معرفی فروشگاه های معتبر اسباب بازی در ساری

معرفی فروشگاه های معتبر اسباب بازی در ساری
هر چه شناخت از شهر زیبای ساری و مارکت های آن کامل تر باشد می تواند منجر به یک تجربه شیرین تر در سفر به آن گردد در این مطلب سعی بر معرفی بهتر بازار اسباب بازی در آنجا می باشد.

شهر ساری؛ مرکز استان مازندران و یکی از زیبا ترین شهر های شمالی کشور می باشد. این شهر با قدمتی بیش از هزار سال  و به خاطر شرایط طبیعی خاصی که دارد به عنوان مقصد گردشگری و حتی مهاجرت بسیاری از مردم مورد توجه قرار گرفته است. موقعیت خاص حیات وحش، تنوع زیستی، هم مرز بودن با خزر، مناطق کوهپایه ای البرز و شرایط آب و هوایی جذاب بخشی از مزیت های ساری است لذا طبیعی می باشد که صنعت توریست و گردشگری در این شهر گسترده شده باشد. شهر های توریسیتی شرایط مخصوص به خود را دارند چه از لحاظ بازار ها و مارکت ها و چه از نظر فرهنگ مردمان آن منطقه که روحیه ای مهمان پذیر دارند. ساری نیز دارای مراکز متعدد در زمینه عرضه کالا و خدمات به گردشگران می باشد که آشنایی با مراکز معتبر و قابل اطمینان مفید است. در این مطلب به سراغ بازار اسباب بازی رفته و به شناخت بهتر مراکز معتبر عرضه محصولات در این صنعت می پردازیم.

1-فروشگاه اسباب بازی دردونه

دردونه از فضای فروشگاهی بزرگی بهره می برد که در بلوار خزر واقع شده است. محیط بزرگ این امکان را فراهم می آورد که مراجعه کنندگان بتوانند اقلام مختلف را در کنار یکدیگر دیده و مقایسه کنند که مزیت رقابتی خوبی محسوب می شود. در مجموعه دردونه اقلام متنوعی از قبیل عروسک های پولیشی آنتی آلرژی، ماکت های فلزی، چادر های بازی، فیگور های جذاب (پرنسس ها، لاک پشت های نینجا، سگ های نگهبان، بن تن، کشتی کج، پونی)، صندلی های موزیکال و ساده، اسباب بازی های موزیکال و... مشاهده می گردد.

فروشگاه اسباب بازی دردونه

مجموعه دردونه؛ بازی های های فکری (روبیک، خمیر بازی) را هم مد نظر داشته و همچنین فیجت، آلات موسیقی، موتور های بچه سوار، محصولات بادی و اسباب بازی های رباتیک نیز از دیگر اقلامی هستند که توسط این مجموعه ارائه شده اند.

2-فروشگاه اسباب بازی پیکو

فروشگاه پیکو تویز در خیابان فرهنگ شهر ساری فعالیت می کند. پیکو تویز با هدف فروش تجهیزات و وسایل بازی کودکان و همچنین توسعه فضاهای تفریحی و سرگرمی، فعالیت خود را از سال 1386 با تولید لوازم بازی کودکان و همچنین تهیه و عرضه محصولات از برندهای اسباب بازی و سیسمونی خارجی و داخلی آغاز نموده است.

فروشگاه اسباب بازی پیکو

پیکو تویز در کنار اسباب بازی در زمینه تجهیزات مهد و خانه بازی نیز فعالیت می کند و به عرضه اقلامی مانند تاب، سرسره، کلبه، الاکنگ، استخر توپ، کفپوش، قلعه بادی، ترامپولین، صخره نوردی کروی و.. پرداخته است.

3-فروشگاه اسباب بازی زرافه

فروشگاه زرافه در خیابان ورزش واقع شده است زرافه؛ اسباب بازی های مختلفی را برای سلیقه های گوناگون گردآوری کرده است مانند ماشین های کنترلی، فیگور حیوانات، اسباب بازی های موزیکال، قطار ها، عروسک انگشتی، فوتبال دستی، بازی های فکری (خمیر بازی، خانه سازی، اونو)، اسباب بازی دخترانه (عروسک ها، لوازم خانه داری)، محصولات بادی (استخر، کیسه بکس)، لوازم ورزشی (بولینگ).

فروشگاه اسباب بازی زرافه

در کنار عرضه اسباب بازی؛ فروشگاه زرافه خدماتی مانند تعمیرات اسباب بازی رابه مشتریان خود ارائه می دهد که همین امر از نقاط قوت این مجموعه محسوب می گردد.

4-فروشگاه جزیره اسباب بازی

این فروشگاه در خیابان شهید عبوری قرار دارد اگر بخواهیم نگاهی اجمالی به فعالیت ها و محصولات فروشگاه جزیره داشته باشیم می توان اقلامی مانند عروسک های پارچه ای و پولیشی، بازی های فکری چوبی مثل مونته سوری، فوم های آموزش اعداد و حروف، تفنگ ها و ماشین های موزیکال، گالسکه عروسک، کامیون های مقاوم، پاپیت های متنوع، فیجت های مختلف، اسکوتر و.. را نام برد.

فروشگاه جزیره اسباب بازی

فروشگاه جزیره مانند بسیاری دیگر از فعالان این صنعت در کنار اسباب بازی به ارائه محصولات متفرقه و دکوری مانند ماگ، اسموتی و گوی های موزیکال جذاب نیز پرداخته است.

5-فروشگاه اسباب بازی کی کی

کی کی در خیابان فرهنگ واقع شده و از سال 93 فعالیت خود را آغاز نموده است فروشگاه کی کی سعی را بر آن داشته تا به صورت حرفه ای در این زمینه فعالیت کند به همین دلیل به تنوع بالا اهتمام خاصی داشته است. انواع لگو (دخترانه و پسرانه، کوچک و بزرگ)، اسباب بازی های جنگی و نظامی، محصولات کنترلی (ماشین، ربات، حیوانات، قطار، هواپیما)، محصولات مرتبط با موسیقی (پیانو، بلز، میکروفون) بخشی از این توجه مجموعه کی کی می باشد.

فروشگاه اسباب بازی کی کی

در کی کی تویز از اسباب بازی دخترانه نیز غافل نشده اند و محصولاتی مانند فیگور های دخترانه (اسب بالدار)، عروسک های پولیشی، لوازم پزشکی با تم دخترانه، محصولات باربی (عروسک باربی، گالسکه و اسب باربی)، ست های فست فود و پیتزا و ... در معرض دید مراجعه کنندگان قرار دارد.

6-فروشگاه اسباب بازی توی لند

این مجموعه معتبر و بزرگ در شهر ساری در خیابان شهابی فعالیت می کند در توی لند مراجعه کنندگان با طیف متنوعی از اسباب بازی مانند آدم آهنی و ربات ها (کنترلی، موزیکال)، ست های آرایشی (برس مو، ست مزوتراپی مو)، محصولات نظامی (بیسیم، تفنگ، سپر)، پولیشی، ست ماشین فلزی، عروسک ها (باربی، موزیکال، بی بی بورن)، اسباب بازی های مرتبط با موسیقی (هدفون بلوتوثی، میکروفون، سفره موزیکال، ساز دهنی، گیتار، ست درام) مواجه شده و امکان خرید بهتری را دارند.

فروشگاه اسباب بازی توی لند

در مجموعه توی لند در کنار اسباب بازی؛ به محصولات متفرغه مانند کیف آویز و کوله با تم کودکانه، تراول ماگ، قمقمه، گوی برفی، ساعت رو میزی با طرح های جذاب و ظرف غذا نیز پرداخته شده است.

در تمامی شهرها مراکز عرضه اسباب بازی وجود دارد اما بعضی از شهرها هستند که فروشگاه های معتبر اسباب بازی در آنها از سطح بالاتری برخوردارند که یکی از معروف ترین آنها؛ شیراز است. شما می توانید برای آشنایی جامع با این مراکز در شیراز به مقاله معرفی فروشگاه های معتبر اسباب بازی در شیراز مراجعه بفرمایید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)