ارزان ترین اسباب بازی های چوبی فکری موجود در بازار را بشناسید

ارزان ترین اسباب بازی های چوبی فکری  موجود در بازار را بشناسید
اسباب بازی های چوبی فکری یکی از هوشمندانه ترین خرید های والدین برای کودکان می باشد زیرا اسباب بازی های چوبی فکری علاوه بر دوام زیادباعث تقویت قدرت ذهن کودک می شود

یکی از هوشمندانه ترین خرید هایی که می توان برای کودکان انجام داد خرید اسباب بازی های چوبی فکری است .اولین نکته ای که در مورد اسباب بازی های چوبی باید مورد توجه قرار داد استحکام و مقاوت زیاد این اسباب بازی هاست به گونه ای که اسباب بازی های چوبی را عمری می دانند که به این راحتی ها خراب نمی شوند.

اسباب بازی های چوبی؛ با دوام، زیبا، ضد حساسیت، دوست داشتنی، فکری و آموزشی و مناسب برای تمامی سنین هستند.

این اسباب بازی ها از آنجایی که از جنس چوب، که یک ماده طبیعی است ساخته شده اند و با رنگ های غیر شیمیایی رنگ آمیزی شده اند، مناسب برای خردسالان بوده و ضد حساسیت می باشند.

از جمله فوایدی که می توان برای اسباب بازی های چوبی فکری برشمرد دوام بسیار بالای انهاست. اسباب بازی ها و وسایل چوبی به اعتراف تمامی مصرف کنندگان جزو اسباب بازی های عمری بوده و حتی می تواند چند نسل باقی بماند. از دیگر فواید اسباب بازی های چوبی می توان به آموزشی و فکری بودن آن ها اشاره کرد، طبق تجربه همکاران ما در فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس، اسباب بازی های چوبی فکری بهترین و مناسب ترین وسیله برای آموزش به کودک می باشند.

یکی دیگر از فواید اسباب بازی های چوبی، ضد حساسیت بودن آنها است، طبق ادعای اکثر تولید کنندگان معتبر این صنعت، اسباب بازی های چوبی به دلیل استفاده از رنگ های گیاهی در رنگ آمیزی آنها، ضد حساسیت و بی خطر بوده و حتی اگر کودک قطعات این اسباب بازی ها را در دهان خود بگذارند مشکلی پیش نمی آید و خطری کودکان را تهدید نمی کند.

راهنمای جامع خرید اسباب بازی فکری، آموزشی و سرگرمی

طراحی اصولی و نداشتن لبه های تیز در این نوع اسباب بازی ها می باشد. اسباب بازی های چوبی فکری به دلیل استفاده از دستگاه های پیشرفه در تولید آنها و همچنین به دلیل حساسیت زیاد در مورد وسایلی که برای کودکان و خردسالان تولید می شوند، فاقد لبه های تیز و خطرناک بوده و دارای سطحی سیقلی و فاقد هر نوع براده ای می باشد.

همین طور که اشاره شد خرید اسباب بازی چوبی فکری بخاطر دوام طولانی مدت آنها یکی از هوشمندانه ترین خرید والدین محسوب می شودکه در این مطلب به معرفی تعدادی از ارزان ترین اسباب بازی های چوبی فکری موجود در بازار خواهیم پرداخت.

 

پازل چوبی اسباب بازی سایز A4طرح های مختلف کارتونی

پازل چوبی اسباب بازی سایز A4 (طرح های مختلف کارتونی)؛ پازل اسباب بازی از جمله محصولات فکری آموزشی است که توانایی حل مساله در کودکان را افزایش می دهد. پازل یا جورچین در انواع مختلفی وجود دارد. پازل اسباب بازی طرح گرگ و بره؛ چوبی هست و سایز آن A4 می باشد. این پازل 60 قطعه دارد

پازل چوبی اسباب بازی سایز A4  با کیفیت چاپ مطلوب

پازل و جورچین یک ابزار آموزشی است که باعث تقویت خلاقیت و قوه تخیل در کودکان می شود و همچنین سرعت عمل و تمرکز آن ها را افزایش می دهد.

از نقاط قوت این پازل چوبی اسباب بازی کودک می توان به بزرگ بودن تیکه های آن اشاره داشت که احتمال بلعیده شدنشان توسط کودک را از بین می برد. علاوه بر این، در رنگ آمیزی پازل از رنگ غیر شیمیایی استفاده شده است که برای کودک خطری ایجاد نمی کند.

 

بازی ماز دست مهره سایز کوچک

بازی ماز دست مهره سایز کوچک؛ یک اسباب بازی فکری-آموزشی است. دارای میله های خم شده متصل به صفحه چوبی می باشد. این بازی آموزشی علاوه بر جنبه سرگرمی، باعث پرورش ذهن کودک نیز می شود.

بازی ماز دست مهره سایز کوچک مناسب برای افزایش دقت

این بازی چوبی به خوبی می تواند باعث تقویت دست و انگشتان شود. این بازی چوبی آموزشی مناسب رده سنی 3 سال به بالا است. رنگ های استفاده شده در این محصول همگی غیر شیمیایی بوده و برای کودک خطری ندارد.

بازی دست مهره سایز کوچک؛ ساخت کشور چین است. وزن آن 177 گرم و ابعاد بسته بندی محصول 125x80x30 میلی متر می باشد. جابجایی گوی ها در بین میله ها، باعث ایجاد حس آرامش در کودک می شود. از مزیت اسباب بازی ماز و گوی می توان به تقویت بینایی، یادگیری رنگ ها و افزایش مهارت کار با دست اشاره داشت

 

بازی چوبی آموزش اعداد به همراه چوب خط(مویتیانچی)

بازی چوبی آموزش اعداد به همراه چوب خط(مویتیانچی)؛ دارای 72 قطعه است و یک بازی آموزشی اعداد انگلیسی می باشد که همراه با چوب خط، برای درک بهتر اعداد توسط کودکان همراه شده است. قطعات تشکیل دهنده این محصول شامل اعداد صفر تا 9 و چهار علامت اصلی ریاضی و تعداد زیادی چوب خط رنگی می باشد.

مویتیانچی مناسب برای آموزش اعداد و شمارش

از آنجایی که اسباب بازی های چوبی برش های دقیقی دارند و درای دوام بهتری هستند همیشه مورد توجه والدین قرار گرفته اند. از مزیت بازی این بازی چوبی آموزش اعداد می توان به زیاد بودن تعداد قطعات اشاره داشت که محدودیتی در انجام محاسبات ریاضی بوجود نمی آورد. 

تعداد این چوب خط ها که در چهار رنگ آبی، قرمز، سبز و زرد رنگ آمیزی شده اند 40 عدد می باشد که برای آموزش مفاهیم اعداد و چهار عمل اصلی ریاضی بسیار مفید و کمک کننده هستند.

در ساخت اسباب بازی چوبی آموزش اعداد از رنگ های غیر شیمیایی استفاده شده است که ایمن بوده و برای کودکان خطری ندارد. چوب خط آموزش ریاضی مناسب رده سنی 3 سال به بالا است و باعث هماهنگی چشم و دست کودک می شود.

 

اسباب بازی آموزشی برش میوه و سبزیجات و حیوانات دریایی(4 مدل)

اسباب بازی آموزشی برش میوه و سبزیجات و حیوانات دریایی(4 مدل)؛ دارای 10 قطعه می باشد. در هر کدام از این مدل ها چهار میوه و یا حیوان وجود دارد که به وسیله چاقوی چوبی بی خطر موجود بر روی محصول، می توان آنها را از وسط به دو نیم تقسیم کرد و دوباره و به راحتی به هم بچسباند.

 اسباب بازی آموزشی برش میوه و سبزیجات و حیوانات دریایی با قابلیت اتصال مجدد

این اسباب بازی آموزشی شامل چهار نمونه زیر است:

پازل برش میوه چوبی، شامل سیب، آناناس، پرتقال و توت فرنگی

پازل برش سبزیجات، شامل بادمجان، هویج، گوجه و کاهو

پازل برش ماهی ها، شامل چهار مدل ماهی های دریا

پازل برش حیوانات دریایی، شامل چهار مدل از خرچنگ ها و میگو های دریایی

با توجه به اینکه پازل آموزشی برش میوه و سبزیجات، از رنگ های غیر شیمیایی ساخته شده است، برای کودکان بی خطر می باشد. این محصول چوبی قابل شستشو است و بهتر است آن را مستقیم زیر شیر آب نگیرید و با یک دستمال مرطوب آن را تمیز کرده، سپس درگوشه ای بگذارید تا خشک شود.

پازل برش میوه کودک، یک اسباب بازی فکری و کاربردی برای تقویت انگشتان کودک و هماهنگی چشم و دست او می باشد. این محصول مناسب برای رده سنی 3 سال به بالا است.

 

اسباب بازی چوبی جای گذاری اشکال هندسی monte surrey rectangle

اسباب بازی چوبی جای گذاری اشکال هندسی monte surrey rectangle؛ مونته سوری روشی است که بر پایه ایجاد شناخت و یا تغییر در بینش‌هایی که از گذشته در ذهن کودک ایجاد شده، به وجود آمده است. اسباب بازی مونته سوری آموزش اشکال؛ روشی برای یادگیری، آموزش شکل ها و رنگ ها و جایگذاری قطعات هندسی می باشد. این اسباب بازی به شکل مستطیل است و دارای 10 قطعه رنگی می باشد.

اسباب بازی چوبی جای گذاری اشکال هندسی با رنگ ثابت

رنگ های بکار گرفته شده در مونته سوری جایگذاری اشکال، شامل رنگ های آبی، سبز، نارنجی و رنگ قرمز می باشد که جزو اولین رنگ هایی است که بچه ها یاد می گیرند. انتخاب این رنگ ها تصادفی نبوده و به خاطر این است که بیش از هر رنگ دیگری برای بچه ها جذاب است و توجه آنها را به خود جلب می کنند

در رنگ آمیزی اسباب بازی جایگذاری قطعات، از رنگ غیرشیمیایی استفاده شده است که برای کودک خطری ایجاد نمی کند. این اسباب بازی فکری علاوه بر افزایش هوش، باعث افزایش تمرکز و سرعت عمل در کودک می شود.

 

برش میوه چوبی کودک به همراه چاقو بی خطر

برش میوه چوبی کودک به همراه چاقو بی خطر؛ دارای 6 عدد میوه برش خورده است که به کمک بست نایلونی به همدیگر چسبیده اند. این اسباب بازی چوبی دارای 15 تکه می باشد و همراه با تخته و چاقو چوبی بی خطر ارائه می­گردد.

برش میوه چوبی کودک به همراه چاقو بی خطر تهیه شده از چوب مرغوب

برش میوه چوبی، یک اسباب بازی فکری و کاربردی برای تقویت انگشتان کودک، هماهنگی چشم و دست او و همچنین تقویت مفهوم تصور فضایی می­باشد. این محصول مناسب برای رده سنی 3 سال به بالا است. اسباب بازی برش میوه کودک، دارای بسته بندی سلفونی می باشد و ساخت کشور چین است. این محصول از چوب مقاوم ساخته شده است و ابعاد آن 50*115*165 میلی متر و وزن آن 300 گرم است.

 

اسباب بازی نخ و مهره چوبی آموزش اعداد

اسباب بازی نخ و مهره چوبی آموزش اعداد؛ دارای 100 عدد مهره چوبی اعداد و حروف انگلیسی هست و در رنگ های مختلف می باشد. اسباب بازی نخ و مهره چوبی دارای نخ است و کودک می تواند علاوه بر یادگیری حروف و اعداد انگلیسی، مهره های چوبی را نخ کند و با آن سرگرم شود.

اسباب بازی نخ و مهره چوبی آموزش اعداد با بسته بندی محکم

اسباب بازی نخ و مهره چوبی؛ باعث تقویت ماهیچه های دست کودکان می شود. در خلاقیت ذهنی آن ها نقش مثبتی دارد و به راحتی می توانند اعداد و حروف انگلیسی را یاد بگیرند

 

بازی برج اشکال هندسی چوبی 16 قطعه مدل Tower Shape

بازی برج اشکال هندسی چوبی 16 قطعه مدل Tower Shape؛ این محصول دارای 16 قطعه چوبی بسیار با کیفیت و خوش ساخت است و لبه های تیز و زائد نداشته و به راحتی در دست کودکان قرار می گیرد

بازی برج اشکال هندسی چوبی مفید برای افزایش دقت و تمرکز

بازی جایگذاری اشکال چوبی دارای قطعات زیر می باشد:

چهار عدد حلقه چوبی و یک عدد دایره چوبی،چهار عدد از اشکال شش ضلعی، هفت عدد از اشکال چهار ضلعی که با برش خاصی که روی آنها ایجاد شده دو به دو در دهانه هم قرار می گیرند.

از مزایای این محصول می توان به کیفیت پایه و ستون های آن اشاره کرد که به دلیل وزن مناسبی که دارند به خوبی بر روی زمین یا میز قرار می گیرند و در هنگام جای گذاری سر نمی خورند.

در رنگ آمیزی اسباب بازی جایگذاری قطعات، از رنگ غیرشیمیایی استفاده شده است که برای کودک خطری ایجاد نمی کند. اسباب بازی برج اشکال هندسی علاوه بر افزایش هوش، باعث افزایش تمرکز و سرعت عمل در کودک می شود.

 

اسباب بازی چوبی ماز میله و مهره چرخ دار maze duck

اسباب بازی چوبی ماز میله و مهره چرخ دار maze duck؛ از چوب و فلز ساخته شده است. این بازی به شکل اردک چرخ دار است و دارای تعدادی میله های فلزی پیچ در پیچ است که مهره های رنگی درون آن قرار گرفته اند.

اسباب بازی چوبی ماز میله و مهره چرخ دار با ماندگاری بالا

کودکان با حرکت دادن و جا به جا کردن مهره ها درون این میله ها، مدت زمان زیادی سرگرم میشوند. این بازی چوبی به خوبی می تواند باعث تقویت دست و انگشتان شود.

بازی آموزشی ماز و گوی طرح اردک دارای 10 عدد گوی چوبی رنگی است. یک نخ در قست جلویی صفحه چوبی چرخ دار تعبیه شده است که کودکان می توانند آن را مانند یک ماشین اسباب بازی به دنبال خود بکشند و از بازی با آن لذت ببرند.

بازی ماز چوبی علاوه بر تقویت حس لامسه، به هماهنگی چشم و دست کودکان و همچنین افزایش قدرت تمرکز آنها کمک می کند.

 

اسباب بازی جایگذاری اشکال پین دار (monte surrey pin)

اسباب بازی جایگذاری اشکال پین دار (monte surrey pin)؛ ارای 16 قطعه می باشد و بر روی صفحه محصول چهار ستون پین دار وجود دارد که باعث می شود بازی برای بچه ها چالشی تر شود

شکل های هندسی که بر روی این اسباب بازی چوبی در دو مدل موجود هستند. یک مدل شامل چهار عدد مثلث چوبی ، چهار عدد مستطیل چوبی، چهار عدد دایره چوبی و چهار عدد نشان بعلاوه از جنس چوب می باشد که در رنگ های آبی، سبز، زرد و قرمز رنگ آمیزی شده اند. مدل دوم به جای دایره چوبی، شکل بیضی دارد.

اسباب بازی جایگذاری اشکال پین دار  دارای چندین شکل هندسی متنوع

این اسباب بازی جایگذاری قطعات (اشکال) پین دار، منطبق بر روش مونته سوری طراحی و ساخته شده است و به مونته سوری با مانع هم معروف است. بدان معنا که پین های موجود بر روی ستون های محصول کار مانع را انجام می دهند و کودک می بایست با چرخاندن قطعات هندسی و عبور از این موانع، قطعات هندسی را به پایین ستون ها برساند. که این کار در بهبود قدرت عضلات و انگشتان آنها سهم بسزایی دارد و همچنین باعث بالا رفتن تمرکز و دقت در آنها می شود.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)