ماکت های فلزی ماشین برند مایستو که هر کودکی را به خود جذب می کنند!

ماکت های فلزی ماشین برند مایستو که هر کودکی را به خود جذب می کنند!
برند مایستو یکی از تولید کنندگانی است که به صورت تخصصی، در زمینه تولید ماشین های اسباب بازی فلزی فعالیت می کند. در این مقاله از کودک پلاس به معرفی برخی از این ماکت های ماشین فلزی خواهیم پرداخت.

برند مایستو یکی از تولید کنندگانی است که به صورت تخصصی، در زمینه تولید ماشین های اسباب بازی فلزی فعالیت می کند. این برند محصولات خود را بر اساس مدل های واقعی طراحی کرده، و به همین دلیل مورد توجه کودکان و نوجوانان علاقه مند قرار می گیرند.

در این مقاله از فروشگاه اینترنتی کودک پلاس به معرفی برخی از این ماکت های ماشین فلزی خواهیم پرداخت.

ماکت فلزی ماشین شلبی کبرا مایستو مدل 1999

ماکت فلزی ماشین شلبی کبرا مایستو مدل 1999؛ برای بعد از 3 سالگی مناسب است. این ماشین در اسکیل 1:24 ساخته شده، که یعنی 24 برابر از یک ماشین شلبی واقعی کوچک تر می باشد. این محصول از جنس فلز ساخته شده، و دوام بسیار بالایی در برابر ضربات احتمالی دارد.

ماکت فلزی ماشین شلبی کبرا مایستو مدل 1999؛ برای بعد از 3 سالگی مناسب است.

در نظر داشته باشید که برخی از قسمت های ماکت فلزی ماشین شلبی مانند چرخ های آن، قابل جداسازی هستند. به همین دلیل نباید آن را در دسترس کودکان زیر 3 سال قرار دهید. بازی با این اسباب بازی پسرانه می تواند باعث افزایش هوش هیجانی، افزایش قدرت تخیل و همچنین تقویت دست و انگشتان فرزند شما شود.

چه ماشین کنترلی مناسب من است؟

ماکت فلزی ماشین شورلت تاهو مایستو سایز 1:24 مدل 2021

ماکت فلزی ماشین شورلت تاهو مایستو سایز 1:24 مدل 2021؛ برای بعد از 3 سالگی مناسب است. همانطور که گفته شد این ماکت در سایز 1:24 ساخته شده، که یعنی 24 برابر از یک شورلت واقعی کوچک تر می باشد. این ماشین فلزی به دلیل طراحی ظاهری جذابی که دارد، مورد توجه بزرگسالان و به خصوص کلکسیون داران نیز قرار می گیرد. این ماکت ماشین از جنس فلز دایکاست ساخته شده، و دوام و طول عمر بسیار بالایی دارد.

ماکت فلزی ماشین شورلت تاهو مایستو سایز 1:24 مدل 2021؛ برای بعد از 3 سالگی مناسب است.

از جمله مزیت های این محصول می توان به جنس لاستیکی تایر های آن اشاره کرد. اگر فرزند شما به ماشین های اسباب بازی علاقه دارد، این محصول می تواند یک گزینه مناسب برای خرید باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید می توانید به صفحه محصول مراجعه فرمایید.

ماکت فلزی ماشین فورد برونكو مایستو سایز 1:24 مدل 2021

ماکت فلزی ماشین فورد برونكو مایستو سایز 1:24 مدل 2021؛ برای بعد از 3 سالگی مناسب است. این محصول نیز مانند دو نمونه بالا، در ابعاد 1:24 ساخته شده که نشان دهنده کوچک تر بودن آن نسبت به مدل واقعی خود، به اندازه 24 برابر می باشد. این اسباب بازی پسرانه در 2 رنگ بندی خاکستری و نارنجی در کودک پلاس عرضه می شود، که می توانید با توجه به سلیقه فرزند خود یک مورد را انتخاب کنید.

ماکت فلزی ماشین فورد برونكو مایستو سایز 1:24 مدل 2021؛ برای بعد از 3 سالگی مناسب است.

قسمت داخلی این ماکت فلزی ماشین فورد بسیار شبیه به نمونه واقعی خود ساخته شده است، و به همین دلیل می تواند هر کودک یا نوجوان علاقه مندی را به خود جذب کند. اگر فرزند شما به ماشین های فلزی علاقه دارد، می توانید با مراجعه به صفحه محصول سفارش خود را ثبت کنید.

ماکت فلزی ماشین پورشه 911 مایستو سایز 1:24 مدل GT3

ماکت فلزی ماشین پورشه 911 مایستو سایز 1:24 مدل GT3؛ برای بعد از 8 سالگی مناسب است. ماکت فلزی ماشین پورشه از جنس فلز دایکاست ساخته شده، و به همین دلیل دوام قابل قبولی در برابر ضربه و فشار دارد. در تولید این ماکت فلزی جزئیات زیادی رعایت شده است، و به همین دلیل این محصول شباهت زیادی به پورشه 911 واقعی دارد، و می تواند هر کودک علاقه مندی را به خود جذب کند. همچنین علاوه بر کودکان و نوجوانان، بزرگسالانی که به جمع آوری کلکسیون علاقه دارند نیز، جذب این محصول می شوند.

ماکت فلزی ماشین پورشه 911 مایستو سایز 1:24 مدل GT3؛ برای بعد از 8 سالگی مناسب است.

به دلیل زیبایی ظاهری این ماشین اسباب بازی، فرزند شما می تواند از آن به عنوان بخشی از دکور اتاق خود نیز استفاده کند. افزایش هوش هیجانی، افزایش قدرت تخیل و تقویت دست و انگشتان از جمله مزیت های بازی با این محصول هستند.

ماکت فلزی ماشین مایستو طرح BMW M4 GTS سایز 1:24

ماکت فلزی ماشین مایستو طرح BMW M4 GTS سایز 1:24؛ برای بعد از 3 سالگی مناسب است. کودکان و نوجوانان ماشین های بی ام و را به صورت روزمره در محیط اطراف خود مشاهده می کنند، و به همین دلیل یک اسباب بازی ساخته شده بر اساس آن ها، می تواند هر کودک علاقه مندی را به خود جذب کند. جزئیات زیادی در ساخت ماکت فلزی ماشین مایستو رعایت شده است، و به همین دلیل این محصول شباهت زیادی به نمونه واقعی خود دارد.

ماکت فلزی ماشین مایستو طرح BMW M4 GTS سایز 1:24؛ برای بعد از 3 سالگی مناسب است.

از جمله مزیت های این اسباب بازی پسرانه می توان به قابلیت باز و بسته شدن درب راننده و سرنشین اشاره کرد. همچنین ظاهر اسپورت و جذاب این ماشین فلزی باعث می شود تا کودک شما بتواند علاوه بر بازی، از این ماکت به عنوان بخشی از دکور اتاق خود نیز استفاده کند. فلزی بودن این ماشین اسباب بازی باعث طول عمر بالای آن شده، و فرزند شما می تواند سال ها از آن استفاده کند. 

سخن پایانی

برند Maisto یکی از بهترین تولید کنندگان ماکت های فلزی می باشد. این برند محصولات خود را با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید می کند، و به همین دلیل ماشین های مایستو می توانند برای سال های زیادی توسط فرزند شما مورد استفاده قرار بگیرند. در این مقاله سعی شد تا چند مورد از بهترین ماکت های ماشین برند مایستو را به شما معرفی کنیم. اما محصولات این برند بسیار متنوع تر هستند، که برای مشاهده مدل های بیشتر می توانید به صفحه برند مایستو مراجعه کنید. اگر فرزند شما به ماشین های اسباب بازی علاقه دارد، محصولات این برند می توانند گزینه بسیار ایده آلی برای خرید باشند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)