نقش اسباب بازی فکری جای گذاری اشکال، در تقویت ذهن کودکان

نقش اسباب بازی فکری جای گذاری اشکال، در تقویت ذهن کودکان
اسباب بازی جای گذاری اشکال از جمله اسباب بازی های فکر می باشد که باعث تقویت قدرت تفکر و ذهن کودک می شود

اسباب بازی جای گذاری اشکال نقش پررنگ و ویژه ای در میان اسباب بازی های فکری دارد. اسباب بازی جای گذاری اشکال در طرح و رنگهای متنوع تولید و عرضه می شوند دراین اسباب بازی ها کودک باید جای درست اشیا پیدا کرده و بر روی بدنه اصلی اسباب بازی جای گذاری کند.

امروزه تقویت ذهنی و فکری کودکان به یکی از دغدغه های والدین تبدیل شده است از همین رو به دنبال تکنیک هایی هستند که بتواند قدرت فکری و ذهنی کودک خود را ارتقا دهند. به‌کارگیری اسباب بازی های فکری –آموزشی را می‌توان مهم‌ترین و البته شاخص‌ترین راهکاری دانست که می‌تواند موجب تقویت توانایی‌ ذهنی و فکری در کودکان شود.

اسباب بازی جایگذاری اشکال یکی از بازی های فکری است

راهنمای جامع خرید اسباب بازی فکری، آموزشی و سرگرمی

یکی از مهم‌ترین دلایلی که موجب محبوبیت اسباب بازی فکری شده است؛ مزیت‌های منحصربه‌فرد آنها است. این دسته از محصولات ویژگی‌های بی‌نظیری دارند که موجب شده تا در نوع خود بسیار محبوب باشند. این دسته از محصولات ضمن سرگرم کردن کودکان شما، می‌توانند طیف زیادی از مزیت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فرد را هم به آنان ارائه دهند. آنها می‌توانند موجب بهبود توانایی‌های ذهنی، پرورش خلاقیت، بهبود استعداد، افزایش هوش منطقی، درک بهتر تصاویر و… شوند.

همان طور که در بالا بیان شد اسباب بازی جای گذاری اشکال یکی از محبوب ترین اسباب بازی های فکری است که در ادامه شما را با تعدادی از این اسباب بازی آشنا خواهیم کرد. فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس ارائه کننده انواع اسباب بازی های فکری- آموزشی شما را در انتخاب اسباب بازی متناسب با سن کودک شما یاری می دهد شما عزیزان می توانید درخواست خود را از طریق سایت فروشگاهی کودک پلاس ثبت تا در اولین زمان ممکن از طریق پست به دست شما برسانیم.

 

اتوبوس اسباب بازی جای گذاری و بلز

اتوبوس اسباب بازی جای گذاری و بلز؛ یک محصول عقب کش است. حرکت کردن اسباب بازی ها به خوبی توجه کودکان را معطوف خود می کند. جنس قطعات مختلف این اتوبوس از پلاستیک ABS و مواد بادوام است. اتوبوس اسباب جایگذاری و بلزدارای گارانتی سلامت کالا می باشد.

اتوبوس اسباب بازی جای گذاری و بلز موجب تقویت مهارت دست ورزی

اسباب بازی جای گذاری اشکال در واقع یک اسباب بازی چند کاره می باشد که هم می توان از آن به عنوان یک ماشین اسباب بازی استفاده کرد و هم به عنوان اسباب بازی جایگذاری اشکال که در این حالت کودک می تواند جند مدل اشکال را بر روی بدنه اتوبوس جی گذاری کند. استفاده از این اسباب بازی به عنوان بلز یکی دیگر از قابلیتهای این اسباب بازی اشت.

اسباب بازی اتوبوس جای گذاری بلز؛ دارای ساختار ضد ضربه و با دوام است به دلیل ساختار خود برای کودکان بالای 18 ماه اسباب بازی مناسبی است. این اسباب بازی هدیه مناسبی برای دختربچه ها و پسربچه ها می باشد و به دلیل ویژگی عقب کش بودن می تواند ساعت ها آن ها را مشغول نگه دارد.

 

اتوبوس جای گذاری هولی تویز مدل 988

اتوبوس جای گذاری هولی تویز مدل 988؛ برای خردسالان بالای 18 ماه طراحی شده و خلاقیت آنها را افزایش می دهد. شش حیوان پلاستیکی درون این اتوبوس قرار دارد که رنگ های مختلفی دارند و نظر کودکان را به خود جلب می کنند. همچنین، اسباب بازی دکمه هایی برای کنترل صدا و حرکت دارد و کودکان می توانند با این اتوبوس بصورت موزیکال و یا بدون صدا بازی کنند.

اتوبوس جای گذاری هولی تویز نشکن است

نحوه کار با این اتوبوس زیبا و خوش ساخت به این صورت است که کودک دلبند شما باید بتواند محل فرود حیوانات را تشخیص داده و آنها را در جای خود قرار دهد. بر روی دو طرف این اتوبوس جای شش عدد از حیوانات خالی است، که کودکان باید بتوانند شکل حیوانات را تشخیص داده و هر کدام را در جای خود قرار دهند. بچه ها بعد از جای گذاری می توانند در پشتی این اتوبوس را باز کرده، و حیوانات را از داخل اتوبوس دراورده و مجددا عمل جای گذاری آنها را تکرار کنند. اتوبوس حیوانات هولی تویز؛ دارای قابلیت های آموزشی شبیه به لگو بوده و کودکان را با صدای حیوانات آشنا می کند. این محصول از مواد و رنگ های مرغوب ساخته شده و کاملاً ایمن و بدون خطر است.

 

ماشین فولکس جای گذاری اشکال هولی تویز مدل 516

ماشین فولکس جای گذاری اشکال هولی تویز مدل 516؛ یک بازی آموزشی مناسب برای خردسالان بالای 18 ماه است. این ماشین زیبا می تواند به شما کمک کند تا اشکال هندسی، نام میوه ها و رنگ ها را از طریق بازی به فرزندان خود یاد بدهید. از پلاستیک با کیفیت ABS ساخته شده و رنگ های شاد و جذابی دارد. ماشین با سه عدد باتری قلمی شروع به کار می کند و قابلیت پخش موزیک هم دارد. به این ترتیب حس شنوایی کودک پرورش پیدا می کند و مهارت های حرکتی مثل قدرت انگشت ها و ماهیچه های کودک بهبود می یابد. همچنین، در ساخت این اسباب بازی از مواد مرغوب و رنگ های استاندارد استفاده شده تا به سلامت کودک شما لطمه ای وارد نشود.

ماشین فولکس جای گذاری اشکال ساخته شدهاز پلاستیک aBs

ماشین فولکس بعد از روشن شدن شروع به حرکت می کند و چراغ های جلوی ماشین چشمک می زند. درب عقب ماشین هم قابل باز شدن است تا بتوان وسایل اضافه را داخل آن قرار داد. جلوی ماشین هم یک طناب وجود دارد که کودک بتواند ماشین را روی زمین بکشد. در بسته بندی، شش مکعب رنگی وجود دارد که درون آنها شش میوه مختلف قرار دارد. ماشین فولوکس جایگذاری اشکال موزیکال؛ کودک را با رنگ ها و میوه ها آشنا می کند. بد نیست بدانید که اسباب بازی های موزیکال به ذهن کودک توازن می بخشد و جسم و روح او را متعادل می کند. در صورتی که کودکان از سنین خردسالی با موسیقی به عنوان ابزاری برای رشد فکری و ذهنی سر و کار داشته باشند، دستگاه اعصاب مرکزی و مهارت های مختلف آنها تقویت خواهد شد.

 

 

کلبه هوش جایگذاری اشکال و اعدادdisassembly wisdom house

کلبه هوش جایگذاری اشکال و اعداد disassembly wisdom house؛ این اسباب بازی قابلیت سرهم کردن و تکه تکه کردن قطعات را دارد و به کمک آن می توان جای گذاری اعداد، اسم و مفهوم آنها، ساعت و همچنین چهار عمل اصلی ریاضی را به کودکان آموزش داد.

کلبه هوش جایگذاری اشکال و اعداد با رنگ ایمن

همراه با کلبه چوبی آموزشی، یک عدد چکش چوبی و سه عدد توپ رنگی از جنس چوب موجود می باشد که بچه ها باید محل صحیح هر توپ را تشخیص دهند و بعد با چکش بر روی آنها بکوبند که توپ ها در داخل کلبه بیافتند.

 اسباب بازی کلبه چوبی باعث افزایش اعتماد به نفس و تقویت قوه تخیل کودک می شود.

ابعاد بسته بندی محصول 155*160*225 میلی متر و وزن 1500 گرم است. این اسباب بازی آموزشی فکری ساخت کشور چین است و علاوه بر افزایش هوش به تقویت تمرکز و سرعت عمل کودک کمک می کند.

اسباب بازی کلبه چوبی جای گذاری اعداد و اشکال؛ از جنس چوب با کیفیت ساخته شده و با دقت بالایی برش خورده است. این بازی چوبی مناسب رده سنی 3 سال به بالا می باشد و باعث هماهنگی چشم و دست می شود.

ماشین جای گذاری هپی پاپی تک توی(مدل جعبه ای و مدل توری)

ماشین جای گذاری هپی پاپی تک توی(مدل جعبه ای و مدل توری)؛ماشین هپی پاپی در دو مدل جعبه ای و توری موجود می باشد، که از لحاظ کیفیت و کارایی تفاوتی با هم نداشته و تنها تفاوت آنها نحوه بسته بندی آنها می باشد

روش بازی به این شکل است که کودک اشکال رنگی را در داخل هپی هاپی تک توی انداخته و بطور همزمان نام و رنگ این اشکال را می آموزد و مهارت های ذهنی خود را پرورش می دهد.

این اسباب بازی چندین هدف از جمله بازى و یادگیرى اشکال، بازى و آموزش رنگ ها، و بازى و خواندن اعداد را دنبال می کند. کودک با استفاده از ماشین اسباب بازی هپی هاپی اشکال رنگى را داخل سگ شادى انداخته، بطور همزمان نام و رنگ این اشکال را مى آموزد و مهارت هاى فکرى و منطقى خود را پرورش مى دهد. بازی سه سطح مختلف دارد.

ماشین جای گذاری هپی پاپی قابل شست شو می باشد

سطح یک: نحوه انداختن اشکال به داخل سگ شادى را به کودك نشان داده و او را تشویق کنید تا این کار را تکرار کند. سگ شادى داراى 4 چرخ غلتان و بى خطر است و این امکان را به کودك مى دهد تا به راحتى آن را حرکت دهد.

سطح دو: به کودك خود نشان دهید که اشکال و لبه حفره ها هم شکل هستند. سپس او را تشویق کنید تا اشکال را درون حفره هاى مشابه بیاندازد. پس از اینکه تمام اشکال به داخل سگ شادى انداخته شد به کودك خود کمک کنید تا درب کلبه را باز کند. هنگامى که کودك درب کلبه را باز کرده و اشکال را پیدا مى کند او را تشویق کنید.

سطح سه: در این سن کودك نام اشیاء را مى آموزد. این بهترین زمان براى جلب کردن توجه او به شکل هندسى اشکال است. همچنین شما مى توانید شماره موجود بر روى اشکال را به کودك خود آموزش دهید.

حال اگر بخواهیم در مورد ماشین معروف هپی پاپی سخن بگوییم باید اعتراف کنیم که با یکی از پر فروش ترین و کاربردی ترین اسباب باز های فکری ایرانی طرف هستیم. شرکت تک توی که یک شرکت خوشنام در صنعت اسباب بازی و بازی های فکری است همیشه محصولات بسیار با کیفیتی تولید می کند که هپی پاپی یکی از آنهاست. هپی پاپی یک ماشین است که قسمت جلویی آن به شکل سگ می باشد و قابلیت جای گذاری اشکال هندسی را دارد. این محصول قابلیت جای گذاری ده شکل مختلف هندسی را به شما می دهد و شما می توانید با استفاده از این محصول حسابی ذهن کودک خود را به چالش بکشید.

ماشین جای گذای اشکال تک توی؛ یک در پشتی دارد که خیلی راحت باز می شود و بعد از جا گذاری اشکال می توانید آن در را باز کرده و اشکال هندسی را از داخل این ماشین خارج کنید و دوباره در اختیار کودک خود قرار دهید تا بتواند آن قطعات را مجددا جای گذاری کند. همچنین بر روی این ده شکل هندسی اعداد صفر تا 9 کشیده شده است که شما می توانید به وسیله آن مفهوم اعداد را به بچه ها آموزش دهید. از دیگر ویژگی های این محصول کیفیت قطعات و مواد بکار رفته در آن است که بسیار با کیفیت بوده و همگی مواد نو می باشد و از رنگ های غیر شیمیایی در تولید آنها استفاده شده است. همچنین رنگ های بکار گرفته شده در تولید این محصول بسیار شاد و جذاب می باشد و بچه ها را خیلی سریع به خود جذب می کند. سایز جعبه این محصول 320×180×160 میلیمتر می باشد و وزن تقریبی آن 300 گرم است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)