معرفی 10 تا از بهترین اسباب بازی های موزیکال – چراغ دار

معرفی 10 تا از بهترین اسباب بازی های موزیکال – چراغ دار
اسباب بازی های موزیکال چراغ دار باعث تقویت تمرکز، بینایی و شنوایی کودک می شود و از همه مهمتر اعتماد به نفس و قدرت تخیل آنها را افزایش می دهد.

مزیت و فواید موزیک و موسیقی بر هیچ کس پوشیده نیست، جالب است بدانید موسیrی تاثیر بسزایی در رشد ذهنی و جسمی کودکان دارد. فواید بسیار اسباب بازی های موزیکال – چراغ دار باعث شده تا تولید کنندگان ساخت اسباب بازی های موزیکال چراغ دار را در اولویت قرار دهند. از سوی دیگر اسباب بازی های موزیکال چراغ دار با استقبال زیاد کودکان مواجه شده است

اسباب بازی های موزیکال چراغ دار باعث تقویت تمرکز، بینایی و شنوایی کودک می شود و از همه مهمتر اعتماد به نفس و قدرت تخیل آنها را افزایش می دهد.

اگر بخواهیم چند تا از مزیت های اسباب بازی های موزیکال چراغدار را بیان کنیم به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  1. اسباب بازی موزیکال و چراغ دار مهارت تمرکز کودکان را تقویت می­کند.
  2. اسباب بازی موزیکال چراغدار مهارت چشمی کودکان را به طرز عجیبی بالا می‌برد.
  3. با شنیدن صدای موسیقی مهارت شنیداری کودک نیز افزایش می­یابد.
  4. اسباب بازی موزیکال متحرک می­تواند هوش موسیقی افراد را افزایش دهد.
  5. حافظه­ی کودکان با وجود چنین وسیله­هایی تقویت خواهد شد.
  6. هنگامی­که موسیقی تولید می­شود خلاقیت همراه با آن خود را نشان می­دهد.

فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس ارائه کننده انواع اسباب بازی های موزیکال چراغدار شما را در انتخاب اسباب بازی مناسب فرزندتان یاری می دهد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس، سفارش خود را ثبت کنید تا در اولین فرصت از طریق پست تحویل بگیرید.

در ادامه این مطلب شما را با 10 تا از بهترین و پرفروش ترین اسباب بازی های موزیکال چراغدار آشنا می کنیم

 

پسر موتور سوار تک چرخ زن موزيكال مدل ld-151a

پسر موتور سوار تک چرخ زن موزيكال مدل ld-151a؛ موتور ها و ماشین های اسباب بازی، همیشه طرفداران زیادی در بین کودکان و نوجوانان داشته اند. در این بین موزیکال بودن اسباب بازی نیز، می تواند باعث دو چندان شدن جذابیت آن شود.

پسر موتور سوار تک چرخ زن با موزیک شاد و جذاب

 پسر موتور سوار تک چرخ زن موزيكال ، دارای چراغ های زیبایی در چرخ های موتور است. این محصول پس از روشن کردن به صورت خودکار شروع به حرکت می کند، و موزیک های جذابی را پخش می کند. بهتر است محصولاتی حرکتی را با دست تکان ندهید، و اجازه دهید به صورت خودکار حرکت کند.اسباب بازی پسر متور سوار تک چرخ زن برای سنین بعد از 3 سالگی مناسب می باشد، و کودکان می توانند به خوبی با آن ارتباط برقرار کنند.

 

ربات دی جی موزیکال مدل 6620B

ربات دی جی موزیکال مدل 6620B؛ اسباب بازی ها نیز مانند سایر وسایل بشر، همزمان با تکنولوژی پیش رفته اند و امروزه ما محصولات بسیار جذاب و متفاوتی را، در فروشگاه های اسباب بازی مشاهده می کنیم. همچنین تکنولوژی و وسایل الکترونیکی، همیشه برای کودکان جذابیت خاصی دارند و توجه آن ها را جلب می کنند. ربات دی جی موزیکال، برای بعد از 3 سالگی مناسب است.

ربات دی جی موزیکال به وسیله باتری قلمی تغذیه می گردد

این ربات دارای چراغ های جذابی است، که همزمان با پخش موزیک روشن می شوند. این اسباب بازی می تواند کودک شما را به حرکت تشویق کند، و به این طریق باعث سلامت فیزیکی او شود.

 

آب سرد کن بچه گانه طرح پنگوئن مدل 8079

آب سرد کن بچه گانه طرح پنگوئن مدل 8079؛کودکان به خصوص در سنین پایین، مدت زمان زیادی را در روز به بازی و تحرک اختصاص می دهند. شما والدین عزیز باید توجه داشته باشید که علاوه بر سرگرمی، نیاز های جسمی فرزندتان را برآورده کنید. تغذیه صحیح یکی از همین موارد است. رشد کودک وابستگی مستقیم به تغذیه او دارد، و اختلال در آن می تواند باعث بروز مشکلاتی در سلامت جسم و ذهن کودک شما شود. یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید، نوشیدن مقدار کافی آب در طول روز است. فرزند شما در حین بازی به دلیل تعریق، آب بدن خود را از دست می دهد، و باید از طریق نوشیدن این کمبود را جبران کند. به همین دلیل وجود یک ظرف مخصوص آب در محیط بازی کودک، می تواند بسیار مفید باشد. آب سرد کن بچه گانه طرح پنگوئن برای بعد از 3 سالگی مناسب است.

آب سرد کن بچه گانه طرح پنگوئن مدل 8079 ساخته شده از مواد اولیه مرغوب

 یک بطری پلاستیکی به صورت مخزن در قسمت بالایی این محصول متصل می شود، که می توانید آن را با آب و یا حتی نوشیدنی های دیگر پر کنید. این محصول طراحی جذابی دارد، و می تواند مشوق کودک برای نوشیدن آب باشد. مواد به کار رفته در ساخت این اسباب بازی بسیار کاربردی، همگی با کیفیت و غیر سمی هستند.

 

موتور تک چرخ زن 3D موزيكال مدل CQ668

موتور تک چرخ زن 3D موزيكال مدل CQ668؛ بدون شک یکی از محبوب ترین اسباب بازی ها در بین کودکان و به ویژه پسر ها، موتور های اسباب بازی هستند. همچنین کودکان به محصولات ساخته شده بر اساس مدل های واقعی، علاقه بسیار بیشتری نشان می دهند. موتور تک چرخ زن تريدی و موزيكال ؛ برای بعد از 3 سالگی مناسب است. این اسباب بازی جذاب به صورت خودکار حرکت می کند، و تک چرخ می زند، و با استفاده از چراغ های تریدی جذاب خود، می تواند برای ساعت ها کودک شما را سرگرم نگه دارد.

موتور تک چرخ زن 3D موزيكال با قابلیت انجام حرکات نمایشی

برای راه اندازی این موتور اسباب بازی به باتری های قلمی معمولی نیاز دارید، که به راحتی می توانید آن ها را از فروشگاه های مختلف تهیه کنید. این محصول با استفاده از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده، و باعث شده تا در برابر ضربه و فشار مقاومت قابل قبولی داشته باشد. از جمله مزیت های بازی با این موتور موزیکال می توان به افزایش هوش هیجانی، افزایش قدرت تخیل و تقویت دست و انگشتان اشاره کرد. این موتور اسباب بازی در 2 رنگ بندی قرمز و آبی عرضه می شود، که می توانید با توجه به سلیقه کودک خود، در هنگام خرید یک مورد را انتخاب کنید.

 

اسب لوک خوش شانس باتری خور و حرکتی مدل 2099

اسب لوک خوش شانس باتری خور و حرکتی مدل 2099؛اسباب بازی هایی که بر اساس انیمیشن ها و فیلم های محبوب ساخته می شوند، همیشه در بین کودکان و نوجوانان دارای محبوبیت بسیار زیادی هستند. همچنین موزیکال بودن این اسباب بازی ها، جذابیتی دو چندان برای کودکان ایجاد می کند. اسب لوک خوش شانس باتری خور و حرکتی ؛ برای بعد از 3 سالگی مناسب است. این محصول در 2 رنگ بندی مختلف عرضه می شود، که تنها تفاوت اصلی آن ها در رنگ لباس لوک خوش شانس می باشد. برای راه اندازی این اسباب بازی دوست داشتنی به باتری های قلمی معمولی نیاز خواهید داشت، که به سادگی قابل تهیه هستند.

اسب لوک خوش شانس دارای رنگ بندی

این اسب لوک خوش شانس پس از روشن شدن شروع به حرکت کرده، و با موسیقی های جذاب خود می تواند فرزند شما را برای ساعت ها سرگرم نگه دارد. این محصول با استفاده از پلاستیک با کیفیت ساخته شده، و دوام قابل قبولی در برابر ضربات احتمالی دارد. بازی با این اسب لوک خوش شانس موزیکال اسباب بازی می تواند علاوه بر سرگرم کردن فرزند شما، باعث افزایش هوش هیجانی، افزایش قدرت تخیل و همچنین تقویت دست و انگشتان او شود.

 

جوجه اسباب بازی مدل رقاص موزيكال مدل YJ-3004

جوجه اسباب بازی مدل رقاص موزيكال مدل YJ-3004؛ برای بعد از 3 سالگی مناسب می باشد. این اسباب بازی موزیکال، یک مدل رقاص و چراغ دار است،که  می تواند هر کودک علاقه مندی را به خود سرگرم کند. 

جوجه اسباب بازی با قابلیت حرکت چشمان

 

حرکات این جوجه رقاص، می تواند باعث تشویق فرزند شما به فعالیت فیزیکی شده، و از این طریق تاثیر مثبتی بر سلامت جسمی او داشته باشد. بدنه این محصول از جنس پلاستیک با کیفیت ساخته شده، و دوام قابل قبولی در برابر ضربات احتمالی دارد. برای راه اندازی این اسباب بازی دوست داشتنی، به باتری های قلمی معمولی نیاز خواهید داشت، که به سادگی قابل تهیه هستند.

 

موتور كاپيتان آمریکا باطری خور و موزيكال مدل 13-009

موتور كاپيتان آمریکا باطری خور و موزيكال مدل 13-009؛ برای بعد از 3 سالگی مناسب است. این موتور موزیک ها و چراغ های جذابی دارد، که می تواند برای ساعت ها کودک شما را سرگرم کند.

موتور كاپيتان آمریکا دارای چرخ های نورانی

برای راه اندازی این موتور اسباب بازی به باتری های قلمی معمولی نیاز دارید، که به سادگی می توانید آن ها را از هر فروشگاهی تهیه کنید. این محصول با استفاده از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده، که همگی بهداشتی بوده و دوام بالایی در برابر ضربات احتمالی دارند. این موتور کاپیتان آمریکا موزیکال می تواند با موزیک ها و حرکت خود، کودک شما را تشویق به فعالیت کرده و از این طریق باعث سلامت جسمانی و افزایش انرژی او می شود. رشد هوش هیجانی و آشنایی با صداهای مختلف، از دیگر مزیت های بازی با این اسباب بازی موزیکال است.

 

 

دایناسور چرخ دنده ای موزیکال مدل 2-QF05

دایناسور چرخ دنده ای موزیکال مدل 2-QF05؛ برای بعد از 3 سالگی مناسب است. این محصول یک اسباب بازی باتری خور بوده، و برای راه اندازی آن به باتری های قلمی معمولی نیاز دارید. این دایناسور موزیکال با استفاده از پلاستیک با کیفیت ساخته شده، و دوام قابل قبولی در برابر ضربه و فشار دارد. در نظر داشته باشید که به دلیل وجود بخش های ریز و جداشونده در این محصول، نباید آن را در دسترس کودکان زیر 3 سال قرار دهید.

دایناسور چرخ دنده ای موزیکال با نورهای زیبا

چرخ دنده های متحرک این اسباب بازی در کنار موزیک و چراغ های جذاب آن، می تواند کودک شما را برای ساعت ها سرگرم نگه دارد. از دیگر جذابیت های این محصول می توان به متحرک بودن آن اشاره کرد، که باعث می شود تا کودک شما نیز تشویق به فعالیت فیزیکی شده، و از این طریق سلامت جسمی او را تقویت کند. از دیگر مزیت های بازی با این دایناسور اسباب بازی می توان به افزایش هوش هیجانی، افزایش قدرت تخیل و همچنین تقویت دست و انگشتان اشاره کرد. اگر به دنبال یک اسباب بازی سرگرم کننده و در عین حال مقرون به صرفه هستید، این محصول می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد.

 

هواپیما اسباب بازی موزیکال باطری خور چرخ دنده ای

هواپیما اسباب بازی موزیکال باطری خور چرخ دنده ای؛ به وسیله 2 عدد باتری قلمی تغذیه می شود.هواپیما اسباب بازی موزیکال برای بعد از 3 سالگی مناسب می باشد.

 هواپیما اسباب بازی موزیکال پس از برخورد به موانع مسیر خود را تغییر می دهد

 

بازی ماهی گیری موزیکال به همراه قلاب مدل 216-889

بازی ماهی گیری موزیکال به همراه قلاب مدل 216-889؛ دارای 27 قطعه می باشد که از طریق موسیقی و صدا، کودکان را تشویق به ادامه بازی و تلاش دوباره برای ماهیگیری می کند. در بسته بندی این اسباب بازی 2 عدد قلاب ماهیگیری قرار دارد، که فرزند شما می تواند از آن برای بازی با دوستان و یا خواهر و برادر خود استفاده کند. همچنین این برد برای والدینی که تمایل دارند با کودکان خود بازی کنند پیشنهاد می شود.

بازی ماهی گیری موزیکال مناسب برای افزایش تمرکز

برای راه اندازی این اسباب بازی به باتری های قلمی معمولی نیاز خواهید داشت. بازی با این ماهی گیری موزیکال اسباب بازی می تواند باعث تقویت تمرکز، افزایش هماهنگی بین چشم و دست و همچنین افزایش هوش هیجانی می شود. در نظر داشته باشید که به دلیل وجود قطعات ریز و قابل بلعیدن در این محصول، نباید آن را در دسترس کودکان زیر 3 سال قرار دهید. اگر به دنبال محصولی هستید که علاوه بر سرگرم کردن فرزند شما، مهارت های جسمی و ذهنی او را نیز تقویت کند، این اسباب بازی یک گزینه ایده آل برای شما است. در ادامه راهنمای جامع اسباب بازی موزیکال را برای شما آورده ایم:

راهنمای جامع انتخاب و خرید اسباب بازی موزیکال

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)