3 مدل بیل مکانیکی کنترلی که هر کودکی را مجذوب خود می کند

3 مدل بیل مکانیکی کنترلی که هر کودکی را مجذوب خود می کند
ماشین آلات صنعتی اسباب بازی همیشه برای کودکان بسیار سرگرم کننده بوده اند، چرا که احساس واقعی تری نسبت به سایر اسباب بازی ها منتقل می کنند. در این مقاله 3 مدل بیل مکانیکی کنترلی جذاب و دوست داشتنی را معرفی خواهیم کرد.

امروزه اسباب بازی ها تنوع بسیار زیادی دارند. در این بین اسباب بازی هایی که بر اساس مدل های واقعی ساخته می شوند، به دلیل احساسی که به کودک منتقل می کنند، طرفداران بیشتری دارند. ماشین آلات صنعتی اسباب بازی یکی از آن محصولاتی است، که چشم هر کودک علاقه مندی را به خود جذب می کند. کودکان این ماشین ها را به صورت روزمره در محله و یا شهر می بینند، و به همین دلیل بسیار کنجکاو هستند تا با عملکرد آن ها آشنا شده، و یکی از آن ها را برای خود داشته باشند. در این مقاله از مجله کودک پلاس 3 مدل بیل مکانیکی کنترلی جذاب و دوست داشتنی را معرفی خواهیم کرد.

بیل مکانیکی کنترلی مدل 71-99

بیل مکانیکی کنترلی مدل 71-99؛ برای بعد از 3 سالگی مناسب است. این محصول یک مدل شارژی بوده، که می توانید با استفاده از کابل یو اس بی موجود در بسته بندی، آن را شارژ کنید. ریموت کنترل این اسباب بازی نیز، به وسیله باتری های قلمی معمولی تغذیه می شود.

بیل مکانیکی کنترلی مدل 71-99؛ برای بعد از 3 سالگی مناسب است.

این بیل مکانیکی شارژی بدنه ای از جنس پلاستیک دارد، و به همین دلیل وزن بسیار سبکی دارد، که همین مسئله بازی با آن را برای کودکان در سنین پایین آسان تر می کند. اگر به دنبال یک اسباب بازی جذاب و سرگرم کننده، و در عین حال مقرون به صرفه برای فرزند خود هستید، این محصول می تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد.

بیل مکانیکی کنترلی اسباب بازی مدل 6825

بیل مکانیکی کنترلی مدل 6825؛ برای کودکان 3 سال به بالا مناسب می باشد. این محصول یک مدل باتری خور بوده، و به وسیله باتری های قلمی معمولی تغذیه می شود. شما برای راه اندازی این بیل مکانیکی کنترلی، به 4 عدد باتری قلمی نیاز دارید. این بیل مکانیکی کنترلی توسط یک سیم 1 متری به ریموت خود وصل شده است. به طور کلی این اسباب بازی عملکرد ساده ای دارد، و می تواند به جلو، عقب، چپ و راست حرکت کند.

بیل مکانیکی کنترلی مدل 6825؛ برای کودکان 3 سال به بالا مناسب می باشد.

این محصول وزن کمی دارد، و فرزند شما می تواند به راحتی آن را جا به جا کرده، و بر روی سطوح مختلف با آن بازی کند. از جمله مزیت های بازی با بیل مکانیکی مدل 6825 می توان به افزایش هوش هیجانی، افزایش قدرت تخیل و تقویت دست و انگشتان اشاره کرد.

چه ماشین کنترلی مناسب من است؟

بيل مکانیکی كنترلی و شارژی دودزا مدل 6385

بيل مکانیکی كنترلی و شارژی دودزا مدل 6385؛ برای بعد از 6 سالگی مناسب می باشد. این اسباب بازی قابلیت چرخش 360 درجه را دارد، و در نوع خود یک مدل بزرگ محسوب می شود. این بیل مکانیکی که یک ریموت کنترل 11 کاناله دارد، یک مدل شارژی بوده، که شما عزیزان می توانید با استفاده از رابط مخصوص موجود در بسته بندی، باتری های آن را شارژ کنید. از جمله مزیت های این اسباب بازی دودزا بودن آن است، که احساس واقعی تری را به کودک شما منتقل می کند.

بيل مکانیکی كنترلی و شارژی دودزا مدل 6385؛ برای بعد از 6 سالگی مناسب می باشد.

همچنین لازم به ذکر است که دود این بیل مکانیکی کنترلی دود زا کاملا غیر سمی بوده، و هیچ خطری برای سلامتی فرزند شما نخواهد داشت. تقویت تمرکز و افزایش هماهنگی بین چشم و دست، تنها گوشه ای از مزیت های بازی با این محصول هستند.

اگر به دنبال محصولی هستید تا علاوه بر سرگرم کردن کودک شما، بتواند مهارت های جسمی و ذهنی او را نیز تقویت کند، این بیل مکانیکی اسباب بازی می تواند یک گزینه ایده آل برای شما باشد. از جمله مزیت های بازی با این اسباب بازی کنترلی می توان به افزایش هوش هیجانی و افزایش قدرت تخیل اشاره کرد.

بيل مکانیکی 3 كاره كنترلی مدل 2206

بيل مکانیکی 3 كاره كنترلی مدل 2206؛ دارای چرخ های کپسولی بوده و برای بعد از 6 سالگی مناسب می باشد. طراحی فانتزی این اسباب بازی، می تواند فرزند شما را جذب کند. در بسته بندی این محصول 3 عدد سری مختلف قرار دارند، که کودک شما می تواند با اتصال هر کدام، به نحو متفاوتی با این بیل مکانیکی بازی کند. این محصول با استفاده از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده، که کاملا بهداشتی هستند و دوام قابل قبولی در برابر ضربه و فشار دارند.

بیل مکانیکی شارژی اسباب بازی

اگر به دنبال محصولی هستید تا علاوه بر سرگرم کردن کودک شما، بتواند مهارت های جسمی و ذهنی او را نیز تقویت کند، این بیل مکانیکی  3 کاره اسباب بازی می تواند یک گزینه ایده آل برای شما باشد. از جمله مزیت های بازی با این اسباب بازی کنترلی می توان به افزایش هوش هیجانی و افزایش قدرت تخیل اشاره کرد. 

بیل مکانیکی کنترلی مدل Huina-1592

بیل مکانیکی کنترلی مدل Huina-1592؛ برای بعد از 8 سالگی مناسب است. این اسباب بازی محصولی از برند هوینا بوده، که یکی از معتبرترین تولید کنندگان این صنعت محسوب می شود. این بیل مکانیکی شارژی با استفاده از پلاستیک مرغوب ABS ساخته شده، و دوام بالایی در برابر ضربه و فشار دارد. برای شارژ باتری های این اسباب بازی، باید از کابل مخصوص موجود در بسته بندی استفاده کنید.

بیل مکانیکی کنترلی اسباب بازی

برای هر بار شارژ کامل به حدود 120 دقیقه زمان احتیاج دارید، و با هر بار شارژ کودک شما می تواند در حدود 30 دقیقه با این بیل مکانیکی کنترلی بازی کند. ریموت کنترل این اسباب بازی بردی در حدود 50 متر دارد، که آزادی عمل فوق العاده ای را برای بازی به فرزند شما می دهد. این ریموت کنترل قوی تنها به وسیله 2 عدد باتری 1.5 ولت AA تغذیه می شود. 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)