معرفی 10 تا از بهترین روبیک های 2×2

معرفی 10 تا از بهترین روبیک های 2×2
روبیک ها یکی از محبوب ترین اسباب بازی های فکری هستند که از ساده تا پیچیده و حرفه ای به بازار عرضه می شوند.روبیک های 2×2 ساده ترین و مبتدی ترین نوع روبیک است که در ادامه به معرفی خواهیم پرداخت

روبیک ها یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین اسباب بازی های عرضه شد ده دهه های اخیر است. این اسباب بازی در طرح ها و رنگ های مختلف و برای سنین گوناگون به بازار عرضه می شود به گونه ای که از کودکان گرفته تا بزگسالان را در بر می گیرد.

افراد در بازی با مکعب روبیک به خوبی از لحاظ  ذهنی سرگرم شده و با چالش هایی مواجه می شوند که باعث تقویت توانایی حل مساله درک هندسی، هوش ریاضی و منطقی کودکان، افزایش خلاقیت و… می‌شود.

روبیک باعث تقویت هوش ریاضی و منطقی در کودکان می شود

بازی با مکعب روبیک به این صورت است که روبیک دارای چند وجه مختلف بوده و هر وجه هم چندین خانه مربعی یا مثلثی دارد. رنگ‌های هر وجه یکسان بوده بازیکنان باید بعد از برهم‌زدن، دوباره آن را به شکل اول خود در بیاورند. در واقع بعد از برهم‌زدن شکل اولیه این محصول، تنظیم کردن دوباره آن اندکی دشوار است.

راهنمای جامع خرید اسباب بازی فکری، آموزشی و سرگرمی

روبیک ها با توجه به تعداد وجه و رنگهای بکار رفته در آنها از ساده ترین نوع آن که روبیک 2×2 است شروع شده و گاهی تا روبیک های حرفه ای  20×20 نیز تولید و عرضه می شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد روبیک های حرفه ای مقاله ای با عنوان "معرفی 10 مدل روبیک حرفه ای موجود در بازار" را بخوانید

روبیک 2×2 از جمله ابتدایی ترین و ساده ترین روبیک موجود در بازار است که همواره برای شروع و یادگیری از این روبیک استفاده می شود.

در ادامه این مطلب به معرفی تعدادی از محبوب ترین و بهترین روبیک های 2×2 موجود در بازار خواهیم پرداخت.فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس عرضه کننده انواع روبیک شما را در انتخاب روبیک مناسب سن کودکتان یاری می دهد.

 

روبیک 2×2 برند کای وای کای دی زمینه مشکی QiYi QiDi 2×2×2

روبیک 2×2 برند کای وای کای دی زمینه مشکی QiYi QiDi 2×2×2؛ روبیک 2×2 برند کای وای کای دی؛ ازجمله روبیک‌های سبک ‌وزن هست و برای کیوبر های مبتدی و متوسط مناسب است.

سطح بیرونی این مکعب روبیک 2 در 2 کای وای تا حدودی صاف ساخته‌شده تا راحت‌تر در دست قرار بگیرد و لیز نخورد. روبیک کای وای 2 در 2، باعث افزایش اعتمادبه‌نفس و تقویت حرکات ظریف انگشتان دست می‌شود. علاوه بر این خلاقیت ذهنی و توانایی حل مسئله را تقویت می‌کند.

روبیک 2×2 برند کای وای کای دی با چرخش نرم

مواد بکار رفته در تولید این روبیک 2 در 2 به‌گونه‌ای است که سطح بیرونی آن، دارای رنگ‌های نیمه مات برای جلوگیری از ایجاد خط و خش است. این محصول برچسبی و زمینه مشکی است و علاوه بر روان بودن،کیفیت مطلوبی نیز دارد.

 

روبیک 2×2 برند شنگ شو جم استیکرلس ShengShou 2×2×2 GEM

روبیک 2×2 برند شنگ شو جم استیکرلس ShengShou 2×2×2 GEM؛ مکعب روبیک دو در دو برند شنگ شو جم؛ استیکرلس (رنگ ثابت) است و علاوه بر روان بودن،کیفیت مطلوبی نیز دارد.روبیک 2 در 2 شنگ شو، برای کیوبر های مبتدی و متوسط مناسب است و از سرگرمی های مورد علاقه بزرگسالان نیز می باشد.

فضای داخلی مکعب روبیک دو در دو، از پلاستیک و رنگ مشکی و رویه آن از پلاستیک براق ناهموار ساخته شده است که باعث می شود در دستان شما سر نخورد و به راحتی قابل کنترل باشد.

 روبیک 2×2 برند شنگ شو  با رنگ ثابت

همچنین به خاطر رنگ ثابت بودن آن، نگرانی از بابت پاک شدن رنگ ها نخواهید داشت. این محصول همراه با دفترچه راهنما عرضه می شود.

محصولاتی که با نام تجاری جم تولید می شوند، جزء محصولات اقتصادی و قیمت مناسب شرکت شنگ شو هستند و کیفیت خوب و قابل قبولی دارند. لازم به ذکر است تمامی محصولات گروه جم، استیکرلس و رنگ ثابت می باشد.روبیک 2 در 2 استیکرلس علاوه بر افرایش خلاقیت ذهن، باعث افزایش اعتماد به نفس نیز می شود.

 

روبیک 2×2 برند کای وای کای دی اس استیکرلس QiYi QiDi S 2×2×2

روبیک 2×2 برند کای وای کای دی اس استیکرلس QiYi QiDi S 2×2×2؛ روبیک کای دی (QiDi)  در مدل برچسبی و روبیک کای دی اس  در مدل رنگ ثابت تولید می‌شوند. سری کای دی اس، یکی دیگر از زیرشاخه‌های برند معروف کای وای است که سابقه زیادی در تولید روبیک دارد. روبیک 2×2 برند کای وای ؛ ازجمله روبیک‌های سبک ‌وزن هست و برای کیوبر های مبتدی و متوسط مناسب است.

روبیک 2×2 برند کای وای کای دی قابل شست می باشد

سطح بیرونی این مکعب روبیک 2 در 2 کای وای تا حدودی صاف ساخته‌شده تا راحت‌تر در دست قرار بگیرد و لیز نخورد. روبیک کای وای 2 در 2، باعث افزایش اعتمادبه‌نفس و تقویت حرکات ظریف انگشتان دست می‌شود. علاوه بر این خلاقیت ذهنی و توانایی حل مسئله را تقویت می‌کند.

ابعاد محصول 50*50*50 میلی‌متر است. این مکعب روبیک ساخت کشور چین است و از پلاستیک مقاوم و مواد نو تشکیل‌شده است.

 

روبیک 2×2 برند شنگ شو استیکرلس ShengShou 2×2×2

روبیک 2×2 برند شنگ شو استیکرلس ShengShou 2×2×2؛ مکعب روبیک دو در دو برند شنگ شو؛ استیکرلس (رنگ ثابت) است و علاوه بر روان بودن،کیفیت مطلوبی نیز دارد. روبیک 2 در 2 شنگ شو، برای کیوبر های مبتدی و متوسط مناسب است و از سرگرمی های مورد علاقه بزرگسالان نیز می باشد

روبیک 2×2 برند شنگ شو با چرخش نرم

فضای داخلی مکعب روبیک دو در دو، از پلاستیک و رنگ مشکی و رویه آن از پلاستیک براق ناهموار ساخته شده است که باعث می شود در دستان شما سر نخورد و به راحتی قابل کنترل باشد. همچنین به خاطر رنگ ثابت بودن آن، نگرانی از بابت پاک شدن رنگ ها نخواهید داشت. این محصول همراه با دفترچه راهنما عرضه می شود.

 

روبیک 2×2 برند شنگ شو تانک رنگ ثابت ShengShou Tank 2×2×2

روبیک 2×2 برند شنگ شو تانک رنگ ثابت ShengShou Tank 2×2×2؛ روبیک سری تانک تولید شرکت معتبر شنگ شو است که کارخانه آن در چین بنا شده است.  مکعب روبیک 2 در 2 برند شنگ شو تانک؛ استیکرلس (رنگ ثابت) است و علاوه بر روان بودن، کیفیت مطلوبی نیز دارد.

روبیک 2×2 برند شنگ شو تانک با دوام بالا

روبیک 2 در 2 شنگ شو، برای کیوبر های مبتدی و متوسط مناسب است و از سرگرمی‌های موردعلاقه بزرگسالان نیز هست. محصولات شنگ شو در دسته محصولات اقتصادی و باکیفیت هستند. روبیک 2 در 2 رنگ ثابت شنگ شو علاوه بر افرایش خلاقیت ذهن، باعث افزایش اعتمادبه‌نفس نیز می‌شود.

این مکعب روبیک ساخت کشور چین است و از پلاستیک مقاوم و مواد نو تشکیل‌شده است. مکعب روبیک 2 در 2 برند شنگ شو تانک؛ مناسب خردسالان و بزرگ‌سالان است و علاوه بر افزایش تمرکز و سرعت عمل، باعث هماهنگی چشم و دست نیز می‌شود

 

روبیک 2×2 برند کای وای اس 2 استیکرلس QiYi S2

روبیک 2×2 برند کای وای اس 2 استیکرلس QiYi S2؛ روبیک 2×2 برند کای وای کای اس 2؛ ازجمله روبیک‌های سبک ‌وزن هست و برای کیوبر های مبتدی و متوسط مناسب است.

روبیک 2×2 برند کای وای اس موجب افزایش تمرکز می گردد

روبیک از سرگرمی‌های موردعلاقه بزرگسالان نیز هست. فروشگاه اینترنتی کودک پلاس انواع متنوعی از روبیک را ارائه می‌دهد. این محصولات فکری آموزشی در خلاقیت و رشد ذهنی نقش قابل‌توجهی دارند.

 

روبیک 2×2 مگنتی برند کای وای ام اس زمینه مشکی QiYi MS 2×2×2

روبیک 2×2 مگنتی برند کای وای ام اس زمینه مشکی QiYi MS 2×2×2؛ روبیک 2×2 برند کای وای کای ام اس؛ برچسبی و زمینه مشکی هست. این محصول ازجمله روبیک‌های سبک ‌وزن هست و برای کیوبر های مبتدی و متوسط مناسب است. روبیک از سرگرمی‌های موردعلاقه بزرگسالان نیز هست. فروشگاه اینترنتی کودک پلاس انواع متنوعی از روبیک را ارائه می‌دهد. این محصولات فکری آموزشی در خلاقیت و رشد ذهنی نقش قابل‌توجهی دارند.

روبیک 2×2 مگنتی برند کای وای ام اس دارای برچسب است

ابعاد روبیک مگنتی کای ام اس حدود 50×50×50 میلی‌متر و وزن بسته بندی آن 122 گرم است. این مکعب روبیک ساخت کشور چین است و از پلاستیک مقاوم و مواد نو تشکیل‌شده است.

 

 

روبیک 2×2 مگنتی مستر ام برند شنگ شو زمینه مشکی 2×2×2 Shengshou Mr.M

روبیک 2×2 مگنتی مستر ام برند شنگ شو زمینه مشکی 2×2×2 Shengshou Mr.M؛ روبیک 2 در 2 مگنتی برند شنگ شو مستر ام؛ برچسبی و زمینه مشکی هست و دارای آهنربا می‌باشد

روبیک 2×2 مگنتی مستر ام برند شنگ شو مناسب برای افراد مبتدی

فضای داخلی این روبیک 2 در 2 مگنتی ، از پلاستیک و رنگ سفید ساخته‌شده و فضای بیرونی آن از برچسب زمینه مشکی تشکیل شده است. تجربه ما نشان داده که روبیک مستر ام شنگ شو، مناسب برای افراد متوسط و پیشرفته هست. این مکعب روبیک همراه دفترچه راهنما ارائه می‌گردد.

روبیک شنگ شو مگنتی، محصولی بسیار باکیفیت و روان است. روبیک‌های مگنتی به خاطر آهنربایی که در داخل آن‌ها بکار رفته، خیلی راحت بعد از چرخش سر جای خود قرار می‌گیرند.

 

روبیک 2×2 برند شنگ شو برچسبی Shengshou 2×2×2

روبیک 2×2 برند شنگ شو برچسبی Shengshou 2×2×2؛ شنگ شو یکی از برندهای معروف تولید روبیک است که کارخانه آن در چین بناشده و تجربه بسیار طولانی در تولید روبیک دارد. مکعب روبیک 2 در 2 برند شنگ شو؛ برچسبی با دو رنگ زمینه سفید و مشکی است و مناسب برای کیوبرهای مبتدی و نیمه حرفه ای هست.

روبیک 2×2 برند شنگ شو برچسبی با حرکت نرم و روان

فضای داخلی و زمینه این روبیک 2 در 2، از پلاستیک و رنگ سفید و رویه آن از  برچسب رنگ سفید و مشکی ساخته‌شده است. این روبیک بسیار باکیفیت است و همراه با آن، دفترچه راهنما عرضه می‌شود. روبیک 2 در 2 برچسبی، یک محصول فکری آموزشی است که موردعلاقه بزرگسالان نیز هست و علاوه بر سرگرمی، جنبه آموزشی نیز دارد.

محصولات شنگ شو قیمت مناسب و اقتصادی دارند و به دلیل روغن‌کاری بسیار روان می‌باشند. روبیک شنگ شو، علاوه برافزایش اعتمادبه‌نفس و قوه تخیل، باعث افزایش مهارت حل مسئله نیز می‌شود. اعتمادبه‌نفس یکی از فاکتورهای بسیار مؤثر در رشد و شکل‌گیری شخصیت افراد است که در موفقیت فردی و شغلی اثرگذار است.

 

جاکلیدی 2×2 روبیک کای وای پیلو 35 میلیمتری

جاکلیدی 2×2 روبیک کای وای پیلو 35 میلیمتری؛ رنگ ثابت است و 35 میلیمتری می باشد. شرکت کای وای سایزهای مختلفی از روبیک سه در سه سر کلیدی دار را تولید کرده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به سایز 40 و 35 و 30 میلی‌متر اشاره کرد. از مزایای این مکعب روبیک کای وای می‌توان به روان و رنگ ثابت بودن آن اشاره داشت که خیال شما را از بابت کنده شدن برچسب‌ها تا سال‌ها راحت خواهد کرد.

جاکلیدی 2×2 روبیک کای وای پیلو با ضلع های هلالی

ابعاد این محصول 35×35×35 میلی متر و ابعاد بسته بندی آن 68×47×63 میلی متر و وزن آن حدود 50 گرم است

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)