جذاب ترین ماکت ماشین های اسباب بازی که بر اساس نمونه های واقعی ساخته شده اند

جذاب ترین ماکت ماشین های اسباب بازی که بر اساس نمونه های واقعی ساخته شده اند
بدون شک ماشین ها، یکی از محبوب ترین اسباب بازی ها در بین کودکان هستند. ماشین های اسباب بازی در مدل های بسیار متنوعی ساخته می شوند. در این مقاله از کودک پلاس به معرفی جذاب ترین ماشین های اسباب بازی، که بر اساس نمونه های واقعی ساخته شده اند، خواهیم پرداخت.

بدون شک ماشین ها، یکی از محبوب ترین اسباب بازی ها در بین کودکان و نوجوانان هستند. ماشین های اسباب بازی در مدل های بسیار متنوعی ساخته می شوند. برخی از ماشین های اسباب بازی، با الهام از مدل های واقعی ساخته شده اند، که همین مسئله باعث جذابیت بیشتر آن ها می شود. در این نمونه ها یکی از اصلی ترین موارد، نزدیک بودن ماشین اسباب بازی، به نمونه واقعی خود است. هرچقدر جزئیات رعایت شده در سایت آن محصول بیشتر باشد، بدون شک جذابیت بیشتری نیز برای کودکان خواهد داشت. برخی از اسباب بازی هایی که بر اساس ماشین های واقعی ساخته می شوند، مورد توجه بزرگسالان نیز قرار می گیرند، و عموما به عنوان بخشی از یک کلکسیون از آن ها استفاده می شود. در این مقاله از کودک پلاس به معرفی جذاب ترین ماشین های اسباب بازی، که بر اساس نمونه های واقعی ساخته شده اند، خواهیم پرداخت.

ماشین فلزی رولز رویس طرح فانتوم سایز 1:24

ماشین فلزی رولز رویس طرح فانتوم مدل CZ116؛ دارای چراغ و قابلیت پخش صدا می باشد. این ماشین همچنین یک نمونه عقب کش است، به این معنی که کودک شما با کشیدن و رها کردن این ماشین، می تواند آن را به حرکت در آورد. این محصول با ترکیبی از فلز و پلاستیک ساخته شده، و دوام بسیار بالایی در برابر ضربات و پوسیدگی دارد. این ماشین اسباب بازی دوست داشتنی در مقیاس 1:24 ساخته شده، که یعنی 24 برابر از یک رولز رویس واقعی کوچک تر است.

ماشین فلزی رولز رویس طرح فانتوم مدل CZ116؛ دارای چراغ و قابلیت پخش صدا می باشد.

از جمله جذابیت های این مدل می توان به جزئیات فوق العاده ای که در آن رعایت شده، اشاره کرد. همچنین درب های ماشین و درب صندوق عقب و کاپوت نیز قابلیت باز شدن دارند، که حس واقعی تری را به شما منتقل می کند. این ماشین 21 سانتی متر طول دارد، و با استفاده از 3 باتری ساعتی قابل تغذیه است.

چه ماشین کنترلی مناسب من است؟

ماشین فلزی طرح شورلت کامارا مدل CZ37

ماشین فلزی طرح شورلت کامارا مدل CZ37؛ برای بعد از 6 سالگی مناسب است. این محصول همانطور که از نام آن مشخص می باشد، بر اساس chevrolet camaro ساخته شده، که یک ماشین اسپورت محسوب می شود، و می تواند هر کودک علاقه مند به خودرو را جذب خود کند. این محصول در مقیاس 1:32 ساخته شده، که یعنی 32 برابر از نمونه واقعی خود کوچک تر می باشد.

ماشین فلزی طرح شورلت کامارا مدل CZ37؛ برای بعد از 6 سالگی مناسب است.

ماشین اسباب بازی مدل مدل CZ37 از فلز ساخته شده، و در صورت قرار دادن باتری در آن، نور و صداهای جذابی را مشاهده می کنید، که می توانند برای ساعت ها کودک شما را سرگرم خود کنند. این اسباب بازی جذاب در 3 رنگ بندی مختلف موجود است، و جزئیات زیادی در ساخت آن رعایت شده اند، که چشم هر بیننده ای را به خود جذب خواهند کرد. بازی با این محصول می تواند باعث تقویت قدرت خلاقیت و افزایش هوش هیجانی شود.

ماشین فلزی طرح کادیلاک مدل CZ36

ماشین فلزی طرح کادیلاک مدل CZ36؛ برای سنین بعد از 6 سالگی مناسب است. این محصول نیز در مقیاس 1:32 طراحی شده، و 32 برابر از یک کادیلاک واقعی کوچک تر می باشد. تقویت انگشتان، افزایش هوش هیجانی و همچنین ایجاد هماهنگی بین چشم و دست، تنها گوشه ای از مزیت های بازی با این محصول است. مواردی مانند صندوق عقب، درها و کاپوت این ماشین قابلیت باز شدن دارند، و بخش های مختلف مانند رینگ ها و کابین سرنشین، همگی بر اساس نمونه واقعی، و با رعایت کامل جزئیات ساخته شده اند.

ماشین فلزی طرح کادیلاک مدل CZ36؛ برای سنین بعد از 6 سالگی مناسب است.

این محصول در 2 رنگ سفید و مشکی قابل سفارش بوده، و می تواند یک هدیه فوق العاده برای فرزند شما باشد. این ماشین که باتری خور است، می تواند علاوه بر اسباب بازی، به عنوان بخشی از دکوراسیون اتاق فرزند شما نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

ماشین فلزی طرح مرسدس سری G مدل CZ27

ماشین فلزی طرح مرسدس سری G مدل CZ27؛ برای کودکان بزرگ تر از 6 سال مناسب است. این ماشین در 3 رنگ بندی سفید، زرد و مشکی عرضه می شود، که علاوه بر رنگ کلی، اندکی هم در طرح های روی ماشین با هم اختلاف دارند. مرسدس بنز یکی از برند های معروف تولید خودرو می باشد، که طراحی های منحصر به فرد و جذاب آن، چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کنند.

ماشین فلزی طرح مرسدس سری G مدل CZ27؛ برای کودکان بزرگ تر از 6 سال مناسب است.

بخش هایی مانند صندوق عقب، کاپوت و درها و سان روف این ماشین قابلیت باز شدن دارند، و کابین سرنشین نیز کاملا بر اساس نمونه واقعی ساخته شده است. این ماشین صدا و نور نیز دارد، که برای استفاده باید باتری های مورد نیاز را در آن قرار دهید. این محصول از فلز و پلاستیک ساخته شده، و دوام بالایی در برابر ضربات احتمالی دارد. 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)