معرفی فروشگاه های معتبر اسباب بازی در جزیره کیش

معرفی فروشگاه های معتبر اسباب بازی در جزیره کیش
جزیره زیبای کیش یک منطقه توریستی در ایران با شهرت جهانی است و دارای مراکز تجاری لوکس می باشد که صنعت اسباب بازی در این جزیره بسیار قوی عمل می کند.

جزیره کیش یک منطقه آزاد تجاری می باشد که مقصد بسیاری از گردشگران در ایران می باشد. شهرت کیش محدود به ایران نبوده بلکه در آسیا نیز نامی آشنا است. طبیعت خیره ‌کننده، وسایل نقلیه آسان، فضاهای تفریحی متنوع و تاسیسات گردشگری پیشرفته از جذابیت های این جزیره زیبا بشمار می رود. شهر کیش یکی از مراکز تجاری مهم در منطقه خلیج فارس محسوب می‌شود و کسب و کار هایی که در این منطقه هستند می بایست در کلاس جهانی فعالیت کنند تا بتوانند دوام بیاورند. یکی از کسب و کار های پر رونق در جزیره کیش صنف اسباب بازی است که ما در مطلب سعی داریم با تعدادی از اسباب بازی فروشی های معتبر این جزیره آشنا شویم.

1-فروشگاه اسباب بازی پاندا کیش

مجموعه پاندا کیش که یکی از بزرگترین و قدیمی ترین اسباب بازی فروشی های کیش می باشد دارای سه شعبه در پردیس 1، پردیس 2 و رویا مال است. محصولاتی که در منطقه آزاد تجاری وجود دارند باید از کیفیت و تنوع بالایی برخور دار باشند در صنعت اسباب بازی و پاندا کیش این اصل رعایت شده است. اسباب بازی های کنترلی متنوع (ماشین آفرود، اتوبوبس، ماشین آتش نشانی)، فیگور های مختلف (شخصیتهای فوتبالی، ابر قهرمانان)، عروسک های دخترانه (باربی از برند معروف DEFA)، اسباب بازی های دخترانه (ست میز آرایش آینه دار، سرویس چای خوری فلزی)، محصولات موزیکال نشکن از برند معروف هولی تویز، تفنگ فلزی و...بخشی از محصولات ارائه شده توسط پاندا کیش می باشند. 

فروشگاه اسباب بازی پاندا کیش

از نقاط قوت پاندا کیش می توان به وجود لگو های مختلف از برندهای مرغوب در طرح های متنوع، پهپادهای حرفه ای و نیمه حرفه ای و همچنینی فضای فروشگاهی مناسب و مطلوب اشاره کرد.

2-فروشگاه اسباب بازی گارفیلد

گارفیلد دارای دو شعبه در جزیره کیش می باشد که شعبه اول در بازار مرکزی تجاری کیش و شعبه دوم در بازار مرجان فعالیت می کند. از نکات قابل لمس در میان اسباب بازی های موجود در کیش این است که تمام اجناس خارجی بوده و از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. گارفیلد کیش دارای فضای فروشگاهی بزرگی است که این امر سبب می شود تنوع محصولات نیز بالاتر برود. ماشین های RC ، ماکت فلزی های متنوع، اسکوترهای برقی، ماشین و موتور های شارژی بچه سوار، عروسک های باربی و فشن، گاوصندوق های موزیکال در طرح های مختلف و فیگورها بخشی از فعالیت های گارفیلد کیش می باشد.

فروشگاه اسباب بازی گارفیلد

فیجت و اسکوییشی های با کیفیت در کنار کیت های بازی (سوپر مارکت، میز ابزار، پزشکی، آرایشی)، اسلایم ها، لگوهای اصل و متفرقه از دیگر نقاط قوت فروشگاه های اسباب بازی گارفیلد کیش است.

3-فروشگاه اسباب بازی توی توی

توی توی از فروشگاه های معتبر اسباب بازی در کیش و ایران است که دارای چندین شعبه در تهران و دو شعبه در این جزیره زیباست که یکی در مرکز خرید دامون و دیگری در مرکز خرید پردیس قرار دارد. فضای فیزیک توی توی نسبتا بزرگ است و تنوع محصولات خارجی در آن بالاست.

فروشگاه اسباب بازی توی توی

اسباب بازی های دخترانه گوناگون (ست های آرایشی، آشپزخانه)، انواع عروسک (باربی از برندهای مرغوب، سوپرایزی، بی بی بورن)، تنوع بالایی از محصولات راهسازی کنترلی (بیل مکانیکی، کامیون، کاترپیلار، میکسر) و لگوهای جذاب از برند معروف لگو بخشی از محصولات متمایز این مجموعه فروشگاهی می باشد.

4-جزیره اسباب بازی کیش

در جزیره کیش بخاطر وجود مراکز تجاری لوکس و متعدد اکثر فروشگاه ها نیز در این مراکز قرار دارد. مجموعه جزیره اسباب بازی کیش که نامی آشنا در صنعت اسباب بازی در کیش است هر سه شعبه خود را در مجتمع های تجاری مرکز تجاری، پرددیس 1 و مروارید دایر نموده است.

فروشگاه جزیره اسباب بازی کبش

اگربخواهیم آشنایی مختصری با محصولات این مجموعه فروشگاهی داشته باشیم می توان به محصولات برند هولی تویز، ربات های کنترلی متنوع (حیوانات، آدم آهنی ها، سنسوردارها)، موتور شارژی بچه سوار، ست های نظامی، عروسک های Cry Baby  (عروسک هایی هستند که وقتی پستونک آنها را می آوری گریه می کنند)، فیگورهای ارجینال دیزنی و محصولات پروازی اشاره نمود.

5-ایستگاه اسباب بازی کیش

این مجموعه مانند بسیاری از فروشگاه های معتبر بیش از یک شعبه داشته و در دو نقطه از جزیره کیش فعالیت می کند که شعبه اول در میکا مال و شعبه دوم در دیپلمات مال واقع شده است. در این فروشگاه ها به غیر از اسباب بازی های هیجانی با تنوع خوبی از سرگرمی ها و بازی های فکری روبرو می شویم.

ایستگاه اسباب بازی کیش

اسباب بازی های آبی مانند استخرها، قایق ها، تخته های شنا، تفنگ های آب پاش و حباب ساز از جمله اسباب بازی هایی هستند که در جزیره کیش با تنوع بسیار بالا به مسافران و گردشگران عرضه می گردد.

قبلا در مقالات متعددی به معرفی فروشگاه های معتبر اسباب بازی در شهرهای بزرگ ایران پرداخته ایم که برای آشنایی با این فروشگاه ها در شهر شیراز می توانید به مطلبی با عنوان معرفی فروشگاه های معتبر اسباب بازی در شیراز مراجعه بفرمایید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)