معرفی انواع اسباب بازی های چوبی-آموزشی

معرفی انواع اسباب بازی های چوبی-آموزشی
اسباب بازی های چوبی دوام و مقاومت بالایی دارند و همچنین به دلیل جنسشان، حس خوبی را در افراد ایجاد می کنند. فروشگاه اینترنتی کودک پلاس، انواع متنوعی از محصولات چوبی-آموزشی را ارائه می دهد. در ادامه به معرفی انواع آن ها می پردازیم.

اسباب بازی های فکری-آموزشی؛ علاوه بر اینکه موجب سرگرمی کودکان می شوند، به پرورش ذهن و خلاقیت آن ها نیز کمک شایان توجهی می کنند. از میان این اسباب بازی ها، محصولاتی که از چوب ساخته شده اند محبوبیت زیادی دارند و بسیار پرفروش هستند. علت محبوبیت آن ها، کیفیت و استحکامی است که چوب دارد. انواع اسباب بازی های چوبی-فکری موجود در فروشگاه اینترنتی کودک پلاس عبارتند از:

برش میوه چوبی

اسباب بازی بولینگ کودک طرح حیوانات

اسباب بازی بولینگ چوبی کودک

بازی برج نمدی چوبی

اسباب بازی های جایگذاری اشکال

بازی گروهی دومینو چوبی

اسباب بازی آموزشی بلز چوبی

بازی برج اشکال هندسی

بلوک چوبی بریکس

اسباب بازی برش میوه و سبزیجات

برج مکعب حیوانات و اعداد

کلبه هوش جایگذاری اشکال و اعداد

اسباب بازی ماز میله و مهره چرخ دار

پازل کتابی اسباب بازی

اسباب بازی چوبی قطار جایگذاری اشکال

اسباب بازی کوبه چوبی 

بازی چوبی آموزش اعداد به کمک چوب خط

کلبه هوش آموزش اعداد و ساعت

برج اشکال چوبی

پازل اسباب بازی احجام و اشکال هندسی

پازل اسباب بازی احجام و اشکال هندسی چوبی باکیفیت

اسباب بازی های جایگذاری اشکال پین دار

بازی برش میوه چوبی-آهنربایی

اسباب بازی چوبی استوانه اندازه گیری

اسباب بازی چوبی آموزش اعداد و ساعت

مکعب هوش چوبی آموزش اعداد و ساعت

برج هوش چوبی رنگین کمانی

اسباب بازی استوانه هوش چوبی جایگذاری اشکال

اسباب بازی چوبی تقسیم بندی و تشخیص اشکال هندسی

این محصولات چه ویژگی هایی دارند؟

ویژگی بارز این اسباب بازی ها این است که، از چوب بسیار با کیفیت ساخته شده اند. برش آن ها بسیار ظریف و با دقت صورت گرفته و هیچ گونه لبه تیزی ندارند.

اسباب بازی بلز چوبی کودک با قیمت مناسب

در رنگ آمیزی این محصولات از رنگ غیرشیمیایی استفاده شده است که هیچ گونه خطری برای کودکان ندارد. اسباب بازی های چوبی_آموزشی کودک پلاس متناسب با گروه های سنی مختلف است و به راحتی می توانید بهترین محصول را برای کودکان انتخاب کنید.

نقش اسباب بازی های چوبی و رشد فردی

اسباب بازی های چوبی نقش مثبتی در آموزش کودکان بر عهده دارند. با توجه به محکم بودن آن ها، کودکان به راحتی و بدون دغدغه خراب شدن از آن ها استفاده می کنند و سریع تر می توانند آموزش ببینند. تحقیقات نشان داده است که کودکان در خلال بازی، راحت تر می توانند آموزش ببینند و علاوه بر این، مطلبی که آموزش دیده اند را مدت زمان بیش تری می توانند به خاطر بسپارند.پ

راهنمای جامع خرید اسباب بازی فکری، آموزشی و سرگرمی

این محصولات خلاقیت را تقویت می کنند و با آموزش مفاهیم باعث افزایش اعتماد به نفس در کودکان می شوند. فاکتور اساسی در رشد فردی، داشتن عزت نفس و اعتماد به نفس است که از سنین پایین در کود شک می گیرد و شخصیت آینده او را می سازد.

مزیت اسباب بازی های چوبی

اسباب بازی های چوبی، به تقویت حس لامسه کودکان کمک می کنند. علاوه بر این، دوام و استحکام زیادی دارند و باعث میشود پدر و مادرها تا مدت طولانی خیالشان از خراب شدن آن ها، راحت باشد. در کنار این ویژگی ها، اسباب بازی های چوبی مقرون به صرفه هستند.

فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس

فروشگاه اینترنتی کودک پلاس انواع متنوعی از اسباب بازی های فکری -آموزشی از جمله بازی های چوبی_فکری را با قیمت مناسب و کیفیت عالی ارائه می دهد. این اسباب بازی ها علاوه بر سرگرمی، باعث پرورش ذهن و قوه خیال کودک می شوند و برای رده های مختلف سنی مناسب هستند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)