آشنایی با فروشگاه های معتبر اسباب بازی در یزد

آشنایی با فروشگاه های معتبر اسباب بازی در یزد
در صنعت اسباب بازی؛ تنوع محصولات و مراکز عرضه بسیار گسترده می باشد لذا آشنایی کامل با این عناصر برای خانواده ها امری هم تلقی می گردد.

شهر یزد یکی از شهرهای مرکزی ایران است که از لحاظ قدمت تاریخی در سطح جهان دارای شهرت می باشد و با نگاهی به معماری این شهر مانند خانه و قلعه های خشتی می توان به صحت این مطلب پی برد. سابقه تاریخی و فرهنگ اصیل یزد؛ این شهر را به یکی از شهرهای توریستی و مهمان پذیر تبدیل کرده است در چنین شهر هایی کسب و کار ها حالت مخصوص به خود را دارند و در مقیاس وسیع تر فعالیت می کنند. مراکز فروش اسباب بازی نیز از این قائده مستثنی نبوده و آشنایی با مراکز معتبر عرضه این محصولات مفید است که ما در این مقاله سعی بر تحقق این مهم را داریم.

1-فروشگاه اسباب بازی توی باران

این فروشگاه در بلوار فردوسی شهر یزد قرار دارد همچنین در تهران نیز دارای دفتر و انبار می باشد. در توی باران اسباب بازی های متنوعی ارائه گردیده است مانند اسباب بازی های پسرانه، دخترانه، محصولات کنترلی، استخرهای بادی، بازی های فکری، تن پوش حیوانات، تجهیزات مهد (مثل میز، صندلی، تکام دهنده برقی)، مجموعه های پارکی (مثل قایق پدالی کودک)و...

فروشگاه اسباب بازی توی باران

فروشگاه توی باران در کنار اسباب بازی به عرضه محصولات ورزشی کوکان مانند اسکوتر های تعادلی و برقی، فوتبال دستی های پایه دار، ایر هاکی، بیلیارد، ترامپولین و..نیز پرداخته است. قصری کودک، ظرف غذای کودک و سرویس خواب نوزاد نمونه هایی از سیسمونی های موجود در این مجموعه می باشد. 

2-فروشگاه اسباب بازی تویز لند

این مجموعه دارای دو شعبه می باشد که شعبه اول در میدان امام حسین و شعبه دوم در بلوار 17 شهریور قرار دارد.بازی های فکری متنوع ایرانی (مانند کوکونات، کاپوچین، شعبده باز، فراری)، لوپ کار، ربات های کنترلی، محصولات پروازی از برند های معروف مثل سایما، سه چرخه های فلزی، ماشین های کنترلی متنوع (لودر، ماشین آتش نشانی، ماشین مسابقه) و محصولات موزیکال بخشی از فعالیت های تویز لند می باشد.

فروشگاه اسباب بازی تویز لند

اسباب بازی هایی که تحرک بیشتری را برای کودک به همراه دارد مانند سرسره، تاب و توپ های ورزشی نیز در دسترس مراجعین به این مجموعه قرار دارد. در تویز لند برند های معروف خارجی مانند هولی تویز و اینتکس نیز دیده می شود.

3-فروشگاه جزیزه اسباب بازی

جزیره اسباب بازی در بلوار امام جعفر صادق واقع شده است که از فضای فروشگاهی مطلوبی برخوردار است. در این فروشگاه اسباب بازی های متنوع در معرض دید مراجعه کنندگان قرار دارد شامل تا آویز، اسباب بازی های کنترلی، اسباب بازی های آشپزخانه ( مثل اجاق گاز، میوه های برشی، ست های فست فود)، استخرهای بادی، وسایل ورزشی (مثل اسکیت و اسکوتر)، اسباب بازی های موزیکال و.....

فروشگاه جزیره اسباب بازی

در فروشگاه جزیره اسباب بازی محصولات فکری مانند بازی های ساختنی، چوبی، میز نقاشی، تخته های وایت برد و سیاه نیز موجود است. از دیگر اجناس ارائه شده توسط این مجموعه می توان به سرسره، حیوانات الاکنگی و بادی، دو چرخه و سه چرخه اشاره نمود.

4-فروشگاه اسباب بازی شازده کوچولو

شازده کوچولو در شهرک آزاد شهر واقع شده است این فروشگاه بزرگ با تنوع خوبی از اسباب بازی پسرانه (انواع تفنگ و ماشین)، اسباب بازی دخترانه (اجاق گاز، سینک، عروسک های موزیکال، ست های آرایش)، اسباب بازی های کنترلی، سه چرخه، موتور و ماشین های شارژی بچه سوار، عروسک های پولیشی در طرح های مختلف و محصولات پروازی که عرضه کرده توانسته یک مجموعه فروشگاهی اسباب بازی در سطح مطلوب را فراهم آورد.

فروشگاه اسباب بازی شازده کوچولو

شازده کوچولو مانند بسیاری دیگر از اسباب بازی فروشی های به روز؛ به تهیه و ارائه لوازم ولنتاین مانند عروسک های مخصوص، پک های هدیه، باکس های گل و شکلات نیز پرداخته است.

5-فروشگاه اسباب بازی ذهن زیبا

ذهن زیبا در بلوار شهید قندی فعالیت می کند که دارای چیدمان شیک و محیط نسبتا بزرگی است. یکی از نقاط قوت این فروشگاه؛ تنوع در هر کدام از دسته بندی های اسباب بازی هاست. بعنوان مثال در قسمت مربوط به لگو با تنوع بالایی از انواع لگو در طرح و اندازه های مختلف روبرو می شوید. از اسباب بازی های دخترانه ذهن زیبا می توان به انواع عروسک (موزیکال، سرامیکی، بی بی بورن، باربی)، لوازم عروسک (تخت، گهواره، گالسکه)، فیگور های دخترانه دیزنی لند، استمپر های ناخن، لوازم آرایش، چرخ خیاطی، خانه های عروسکی، محصولات آشپزخانه، محصولات LOL و....اشاره کرد. در دیگر دسته بندی های اسباب بازی نیز این چنینی تنوعی را می توانید مشاهده بفرمایید.

فروشگاه اسباب بازی ذهن زیبا

محصولات برندهای معتبر جهانی نیز در فروشگاه ذهن برتر وجود دارد مانند برند هولی تویز که در زمینه اسباب بازی های موزیکال و نشکن دارای شهرت است اتوبوس موزیکال مدرسه، کلبه حیوانات، کلبه هوش و توپ هوشمند از جمله معروف ترین کارهای هولی تویز است که در فروشگاه ذهن برتر ارائه گردیده است.

لازم به ذکر است که پیش تر در مقالات دیگر به معرفی فروشگاه های معتبر اسباب بازی در سایر شهر ها پرداخته ایم که برای آشنایی با اسباب بازی فروشی های معتبر شیراز می توانید مقاله ی مربوط به شیراز را مطالعه بنمایید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)