معرفی 3مدل از جذاب ترین ماکت های فلزی برند جادا

معرفی 3مدل از جذاب ترین ماکت های فلزی برند جادا
برند جادا یکی از معروف ترین تولید کنندگان ماکت های فلزی ماشین می باشد. در این مطلب از کودک پلاس ما به معرفی 3 مدل از جذاب ترین ماکت های فلزی برند جادا خواهیم پرداخت.

معرفی 3 مدل از جذاب ترین ماکت های فلزی برند جادا

ماکت های ماشین یکی از محبوب ترین اسباب بازی ها در سنین مختلف هستند. به صورت کلی اکثر این ماکت ها بر اساس مدل های واقعی ساخته شده اند، و به همین دلیل مورد توجه بزرگسالان و به خصوص کلکسیون داران نیز قرار می گیرند. اصلی ترین مسئله در تعیین سطح کیفی ماکت های ماشین ها، میزان شباهت آن ها به مدل های واقعی می باشد. برند جادا یکی از شناخته شده ترین و بهترین تولید کنندگان این صنعت است. محصولات Jada با استفاده از آلیاژ های فلزی، و بر اساس ماشین های معروف ساخته می شوند. در این مطلب از کودک پلاس ما به معرفی 3 مدل از جذاب ترین ماکت های فلزی برند جادا خواهیم پرداخت.

ماکت فلزی ماشین دوج چلنجر جادا سایز 1:24 مدل 97060

ماکت فلزی ماشین دوج چلنجر جادا مدل 97060؛ برای بعد از 8 سالگی مناسب است. این اسباب بازی در اسکیل 1:24 ساخته شده، که یعنی 24 برابر از یک دوج واقعی کوچک تر می باشد. این ماشین اسباب بازی با رعایت جزئیات فوق العاده ای ساخته شده، و به نمونه واقعی خود بسیار شبیه است. این ماکت ماشین با استفاده از آلیاژ فلزی بسیار با کیفیتی ساخته شده، و به همین دلیل طول عمر بسیار بالایی دارد.

ماکت فلزی ماشین دوج چلنجر جادا مدل 97060؛ برای بعد از 8 سالگی مناسب است.

اگر فرزند شما به ماشین های اسباب بازی علاقه دارد، این ماکت چلنجر فلزی می تواند یک هدیه بسیار جذاب برای او باشد.

چه ماشین کنترلی مناسب من است؟

ماکت ماشین فلزی طرح لایکان اسپورت جادا سایز 1:24 مدل 97377

ماکت ماشین فلزی طرح لایکان اسپورت جادا مدل 97377؛ برای بعد از 8 سالگی مناسب می باشد. این محصول در 2 رنگ بندی قرمز و سفید عرضه می شود، که می توانید با توجه به سلیقه خود و یا فرزندتان، یک مورد را سفارش دهید. کیفیت رنگ این ماشین اسباب بازی بسیار بالا بوده، و می تواند برای سال های طولانی بدون آسیب مورد استفاده قرار بگیرد.

ماکت ماشین فلزی طرح لایکان اسپورت جادا مدل 97377؛ برای بعد از 8 سالگی مناسب می باشد.

این ماکت لایکان فلزی بوده و بسیار شبیه به مدل واقعی ساخته شده است. بازی با این ماکت فلزی Jada می تواند باعث افزایش هوش هیجانی، افزایش قدرت تخیل و تقویت دست و انگشتان فرزند شما شود.

ماکت فلزی ماشین مرسدس بنز G63 Amg جادا سایز 1:24

ماکت فلزی ماشین مرسدس بنز G63 Amg جادا؛ برای بعد از 8 سالگی مناسب است. این بنز اسباب بازی دارای 6 چرخ بوده، و طراحی بسیار جذابی دارد که می تواند چشم هر فرد علاقه مندی را به خود جذب کند. این ماکت فلزی در مقیاس 1:24 ساخته شده، که یعنی 24 برابر از نمونه واقعی کوچک تر می باشد.

ماکت فلزی ماشین مرسدس بنز G63 Amg جادا؛ برای بعد از 8 سالگی مناسب است.

فرزند شما می تواند از این مرسدس بنز اسباب بازی به عنوان بخشی از دکور اتاق خود، و یا به عنوان بخشی از یک کلکسیون استفاده کند. این محصول بسته بندی بسیار جذابی دارد، و می تواند به عنوان هدیه نیز گزینه بسیار مناسبی باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید می توانید به صفحه محصول مراجعه کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)