معرفی 5 ماکت ماشین جذاب از برند ویلی

معرفی 5 ماکت ماشین جذاب از برند ویلی
یکی از برجسته ترین برند های تولید کننده ماشین های اسباب بازی، برند WELLY می باشد. در این مقاله از کودک پلاس به معرفی 5 ماکت ماشین جذاب از برند ویلی خواهیم پرداخت.

معرفی 5 ماکت ماشین جذاب از برند ویلی

یکی از برجسته ترین برند های تولید کننده ماشین های اسباب بازی، برند WELLY می باشد. این برند محصولات خود را با استفاده از آلیاژ های فلزی، و با الهام از ماشین های واقعی و معروف تولید می کند. همین مسئله باعث جذابیت ماشین های ویلی در بین علاقه مندان شده است، تا جایی که علاوه بر کودکان و نوجوانان، بزرگسالان نیز از خریداران این برند هستند. در این مقاله از کودک پلاس به معرفی 5 ماکت ماشین جذاب از برند ویلی خواهیم پرداخت. این ماکت های فلزی می توانند گزینه مناسبی برای خرید باشند.

ماشین فلزی طرح دوج چارجر سایز 1:24 مدل WELLY-2016

ماشین فلزی طرح دوج چارجر سایز 1:24 مدل 2016؛ برای بعد از 8 سالگی مناسب است. این ماشین ظاهری اسپورت اما در عین حال ساده ای دارد، که می تواند مورد توجه کودکان علاقه مند قرار بگیرد. از جمله جذابیت های این محصول، می توان به قابلیت باز و بسته شدن درب های کابین و کاپوت آن اشاره کرد. بدنه این ماشین از آلیاژ فلزی ساخته شده، و دوام قابل قبولی در برابر ضربه و فشار دارد.

ماشین فلزی طرح دوج چارجر سایز 1:24 مدل 2016؛ برای بعد از 8 سالگی مناسب است.

این اسباب بازی پسرانه در اسکیل 1:24 ساخته شده، که یعنی 24 برابر از یک دوج چلنجر واقعی کوچک تر می باشد. اگر فرزند شما به ماشین های اسباب بازی علاقه دارد، این محصول می تواند یک گزینه ایده آل برای خرید باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید این محصول، می توانید اینجا کلیک کنید.

چه ماشین کنترلی مناسب من است؟

ماکت ماشین فلزی طرح پونتیاک سایز 1:24 مدل WELLY-1972

ماکت ماشین فلزی طرح پونتیاک سایز 1:24 مدل 1972؛ برای بعد از 8 سالگی مناسب می باشد. این ماکت با رعایت جزئیات زیادی ساخته شده، و به دلیل ظاهر اسپورتی که دارد، می تواند مورد توجه کودکان و همچنین والدین علاقه مند قرار گیرد. این اسباب بازی پسرانه دوست داشتنی در 3 رنگ بندی آبی، سفید و مشکی عرضه می شود، که می توانید با توجه به سلیقه خود یک مورد را انتخاب کنید.

ماکت ماشین فلزی طرح پونتیاک سایز 1:24 مدل 1972؛ برای بعد از 8 سالگی مناسب می باشد.

از قابلیت های این ماشین فلزی پونتیاک اسباب بازی می توان به قابلیت باز و بسته شدن درب های سرنشین ها، و درب کاپوت اشاره کرد. این ماشین نیز مانند نمونه بالا از جنس فلز ساخته شده، و دوام بالایی در برابر ضربه و فشار دارد.

ماشین فلزی جگوار F کوپه سایز 1:24 برند WELLY

ماشین فلزی جگوار F کوپه سایز 1:24 برند WELLY؛ برای بعد از 8 سالگی مناسب است. این اسباب بازی در اسکیل 1:24 ساخته شده، که یعنی 24 برابر از یک ماشین فلزی جگوار واقعی کوچک تر می باشد. این محصول در 2 رنگ بندی مسی و سفید عرضه می شود، که می توانید با توجه به سلیقه خود یا فرزندتان یک مورد را انتخاب کنید. امکان باز و بسته شدن درب های این ماشین فلزی، قابلیتی است که جذابیت بازی را دو چندان می کند.

ماشین فلزی جگوار F کوپه سایز 1:24 برند WELLY؛ برای بعد از 8 سالگی مناسب است.

به دلیل جذابیت ظاهری این ماشین جگوار اسباب بازی، فرزند شما می تواند از آن به عنوان بخشی از دکور اتاق خود نیز استفاده کند. افزایش هوش هیجانی، افزایش قدرت تخیل و تقویت دست و انگشتان از جمله مزیت های بازی با این محصول هستند.

ماشین فلزی طرح لندرور دیفندر سایز 1:24 مدل 2000-WELLY

ماشین فلزی طرح لندرور دیفندر سایز 1:24 مدل 2000؛ برای بعد از 8 سالگی مناسب است. این محصول در 3 رنگ بندی سفید، سبز و قرمز عرضه می شود، که می توانید با توجه به سلیقه خود یا فرزندتان یک مورد را انتخاب کنید. این اسباب بازی با رعایت جزئیات زیادی ساخته شده، و شباهت بسیار زیادی به یک لندرور واقعی دارد. به همین دلیل ماشین فلزی طرح لندور می تواند علاوه بر اسباب بازی، به عنوان بخشی از یک کلکسیون نیز مورد استفاده بزرگسالان قرار بگیرد.

ماشین فلزی طرح لندرور دیفندر سایز 1:24 مدل 2000؛ برای بعد از 8 سالگی مناسب است.

این ماکت دیفندر توسط برند ویلی، و با استفاده از مواد اولیه بسیار با کیفیت ساخته شده، و به همین دلیل عمر بسیار زیادی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید.

ماکت ماشین فلزی طرح استون مارتین DBS SUPERLEGGERA سایز 1:24 مدل WELLY-2100

ماکت ماشین فلزی طرح استون مارتین DBS SUPERLEGGERA سایز 1:24 مدل 2100؛ برای بعد از 8 سالگی مناسب می باشد. این ماکت فلزی بسیار شبیه به نمونه واقعی ساخته شده، و ظاهری کاملا اسپورت دارد، که می تواند چشم هر کودک علاقه مندی را به خود جذب کند. از این ماکت می توان علاوه بر اسباب بازی، به عنوان بخشی از دکور اتاق کودک، و یا بخشی از یک کلکسیون نیز استفاده کرد.
ماکت ماشین فلزی طرح استون مارتین DBS SUPERLEGGERA سایز 1:24 مدل 2100؛ برای بعد از 8 سالگی مناسب می باشد.
این اسباب بازی پسرانه در مقیاس 1:24 ساخته شده، که یعنی 24 برابر از یک استون مارتین سوپرلگرا کوچک تر می باشد. اگر فرزند شما به ماشین های اسباب بازی علاقه دارد، این محصول گزینه مناسبی برای خرید است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید.
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)