معرفی لوازم خانگی اسباب بازی دخترانه و جذاب

معرفی لوازم خانگی اسباب بازی دخترانه و جذاب
کودکان در سنین پایین نسبت به وسایلی که در اطراف خود مشاهده می کنند، بسیار کنجکاو هستند. از جمله این وسایل می توان به لوازم خانگی اشاره کرد. در این مقاله از کودک پلاس، 4به تعدادی از لوازم خانگی اسباب بازی دخترانه و جذاب را معرفی خواهیم کرد.

کودکان در سنین پایین نسبت به وسایلی که در اطراف خود مشاهده می کنند، بسیار کنجکاو هستند. از جمله این وسایل می توان به لوازم خانگی اشاره کرد. کودکان علاقه دارند با این وسایل بازی کرده، و با آن ها آشنا شوند.

اما والدین در اکثر مواقع مانع از بازی کودک با لوازم خانگی می شوند، که این تصمیم به خاطر احتمال آسیب به این وسایل، و همچنین وجود خطر برای کودک، کاملا تصمیم درستی می باشد. اما این مخالفت والدین، باعث کاهش کنجکاوی کودکان نمی شود، که در چنین شرایطی پیشنهاد ما خرید لوازم خانگی و آشپزخانه اسباب بازی می باشد.

در این مقاله از کودک پلاس، تعدادی از لوازم خانگی اسباب بازی محبوب دخترانه را معرفی خواهیم کرد.

ست 3 تکه وسایل آشپزخانه باطری خور هپی فامیلی مدل LS8332K

وسایل آشپزخانه اسباب بازی مدل هپی فامیلی مدل LS8332K؛ باطری خور بوده و مناسب برای دختر بچه های 3 سال به بالا می باشد. در این محصول یک عدد اجاق گاز فر دار، یک مخلوط کن و یک هم زن اسباب بازی وجود دارد. لوازم موجود در این ست آشپزخانه اسباب بازی، همگی در سایز نسبتا بزرگی ساخته شده، و بسیار به نمونه های واقعی شبیه هستند، که همین مسئله کودک شما را تشویق به بازی با آن ها می کند.

وسایل آشپزخانه اسباب بازی مدل هپی فامیلی باطری خور بوده و مناسب برای دختر بچه های 3 سال به بالا می باشد.

از جمله جذابیت های این اسباب بازی می توان به متحرک بودن هم زن و مخلوط کن اشاره کرد، که احساس واقعی تری را به کودک شما منتقل می کنند. برای راه اندازی لوازم موجود در این ست آشپزخانه دخترانه، به باتری های قلمی معمولی نیاز دارید، که می توانید به راحتی آن ها را از فروشگاه های مختلف تهیه کنید.

ست لوازم منزل اسباب بازی سه تیکه

ست لوازم منزل اسباب بازی سه تیکه مدل mini appliances؛ دارای 400 گرم وزن می باشد و برای کودکان بالای 3 سال مناسب است. این محصول شامل اتو، ماشین لباس شویی و چرخ خیاطی می باشد، که همگی موزیکال و چراغ دار هستند، و برای راه اندازی آن ها به باتری های قلمی معمولی نیاز دارد. تمامی لوازم موجود در این ست اسباب بازی، با مواد و رنگ های غیر سمی ساخته شده اند، و کاملا بهداشتی و بی خطر هستند.

ست لوازم منزل اسباب بازی سه تیکه مدل mini appliances؛ دارای 400 گرم وزن می باشد و برای کودکان بالای 3 سال مناسب است.

این محصول با استفاده از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده، که دوام بالایی دارند و کاملا بهداشتی هستند. رشد خلاقیت، تقویت قدرت تخیل و آشنایی با کارکرد لوازم خانگی، از جمله مزیت های بازی با این اسباب بازی است. در نظر داشته باشید که به دلیل وجود قطعات ریز و قابل جداسازی در این محصول، نباید آن را در دسترس کودکان زیر 3 سال قرار دهید.

اسباب بازی ماکروفر ۲۳ قطعه

ماکروفر اسباب بازی 23 قطعه؛ یک محصول موزیکال و چراغ دار است. این ماکروفر موزیکال در 2 رنگ بندی مختلف عرضه می شود، که می توانید در هنگام ثبت سفارش، بر اساس سلیقه کودک خود یک مورد را انتخاب کنید. یکی از جذابیت های اصلی این محصول این است که، کودک شما می تواند به همراه دوستان خود با آن بازی کرده، و برای ساعت ها سرگرم بماند. بازی با این ماکروفر باتری خور، می تواند کودک شما را با کارکرد لوازم مختلف آشپزخانه، نحوه کار دستگاه ماکروفر و همچنین آشپزی آشنا کند.

ماکروفر اسباب بازی 23 قطعه؛ یک محصول موزیکال و چراغ دار است.

تمام قطعات این اسباب بازی بهداشتی بوده، و برای سلامتی کودک شما کاملا بی خطر هستند. دستگاه ماکروفر موجود در این اسباب بازی، و همه غذاها و مواد پلاستیکی، با رعایت جزئیات ساخته شده، و به نمونه های واقعی بسیار شبیه هستند.

ماکروفر اسباب بازی باطری خور مدل 6008N

ماکروفر یا همان ماکرویو اسباب بازی مدل 6008n؛ یک اسباب بازی دخترانه جدید و جذاب است، که کارایی های زیادی دارد و مناسب برای دختر بچه های 3 سال به بالا می باشد. دختر بچه ها همیشه نسبت به وسایل آشپزخانه کنجکاو هستند، و به همین دلیل این محصول می تواند یک هدیه جذاب برای آن ها باشد. در بسته بندی این محصول یک همبرگر، یک هات داگ و یک ران مرغ به همراه دو عدد بطری سس قرار دارد، که کودک شما می تواند به وسیله بازی با آن ها، قدرت تخیل خود را تقویت کرده، و با کارکرد ماکروفر آشنا شود.

ماکروفر اسباب بازی باطری خور مدل 6008N دارای اقلام متنوع

این محصول موزیکال بوده و برای راه اندازی آن به باتری های قلمی معمولی نیاز دارید، که به راحتی قابل تهیه هستند. تمام قطعات موجود در این ماکروفر بچه گانه، از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده اند، که علاوه بر دوام بالایی که در برابر ضربه و فشار دارند، کاملا بهداشتی و غیر سمی هستند. از دیگر مزیت های بازی با این محصول می توان به رشد خلاقیت، تقویت تمرکز و همچنین تقویت انگشتان دست اشاره کرد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)