معرفی 5 تا از بهترین ماشین های کنترلی با سرعت 28 کیلومتر

معرفی 5 تا از بهترین ماشین های کنترلی  با سرعت 28 کیلومتر
ماشین های کنترلی چه مسابقه ای باشد و چه آفروید یکی از محبوترین اسباب بازی ها محسوب می باشد. در این مقاله به معرفی 5 تا از بهترین محصولات موجود در فروشگاه خواهیم پرداخت.

آیا شما نیز قصد خرید بهترین ماشین کنترلی ایران را دارید، ما اینجا لیستی ازبهترین ماشین کنترلی ارزانموجود در بازار ایران را معرفی کردیم. در این مقاله سعی داریم تا شما را با نمونه های جدید ماشین کنترلی آشنا کنیم. همچنین از آنجایی که مدل های ماشین کنترلی با سرعت 28 کیلومتر جزو مشهورترین آرسی ها هستند، در پایان مقاله به معرفی محبوب ترین و پرطرفدار ترین ماشین کنترلی سرعتی ۲۸ کیلومتر خواهیم پرداخت. پس اگر شما نیز طرفدار ماشین و موتور کنترلی اسباب بازی سرعتی هستید، با ما باشید.

بهترین ماشین کنترلی ارزان

ماشین های کنترلی در طیف قیمتی متنوعی عرضه می شوند. شما با هر میزان بودجه ای می توانید ماشین کنترلی مد نظر خود را تهیه نمایید. برای مثال انواع ماشین های کنترلی برای کودکان و حتی بزرگسالان در بازار موجود است که بسیار ارزان و اقتصادی می باشند. در مقابل نیز یک سری آرسی عرضه شده است که به دلیل شهرت برندشان و قابلیت های پیشرفته ای که دارند، از نظر قیمتی نسبت به مدل های دیگر، گرانتر هستند. در ادامه ما به معرفی بهترین ماشین کنترلی ارزان بازار پرداختیم. لازم به ذکر است که قبل از خرید یک ماشین کنترلی ارزان، به یک سری نکات باید توجه کنید:

  • جنس بدنه
  • نوع موتور و قدرت آن
  • برند تولید کننده آرسی
  • کیفیت ریموت کنترل

ماشین کنترلی طرح پلیسی

ماشین کنترلی طرح پلیسی مدل 8-2022یکی از اقتصادی ترین ماشین های آرسی موجود در بازار ایران است. این ماشین مناسب گروه سنی کودکان بالای 3 سال است و مقیاس آن نیز 1:16 می باشد. یعنی 16 برابر کوچکتر از نمونه واقعی آن. منبع تغذیه انرژی آن نیز شارژ باتری است. لازم به ذکر است که این ماشین کنترلی ارزان، قابلیت عبور از ناهمواری ها را نیز دارد.

بهترین ماشین کنترلی ایران با سرعت بالای 20 کیلومتر بر ساعت

در این قسمت قرار است به معرفی بهترین ماشین کنترلی در محدوده سرعتی بالای 20 کیلومتر بر ساعت بپردازیم. لیستی که در ادامه معرفی کردیم، از نظر نوع موتور، جنس بدنه، کیفیت ریموت کنترل و برد آن، سرعت و قدرت موتور، جزو بهترین آرسی های بازار است. پس اگر طرفدار ماشین های کنترلی با سرعت 28 کیلومترو یا خرید بهترین ماشین کنترلی ارزان هستید، تا پایان مقاله با ما باشید.

ماشین مسابقه ای کنترلی مدل Xinlehong-9118

ماشین مسابقه ای کنترلی مدل Xinlehong-9118: این ماشین از پلاستیک ABS ساخته شده است که علاوه بر کیفیت و دوام قابل قبول کاملا بهداشتی می باشد. به جرات می توان گفت که بهترین ماشین کنترلی ایران از نظر کیفیت بدنه و موتور است.

ماشین مسابقه ای کنترلی مدل Xinlehong-9118 با سرعت بالا

برای هر بار شارژ این ماشین محصول به زمانی در حدود 2 ساعت نیاز دارید. همچنین با هر باطری پر می توانید در حدود 11 دقیقه با آن بازی کنید. این ماشین مسابقه ای کنترلی دوست داشتنی در مقیاس 1:12 ساخته شده است. یعنی 12 برابر از نمونه واقعی خود کوچک تر است. موتور جذاب این اسباب بازی به کودک شما این امکان را می دهد، تا با سرعت 28 کیلومتر بر ساعت، این ماشین را حرکت دهد. همچنین برد 80 متری ریموت کنترل این ماشین مسابقه ای که به جرات می توان گفت بهترین ماشین کنترلی ایران است، آزادی عمل فوق العاده ای را در اختیار فرزند شما قرار می دهد.

 

چه ماشین کنترلی مناسب من است؟

ماشین مسابقه ای کنترلی مدل Xinlehong-9119

ماشین مسابقه ای کنترلی مدل Xinlehong-9119؛ می تواند تا 28 کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد، در مقیاس1:12 ساخته شده است که این یعنی 12 برابر از نمونه واقعی خود کوچکتر می باشد.

ماشین مسابقه ای کنترلی مدل Xinlehong-9119 با قابلیت انجام حرکات نمایشی

برای شارژ این ماشین کنترلی در حدود 100 دقیقه وقت نیاز دارید، و با هر بار شارژ کامل، می توانید در حدود 10 دقیقه با آن بازی کنید. این محصول با استفاده از پلاستیک مرغوب ABS ساخته شده، و دوام بالایی در برابر ضربه و فشار دارد. برای راه اندازی ریموت این ماشین مسابقه ای کنترلی، به 2 عدد باتری 1.5 ولت AA نیاز دارید، که می توانید به راحتی آن ها را از فروشگاه های مختلف تهیه کنید. تقویت تمرکز، افزایش هماهنگی بین چشم و دست، و همچنین افزایش هوش هیجانی از جمله مزیت های بازی با این اسباب بازی است.

ماشین آفرود کنترلی 28 کیلومتر مدل 9121

ماشین آفرود کنترلی 28 کیلومتر مدل 9121: این ماشین در مقیاس 1:12 ساخته شده است که این بدان معناست که 12 برابر از نمونه واقعی خود کوچکتر می باشد. این اسباب بازی برای سنین 14 سال به بالا مناسب است.

ماشین آفرود کنترلی 28 کیلومتر مدل 9121 با کمک فنرهای واقعی

 

این ماشین آفرود اسباب بازی یک مدل شارژی است که برای تغذیه کامل باتری آن به حدود 2 ساعت زمان نیاز دارید. با هر بار شارژ کامل می توانید در حدود 10 دقیقه با آن بازی کنید. یکی از اصلی ترین ویژگی های این محصول، سیستم تعلیق فوق العاده آن است که تجربه جذابی را از بازی برای فرزند شما رقم خواهد زد. از جمله مزیت های بازی با این ماشین کنترلی با سرعت 28 کیلومتر، می توان به تقویت تمرکز، افزایش هماهنگی بین چشم و دست و افزایش هوش هیجانی اشاره کرد.

ماشین آفرود کنترلی مدل XLH-9117

ماشین آفرود کنترلی مدل XLH-9117: این ماشین می تواند تا 28 کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد و برای سنین بعد از 14 سال مناسب است.

ماشین آفرود کنترلی مدل XLH-9117 با چرخ های آج دار

برای شارژ باتری این ماشین آفرود کنترلی، به حدود 2 ساعت زمان نیاز خواهید داشت. همچنین با هر باتری کامل ماشین کنترلی با سرعت 28 کیلومتر، فرزند شما می تواند در حدود 10 دقیقه بازی کند. ریموت کنترل این ماشین شارژی با استفاده از 2 عدد باتری قلمی AA راه اندازی می شود که می توانید آن ها را به راحتی از فروشگاه های مختلف تهیه کنید. ریموت این ماشین آفرود کنترلی، بردی در حدود 80 متر را در اختیار شما قرار می دهد، که در نوع خود یک مدل دور برد محسوب می شود. همچنین آزادی عمل فوق العاده ای برای بازی به شما یا فرزندتان می دهد. این محصول در 2 رنگ بندی مختلف عرضه می شود. برای خرید انواع بهترین ماشین کنترلی ارزان، وارد فروشگاه اینترنتی کودک پلاس شوید.

ماشین آفرود کنترلی مدل Xinlehong-9145

ماشین آفرود کنترلی مدل Xinlehong-9145: برای بعد از 14 سالگی مناسب است. این ماشین افرود کنترلی جذاب که می تواند تا 28 کیلومتر بر ساعت، سرعت بگیرد، در مقیاس 1:20 ساخته شده است. یعنی 20 برابر از نمونه واقعی خود کوچک تر می باشد.

ماشین آفرود کنترلی مدل Xinlehong-9145 با قابلیت شارژ مجدد

یکی از اصلی ترین نقاط قوت این ماشین کنترلی سرعتی ۲۸ کیلومتر، 2 دیفرانسیله بودن آن است. یعنی هر 4 چرخ این ماشین در زمان حرکت، به چرخش در می آیند و قدرت خوبی را برای بازی، در اختیار شما قرار می دهند. این ماشین کنترلی دارای یک باتری 7.4 ولتی می باشد. پس برای شارژ کردن آن به حدود 1 ساعت وقت نیاز دارید و با هر باتری کامل، می توانید در حدود 16 دقیقه با آن بازی کنید. ریموت کنترل این اسباب بازی که به وسیله 3 باتری قلمی AA تغذیه می شود، بردی در حدود 60 تا 80 متر دارد، که آزادی عمل فوق العاده ای را به شما می دهد. بهترین ماشین کنترلی ایران در لیست قیمتی متنوع را می توانید به کارشناسان وب سایت کودک پلاس سفارش دهید.

خرید ماشین کنترلی با سرعت 28 کیلومتر

هنگامی که به دنبال یک ماشین کنترل از راه دور با حداکثر سرعت 28 کیلومتر در ساعت هستید، چندین ویژگی کلیدی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

فروشگاه کودک پلاس، ارائه دهنده بهترین ماشین کنترلی ارزان، بهترین ماشین کنترلی ایران و ماشین کنترلی با سرعت 28 کیلومتر
فروشگاه کودک پلاس، ارائه دهنده بهترین ماشین کنترلی ارزان، بهترین ماشین کنترلی ایران و ماشین کنترلی با سرعت 28 کیلومتر

پس معیارهای خرید ماشین کنترلی با سرعت 28 کیلومتر، عبارت اند از:

  1. کیفیت ساخت: ساخت مستحکم برای دوام ضروری است. به دنبال موادی مانند پلاستیک با کیفیت بالا (به عنوان مثال، ABS) و اجزای فلزی باشید که می توانند در برابر ضربه و حمل خشن مقاومت کنند.
  2. نوع موتور: نوع موتور به طور قابل توجهی بر عملکرد تأثیر می گذارد. موتورهای براشلس معمولاً در مقایسه با موتورهای براش کارآمدتر و بادوام تر هستند و سرعت و طول عمر بهتری را ارائه می دهند.
  3. سیستم تعلیق:یک سیستم تعلیق خوب، هندلینگ صاف و پایداری را به خصوص در زمین های ناهموار تضمین می کند. سیستم تعلیق مستقل برای هر چرخ می تواند تجربه رانندگی را بهبود بخشد.
  4. عمر باتری: نوع باتری و ظرفیت آن بسیار مهم است. باتری های لیتیوم یون (Li-ion) یا لیتیوم پلیمر (Li-Po) به دلیل زمان کار طولانی تر و قابلیت شارژ سریع تر ترجیح داده می شوند. عمر باتری را بررسی کنید تا مطمئن شوید که نیازهای استفاده شما را برآورده می کند.
  5. کنترل محدوده: برد کنترل از راه دور باید به اندازه ای باشد که امکان بازی لذت بخش را بدون قطع اتصال فراهم کند. برد حداقل 50 تا 100 متر معمولاً برای اکثر کاربران کافی است.
  6. کیفیت تایر: لاستیک های باکیفیت و چسبنده برای حفظ کشش و کنترل، به ویژه در سرعت های بالاتر، مهم هستند. به دنبال لاستیک‌هایی باشید که می‌ توانند سطوح مختلف را تحمل کنند، از روسازی صاف گرفته تا شرایط سخت خارج از جاده.
  7. ویژگی های اضافی: برخی از ماشین های کنترل از راه دور دارای ویژگی های اضافی مانند چراغ های LED، ضد آب و قطعات قابل تنظیم هستند. اینها می توانند به سرگرمی و عملکرد خودرو اضافه کنند.
  8. قیمت: اطمینان حاصل کنید که خودرو ارزش مناسبی برای پول ارائه می دهد. ویژگی ها و کیفیت ساخت را با بودجه خود مقایسه کنید تا بهترین گزینه را پیدا کنید.

نتیجه گیری

با در نظر گرفتن این ویژگی ها، می توانید یک ماشین کنترلی با سرعت 28 کیلومتر پیدا کنید که نه تنها نیازهای سرعت شما را برآورده می کند، بلکه تجربه ای بادوام و لذت بخش را نیز ارائه می دهد. در این مقاله نکات مهم در انتخاب بهترین ماشین کنترلی ارزان را ذکر کرده و یک نمونه این ماشین ها را همراه با مشخصات اصلی آن را معرفی کردیم. سپس به معرفی چند مدل معروف از بهترین ماشین کنترلی ایران پرداختیم. در صورتی که به دنبال اطلاع از رنج قیمت انواع ماشین کنترلی سرعتی ۲۸ کیلومتر، هستید، می توانیدبا کارشناسان کودک پلاسدر تماس باشید.

سوالات متداول پیرامون خرید ماشین کنترلی سواری.محبوبترین ماشین های کنترلی.فروشگاه کودک پلاس.

بهترین ماشین کنترلی ارزان کدام است؟
ماشین کنترلی طرح پلیسی مدل 8-2022
پلاستیک ABS
برد 80 متری ریموت کنترل
مقیاس 1:12
ماشین مسابقه ای کنترلی مدل Xinlehong-9119

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)