معرفی اسباب بازی شخصیت های کارتونی دخترانه

معرفی اسباب بازی شخصیت های کارتونی دخترانه
کودکان از طریق کارتون ها و انیمیشن هایی که می بیند به شخصیت های کارتونی علاقه مند میشوند. محبوبیت این شخصیت های کارتونی به گونه ایست که شرکت های فعال در زمینه طراحی، ساخت و تولید اسباب بازی را وادار به تولید این اسباب بازی ها کرد.

شخصیت‌های کارتونی دخترانه راه خود را از طریق اسباب بازی‌ها، به خانه‌های ما پیدا کرده‌اند. شما می‌توانید با خرید اینترنتی اکشن فیگور شخصیت کارتونی موردعلاقه خود یا فرزندتان، آن را در خانه خود داشته باشید.

اگر فرزندتان به عروسک و وسایل شخصیت های کارتونی یا اسباب بازی شخصیت های انیمیشنی دخترانه علاقه داشته باشد، باید به دنبال خرید اسباب بازی شخصیت های کارتونی معروف باشید.

ست سگ های نگهبان با بدنه مقاوم

با ما همراه باشید تا ضمن معرفی فیگور عروسک های دخترانه جدید، اسباب بازی‌هایی از شخصیت‌های کارتونی دخترانه را به شما معرفی نماییم تا بتوانید هدیه جذابی برای دختر خود یا اطرافیانتان تهیه کنید.

ست اسب پونی 3 عددی مدل کیفی همراه با وسایل

از اسباب بازی شخصیت های کارتونی معروف، می‌توان به اسب پونی اشاره کرد. اغلب بچه‌ها عروسک و وسایل شخصیت های کارتونی را دوست دارند؛ یکی از این اسباب بازی‌ها که مطمئنا برای بچه‌ها بسیار جذاب است ست اسب پونی3 عددی مدل کیفی همراه با وسایل است. عروسک‌های اسباب بازی نقش ویژه‌ای در تقویت خلاقیت بچه‌ها دارند زیرا بچه‌ها با کمک این عروسک‌ها، داستان‌هایی را در ذهن خود ایجاد می‌کنند و به هر کدام از عروسک‌ها یک نقش می‌دهند.

اسب پونی یکی از شخصیت های کارتونی محبوب در بین دختر بچه ها است

این اسباب بازی، دارای کیف است که باعث می‌شود بعد از هر بار بازی، کودک بتواند اسباب بازی را جمع‌وجور کند. در نظر داشته باشید که این اسباب بازی مناسب کودکان بالای 3 سال است، زیرا دارای قطعات ریزی است که ممکن است توسط کودکان با سن کمتر بلعیده شود.

لوازم آرایشی واقعی بچه گانه طرح کالسکه فروزن

فروزن، یک اسباب بازی شخصیت های انیمیشنی دخترانه است، برای همین اغلب دخترها آن را دوست دارند. از ویژگی‌های دختربچه‌ها، این است که معمولا به سمت لوازم آرایشی جذب می‌شوند. حال فکر کنید که لوازم آرایشی واقعی بچه گانه طرح کالسکه فروزن چقدر می‌تواند برای دختر شما جذاب باشد؛ مخصوصا اگر فروزن انیمیشن موردعلاقه‌اش باشد.

این عروسک و وسایل شخصیت های کارتونی که همراه خود دارد، می‌تواند به یکی از محبوب‌ترین اسباب بازی های بچه‌ها تبدیل شود. شما می‌توانید در نقش والدین دخترتان با خرید این اسباب بازی، ارائه اطلاعاتی متناسب با سن کودک درباره آرایش و استایل به او بدهید. هیچ منبع اطلاعاتی، بهتر از خودتان برای کودکتان وجود ندارد. شما دلسوز فرزند خود هستید، پس حتما سعی کنید که خودتان با اطلاعات درست، راهنمای او باشید.

اسباب بازی هایی که بر اساس شخصیت های انیمیشنی دخترانه ساخته می شوند، بسیار محبوب هستند

می‌دانید که یکی از ویژگی‌های بچه‌ها، تقلید کردن آن‌ها از بزرگ‌ترهاست. معمولا دخترها از مادر خود و پسرها از پدر خود تقلید می‌کنند. بنابراین بعید نیست که دختربچه‌ها به سمت لوازم آرایشی که مادرشان از آن استفاده می‌کند، جذب شوند. برای اینکه کودک را از این کار منع کنید، شاید بهترین راه، خرید همین اسباب بازی است که لوازم آرایشی مخصوص کودک را همراهش دارد.

لوازم آرایشی که در این اسباب بازی وجود دارد، واقعی و طبیعی است، اما برای پوست کودک مناسب است و آسیبی به او نخواهد رساند.

اسباب بازی ست میز و صندلی و تخت کیتی

می‌دانید که بچه‌ها دوست دارند با اسباب بازی شخصیت های کارتونی معروف بازی کنند. یکی از این شخصیت‌ها، کیتی است. اگر می‌خواهید عروسک و وسایل شخصیت های کارتونی را برای دختر خود تهیه کنید، اسباب بازی ست میز و صندلی و تخت کیتی انتخاب مناسبی است. این اسباب بازی از شخصیت های انیمیشنی دخترانه است که می‌تواند مدت‌ها فرزند شما را به خود مشغول کند.

کیتی از جمله معروف ترین شخصیت های کارتونی دخترانه است

این اسباب بازی می‌تواند هوش و خلاقیت دختر شما را هم تقویت کند؛ چون قطعات داخل جعبه، به‌صورت جدا از هم هستند که کودک می‌تواند خودش آنها را سرهم کند. این اسباب بازی شامل یک تخت دو طبقه، 4 صندلی و یک میز فانتری است که برای کودکان بسیار جذاب است و می‌توانند ساعت‌ها با ساخت قطعات و قصه‌پردازی برای آنها سرگرم شوند.

اسباب بازی ست چای خوری فلزی طرح فروزن

بچه‌ها و مخصوصا دخترها، سالیان سال است که خاله‌بازی می‌کنند. در این بازی یکی از اصلی‌ترین وسایل مورد نیازشان، وسایل و ظرف و ظروف آشپزی است. مطمئنا وقتی این وسایل با طرح‌ کارتون‌های موردعلاقه‌شان باشد، جذابیت دوچندانی برایشان دارد. در این صورت، اسباب بازی شخصیت های کارتونی معروف مثل اسباب بازی ست چای خوری فلزی طرح فروزن می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

ظرف و ظروف های اسباب بازی در بین دختر بچه ها بسیار محبوب هستند

بچه‌ها عاشق ست‌های مینیاتوری هستند، حال فکر کنید که طرح زیبای انیمیشن معروف فروزن نیز روی آن حک شده باشد. حتما تا مدت‌ها با این اسباب بازی خود را سرگرم خواهند کرد و ضمن آن با تعدادی از وظایف بزرگسالی مثل آداب مهمانی دادن و مهمانی رفتن، آشنا می‌شوند. بنابراین، این اسباب بازی می‌تواند در عین سرگرمی، نقش آموزشی هم داشته باشد. پس آگاهانه و هوشمندانه اسباب بازی مناسبی را برای دختر خود انتخاب کنید که هم از داشتن آن شاد شود و هم آموزش غیرمستقیم ببیند.

عروسک موزیکال چرخشی آنجل

اگر می‌خواهید یک اسباب بازی شخصیت های انیمیشنی دخترانه را برای دخترتان تهیه کنید، عروسک موزیکال چرخشی آنجل انتخاب مناسبی است. آنجل یک اسباب بازی شخصیت های کارتونی معروف است. این عروسک موزیکال دخترانه برای سن یک سالگی به بالا مناسب بوده و می‌تواند سبب سرگرمی کودکان شود. منبع انرژی آنجل برای نمایش نور و موزیک‌های زیبایش، 3 باتری قلمی است.

عروسک موزیکال چرخشی آنجل برای بعد از 1 سالگی مناسب است

آنجل برای نمایش جذاب خود به یک سن نمایش نیاز دارد که باید سطحی صاف و یک‌نواخت باشد.

عروسک باربی مفصلی با دوچرخه

از اسباب بازی شخصیت های کارتونی معروف می‌توان باربی را نام برد. اگر به دنبال خرید یک اسباب بازی شخصیت های انیمیشنی دخترانه هستید، به خرید عروسک باربی مفصلی با دوچرخه هم فکر کنید. این اسباب بازی که همراه خود، چند وسیله جانبی هم دارد، عروسکی است که از انیمیشن کودکان الهام گرفته است. ازجمله وسایلی که همراه این عروسک است، یک کلاه آفتابی به و کیف دستی است که مطمئنا برای دختربچه‌ها بسیار جذاب است.

عروسک باربی مفصلی با دوچرخه به دلیل محبوبیت شخصیت باربی می تواند بسیار سرگرم کننده باشد

باربی از معروف‌ترین چهره‌های کارتونی است که در نقش‌ها و شکل‌های مختلف راه خود را به خانه‌ها باز کرده است. اگر می‌خواهید با انواع دیگر آن آشنا شوید، به صفحه عروسک باربی سر بزنید. انواع مختلف باربی و فیگور عروسک های دخترانه جدید را می‌توانید در این صفحه ببینید و عروسک موردعلاقه کودک خود را از بین آنها انتخاب کنید.

ست فیگور شش تایی سگ های نگهبان

بچه‌ها اغلب به اسباب بازی شخصیت های انیمیشنی دخترانه علاقه‌مندند؛ اگر می‌خواهید برای فرزندتان اسباب بازی شخصیت های کارتونی معروف را تهيه كنيد، ست فيگور شش تايي سگ هاي نگهبان می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. اين ست جزو فیگور عروسک های دخترانه جدید است. می‌‌توانید با خرید اینترنتی این اکشن فیگور شخصیت کارتونی، آن را درب منزل دريافت کنید.

اسامی شخصیت‌های سگ‌های نگهبان:

  • مارشال: سگ آتش‌نشان گروه امداد و نجات سگ‌های نگهبان است که سفید رنگ است و کلاهی قرمز رنگ دارد.
  • چیس: معروف به سگ پلیس است. چیس یک سگ زرنگ، باهوش، با حس بویایی خیلی قوی بوده و دارای لباس و کلاه آبی رنگ است.
  • راکی: سگ باهوش و خلاق گروه است و هر کجا که کار گروه پاو پاترول به مشکل بر بخورد با ایده‌های خلاقانه به کمک گروه می‌آید. این سگ زیبا خاکستری رنگ است و لباس سبز رنگ دارد.
  • زوما: سگ سرحال و شوخ‌طبع گروه گشت پنجولی است که عاشق آب و آب بازی است. رنگ زوما، قهوه‌ای و لباس‌هایش نارنجی است.
  • اسکای: یکی دیگر از سگ‌های این گروه بوده که نترس و شجاع بودن از خصیصه‌های او است. اسكای عاشق اسنوبورد است و رنگ لباسش صورتی است.
  • اورست و رابل: دو سگ ديگر این مجموعه‌اند که بسیار دوست‌داشتنی هستند.

مجموعه هشت عددی اکشن فیگورهای پاو پاترول

از فیگور عروسک های دخترانه جدید می‌توان مجموعه 8 عددی اكشن فيگورهاي پاو پاترول را نام برد. اين مجموعه از اسباب بازی شخصیت های کارتونی معروف است كه دو شخصيت جديد دارد. يكی از این شخصیت‌ها رايدر است؛ رايدر يك پسر جوان دوست‌داشتني است كه رئيس بخش امداد پاو پاترول يا همان گشت پنجولی‌ها است.

سگ های نگهبان یکی از محبوب ترین شخصیت های انیمیشنی پسرانه هستند

اين اسباب بازی برای كودكان بالای 4 سال مناسب است. اگر مي‌خواهيد اين مجموعه را در خانه خود داشته باشيد، می‌توانید با خرید اینترنتی اکشن فیگور شخصیت کارتونی به‌راحتی آن را تهیه و درب منزل تحویل بگیرید. البته، شما می‌توانيد مجموعه كوچك‌تر آن را كه در بالا معرفی شد هم سفارش دهيد.

سخن پایانی

در اين مطلب سعي كرديم راهنمای شما برای انتخاب اسباب بازی مناسب شخصيت كارتونی دخترانه باشيم. تعدادی اسباب بازی شخصیت های انیمیشنی دخترانه را معرفی كرديم كه معمولا اسباب بازی شخصیت های کارتونی معروف بودند. در انتها نيز دو فیگور عروسک های دخترانه جدید را معرفي كرديم. با خرید اینترنتی اکشن فیگور شخصیت کارتونی، انتخاب و خرید آن بسیار راحت شده و می‌توانید بدون صرف وقت و انرژی زیاد، به‌راحتی با کمی جستجو و مقایسه در اینترنت، بهترین و مناسب‌ترین اکشن فیگور را برای فرزندتان تهیه کنید.فروشگاه اینترنتی کودک پلاس عرضه اکننده انواع اسباب بازی هاو فیگور های شخصیتی شما را در این راه یاری خواهد کرد.

شما را به مطالعه مقاله جامع راهنمای اسباب بازی دخترانه که در ادامه می آوریم دعوت می کنیم:

راهنمای جامع اسباب بازی دخترانه

بیشتر دختربچه‌ها، عاشق عروسک و وسایل شخصیت های کارتونی هستند و شما می‌توانيد با خريد هوشمندانه اين اسباب بازی‌ها علاوه بر خوشحال کردن آنها، مهارت‌های زندگی را هم به‌شکلی غیرمستقیم به آنها آموزش دهيد.

شما ترجيح می‌دهيد كدام اسباب بازی شخصيت‌های كارتونی دخترانه را برای دختر عزيزتان تهيه کنید يا شايد همين الان هم آن را سفارش داده‌ايد؟ برای ما در بخش نظرات، درباره آن بنويسيد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)