بهترین اسباب بازی برای کودک هشت ساله

بهترین اسباب بازی برای کودک هشت ساله
از آنجایی که کودک 8 ساله به میزان زیای از علایق خود آگهی دارد میتواند در انتخاب اسباب بازی برای خود تصمیم بگیرد .در این مقاله به معرفی محبوبترین اسباب بازیهای مناسب کودکان 8 خواهیم پرداخت.

معرفی محبوب ترین اسباب بازی ها برای کودک هشت ساله

کودکان از هشت سالگی به بعد روحیه ای رقابتی پیدا می کنند و به برنده شدن در بازی ها و رقابت ها علاقه زیادی نشان می دهند. در این سن کودک با علایق خود آشنایی دارد و به همین دلیل بهتر است که اجازه بدهید خودش برای تفریح و سرگرمی تصمیم بگیرد و اسباب بازی های خود را انتخاب کند. در این سن اسباب بازی ها به دو گروه دخترانه و پسرانه تقسیم می شوند، ولی اسباب بازی های فکری می توانند برای هر دو گروه مورد استفاده قرار بگیرند و مهارت های ذهنی آنها را تقویت کنند. به هر حال شاید شما هم فرزند هشت ساله ای دارید و به دنبال خرید بهترین اسباب بازی برای او هستید. در این مقاله کودک پلاس قصد داریم به معرفی محبوبترین اسباب بازی برای کودک 8 ساله شما بپردازیم.

میکروسکوپ کودک با هولدر موبایل مدل 2511

از آنجا که کنجکاوی کودکان در سن هشت سالگی بیشتر می شود، میکروسکوپ می تواند وسیله خوبی برای سرگرم کردن آنها باشد. میکروسکوپ تک چشمی مدل 2511؛ دارای 350 گرم وزن است و حالت های بزرگنمایی 100، 400 و 1200 برابر را دارد. علاوه بر این، میکروسکوپ به قابلیت تنظیم فوکوس مجهز است و با باتری کار می کند. میکروسکوپ هم کودک هشت ساله شما را سرگرم می کند و هم تمرکز و دقت او را بیشتر می کند.میکروسکوپ کودک با هلدر موبایل یکی از بهترین اسباب بازی ها برای دختران و پسران هشت ساله است.

میکروسکوپ می تواند وسیله خوبی برای سرگرم کردن کودکان هشت ساله باشد

دستگاه خودپرداز اسباب بازی (رمز دار + باطری خور) مدل 3005

دستگاه خودپرداز اسباب بازی مدل 3005؛ با باتری کار می کند و قابلیت قفل شدن و محافظت از پول های شما را دارد.

اگر بخواهید پول های خود را درون آن بگذارید باید اسکناس های خود را به محل واریز پول این دستگاه نزدیک کنید، و غلطک های عابر بانک به صورت اتوماتیک روشن شده و اسکناس را به داخل می کشند. این محصول به صورت هوشمند طراحی شده و علاوه بر جنبه سرگرم کنندگی، آموزشی هم است و مفهوم اعداد و ریاضی را نیز به کودکان آموزش می دهد. پس بهترین اسباب بازی برای کودک ۸ ساله شما می‌تواند این خودپرداز کوچک باشد.

دستگاه خودپرداز اسباب بازی مدل 3005 برای سرگرمی و آموزش کودک هشت ساله مناسب است

کیبورد اسباب بازی موزیکال همراه با میکروفون و mp3 پلیر مدل Bigfun bf-630c3

این ارگ موزیکال بیگ فان برای آشنا کردن کودکان با ساز و موسیقی ایده آل است. این محصول دارای 61 کلید موزیکال و 16 کلید تغییر ریتم و 10 کلید تغییر تن می باشد. از جمله مزیت های این ارگ اسباب بازی می توان به داشتن امکانات زیاد و تعداد بالای کلید و همچنین زیر صدا و تغییر ریتم و تن موزیک ها اشاره کرد. علاوه بر این، کابل برق و کابل Aux، میکروفون و یک عدد mp3 پلیر هم دارد که شما می توانید با گذاشتن مموری موزیک های زیادی را بر روی آن ذخیره کرده و همه جا استفاده کنید. این محصول که شباهت زیادی به ارگ های واقعی دارد در لیست محبوب ترین اسباب بازی های خارجی مناسب برای دختر و پسر هشت ساله قرار دارد.

ارگ بیگ فان bf-630c3 جزو محبوب ترین اسباب بازی های خارجی مناسب برای دختر و پسر هشت ساله است

چرخ خیاطی اسباب بازی مدل 2030 اصلی خارجی

کودکان هشت ساله به ویژه دختربچه ها علاقه زیادی به بازی با لوازم خانه دارند. ولی چون بازی با وسایل خانه می تواند برای آنها خطرساز باشد، اسباب بازی های مناسبی در بازار موجود است که چرخ خیاطی اسباب بازی مدل 2030 یکی از آنهاست. این محصول موزیکال با سه عدد باطری قلمی معمولی تغذیه می شود و در قسمت بالای سوزن خود، یک چراغ دارد که حس واقعی تری به کودک شما می دهد. همچنین، چرخ خیاطی در هنگام استفاده کودک، کمی می لرزد تا حس چرخ های خیاطی واقعی را به کودک القاء کند. این چرخ خیاطی کودک به همراه 2 قرقره نخ، و یک تکه پارچه کودک عرضه می شود، که کودک شما می تواند برای بازی از آن ها استفاده کند. از ویژگی های و مزایای بازی با این اسباب بازی محبوب کودک هشت ساله جذاب می توان به افزایش اعتماد به نفس، تشخیص بافت اشیاء، تمرکز حواس، حرکات ظریف دست و انگشتان اشاره کرد.

چرخ خیاطی 2030 می تواند یک اسباب بازی ایده آل برای دختربچه ها باشد

لگو اسباب بازی کافی شاپ فرندز مدل SY-01080

لگوها جزو محبوب ترین و معروف ترین اسباب بازی های خارجی هستند که در مدل های بسیار متنوعی تولید می شوند.  یکی از این نمونه ها که در بین بهترین اسباب بازی برای کودک هشت ساله قرار دارد، لگو اسباب بازی کافی شاپ فرندز مدل SY-01080 است و جزو محصولات پرفروش می باشد. این لگو از 375 قطعه تشکیل شده و از ویژگی های آن می توان به یک دفترچه راهنما در جعبه محصول اشاره کرد که به کودکان کمک می کند بدون نیاز به راهنمایی سازه های خود را کامل کند.

لگوها یکی از بهترین اسباب بازی های فکری برای کودکان هشت ساله هستند

ربات اسباب بازی تیر پرتابی مدل 1-827

روبات های اسباب بازی با باتری کار می کنند و با نور و موزیک کودکان را مجذوب خود خواهند کرد. خرید این محصول برای پسربچه های هشت ساله ایده خوبی است. آدم آهنی مدل 1-827 کنترلی نیست ولی کارایی زیادی دارد و بین جدیدترین اسباب بازی ها برای کودک هشت ساله قرار دارد. روبات قابلیت حرکت به جلو را دارد و دستان خود را تکان می دهد. به علاوه، در یکی از دستان خود یک چراغ دارد که بوسیله آن می تواند روی سطوح تصویر اسلاید خود را به نمایش بگذارد. همچنین، قابلیت پرتاب تیر به صورت دستی هم برای این آدم آهنی تولید کشور چین در نظر گرفته شده است.

 

تفنگ اسباب بازی رگباری طرح ژ3 مدل G4

یکی دیگر از بهترین اسباب بازی ها برای کودک هشت ساله تفنگ اسباب بازی رگباری G4 است. این تفنگ پر قدرت، با باتری کار می کند و به تیر پرتابی و رگباری مجهز می باشد. این مدل که بسیار شبیه به تفنگ ژ3 است قابلیت پرتاب تیر های اسفنجی و فومی و چسبونکی را به صورت پشت سر هم و رگباری دارد. همچنین، خشاب تفنگ جدا می شود و می توان بارها با 20 تیر اسفنجی موجود شلیک کرد. از ویژگی های مثبت این تفنگ اسباب بازی می توان به کیفیت بالای ساخت و مواد بکار رفته در تولید آن اشاره کرد که آن را به یکی از بهترین اسباب بازی ها برای پسر هشت ساله تبدیل کرده است.

تفنگ رگباری G4 یکی از بهترین اسباب بازی ها برای پسربچه های هشت ساله است

جمع بندی

شاید شما هم جزو افرادی هستید که به اسباب بازی فقط به عنوان وسیله سرگرمی نگاه می کنید، ولی باید بدانید که بازی نقش زیادی در شکل دهی شخصیت کودک هشت ساله و رویاهای او دارد. در حقیقت، اسباب بازی می تواند بر ناخودآگاه کودک تأثیر بگذارد و مهارت های زیادی را به او آموزش بدهد. پس انتخاب بهترین اسباب بازی برای کودک 8 ساله می تواند موضوع مهمی باشد و آشنایی با ویژگی های شخصیتی کودکان در هشت سالگی، ایده‌ های خوبی در پیدا کردن و خرید اسباب ‌بازی مناسب به شما می‌دهد.

ما در مجموعه کودک پلاس مجموعه ای از متنوع ترین و شیک ترین اسباب بازی برای کودک هشت ساله را تهیه کرده ایم تا شما بتوانید بهترین اسباب بازی با قیمت مناسب را برای فرزند خود خریداری کنید.

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)