فروشگاه های معتبر اسباب بازی در مشهد

فروشگاه های معتبر اسباب بازی در مشهد
مشهد یکی از مسافرپذیر ترین شهرهای ایران است که صنعت اسباب بازی در آنجا از مارکت بزرگی برخوردار است.

مشهد بعنوان مهم ترین شهر مذهبی ایران هر ساله میزبان جمعیت کثیری از مسافران و زائران می باشد به همین دلیل بازارهای قوی نیز در این شهر وجود دارد که در سطح گسترده فعالیت می کنند. بخاطر وجود بچه ها در مسافرت؛ همواره یافتن فروشگاه های معتبر اسباب بازی یکی از دغدغه های والدین می باشد تا والدین بتوانند با مراجعه به آنها، این نیاز مهم کودکان را برطرف کنند. در این مقاله سعی داریم با مراکر معتبر عرضه اسباب بازی در شهر مشهد آشنا شویم.

1-فروشگاه اسباب بازی بانی نیک

بانی نیک دارای شعباتی در بلوار سجاد و برج آرمیتاژ است که از فضای فروشگاهی بزرگی بهره برده است. فروشگاه هایی که چنین فضایی دارند این امکان را دارند که تنوع محصولات خود را بالا ببرند و اجناس بزرگتر را در معرض دید مشتریان قرار دهند که بانی نیک از این قاعده پیروی کرده است و محصولاتی مانند ترامپولین، کلبه کودک، تاب، سرسره، حیوانات تعادلی و ...را ارائه کرده است. تنوع محصولات بانی نیک در حد مطلوب است بازی فکری، انواع اسکوتر، اسباب بازی دخترانه، موزیکال بخشی از فعالیت های این مجموعه است در این فروشگاه؛ محصولات برندهای معروف مانند لگو و تولو نیز موجود است.

فروشگاه اسباب بازی بانی نیک

فروشگاه بانی نیک امکان خرید غیر حضوری را نیز فراهم کرده است. مجموعه بانی نیک به غیر از اسباب بازی، اقلامی از محصولات کودکان مانند کوله پشتی با طرح شخصیت های کودکانه، لیوان های فانتزی، ظرف چاشت، فلاسک و ... را در دستور کار خود قرار داده است.

2-فروشگاه اسباب بازی جوجه تیغی

این مجموعه با دو شعبه در خیابان احمد آباد و سه راه فلسطین در مشهد فعالیت می کند. لگو و شخصیت های مختلف آن، انواع ماشین فلزی سایز کوچک، عروسک های پولیشی ضد حساسیت و حیوانات متنوع از برند موژو، ربات های کنترلی، ماشین های RC، محصولات موزیکال نوزادی، فیگور اکشن، بخشی از اسباب بازی های مجموعه جوجه تیغی است.

فروشگاه اسباب بازی جوجه تیغی

فروشگاه های جوجه تیغی در کنار اسباب بازی؛ محصولات متفرقه مانند مجسمه ویلتوری، پک های ولنتاین، هدایای کریسمس، جعبه های موزیکال و ... را نیز عرضه می کند. از نقاط قوت مجموعه جوجه تیغی می توان به چیدمان مرتب و دکور جذاب آن اشاره نمود.

3-فروشگاه آقای بازی

آقای بازی به صورت تخصصی درزمینه انواع بازی های فکری فعالیت می کند که در بلوار مصلی قرار دارد. این بازی ها برای گروه های سنی مختلف، با توجه به ویژگی های افراد متفاوت است که دسته بندی هایی مانند ساختنی، مهارتی، آموزشی، رومیزی و ... دارد.

فروشگاه بازی فکری آقای بازی

دسته بندی کلی محصولات در فروشگاه آقای بازی بدین صورت است:

محصولات آموزشی مانند بازی هایی برای آموزش اعداد و حروف، بازی های استراتژیک مثل شطرنج و تخته نرد، بازی های دورهمی که قابلیت بازی بین دو تا هشت نفر و حتی بیشتر را دارند، محصولات مهد کودکی که برای شش ماه به بالاست مثل حلقه هوش، محصولات مهارتی مانند محصولات مربوط به کار دستی ها، مکعب روبیک، بازی های معمایی که باید در آنها مسائل مختلف را حل کنید، لگوها، سرگرمی مانند گلف کوچک خانگی، اسباب بازی ها مانند لوازم نجاری، محصولات علمی مانند میکروسکوپ های دانش آموزی، محصولات هنری کودکان مانند آبرنگ، ساختنی ها مانند میله های هزارکاره و کتاب ها

4-فروشگاه سیسمونی و اسباب بازی آوای کودک

مجموعه آوای کودک با بیش از 30 سال تجربه در زمینه های تولید و عرضه به صورت نمایندگی و پخش اسباب بازی و سیسمونی فعالیت می نماید که در منطقه کارمندان اول، کوچه فرعی دوم واقع شده است. آوای کودک با برندهای معتبر داخلی مانند زرین، درج و تک توی همکاری می کند.این مجموعه در کنار اسباب بازی به عرضه محصولات ورزشی مانند حلقه هولاهوپ، رولر شکم، توپ ایروبیک و بدمینون، و همچنین سیسمونی مانند انواع جغجغه می پردازد.

فروشگاه اسباب بازی آوای کودک

با توجه به اینکه محصولات آوای کودک از برندهای ایرانی است اما سعی داشته تنوع قابل قبولی در زمینه بازی های فکری (انواع خمیر بازی، پازل، بازی های ساختنی، بازی های حل مسئله و...)، اسباب بازی پسرانه (انواع تفنگ، ماشین، ست ابزار، ست نظامی) و اسباب بازی دخترانه ( انواع ست آشپزخانه، ست آرایشی و عروسک) را فراهم آورد.

5-فروشگاه آقای اسباب بازی

این مجموعه یکی از بزرگترین مجموعه های فعال در زمینه اسباب بازی در مشهد است که با 8 شعبه در حال عرضه اسباب بازی به مراجعین خود می باشد. اولین شعبه که قدمتی بیش از 20 سال دارد در بلوار طبرسی فعالیت می کند. بازی فکری برای گروه های سنی مختلف، عروسک های پولیشی قابل شست شو، فیگورها، انواع ماکت و پک های حیوانات قسمتی از محصولات مجموعه فروشگاه های آقای اسباب بازی هستند.

فروشگاه اسباب بازی آقای اسباب بازی

آقای اسباب بازی محصولات ایرانی و خارجی را در کنار یکدیگر گردآوری کرده است تا کانکشن کاملی از انواع اسباب بازی را داشته باشد. به غیر از اسباب بازی می توان وسایل تزئینی مثل ماگ ها، آباژور شخصیت ها، گوی موزیکال و اسموتی های چراغ دار را در این مجموعه یافت.

قبلا مراکز معتبر فروش اسباب بازی در سایر شهر ها را معرفی کرده ایم که می توانید اسباب بازی فروشی های معتبر و قوی شیراز را در مقاله مربوط به آن مشاهده بفرمایید.

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)