معرفی 12 تا از بهترین بازی های گروهی - خانوادگی

معرفی 12 تا از بهترین بازی های گروهی - خانوادگی
بازی های گروهی و خانوادگی به بازی هایی گفته می شود که مناسب جمع خانواده است و همه اعضای خانواده در هر سنی میتوانند در این بازی ها مشارکت داشته باشند.

اگر بخواهیم بازی های فکری و بازی های گروهی و دورهمی را به دسته های مختلف تقسیم بندی کنیم یکی از بزرگترین و پر مخاطب ترین آنها مربوط به دسته بازی های خانواگی است. منظور از بازی های خانوادگی بازی هایی ست که در جمع خانواده و برای اعضای خانواده با سنین مختلف مناسب است.

بازی های دور همی و خانوادگی

بازی های خانوادگی بخصوص در زمانهایی که اعضای خانواده و اقوام دور هم جمع هستند بسیار مناسب است این بازی ها بسیار ساده در عین حال پر از هیجان و لحظات لذت بخش می باشد.بازی های خانوادگی بخصوص زمانی که والدین در کنار فرزندان حضور دارند راهی ست تا والدین بیشتر فرزندان خود را بشناسند و از استعداد های کودکان خود مطلع شوند. بازی های دورهمی و خانوادگی فرصت مناسبی ست تا کودکان تعاملات اجتماعی را بیاموزندو در این فرصت مطالب و نکات جدیدی را کشف کنند.والدین حتی می توانند در حین بازی رفتارهای نادرست کودکان خود را شناسایی کرده و در جهت اصلاح رفتار کودکان اقدام کنند.

یکی دیگر از ویژگیهای مهم بازی های خانوادگی و دور همی ایجاد خلاقیت و رشد تخیل در کودکان است. از آنجایی که بازی های گروهی و خانوادگی ساده هستند و قوانین پیچده زیادی ندارند، این بازی ها فرصت مناسبی است تا کودکان تخیل خود را بکار گیرند و بازی را با خلاقیت خود پیش ببرند.

بازی های دور همی و خانوادگی

فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس ارائه کننده انواع اسباب بازی های گروهی، سرگرمی و خانوادگی شما را درانتخاب اسباب مناسب کودک دلبندتان یاری می دهد. شما عزیزان می توانید با مراجعه حضوری یا از طریق سایت فروشگاه کودک پلاس محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. همکاران ما چه به صورت حضوری و چه به صورت مجازی از طریق سایت و واتساب، همراه راهنمای شما هستند.

بازی فکری آزول پلن گیم

بازی فکری آزول پلن گیم؛ بازی فکری آزول Azul یک بازی استراتژیک، انتزاعی و خانوادگی است که در سال 2017 انتشار یافت این بازی بلافاصله بعد از ورود به بازار، طی سال‌های اخیر برنده جوایز مختلف بین‌المللی شده است و توسط برند پلن گیم نیز در ایران تولید شد. بردگیم آزول مناسب کودکان بالای 8 سال، نوجوانان و بزرگسالان است که به صورت دو تا چهارنفره قابل اجراست.

آزول باعث تقویت حافظه می گردد

آموزش بازی azul بسیار ساده است. موضوع بازی مربوط به دوران پادشاه مانوئل اول، از پادشاهان بزرگ پرتغال است. این پادشاه طی بازدیدی که از کاخ الحمرا اسپانیا داشت، شیفته کاشی‌کاری‌های زیبای این کاخ شد و دستور داد که مشابه همین کاشی‌کاری‌ها در کاخ او در پرتغال نیز اجرا شود

در این بازی هر بازیکن در نقش کاشی‌کارهای برجسته‌ای است که باید نهایت هنر خود را به خرج دهند تا کاخ پادشاه را به بهترین شکل کاشی کاری کنند.

خرید بازی آزول پلن گیم را به افرادی پیشنهاد می‌دهیم که به دنبال تقویت تصمیم گیری استراتژیک خود و فرزندانشان هستند. زیرا برنده شدن در بازی نیازمند تصمیم گیری استراتژیک است.

 

بازی ایرانی منچ سگی دهکده بردگیم

بازی ایرانی منچ سگی دهکده بردگیم؛ بازی منچ سگی یکی از محصولات جذاب و مهیج برند محبوب دهکده بردگیم است. این بازی مخصوص رده کودکان بالای 8 سال، نوجوانان و بزرگسالان است که به صورت گروه‌های دو الی چهار نفره بازی می‌شود. منج سگی دهکده بردگیم یک بازی جذاب و پر از هیجان است که بازیکنان را برای چند ساعت سرگرم و خاطرات خوشی برای آنها رقم خواهد زد.

منچ سنگی دهکده بین دو تا چهار نفر قابل انجام است

آموزش بازی منچ سگی دهکده بسیار ساده است و این بازی تقریبا شبیه بازی منچ کلاسیک است. در منچ سگی دهکده قوانین و قواعد جدید و ترکیب کارتهای تازه‌ای ابداع شده است که منچ کلاسیک 120 ساله را جذاب‌تر کرده است. منچ سگی دارای 5 مرحله از سطح ساده تا پیشرفته دارد.

نکته جذاب این محصول آن است که یک سگ سیاه در بازی وجود دارد که منتظر است شما را ببیند و گاز بگیرد؛ پس شما علاوه‌بر گریختن از چنگ رقیب، باید مراقب این سگ نیز باشید. به خاطر همین آپشن‌های اضافی است که همه عاشق منچ سیاه دهکده هستند.

 

بازی فکری هزارتوی جادو پلی مگنت

بازی فکری هزارتوی جادو پلی مگنت؛ بازی هزارتوی جادو the magic labyrinth یکی از بهترین بردگیم‌هایی است که توسط برند پلی مگنت است. این بازی مناسب رده سنی کودکان بالای 6 سال، نوجوانان و بزرگسالان است. بازی the magic labyrinth به صورت دو تا چهار نفره قابل اجراست. این بازی حدودا 30 دقیقه زمان لازم دارد و درجه سختی آن یک از پنج است.

هزار توی جادو پلی مگنت باعث  تقویت حافظه می گردد

پکیج بازی حاوی یک عدد صفحه بازی چند لابه، 4 عدد گوی فلزی، 4 عدد مهره و یک عدد تاس است. کلیه قوانین و مقررات و آموزش این بردگیم نیز در قسمت دفترچه راهنمای بازی هزارتوی جادو ذکر شده است.

کارآموزان جادوگری، تعدادی از وسایل استاد بزرگ خود را در هزارتوی جادویی گم کرده‌اند. در این بازی هر بازیکن در نقش شاگردان جادوگری است که به دنبال اشیا گم شده استاد خود هستند. بازیکنان برای موفقیت در این بازی باید حافظه خود را بکار بیاندازند؛ پس بازی Magic Labyrinth به تقویت حافظه کمک زیادی خواهد کرد.

 

بازی فکری زیرخاکی مستفیل

بازی فکری زیرخاکی مستفیل؛ بازی فکری زیرخاکی الهام گرفته از بازی محبوب Dead Man`s Draw است که توسط گروه تولیدی مستفیل به فارسی برگردان شده است. بردگیم زیرخاکی مستفیل مناسب برای رده سنی کودکان بالای 10 سال، نوجوانان و بزرگسالان است که به صورت دو الی چهارنفره قابل اجراست. در این بازی هر بازیکن باید کارت رو کند و از این طریق امتیاز به دست آورد. برنده شدن در این بازی تحت تاثیر شانس و ریسک است!

شانس در بازی زیر خاکی مستفیل بسیار مهم است

این بازی بدین شکل است که بازیکنان در نقش جویندگان گنج هستند که باید از طریق رو کردن کارت‌ها، گنج بیشتری به دست آورند. در صورتی که کارتهای رو شده غیرتکراری باشند، بازیکن امتیاز بیشتری به دست می‌آورد. اگر هم کارت تکراری رو شد، نوبت بازیکن می‌سوزد و کارتهایش را نیز از دست میدهد.

اگرچه پایه و اساس برنده شدن در این بازی ریسک و شانس است؛ اما با این وجود پیروزی مستلزم به تصمیم گیری و داشتن استراتژی صحیح است. این بردگیم جذاب یکی از سرگرمی‌های خانوادگی مشهور در سراسر دنیاست.

 

بازی فکری ماین کرافت مستر گیمر

بازی فکری ماین کرافت مستر گیمر؛ بازی فکری ماین کرافت کارتی مدل سازندگان و زیستگاه‌ها (بایوم‌ها) یکی از بهترین بازی‌های فکری است که توسط شرکت مستر گیمر در ایران نیز تولید شده است. این بازی مناسب کودکان بالای 10سال، نوجوانان و بزرگسالان است که به صورت دو تا چهار نفره قابل اجراست. کلیه قطعات این بازی بسیار با کیفیت، مرغوب و استاندارد هستند.

در بازی ماین کرافت مستر گیمر خلاقیت مهم است

در بازی فکری ماین کرافت مستر گیمر شما در دنیایی ماورایی گشت و گذار خواهید کرد تا بلوک‌های معدنی را به دست آورید و به وسیله آنها زیباترین و چشم‌نوازترین سازه‌های تاریخ را بنا کنید. برنده شدن در بازی فکری ماین کرافت نیازمند ساخت زیباترین سازه‌ها است و در عین حال باید از خودتان در برابر ماب‌ها و خطرات آنها دفاع کنید.

نکته جالب بازی آن است که در صورتی که بازیکنان مبتدی و یا کم سن و سال هستند، می‌توانید قوانین بازی را ساده‌تر کنید یا اینکه ترکیبی از قوانین ساده و اصلی را در بازی اجرا کنید. برای مثال بازیکنان خردسال مطابق با قوانین ساده بازی کنند و بزرگسالان نیز مطابق قوانین اصلی بازی کنند.

 

بازی فکری ماموریت سیاره سرخ فاکس گیمز

بازی فکری ماموریت سیاره سرخ فاکس گیمز؛ ماموریت سیاره سرخ mission red planet یکی از بازی‌‌های فکری سبک فضانوردی و اکتشاف است. این بازی توسط برند فاکس گیمز است. بازی میشن رد پلنت مناسب نوجوانان بالای 14 سال و بزرگسالان است و به صورت دو تا شش نفره قابل اجراست. اجرای بازی نیازمند زمانی حدود 45 تا 90 دقیقه است. خب مشخص است که هدف اصلی بازی ماموریت سیاره سرخ ، دستیابی به این دو منبع ارزشمند است! یک بازی رقابتی برای به دست آوردن منابع مریخ و تسلط بر این سیاره!

بازی فکری ماموریت سیاره سرخ فاکس گیمز باعث تقویت تفکر منطقی می گردد

طبیعتا گروه‌ها و شرکت‌های مختلفی که در حوزه معدن فعالیت دارند، به مریخ اعزام می‌شوند. در این بازی هر کدام از بازیکنان در نقش تیم‌های حفاری و استخراج هستند که باید این منابع را از سیاره مریخ استخراج و به بهترین نحو از این منابع بهره‌برداری کنند.

پس برای به دست آوردن این منابع می‌بایست با رقبا به رقابت بپردازند و بخشی از سطح مریخ را تحت کنترل خود دراورند. برنده بازیکنی است که تسلط بیشتری بر مناطق مختلف سیاره داشته باشد و ماموریت‌های مذکور را به بهترین نحو عملی کند.

 

بازی فکری سیلور گیم باز

بازی فکری سیلور گیم باز؛ بازی سیلور silver یکی از بازی‌های فکری و رومیزی مشهوری است که توسط گروه تولیدی گیم باز است. این بازی در حقیقت نسخه فارسی شده بازی مشهور خارجی سیلور طلسم است. گیم پلی بازی فکری سیلور مناسب گروه سنی کودکان بالای 8 سال، نوجوانان و بزرگسالان است که به صورت دو تا چهار نفره قابل اجراست و برای بازی با آن به زمانی حدود سی تا شصت دقیقه نیاز دارید.

سن مناسب برای بازی  بازی فکری سیلور گیم باز 8 سال به بالاست

موضوع بازی درباره حمله گرگینه‌ها به روستاهاست. بازیکنان در نقش کدخدای روستاها باید به کمک قابلیت‌های خارق العاده مردم روستاها و نیروی طلسم‌های محافظ نقره‌ای گرگینه‌ها را از روستا بیرون برانند. در پایان بازی، برنده نهایی کدخدایی است که تعداد گرگینه‌های روستایش کمتر از دیگر روستاها باشد.

 

بازی فکری مهمانخانه خونین میپل کینگ

بازی فکری مهمانخانه خونین میپل کینگ؛ بازی مهمانخانه خونین میپل کینگ بسیار ساده است. این بازی در دو فصل صورت می‌گیرد. موضوع بازی همانطور که از نامش مشخص است، درباره مهمانخانه‌ای مخوف است که مسافران آن به طرز مشکوکی توسط کارکنان مهمانخانه به قتل می‌رسند و اموال آنها نیز به سرقت می‌رود. در هر فصل هر کدام از بازیکنان باید در سه فاز بازی کنند.

در بازی فکری مهمانخانه خونین میپل کینگ تفکر استدلالی مهم استن

فاز اول خوشامدگویی به مسافرین، فاز دوم کارهای بازیکنان و فاز سوم پایان راند. در پایان بازی مهمانخانه خونین کارمندی که بیشترین ثروت را به دست آورده باشد، برنده بازی می‌شود.

بهترین بازی فکری ترسناک مناسب برای نوجوانان بالای 14 سال و بزرگسالان که به صورت یک الی چهارنفره قابل اجراست. پکیج محصول حاوی 78 عدد کارت مهمان، صفحه اصلی بازی (که در واقع مهمانخانه است)، کارت نفر اول، 30 عدد اسکناس ده فرانکی، 32 عدد توکن کلید در 4 رنگ مختلف و کارت نفر اول و 4 عدد کارت کمکی است.

 

بازی فکری مونوپولی طهرون میپل کینگ

بازی فکری مونوپولی طهرون میپل کینگ؛ مونوپولی طهرون یکی از بازی‌های فکری محبوب و پر طرفدار تولید شده توسط برند میپل کینگ است. این بازی مناسب گروه سنی کودکان بالای 8 سال، نوجوانان و بزرگسالان است که به صورت دو تا شش نفره قابل اجراست. این بازی نسخه ایرانی مونوپولی مشهور است. محتویات بازی مونوپولی شامل 6 مهره فلزی با کیفیت است.

بازی مونوپولی باعث آشنایی عملی با مفهوم سرمایه گذاری می گردد

روند بازی مونوپولی طهرون شبیه بازی اصلی مونوپولی است، با این تفاوت که شما در شهر تهران و محله‌های این شهر باید داد و ستد کنید!

در این بازی در تهران دوری بزنید، مغازه‌ها، املاک و مستقلات را رصد کنید. به دنبال فرصتی باشید که بتوانید سریع‌تر از رقبا معاملاتی را انجام دهید و سود بیشتری کسب کنید. برای برنده شدن در این بازی نیازمند تفکر و برنامه ریزی استراتژیک است.

برای به دست آوردن املاک بیشتر باید منابع خود را به بهترین شکل مدیریت کنید و در عین حال از توانایی مذاکره بالایی برخوردار باشید. این بازی به تقویت بینش و تفکر اقتصادی و استراتژیک افراد کمک شایانی خواهد کرد.

 

بازی فکری گریم ماسکرید گیم باز

بازی فکری گریم ماسکرید گیم باز؛ بازی گریم ماسکرید برگرفته از بازی مشهور The Grimm Masquerade است که توسط برند گیم باز game buzz در ایران تولید شده است. این بازی مناسب کودکان بالای 8 سال، نوجوانان و بزرگسالان است که به صورت دو تا پنج نفره قابل اجراست. این بازی به زمانی حدود 20 تا 40 دقیقه نیازمند است. در بازی The Grimm Masquerade بازیکنان به یک مهمانی بالماسکه در قلعه دیو دعوت شده‌اند!

در بازی فکری گریم ماسکرید گیم باز کشف هویت رقیبان مهم است

در این بازی هر کدام از بازیکنان به مهمانی دعوت می‌شوند و هر کدام از آنها نقش شخصیت‌های خیالی را بر عهده می‌گیرند. هدف اصلی بازی، جمع‌آوری بیشترین تعداد رزهای جادویی است. این کار از طریق گردآوری و توزیع سمبل‌هایی خاص امکان پذیر است. در جریان بازی باید هویت هر کدام از رقبا را کشف کرد و در عین حال تلاش کنید تا هویت خودتان فاش نشود!

آیا برای کشف هویت رقبا آماده‎‌اید؟ پس پیش به سوی جمع‌آوری اطلاعات برای کشف هویت هر کدام از آنها! 

خرید بازی فکری گریم ماسکرید بازی مزایایی مثل تقویت مهارت‌های ذهنی، تلاش برای رسیدن به هدف و بهبود روابط اجتماعی به دنبال دارد

 

بازی فکری کالیکو چارپایه

بازی فکری کالیکو چارپایه؛ بازی فکری Calico توسط شخصی به نام Kevin Russ طراحی شد و در سال 2020 توسط کمپانی Flatout Games وارد بازار شد. طولی نکشید که گروه سرگرمی چارپایه این بازی را در ایران به فارسی برگردان کردند. بازی فکری کالیکو مناسب نوجوانان در رده سنی بالای 14 سال و بزرگسالان است و به صورت یک تا چهار نفره قابل اجراست.

بازی فکری کالیکو چارپایه هم انفرادی و هم گروهی قابل انجام است

آیا شما هم طرفدار بازی‌های فکری سبک کاشی گذاری هستید؟ پس بازی Calico را حتما امتحان کنید؛ چرا که این بازی با تم لحاف و گربه‌ای که دارد، یکی از بهترین بازی‌های رومیزی کاشی گذاری جهان است!

روند بازی بدین شکل است که هر بازیکن باید برای دوخت زیباترین لحاف، قطعات مختلف در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع را جمع آوری و در کنار هم قرار دهند. پس بازیکنان بر سر دوخت قشنگترین لحافی که گربه‌های بیشتری را به خود جلب کند، با هم به رقابت می‌پردازند! خرید بازی فکری Calico به تقویت مهارت‌های ذهنی افراد کمک زیادی می‌کند.

 

بازی فکری مزوپوتامیا مزدیسنا

بازی فکری مزوپوتامیا مزدیسنا؛ مزوپوتامیا در زبان یونانی و لاتین به معنای بین النهرین است، همان سرزمین میان دو رود دجله و فرات که خواستگاه تمدن بشریت است. بازی فکری مزوپوتامیا توسط برند محبوب مزدیسنا تولید شده است. این بازی مناسب کودکان بالای 8 سال، نوجوانان و بزرگسالان است که به صورت دو نفره و چهار نفره قابل اجراست. بازی فکری مزوپوتامیا Mesopotamia حدود 20 دقیقه زمان نیاز دارد.

بازی فکری مزوپوتامیا مزدیسنا جزو بازی های جست جوگر است

خب همانطور که حدس زدید موضوع بازی تاریخی و باستانی است. در این بازی بازیکنان باید با تیم خود به مزوپوتامیا سفر کنند و رازهای مختلف این سرزمین را کشف کنند.

در این بازی هر یک از بازیکنان در نقش کاوشگران و باسنان شناسانی در قرن نوزدهم هستند که باید با استفاده از طرح‌های کارت‌های کاوش (نقشه‌ گنج) شروع به کسب امتیاز کنند. بازی مزوپوتامیا Silver and Gold یک بازی نوبتی نیست؛ یعنی همه بازیکنان به صورت همزمان بازی می‌کنند. در صورتی که به دنبال یک بازی مجموعه جمع کنی جذاب و مهیج هستید، خرید بازی مزوپوتامیا مزدیسنا را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)