معرفی 5 مدل از ماکت های جذاب برند هوینا

معرفی 5 مدل از ماکت های جذاب برند هوینا
برند هوینا یکی از بهترین و شناخته شده ترین برند های تولید ماشین های صنعتی اسباب بازی می باشد. در این مقاله به معرفی 5 مدل از ماکت های جذاب برند Huina پرداخته ایم.

برند هوینا؛ یکی از بهترین و شناخته شده ترین برند های تولید ماشین های صنعتی اسباب بازی می باشد. این کمپانی ماشین هایی مانند بیل مکانیکی، کامیون، جرثقیل، لیفتراک و... تولید می کند. محصولات هوینا به دو گروه اصلی ماکت، و نمونه های کنترلی تقسیم می شوند. ماکت های هوینا یکی از جذاب ترین نمونه های اسباب بازی، در سراسر جهان می باشد. کیفیت عالی و جزئیات فوق العاده، دو دلیل اصلی در محبوبیت محصولات هوینا هستند. زیبایی و ساخت حرفه ای ماشین های اسباب بازی هوینا، باعث شده تا علاوه بر کودکان و نوجوانان، بزرگسالان نیز به این محصولات علاقه مند باشند. در این مقاله به معرفی 3 مدل از ماکت های جذاب و فلزی برند Huina خواهیم پرداخت.

ماکت ماشین مدل بیل مکانیکی مدل Huina-1703

ماکت ماشین مدل بیل مکانیکی مدل 1703؛ محصولی از برند هوینا می باشد، و بازی با آن برای کودکان بزرگ تر از 8 سال، کاملا ایده آل است. بدنه این بیل مکانیکی از یک آلیاژ فلزی بسیار با کیفیت ساخته شده، که علاوه بر دوام بالایی که دارد، عاری از هرگونه ماده سمی و مضر می باشد.

ماکت ماشین مدل بیل مکانیکی مدل 1703؛ محصولی از برند هوینا می باشد، و بازی با آن برای کودکان بزرگ تر از 8 سال، کاملا ایده آل است.

از جمله ویژگی های جذاب این محصول دوست داشتنی، می توان به بخش های متحرک آن اشاره کرد. قسمت بیل این محصول متحرک است، و کودک شما می تواند آن را در حالت های مختلف تنظیم کند. همچنین این بیل مکانیکی باتری خور می باشد، و چراغ هایی در پشت آن قرار دارند که به واسطه قرار دادن باتری در ماشین، روشن می شوند.

چه ماشین کنترلی مناسب من است؟

ماکت بولدوزر فلزی هوینا مدل 1700

ماکت بولدوزر فلزی مدل HUINA-1700؛ از جنس فلز می باشد و برای بعد از 8 سالگی مناسب است. این محصول را می توان بدون هیچ تردیدی، یکی از جذاب ترین محصولات برند هوینا دانست. جزئیات بسیار زیاد و خیره کننده ای در این بولدوزر رعایت شده است، که می تواند چشم هر بیننده ای را به خود خیره کند. این ماکت در مقیاس 1:50 ساخته شده، که یعنی 50 برابر از نمونه واقعی خود کوچک تر است.

ماکت بولدوزر فلزی مدل HUINA-1700؛ از جنس فلز می باشد و برای بعد از 8 سالگی مناسب است.

این بولدوزر فلزی اسباب بازی، می تواند بخشی از دکور اتاق کودک شما، و یا بخشی از کلکسیون خود شما را تشکیل دهد. این محصول نیز دارای بخش های متحرکی است، که جذابیت بازی با آن را دو چندان می کند. تقویت قدرت خلاقیت و همچنین تقویت انگشتان دست از مزیت های اصلی بازی با این اسباب بازی جذاب می باشد.

ماکت بیل مکانیکی چکشی مدل Huina-1723

ماکت بیل مکانیکی چکشی هوینا مدل 1723؛ برای سنین بعد از 8 سالگی مناسب می باشد. این بیل مکانیکی در مقیاس 1:50 ساخته شده، که یعنی پنجاه برابر از نمونه واقعی خود کوچک تر است. این محصول نیز از فلز ساخته شده و دوام و طول عمر بسیار بالایی دارد. جذابیت اصلی این مدل نیز مانند سایر محصولات هوینا، جزئیات خیره کننده آن می باشد. همچنین لازم به ذکر است که این محصول تمام بخش های نمونه واقعی خود را دارد.

ماکت بیل مکانیکی چکشی هوینا مدل 1723؛ برای سنین بعد از 8 سالگی مناسب می باشد.

این بیل مکانیکی در دو رنگ سبز و زرد ارائه می شود، که می توانید در هنگام سفارش، رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید. افزایش اعتماد به نفس، رشد خلاقیت، آشنایی با مشاغل و همچنین تقویت انگشتان دست، از مزیت های اصلی بازی با این محصول می باشد.

ماکت فلزی کامیون راه سازی هوینا مدل 1712

ماکت فلزی کامیون راه سازی مدل Huina-1712؛ یک اسباب بازی فلزی می باشد و برای سنین 8 سال به بالا مناسب است. این کامیون فلزی بر اساس مدل های راه سازی ساخته شده، و جزئیات فوق العاده ای دارد که چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند. قسمت باری این کامیون متحرک می باشد، که بر جذابیت آن افزوده است.

ماکت فلزی کامیون راه سازی هوینا مدل 1712 با طراحی علمی

همچنین بخشی که تریلی به قسمت باری متصل شده، متحرک است و سری این کامیون می تواند به چپ و راست گردش کند. اگر کودک شما به کامیون و ماشین آلات صنعتی علاقه دارد، این اسباب بازی می تواند یک هدیه فوق العاده برای او باشد. افزایش اعتماد به نفس، تقویت قدرت تخیل و تقویت انگشتان دست از مزیت های اصلی بازی با این محصول هستند.

ماکت کامیون فلزی هوینا مدل 1912

ماکت کامیون فلزی مدل Huina-1912؛ برای بعد از 8 سالگی مناسب می باشد. این مدل نیز بدون شک یکی از جذاب ترین ماکت های برند هوینا است. این کامیون 2100 گرم وزن دارد، و مانند سایر محصولات هوینا، از یک آلیاژ فلزی بسیار با کیفیت ساخته شده است. این محصول در مقیاس 1:40 طراحی شده، که یعنی 40 برابر از نمونه واقعی خود کوچک تر می باشد.

ماکت کامیون فلزی هوینا مدل 1912 تهیه شده از متریال ارغوب

جزئیات فوق العاده این کامیون فلزی باعث شده تا علاوه بر کودکان، بزرگسالانی که به جمع آوری کلکسیون علاقه دارند نیز، این محصول را تهیه کنند. تقویت قدرت تخیل و انگشتان دست از مزیت های بازی با این کامیون است. 

سخن پایانی

ما در کودک پلاس پیوسته در تلاش هستیم تا با معرفی محصولات با کیفیت و استاندارد، تجربه ای شیرین از خرید اسباب بازی را برای شما به ارمغان بیاوریم. اگر به دنبال ماکت های اسباب بازی، از ماشین آلات سنگین و صنعتی هستید، و همچنین دوست دارید محصولی استاندارد و با کیفیت خریداری کنید، بدون شک محصولات برند هوینا یکی از اصلی ترین گزینه های شما هستند. تمامی محصولات این برند از آلیاژ های با کیفیت ساخته می شوند، که با دوام بوده و کاملا بهداشتی هستند. همچنین جزئیاتی که در طراحی و ساخت محصولات این برند رعایت می شود، باعث شده تا ماشین های هوینا همیشه جز جذاب ترین های بازار باشند. همانطور که در بخش مربوط به هر محصول اشاره شد، تقویت قدرت تخیل، رشد خلاقیت، افزایش اعتماد به نفس و تقویت انگشتان دست از اصلی ترین مزیت های بازی با محصولات هوینا هستند. 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)