معرفی موبایل، تبلت و تلفن های موزیکال هولی تویز

معرفی موبایل، تبلت و تلفن های موزیکال هولی تویز
در این مطلب کودک پلاس، موبایل، تبلت و تلفن های موزیکال اسباب بازی از برند معروف و با کیفیت هولی تویز را به شما معرفی می کنیم.

اگر نگران بازی کردن فرزندتان با موبایل و تبلت و آسیب رساندن امواج مضر آنها به کودکانتان هستید، بهترین راه خرید محصولات مشابه اسباب بازی است. مدل های مختلفی از تلفن،موبایل و تبلت های موزیکال اسباب بازی در بازار موجود هستند، اما باید مراقب باشید که نمونه های بهداشتی و استاندارد را برای بازی و سرگرمی کودک انتخاب کنید. برند هولی تویز شرکت معتبری در زمینه تولید اسباب بازی های ایمن و مرغوب است و توجه ویژه ای به سلامت کودکان دارد. موبایل، تبلت و تلفن های این برند صدای ملایمی دارند و به گوش بچه ها صدمه نمی زنند. در این مطلب کودک پلاس شما را با موبایل، تبلت و تلفن های موزیکال هولی تویز آشنا می کنیم تا برای خرید یک اسباب بازی استاندارد و خوش قیمت اطلاعات کافی داشته باشید.

 

موبایل اسباب بازی هولی تویز مدل 766

موبایل اسباب بازی کد 766 از هولی تویز یکی از جذاب ترین گوشی های موزیکال برای کودکان می باشد که به صورت تاشو و برای خردسالان بین شش ماه تا چهار سال طراحی شده است. در ساخت این محصول از مواد استاندارد و با کیفیت استفاده شده و دارای نورهای رنگارنگ و صدای سرگرم کننده می باشد.

موبایل اسباب بازی 766 از هولی تویز یکی از جذاب ترین گوشی های موزیکال برای کودکان است

موبایل 766 هولی تویز؛ با دو باتری شروع به کار می کند و تصویر صفحه با باز و بسته کردن گوشی عوض می شود. این موبايل موزيکال صدایی متناسب با قدرت شنوایی کودک ایجاد کرده و برای گوش او ضرری نخواهد داشت. علاوه بر این، اسباب بازی 10 دکمه دارد که 9 تای آنها مربوط به اعداد بوده و یک دکمه بزرگ در قسمت بالا، موزیک ملایمی پخش می کند. اگر قصد خرید موبایل اسباب بازی ارزان قیمت را دارید، خرید این محصول را به شما توصیه می کنیم.

پیشنهاد مطالعه:

راهنمای جامع انتخاب و خرید اسباب بازی موزیکال

 

تبلت اسباب بازی هولی تویز مدل 3121

از آنجا که بازی کردن با تبلت های واقعی مضرات زیادی برای کودکان دارد، شرکت هولی تویز یک تبلت موزیکال جذاب یعنی مدل 3121 را طراحی و تولید کرده تا فرزندان شما بتوانند لحظات شاد و سرگرم کننده ای را تجربه کنند.

این تبلت قابلیت پخش صدا و موزیک را دارد و یک ابزار مناسب برای آموزش موضوعات متنوع به کودک می باشد. بعد از فشار دادن دکمه ای که علامت سؤال روی آن دیده می شود، تبلت سؤالاتی را از کودک می پرسد و به این ترتیب نام حیوانات، الفبا و اعداد انگلیسی را به آنها یاد می دهد.

تبلت آموزشی هولی تویز 3121؛ قابلیت پخش صدا و موزیک را دارد 

از جمله مزیت های خرید تبلت هولی تویز مدل 3121 برای کودکان باید به پرورش خلاقیت و هوش اجتماعی، تقویت هماهنگی بین دست و چشم و ذهن، افزایش مهارت های بصری و شنوایی و همچنین پرورش خلاقیت اشاره کرد. لازم به ذکر است که این محصول برای بچه های بالای شش ماه مناسب است و هیچ آسیبی به آنها نمی زند.

 

موبایل اسباب بازی هولی تویز مدل 956

یکی دیگر از موبایل های موزیکال هولی تویز مدل 956 است که جایگزین خوبی برای موبایل های واقعی است. این وسیله طراحی زیبا و رنگارنگی دارد و می تواند توجه کودکان را به خود جلب کند. هولی تویز این موبایل را با هدف آموزش اعداد و الفبای انگلیسی تولید کرده و آن را به نورهای جذابی مجهز کرده است.

موبایل موزیکال هولی تویز مدل 956؛ انتخاب خوبی برای سرگرمی خردسالان است

 

این موبایل از پلاستیک ABS ساخته شده که کاملاً بهداشتی بوده و فاقد مواد شیمیایی و رنگ های مضر می باشد. تقویت مهارت های تشخیص، پرورش قوه بینایی و حس لامسه مهم ترین ویژگی های این اسباب بازی آموزشی هستند. اگر برای سرگرم کردن کودک خود به دنبال خرید موبایل اسباب بازی ارزان قیمت هستید، خرید هولی تویز 956 را به شما پیشنهاد می کنیم.

موبایل اسباب بازی هولی تویز مدل 3127

اگر دوست ندارید کودک دلبندتان مدام گوشی موبایل شما را گرفته و با آن بازی کند، خرید موبایل اسباب بازی هولی تویز 3127 می تواند یک ایده خوب برای شما باشد. این اسباب بازی آموزشی 15 دکمه از جمله دکمه های تماس، قطع تماس، موزیک و غیره دارد. وقتی کودک دکمه ها را فشار بدهد، صدای مربوط به آن پخش شده و عدد مورد نظر به انگلیسی تلفظ می شود.

 

هولی تویز 3127 یک موبایل اسباب بازی ایمن برای کودکان بالای یک سال است

طراحی این موبایل اسباب بازی هولی تویز به شکلی انجام شده که حجم صدای آن زیاد نباشد و به گوش خردسالان آسیب نزند. این محصول برای بازی و سرگرمی کودکان بالای یک سال مناسب است و مهارت های دیداری و شنیداری آنها را به خوبی تقویت می کند

جمع بندی

هولی تویز؛ یکی معروفترین و معتبر ترین برند های فعال در زمینه اسباب بازی در جهان است، که با نام هولا نیز شناخته می شود. این کمپانی در زمینه تولید محصولات برای همه رده های سنی و مطابق با استاندارهای جهانی فعالیت دارد.

اکثر بچه ها علاقه خاصی به بازی کردن با موبایل و تبلت دارند. ولی از آنجا که بازی با این وسایل می تواند برای آنها مضر باشد، راه حل مناسب خرید موبایل و تبلت و تلفن اسباب بازی برای آنهاست. موبایل های اسباب بازی برند هولی تویز همگی از مواد با کیفیت و رنگ های استاندارد ساخته شده اند و علاوه بر ایمنی بالا، مهارت های مختلف را به آنها یاد می دهند. انواع موبایل و تبلت های موزیکال اسباب بازی با قابلیت پخش نور و صدا جزو محبوب ترین اسباب بازی ها هستند.

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)