بهترین تفنگ های موزیکال -چراغ دار بازار را بشناسید

بهترین تفنگ های موزیکال -چراغ دار بازار را بشناسید
تفنگ اسباب بازی موزیکال چراغ دار و تفنگ موزیکال، یک وسیله پرهیجان و سرگرم‌کننده برای کودک شما محسوب می‌شود؛ چراکه در عین زیبایی، دارای ساختار خوش‌دست و صداهای هیجان‌انگیز است که حس بازی و جنب‌وجوش را در کودک شما به وجود می‌آورد

این روزها خرید وسایل بازی مناسب برای کودکان یکی از دغدغه‌های اصلی والدین محسوب می‌شود. اسباب‌بازی مناسب یعنی وسیله‌ای که سرگرم‌کننده باشد، قطعات جداشونده نداشته باشد، از نظر ذهنی برای کودک خطرناک نباشد و... . در همین راستا امروز به معرفی و بررسی تفنگ اسباب بازی موزیکال چراغ دار می‌پردازیم.تفنگ اسباب بازی یکی از محبوب ترین اسباب بازی پسرانه است. پسربچه ها از قدیم الایام به تفنگ علاقه خاصی داشتند و این قضیه تا به امروز در میان پسر بچه ها رایج است

تفنگ اسباب بازی موزیکال چراغ دار از پلاستیک ساخته شده که این ساختار وزن آن را سبک کرده و باعث می‌شود فرزند شما به‌راحتی آن را جابه‌جا کند و در بازی‌های پرهیجان و پرجُنب‌وجوش از آن استفاده کند. با فشردن قسمت‌هایی از این تفنگ اسباب بازی مانند ماشه، موسیقی پخش می‌شود و سبب هیجان کودک شما می‌شود.

تفنگ یکی از محبوبترین اسباب بازی در میان پسربچه ها می باشد

در این مطلب به معرفی تعدادی از تفنگ های موزیکال چراغدار می پردازیم .این مدل از تفنگ های مخصوص کودکان سنین پائین می باشد و والدین میتوانند با توجه به سن کودک خود از انواع تفنگ ها برای سرگرمی فرزندان خود استفاده کنند.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت اسباب بازی کودک پلاس محصول مورد نظر خود را به صورت اینترنتی سفارش و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.همکاران ما در فروشگاه اسباب بازی کوک پلاس ضمن شما را در جهت انتخاب اسباب بازی مناسب سن فرزندانتان یازی می دهند.

 

تفنگ چرخ دنده ای چراغ دار(جنس اصلی ساخت چین)مدل YJ-Q032

تفنگ چرخ دنده ای چراغ دار(جنس اصلی ساخت چین)مدل YJ-Q032؛ این تفنگ های باطری خور از آنجایی که موزیک و چراغ های زیبایی دارند، توجه بچه ها را به خود جلب می کنند و آنها را خیلی سریع به سمت خود جذب می کنند.

 از آنجایی که این تفنگ ها بسیار سبک هستند و خیلی راحت قابل استفاده می باشند، علاوه بر پسر بچه ها، طرفداران زیادی نیز در بین خردسالان دختر نیز دارد. این نوع از اسباب بازی ها برای بعد از 3 سالگی مناسب می باشد.

تفنگ چرخ دنده ای چراغ دار به وسیله باتری قلمی تغذیه می کند

اگر به دنبال خرید این محصول هستید، توصیه ما به شما تحقیق و شناخت کامل آن است. تفنگ موزیکال چرخ دنده ای؛ دارای نور و صداهای بسیار جذابی است که می تواند کودک شما را برای ساعت ها سرگرم کند. این محصول کاملا بی خطر می باشد و می تواند یک هدیه فوق العاده برای کودکان عاشق تفنگ باشد.

 

تفنگ موزیکال و چراغ دار اسباب بازی مدل CH-001

تفنگ موزیکال و چراغ دار اسباب بازی مدل CH-001؛ تفنگ های موزیکال جزو اولین تفنگ هایی است که برای کودکان می توان تهیه کرد. این تفنگ ها که در سایز های مختلفی تولید شده اند همگی باطری خور بوده و نمونه های کوچک و سبک تر آنها عموما به شکل کلت هستند و بهترین انتخاب برای برای خردسالان نوپا هستند.

تفنگ موزیکال و چراغ دار اسباب بازی مدل CH-001 به همراه پایه نگه دارنده

 کلت های موزیکال را می توان از بعد از دوسالگی برای کودکان تهیه کرد. این تفنگ های باطری خور از آنجایی که موزیک و چراغ های زیبایی دارند، توجه بچه ها را به خود جلب می کنند و آنها را خیلی سریع به سمت خود جذب می کنند. برای بعد از 3 سالگی مناسب می باشد.

این محصول یک تفنگ بسیار خوش دست و سبک می باشد، که بازی با آن را برای کودک شما بسیار لذت بخش می کند.تفنگ موزیکال چراغدار یک نمونه موزیکال است و کاملا بی خطر محسوب می شود.

 

کلت اسباب بازی موزیکال چراغ دار مدل 927

کلت اسباب بازی موزیکال چراغ دار مدل 927؛ یک مدل باطری خور بوده و برای بعد از 2 سالگی مناسب می باشد.

از دیگر مزیت های کلت های موزیکال که باعث می شود برای خردسالان مناسب باشد، نرم بودن ماشه آنها است که کودکان به راحتی می توانند با انگشتان خود آن را بفشارند و از بازی با آن لذت ببرند و حسابی با این اسباب بازی خود سرگرم شوند. همچنین این تفنگ ها از آنجایی که چیزی پرتاب نمی کنند، کاملا ایمن بوده و هیچ خطری برای کودکان ندارند. کلت موزیکال مدل 927 که به کلت دانه برفی هم معروف است، علاوه بر موزیک و چراغ، لرزش و حرکت جلو عقب لوله را هم دارد و همچنین تعداد زیادی دانه برفی در داخل آن است که با فشردن ماشه تفنگ در درون مخزن خود می چرخند و جلوه زیبایی را خلق می کنند.

کلت اسباب بازی موزیکال چراغ دار مدل 927 با لرزش هنگام شلیک

کلت اسباب بازی بی خطر مدل 927؛ به وسیله سه عدد باطری قلمی تغذیه شده و تعویض باطری ها آن کار بسیار راحتی می باشد و باطری هایی که مورد استفاده این تفنگ اسباب بازی قرار می گیرند از نمونه باطری های قلمی (AA) می باشد که در تمام فروشگاه های شهر موجود است. از مهمترین ویژگی های تفنگ ها افزایش قدرت تخیل در کودکان می باشد. سایز جعبه این کلت اسباب بازی موزیکال ویبره دار 270×160×50 میلیمتر می باشد و دارای وزن تقریبی 250 گرم است.

 

تفنگ باطری خور موزيكال و چراغ دار مدل 1-1020

تفنگ باطری خور موزيكال و چراغ دار مدل 1-1020؛ یک محصول موزيكال و چراغ دار می باشد و برای بعد از 3 سالگی مناسب است. تفنگ باطری خور موزیکال دارای دو رنگ بندی مختلف است، و با نورها و موزیک های جذاب خود می تواند کودک شما را برای ساعت ها سرگرم نگه دارد.

تفنگ باطری خور موزيكال و چراغ دار مدل 1-1020 دارای رنگ بندی

پخش موسیقی توسط تفنگ اسباب بازی موزیکال چراغ دار سبب افزایش هوش موسیقی و تقویت حافظه در کودک شما می‌شود. تفنگ موزیکالی نیز نه‌ تنها موجب خشونت نمی‌شود، بلکه سبب افزایش ارتباط اجتماعی در کودک شما می‌شود.

تقویت عملکرد بینایی، افزایش هوش موسیقی و شنوایی، افزایش سرعت یادگیری و کاهش میزان استرس در کودکان از جمله مزایای بازی با تفنگ های چراغدار موزیکال می باشد.

در ادامه راهنمای جامع اسباب بازی موزیکال را برای شما آورده ایم:

راهنمای جامع انتخاب و خرید اسباب بازی موزیکال

 

 

 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)