پنج مدل از پرفروش ترین محصولات هولی تویز برای دختر بچه ها

پنج مدل از پرفروش ترین محصولات هولی تویز برای دختر بچه ها
در این مقاله علاوه بر معرفی برند هولی تویز، بهترین اسباب بازی های هولی تویز برای دختر بچه ها را به شما معرفی می کنیم.

محصولات دخترانه هولی تویز

برند هولی تویز به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان اسباب بازی های استاندارد در دنیا شناخته می شود. اسباب بازی های این شرکت موارد زیادی را به کودکان آموزش داده و مهارت های مختلف جسمی و ذهنی را در آنها پرورش می دهند. به جرأت می توان گفت که همه اسباب های هولی تویز از مواد مرغوب تهیه شده اند و برای کودکان کاملاً ایمن هستند. هولی تویز اسباب بازی های هیجان انگیز و متنوعی برای هر دو گروه پسران و دختران تولید می کند و ما در این مطلب پنج مدل از پر فروش ترین محصولات هولی تویز که برای دختر بچه ها مناسب هستند را به شما معرفی می کنیم.

شما را به مطالعه مقاله جامع راهنمای اسباب بازی دخترانه که در ادامه می آوریم دعوت می کنیم:

راهنمای جامع اسباب بازی دخترانه

کیف لوازم آرایشی هولی تویز مدل 3109 

آرایش کردن از نظر دختربچه ها یک کار جالب است و خیلی وقت ها پیش می آید که دختران خردسال، از لوازم آرایش مادر خود استفاده می کنند. اما از آنجا که این لوازم آرایش برای سن کودک و سلامتی او مناسب نیست و ممکن است سلامت آنها را دچار مشکل کند، خرید لوازم آرایشی اسباب بازی دخترانه ایده بسیار خوبی خواهد بود.

کیف آرایش هولی تویز 3109 یک اسباب بازی خوب برای دختران است

کیف لوازم آرایش مدل 3109 هولی تویز؛ یک اسباب بازی هیجان انگیز برای دختران دو ساله و بزرگ تر است. در این کیف لوازمی مثل شانه، آینه دستی، رژلب، سشوار، لاک و غیره قرار داده شده و طراحی کیف به گونه ای است که کودک می تواند آن را به آسانی با خود حمل کند. علاوه بر این، با فشار دادن دکمه روی کیف موزیک های جالبی از آن پخش می شود.

این محصول یکی از پر فروش ترین محصولات هولی تویز است که به طور خاص برای بازی و سرگرمی دختربچه ها طراحی شده و به دلیل استفاده از مواد استاندارد، سلامت آنها را تهدید نمی کند. تقویت حس بینایی و حس لامسه، و نیز پرورش خلاقیت کودک از دیگر ویژگی های این محصول هستند.

کیف آشپزخانه هولی تویز مدل 3108

لوازم خانه و آشپزخانه جزو جذاب ترین اسباب بازی های دخترانه هستند و به ویژه دختر بچه های زیر پنج سال به این لوازم علاقه زیادی نشان می دهند. یکی از این اسباب بازی های با کیفیت و ایمن کیف

لوازم آشپزخانه هولی تویز مدل 3108 است. این مدل از وسایلی مثل قابلمه، ماهیتابه، ملاقه، کفگیر، سینک ظرفشویی و خوراکی هایی مثل تخم مرغ، ماهی، گوشت و مرغ و غیره تشکیل شده که داخل یک کیف زیبا قرار می گیرند.

اسباب بازی مدل 3108 هولی تویز یک اسباب بازی ایمن و با کیفیت است

هولی تویز همه این وسایل را از پلاستیک با کیفیت و مقاوم ABS تولید کرده و علاوه بر این، قطعات بدون لبه های تیز طراحی شده اند تا به کودک آسیب نزنند. البته با این که لوازم آشپزخانه برای دختربچه ها جذابیت بیشتری دارد، اما پسربچه ها هم می توانند با آن بازی کنند و کار با وسایل آشپزخانه را از سنین پایین یاد بگیرند.

خانه بازی هولی تویز مدل 3128B 

خانه بازی هولی تویز مدل 3128B؛ یکی دیگر از محصولاتی است که در لیست پرفروش ترین اسباب بازی های هولی تویز برای دختر بچه ها قرار می گیرد. این خانه بازی برای کودکان بالای 18 ماه مناسب است و می تواند به صورت انفرادی یا جمعی مورد استفاده قرار بگیرد. رنگ صورتی این مدل برای دختران کم سن و سال بسیار جذاب است و قابلیت پخش موزیک و روشن شدن چراغ ها هم آنها را سرگرم می کند.

خانه بازی هولی تویز مدل 3128B؛ یکی از است که در لیست پرفروش ترین اسباب بازی های هولی تویز برای دختر بچه ها قرار می گیرد.

علاوه بر این، کودک می تواند در و پنجره های این خانه را باز کند، ساعت بالای در را تنظیم کند، یا گربه را روی سقف حرکت بدهد. هولی تویز در طراحی این خانه بازی مثل بقیه محصولات خود، از متریال با کیفیت و ایمن استفاده کرده تا والدین نگران سلامت فرزندان دلبند خود نباشند.

قو موزیکال هولی تویز مدل 536

کودکان به اسباب بازی های موزیکال علاقه زیادی نشان می دهند و بد نیست بدانید که این اسباب بازی ها تأثیر زیادی در رشد جسمی و روانی بچه ها دارند. یکی از پرفروش ترین محصولات هولی تویز که برای دختر بچه ها مناسب است، قوی موزیکال مدل 536 می باشد.

قو موزیکال هولی تویز مدل 536 با بدنه نشکن

این اسباب بازی برای شروع به کار به 3 باتری قلمی احتیاج دارد و پس از آن علاوه بر حرکت کردن و روشن شدن نورها، موزیک زیبایی را هم برای کودک پخش می کند. بهتر است قوی موزیکال هولی تویز را در اختیار کودکان سه سال به بالا قرار دهید. این اسباب بازی متحرک عامل خوبی برای تشویق کودک به تحرک است و مهارت های حرکتی، شنوایی و دیداری او را پرورش می دهد. 

اسب الاکلنگی هولی تویز مدل 987

شرکت هولی تویز علاوه بر تولید محصولات با کیفیت و ایمن، توجه ویژه ای هم به تقویت سلامت جسمی و ذهنی کودکان دارد و پرورش مهارت های مختلف کودکان را به درستی مد نظر قرار می دهد. اسب الاکلنگی هولی تویز مدل 987؛ که با عنوان راکر هم شناخته می شود، یک اسباب بازی زیبا و موزیکال برای کودکان بالای 18 ماه است.

اسب الاکلنگی هولی تویز مدل 987 با رنگ ثابت

این اسب جالب و رنگارنگ هم به صورت الاکلنگی قابل استفاده است و هم می توان آن را با چرخ به حرکت در آورد. حالت الاکلنگ برای خردسالانی که هنوز توانایی راه رفتن و ایستادن ندارند طراحی شده، و در حالت دوم چهار چرخ زیر اسب نصب می شود تا کودک به کمک پاهای خود به سمت جلو و عقب حرکت کند. همچنین، چند دکمه زیر اسب کار گذاشته شده که با فشردن آنها صدای حروف و اعداد پخش می شود. راکر اسبی هولی تویز؛ یک وسیله ایده آل برای بازی و سرگرمی کودکان و آموزش حروف الفبا و اسم حیوانات به آنهاست.

جمع بندی

اگر شما هم به دنبال خرید بهترین اسباب بازی از برند هولی تویز برای دختر بچه خود هستید، می توانید مدل های متنوعی از اسباب بازی های دخترانه هولی تویز را در سایت کودک پلاس مشاهده کرده و بهترین گزینه موجود را برای فرزند خود خریداری کنید. کودک پلاس افتخار دارد که به عنوان یکی از کامل ترین فروشگاه های اسباب بازی، مجموعه گسترده ای از پرفروش ترین اسباب بازی های هولی تویز برای دختر بچه ها و دیگر برندها را با مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار بدهد. 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)