرفره های انفجاری، فیگور های مرغوب (اونجرز، بیبی یودا، وان پیس، بی تی اس)، پهپاد های برند معروف سایما، حیوانات در سایزهای کوچک و بزرگ اشاره نمود.

فروشگاه اسباب بازی پویا

از نقاط قوت فروشگاه اسباب بازی بازی پویا؛ چیدمان شیک و مرتب، تنوع بالا و کیفیت مطلوب اجناس را نام برد.

5-اسباب بازی دل آرام قشم

دل آرام قشم از فروشگاه های بزرگ اسباب بازی در منطقه قشم است که دارای پنج شعبه در بازار دریا، سیتی سنتر، بازار دو دولفین و بازار قصر می باشد. اگر بخواهیم نگاهی اجمالی به محصولات این مجموعه بیندازیم انواع ماشین کنترلی (راهسازی، آفرود، ماشین دیوانه، چرخ کپسولی)، اسباب بازی های دخترانه (ست های تزیین ناخن و مو، سینک ظرفشویی، عروسک های مختلف)، اسباب بازی هایی با طرح حیوانات در مدل های مختلف (کنترلی، موزیکال، فیگور) را مشاهده می کنیم.

فروشگاه اسباب بازی دل آرام قشم

یکی از اقلامی که در فروشگاه دل آرام قشم نظر مشتریان را جلب می کند تنوع بالای اسکوتر های برقی در مدل و رنگ های مختلف است که می تواند سلیقه های مختلف برای این محصول را پوشش دهد.

مراکز معتبر فروش اسباب بازی در ایران دارای فراوانی گسترده ای است که ما در مقالات مختلف به صورت منطقه ای به معرفی آن ها پرداخته ایم. یکی از جامع ترین این مقالات مربوط به شیراز است که برای شناخت این مراکز در شیراز می توانید به مقاله معرفی فروشگاه های معتبر اسباب بازی در شیراز مراجعه بفرمایید.

 

 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)