ارزان ترین بازی های گروهی- خانوادگی موجود در بازار کدامند؟

ارزان ترین بازی های گروهی- خانوادگی موجود در بازار کدامند؟
اسباب بازی های گروهی و خانودگی مدت هاست جای خود را به عنوان یک سرگرمی لذت بخش در میان خانواده پیدا کرده است در این مطلب به معرفی تعدادی از ارزان ترین بازی های گروهی و خانوادگی می پردازیم

یکی از مهمترین و پرطرفدار ترین بازی های گروهی و سرگرمی، بازی هایی است که مخصوص جمع خانواده است. این بازی ها را به این خاطر بازیهای گروهی و خانوادگی می گویند که در جمع خانواده انجام می شود و بدیلی سادگی و راحتی قوانین حالم بر بازی، برای سنین مختلف مناسب است. این بازی های به صورت گروهی انجام می شود و از 2 نفر تا چند نفر می توانند در این بازیها مشارکت داشته باشند

بازی های دورهمی و خانوادگی

بازی های دورهمی و خانوادگی فرصت مناسبی است که فارغ از موبایل و دنیای مجازی اعضای خانواده در کنار هم لحظات شاد و لذت بخشی را تجربه کنند. حضور کودکان در جمع خانواده و در کنار والدین فرصت مناسبی است که صمیمیت بین والدین و کودکان بیشتر شود. والدین می تواند در میانه بازی استعداد کودکان خود را کشف کنند و در جهت تقویت این استعداد ها تلاش کنند. از سوی دیگر بازی های خانوادگی فرصت مغتنمی ست تا والدین ایرادات و مشکلات رفتاری کودک خود را شناخته و در جهت رفع مشکل اقدام نمایند.

با شنیدن نام بازی های گروهی و خانوادگی، والدین نگران هزینه های خرید مربوط به این بازی ها هستند. لازم به ذکر است که بازی های دورهمی و خانوادگی در قیمت های مختلف تهیه و به بازار عرضه می شوند والدین می توانند بدون نگرانی با توجه به بوجه مد نظرشان این بازی های تهیه و از با هم بودن اعضای خانواده لذت ببرند.در ادامه این مطلب قصد داریم تعدادی از ارزان ترین بازی های گروهی و خانوادگی را به شما معرفی کنیم

بازی های دور همی و خانوادگی

شما عزیزان می توانید با مراجعه به فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.همکاران ما در فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس به صورت حضوری و از طریق سایت فروشگاه به آدرس https://koodakplus.com/به صورت غیر حضوری در زمینه انتخاب هر نوع اسباب بازی به شما مشاوره می دهند تا بتوانید بدون دغدغه بهترین اسباب بازی مناسب فرزند دلبندتان را تهیه کنید.

 

کارت بازی اونو خارجی( 54 تایی و 108 تایی)

کارت بازی اونو خارجی( 54 تایی و 108 تایی)؛ بازی اونو که بسیار شبیه به بازی هفت خبیث است، دارای 108 کارت می باشد. کارت بازی اونو 108 تایی خارجی؛ را می توان با 2 تا 10 نفر اجرا کرد، که البته بهترین حالت آن 4 و 6 نفره می باشد. روش بازی اونو مانند بازی هفت خبیث است که هر کسی زودتر کارت های در دستش خالی شود برنده بازی است.

بازی اونو 108 تایی

بازی اونو یک بازی کارتی است، که در مدت زمان کوتاهی می توان آن را یاد گرفت و بازی کرد. فقط کافیست کمی وقت گذاشته و قوانین آن بازی را یاد بگیرید. کارت بازی اونو؛ هم مثل دیگر بازی های کارتی، تا حدودی به شانس و البته مقداری به استراتژی و سبک بازی شما بستگی دارد. بطور خلاصه می توان گفت بازی اونو تشکیل شده از کارت‌هایی که به چهار رنگ مختلف هستند، و روی آن‌ها اعداد از1 تا 9 نوشته شده است. در این بازی تعدادی کارت ویژه نیز وجود دارد که به یکباره می‌توانند روند بازی را تغییر دهند.

 

بازی فکری های سوسایتی میپل کینگ

بازی فکری های سوسایتی میپل کینگ؛ بازی های سوسایتی High Society بدون شک جز پرفروش‌ترین و لوکس‌ترین بردگیم‌های تولید شده در بازار است. این بازی توسط برند محبوب میپل تویز تولید شده است. بازی High Society یک بازی با تم اشرافی و لاکچری و مناسب برای رده سنی 14 سال به بالا و بزرگسالان است که به صورت سه الی پنج نفره قابل اجراست. پکیج بازی حاوی 55 عدد کارت پول، 10 عدد کارت عیاشی، سه عدد کار حیثیت و سه عدد کارت رسوایی است. قوانین و نحوه اجرا این بردگیم نیز در قسمت دفترچه راهنمای بازی های سوسایتی ذکر شده‌ است.

بازی فکری سوسایتی

بازی درباره شروع سده جدید و آغاز تجمل‌گرایی و زندگی اشرافی است. بازیکنان در بازی های سوسایتی میپل کینگ باید نقش اشراف زادگان را بر عهده بگیرند. آنها در نقش اشراف زادگان باید برای تثبیت جایگاه خود زندگی تجملاتی و لوکس خود را به رخ دیگران بکشند. یک زندگی سراسر بریز و بپاش! سبک اصلی بازی مزایده‌ای و بلوف زنی است.

 

بازی فکری دزدی تیز و بز میپل کینگ

بازی فکری دزدی تیز و بز میپل کینگ؛ بازی فکری دزدی تیز و بز که برگردانی از بازی مشهور بازی colt super express است، یکی از بازی‌های مشهور تولید شده توسط برند میپل کینگ است. بازی فکری دزدی تیز و بز مناسب رده سنی کودکان بالای 8 سال،نوجوانان و بزرگسالان است که به صورت سه تا هفت نفره قابل اجراست. پکیج بازی حاوی 9 عدد کارت قطار، یک عدد کارت شروره کننده بازی، 28 عدد کارت اقدام، 7 عدد میپل راهزن، دو عدد افزونه بازی، 7 عدد کارت اسب و 7 عدد کارت سگ دست است.

بازی فکری دزدی تیز و بز

برای اموزش بازی کلت اکسپرس، شما را می‌بریم به سال1899 در ساعت 8 صبح!

قطار یونیون پسیفیک، شهر نیومکزیکو را به همراه 47 مسافر ترک کرد. تنها چند دقیقه از حرکت قطار ‌می‌گذرد که از بالای واگن‌های قطار صدای دویدن سریع و تیراندازی به گوش می‌رسد. بله تعدادی راه زن ترسناک برای سرقت اموال مسافران به قطار حمله کرده‌اند!

در این بازی هر بازیکن در نقش راهزنی است که باید نسبت به بقیه رقبا، طلا و جواهرات و دلارهای بیشتری جمع‌آوری کند.

 

بازی فکری خرابکار saboteur سرزمین ذهن زیبا

بازی فکری خرابکار saboteur سرزمین ذهن زیبا؛ بازی فکری خرابکار الهام گرفته از بازی مشهور saboteur است که در کل دنیا طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. بازی ایرانی خرابکار یا سابوتر توسط برند سرزمین ذهن زیبا تولید شده است. این بازی هیجان انگیز مناسب برای کودکان بالای 8 سال، نوجوانان و بزرگسالان است و به صورت گروه‌های سه تا ده نفره قابل اجراست.

بازی فکری خرابکار سابوتور

همه مخاطبان اسباب بازی های فکری از محدودیت تعداد بازیکنان در چنین بازی‌هایی شکایت دارند. بازی سابوتر این محدودیت را ندارد و شما می‌توانید به صورت یک تیم ده نفره با آن بازی کنید.

روند این بازی بدین شکل است که بازیکنان در نقش کوتوله‌هایی هستند که در معدن طلا کار می‌کنند. در حین کاوش در معدن ناگهان چراغ کوتوله ها می‌شکند و همه جا تاریک می‌شود. کار کار یک خرابکار است؛ اما بقیه کوتوله‌ها نمی دانند کار کیست! در این بازی رقابت بر سر به دست آوردن طلا با وجود کارشکنی خرابکاران و رقبا است. قانون بازی خرابکار این است که تا پایان بازی نباید نقش معدن کار بودن یا خرابکار بودن هر بازیکن آشکار شود.

در این بازی برای برنده شدن باید از بلوف زدن، مسیریابی، رد گم کردن و حتی حقه بازی استفاده کنید.

این بازی بدون شک یکی از جذاب‌ترین بازی‌های گروهی برند سرزمین ذهن زیبا است که در آن هیجان، شیطنت و شادی و شادی را تجربه خواهید کرد.

 

بازی فکری گربه زامبی مانترا

بازی فکری گربه زامبی مانترا؛ بازی فکری گربه زامبی محصولی از برند مانترا است که برای گروه سنی کودکان بالای 7 سال، نوجوانان و بزرگسالان تولید شده و به صورت دو تا پنج نفره قابل اجراست.

نکته جالب اینجاست که در این بازی بعد از مردن هم مجدد به بازی برمی‌گردید! بدون شک، گربه زامبی بازی فکری یکی از بهترین و هیجانی‌ترین بازی‌های خانوادگی است.

بازی فکری گربه زامبی

روند بازی بدین شکل است که باید منفجر نشوید و تا پایان بازی زنده بمانید؛ یعنی برنده کسی است که در پایان زنده مانده باشد. اما نکته جالب اینجاست که اگر احیانا منفجر شدید، باز هم امکان برنده شدن شما وجود دارد؛ زیرا می‌توانید در قالب زامبی، وارد بازی شوید، حتی قوی‌تر از قبل!

اما به این سادگی‌ها هم نیست! شرط برگشتن به بازی این است که باید یکی دیگر از بازیکنان مرده را زنده کنید و به بازی برگردانید! این بازی به دلیل ماهیت گروهی خود، به تقویت روابط اجتماعی، رقابت سالم و ارتقا و بهبود روحیه کمک زیادی خواهد کرد.

 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)