معرفی 6 تا از بهترین ماشین های کنترلی آفرودی با سرعت 36 و 38 کیلومتر

معرفی 6 تا از بهترین ماشین های کنترلی آفرودی با سرعت 36 و 38 کیلومتر
یکی از بهترین و محبوبترین سرگرمی های کودکان و نوجوانان در سالهای اخیر ماشین های کنترلی بویژه ماشین های کنترلی آفروnی می باشد. این محصولات علاوه بر سرگرمی باعث تقویت تمرکز می شود

بازی با ماشین های اسباب بازی به ویژه انواع ماشین های کنترلی آفرودی، علاوه بر سرگرم کردن کودکان و نوجوانان باعث تقویت تمرکز و افزایش اعتماد به نفس آنها می شود. ماشین های کنترلی آفرود علی الخصوص ماشین کنترلی آفرودی 36 کیلومتر و یا ماشین کنترلی سرعتی آفرودی 38 کیلومتر در سالهای اخیر محبوبیت بسیاری در بین کودکان و نوجوانان کسب کرده است. با توجه به اینکه انواع ماشین و موتور کنترلی اسباب بازیجزو محبوب ترین اسباب بازی ها برای تمام رده های سنی هستند، از این رو بر آنیم تا به معرفی 6 تا بهترین ماشین های آرسی آفرودی موجود درفروشگاه کودک پلاس (koodak plus) بپردازیم.

انواع ماشین های کنترلی آفرودی

ماشین‌های کنترلی آفرودی یکی از جذاب‌ ترین و هیجان‌ انگیزترین سرگرمی‌ ها برای علاقه‌ مندان به دنیای ماشین‌ ها و طبیعت هستند.

کودک پلاس ارائه دهنده انواع  ماشین های کنترلی آفرودی از قبیل ماشین کنترلی آفرودی 36 کیلومتر وماشین کنترلی سرعتی آفرودی 38 کیلومتر
کودک پلاس ارائه دهنده انواع  ماشین های کنترلی آفرودی از قبیل ماشین کنترلی آفرودی 36 کیلومتر وماشین کنترلی سرعتی آفرودی 38 کیلومتر

این ماشین‌ ها به گونه‌ای طراحی شده‌ اند که بتوانند در مسیرهای ناهموار، سنگلاخی و حتی گل و لای حرکت کنند. در ادامه به معرفی چند نوع از این ماشین‌ ها می‌ پردازیم:

  • ماشین‌های کنترلی صخره‌نورد (Rock Crawlers): این نوع ماشین‌ ها برای عبور از صخره‌ها و موانع سخت طراحی شده‌ اند. دارای سیستم تعلیق قوی و چرخ‌ های بزرگ با آج‌ های عمیق هستند که به آنها اجازه می‌ دهد از موانع بزرگ و ناهموار عبور کنند.
  • ماشین‌های کنترلی باگی (Buggies): باگی‌ ها برای سرعت و مانور در مسیرهای شنی و خاکی طراحی شده‌ اند. این ماشین‌ ها سبک و سریع هستند و دارای سیستم تعلیق مناسبی برای جذب ضربات ناشی از پرش‌ ها و ناهمواری‌ ها می‌ باشند.
  • ماشین‌های کنترلی تراک (Trucks): تراک‌ ها معمولاً بزرگتر و سنگین‌ تر از سایر ماشین‌ های کنترلی آفرودی هستند و برای حمل بار و عبور از مسیرهای سخت و ناهموار طراحی شده‌اند. این ماشین‌ها دارای موتورهای قوی و سیستم تعلیق پیشرفته‌ای هستند.
  • ماشین‌های کنترلی تروفی (Trophy Trucks): این نوع ماشین‌ ها برای مسابقات آفرودی طراحی شده‌ اند و دارای سرعت بالا و سیستم تعلیق بسیار قوی هستند. تروفی تراک‌ ها می‌ توانند در مسیرهای بسیار ناهموار با سرعت بالا حرکت کنند و از پرش‌ های بلند عبور کنند.
  • ماشین‌های کنترلی اسکیل (Scale Models): این ماشین‌ ها به گونه‌ای طراحی شده‌ اند که شبیه به ماشین‌ های واقعی باشند، اما در اندازه‌های کوچکتر. اسکیل مدل‌ها معمولاً دارای جزئیات دقیق و واقعی هستند و برای علاقه‌مندان به مدل‌ سازی و نمایش مناسب هستند.

لازم به ذکر است که ماشین های کنترلی آفرودی از نظر سرعت نیز به انواع مختلفی تقسیم می شوند: مانند:

  1. ماشین کنترلی آفرودی 36 کیلومتر
  2. ماشین کنترلی سرعتی آفرودی 38 کیلومتر

در ادامه به معرفی انواع ماشین کنترلی آفرودی 36 کیلومتر و ماشین های کنترلی آفرودی با سرعت 38 می پردازیم:

ماشین آفرود کنترلی سرعتی 36 کیلومتر مدل Xinlehong-9135

ماشین آفرود کنترلی سرعتی 36 کیلومتر مدل 9135؛ این ماشین شارژی از یک باتری 7.4 ولتی استفاده می کند، که برای شارژ کامل آن به 1 ساعت زمان نیاز خواهید داشت، و با هر باتری پر، می توانید در حدود 16 دقیقه با آن بازی کنید. این ماشین براکودکان 8 سال به بالا مناسب می باشد.

ماشین آفرود کنترلی سرعتی 36 کیلومتر با کمک فنرهای واقعی

این محصول یک مدل دو دیفرانسلی است و چرخش همزمان چهار چرخ آن، به شما قدرت فوق العاده ای برای بازی می دهد. این ماشین آفرود اسباب بازی که تا 36 کیلومتر بر ساعت می تواند سرعت بگیرد، در مقیاس 1:16 ساخته شده، که یعنی 16 برابر از نمونه واقعی خود کوچک تر است. بدنه این ماشین قدرتی از پلاستیک ABS ساخته شده و در برابر ضربه و فشار مقاوم می باشد. تقویت تمرکز و افزایش هوش هیجانی، از جمله مزیت های بازی با این اسباب بازی است.

چه ماشین کنترلی مناسب من است؟

ماشین کنترلی آفرودی 36 کیلومتر مدل Xinlehong-9136

ماشین آفرود کنترلی سرعتی 36 کیلومتر مدل 9136؛ این ماشین در مقیاس 1:16 ساخته شده که یعنی 16 برابر از نمونه واقعی خود کوچک تر می باشد. این ماشین برای کودکان 8 سال به بالا مناسب است.

ماشین آفرود کنترلی سرعتی 36 کیلومتر مدل Xinlehong-9136 با چرخ های نرم و آج دار

 

این ماشین آفرود شارژی از یک باتری 7.4 ولتی استفاده می کند که برای شارژ کامل آن به 1 ساعت زمان نیاز دارید. همچنین با هر باتری پر، کودک شما می تواند در حدود 16 دقیقه با آن بازی کند. این محصول با استفاده از پلاستیک مرغوب ABS ساخته شده است. پس در برابر ضربه و فشار مقاوم است. برای راه اندازی ریموت کنترل این ماشین آفرود اسباب بازی، به سه عدد باتری 1.5 ولت AA نیاز دارید که می توانید آن ها را به راحتی از فروشگاه های مختلف تهیه کنید. ریموت کنترل این اسباب بازی بردی در حدود 80 متر را در اختیار فرزند شما قرار می دهد. به طوری که فرد می تواند با آزادی عمل فوق العاده ای با این محصول بازی کند.

 

ماشین آفرود کنترلی سرعتی 36 کیلومتر مدل Xinlehong-9137

ماشین آفرود کنترلی سرعتی 36 کیلومتر مدل 9137: این محصول با استفاده از پلاستیک ABS ساخته شده است. علاوه بر دوام بالایی که در برابر ضربه و فشار دارد، کاملا بهداشتی می باشد. در ضمن برای کوکان بالاتر از سن 8 سال مناسب است.

ماشین آفرود کنترلی سرعتی 36 کیلومتر مدل Xinlehong-9137 با برد کنترلی بالا

این ماشین آفرود شارژی دارای یک باتری 7.4 ولتی است، که برای شارژ کامل آن به 1 ساعت زمان نیاز دارید. به طوری که می توانید با هر باتری پر حدود 16 دقیقه بازی کنید. این ماشین می تواند تا 36 کیلومتر بر ساعت، حرکت کند و با سیستم تعلیق فوق العاده ای که دارد، به راحتی از سطوح ناهموار عبور کند. ریموت کنترل این ماشین کنترلی آفرودی 36 کیلومتر، بین 60 تا 80 متر برد مفید دارد، که برای راه اندازی آن به 3 عدد باتری 1.5 ولت نیاز دارید. تقویت تمرکز، افزایش هوش هیجانی و افزایش هماهنگی بین چشم و دست، از جمله مزیت های بازی با این ماشین آفرود هستند.

 

ماشین آفرود کنترلی سرعتی 36 کیلومتر مدل Xinlehong-9138

ماشین آفرود کنترلی سرعتی 36 کیلومتر مدل 9138؛ این محصول که از جنس پلاستیک ABS ساخته شده، دارای مقیاس 1:16 می باشد.  یعنی 16 برابر از نمونه واقعی خود کوچک تر است. این ماشین آفرود شارژی به وسیله یک باتری 7.4 ولتی تغذیه می شود، که برای شارژ کامل آن به 300 دقیقه زمان احتیاج دارید و با هر باتری پر می توانید در حدود 20 دقیقه با آن کار کنید.

ماشین آفرود کنترلی سرعتی 36 کیلومتر مدل Xinlehong-9138 با قابلیت عبور از موانع

ریموت کنترل این ماشین کنترلی شارژی افرود 36 کیلومتر بسیار خوش دست و سبک می باشد. به طوری که بردی در حدود 80 متر را در اختیار شما قرار می دهد و آزادی عمل فوق العاده ای برای بازی محسوب می شود. از جمله مزیت های بازی با این محصول می توان به تقویت تمرکز، افزایش هماهنگی بین چشم و دست و همچنین تقویت انگشتان دست اشاره کرد. این ماشین کنترلی شارژی افرود 36 کیلومتر، در 2 رنگ بندی مختلف عرضه می شود که می توانید با توجه به سلیقه فرزند خود یک مورد را انتخاب کنید.

ماشین کنترلی سرعتی آفرودی 38 کیلومتر مدل Xinlehong-9116

ماشین آفرود کنترلی سرعتی 38 کیلومتر مدل 9116؛ برای بعد از 8 سالگی مناسب است. این ماشین های کنترلی آفرودی که 945 گرم وزن دارند، با استفاده از پلاستیک مرغوب ABS ساخته شده و دوام بالایی در برابر ضربه و فشار دارد. این ماشین کنترلی سرعتی آفرودی 38 کیلومتر در 2 رنگ بندی مختلف عرضه می شود، که می توانید در هنگام ثبت سفارش، رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ماشین آفرود کنترلی سرعتی 38 کیلومتر مدل Xinlehong-9116 با بدنه منعطف

این ماشین آفرود شارژی از یک باتری 9.6 ولتی استفاده می کند، که برای هر بار شارژ کامل آن به 2 ساعت زمان احتیاج دارید. همچنین هر باتری پر امکان 10 دقیقه بازی را به فرزند شما می دهد. این محصول می تواند تا 38 کیلومتر بر ساعت، سرعت بگیرد و با سیستم تعلیق خود، از موانع و سطوح مختلف عبور کند. این اسباب بازی کنترلی یک ریموت کنترل بسیار خوش دست دارد، که برای راه اندازی آن به 2 عدد باتری قلمی AA نیاز دارید. این ریموت بردی در حدود 80 متر را پشتیبانی می کند که این مسئله آزادی عمل فوق العاده ای را به بازیکن می دهد.

ماشین آفرود کنترلی سرعتی 38 کیلومتر مدل Xinlehong-9120

ماشین آفرود کنترلی سرعتی 38 کیلومتر مدل 9120؛ برای بعد از 8 سالگی مناسب است. این محصول با استفاده از پلاستیک ABS ساخته شده و دوام بالایی در برابر ضربه و فشار دارد.

ماشین آفرود کنترلی سرعتی 38 کیلومتر مدل Xinlehong-9120  با قابلیت شارژ شدن

این ماشین های کنترلی آفرودی که می توانند تا 38 کیلومتر بر ساعت حرکت کنند، یک مدل شارژی می باشند که از یک باتری 9.6 ولتی استفاده می کنند. برای شارژ کامل این باتری شما به 120 دقیقه زمان نیاز دارید. همچنین با هر باتری پر، می توانید در حدود 10 دقیقه از این ماشین کنترلی سرعتی آفرودی 38 کیلومتر استفاده کنید. برای راه اندازی ریموت کنترل این ماشین آفرود سرعتی، با 2 عدد باتری قلمی AA نیاز دارید، که می توانید آن ها را به راحتی تهیه کنید. ریموت کنترل این ماشین اسباب بازی بردی در حدود 80 متر دارد، که این مسئله آزادی عمل فوق العاده ای را به بازیکن می دهد. تقویت تمرکز و افزایش هوش هیجانی از جمله مزیت های بازی با این محصول است.

نتیجه گیری

در این مقاله ماشین های کنترلی آفرودی در رنج سرعتی 36 و 38 کیلومتر را مورد بررسی قرار دادیم. سپس به معرفی مدل های محبوب و پرفروش ماشین کنترلی آفرودی 36 کیلومتر و ماشین کنترلی سرعتی آفرودی 38 کیلومتر پرداختیم. در صورتی که برای خرید انواع ماشین کنترلی نیازمند راهنمایی هستید، با مشاوران بخش فروش وب سایت کودک پلاس در تماس باشید.

سوالات متداول پیرامون خرید ماشین های کنترلی آفرودی با سرعت 36 و 38 کیلومتر

ماشین آفرود کنترلی سرعتی 36 کیلومتر مدل Xinlehong-9135 مناسب چه سنی است؟
این ماشین مناسب گروه سنی 8 سال به بالاست
این آرسی برای بعد از 8 سالگی مناسب است
این ماشین در مقیاس 1:16 ساخته شده

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)