معرفی 3 مدل رادیو ضبط اسباب بازی

معرفی 3 مدل رادیو ضبط اسباب بازی
اسباب بازی موزیکال یکی از محبوب ترین اسبا بازی بویزه در ماههای اولیه تولد کودک است. کودکان در بازی با اسباب بازی های موزیکال ضمن سرگرم شدن قوه بینایی و شنوایشان نیز تقویت می شود.

اسباب بازی های موزیکال از جمله اسباب بازی هایی هستند که کودک در ماههای اولیه تولد با آن آشنا می شود. اسباب بازی های موزیکال به این دلیل که آهنگین و چراغ دارهستند، برای کودکان بسیار جذاب می باشند.

اسباب بازی های موزیکال باعث افزایش هیجان در کودک شده همچنین تحرک و پویایی فیزیکی کودک را افزایش می دهد.

یکی از محبوب ترین اسباب بازی های موزیکال رادیو ضبط و اسپیکر ها هستند. این اسباب بازی وسیله ای برای پخش موسیقی هستند و در بیشتر مواقع همراه با چراغ های رنگی می باشند که باعث جذابیت بیشتر این اسباب بازی برای کودکان می شود.

راهنمای جامع انتخاب و خرید اسباب بازی موزیکال

رادیو ضبط های موزیکال یا هر نوع اسباب بازی موزیکالی باعث افزایش قوه شنوایی و بینایی کودک می شود. و از طریق افزایش شور و هیجان در کودک تحرک و پویایی کودک ارا افزایش می دهد.

اسباب بازی های موزیکال یکی از جذاب ترین اسباب بازی در میان کودکان

فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس عرضه کننده انواع اسباب بازی های موزیکال شما را در انتخاب بهترین اسباب بازی مناسب فرزندتان یاری می دهد.شما عزیزان می توانید محصول یا اسباب بازی مورد نظر را از طریق سایت ثبت سفارش کرده و در اولین فرصت ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

در ادامه این مطلب ما شما را به 3 تا از بهترین و پرفروش ترین رادیو ضبط اسباب بازی آشنا خواهیم کرد .

 

رادیو حباب ساز و موزیکال اسباب بازی مدل ZR205

رادیو حباب ساز و موزیکال اسباب بازی مدل ZR205؛  این رادیو ضبط موزیکال برای بعد از 3 سالگی مناسب است. این محصول در قسمت بلندگو های خود یک سیستم حباب ساز دارد، که بسیار سرگرم کننده بوده، و کاملا بهداشتی و غیر سمی می باشد. این رادیو بچه گانه موسیقی و چراغ های زیبایی دارد، که بازی با آن را جذاب تر می کنند. بدنه این محصول با استفاده از پلاستیک با کیفیت ساخته شده، و دوام قابل قبولی در برابر ضربات احتمالی دارد.

رادیو حباب ساز و موزیکال اسباب بازی مدل ZR205 با موزیک های جذاب

این رادیو ضبط موزیکال اسباب بازی با استفاده از باتری های قلمی معمولی تغذیه می شود. بازی با این اسباب بازی موزیکال می تواند باعث افزایش هوش هیجانی، سلامت جسمی و تخلیه انرژی کودک شما شود. اگر به دنبال یک اسباب بازی سرگرم کننده، با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه هستید، این رادیو می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد.

 

راديو ضبط موزیکال همراه با هندزفری و میکروفون مدل 2766

راديو ضبط موزیکال همراه با هندزفری و میکروفون مدل 2766؛ این محصول برای بعد از 3 سالگی مناسب است. راديو ضبط موزیکال همراه با هندزفری و میکروفون مدل 2766 از پلاستیک مواد نو تهیه شده که ماندگاری بالایی را برای کودک شما به همراه دارد.

راديو ضبط موزیکال همراه با هندزفری و میکروفون مدل 2766 یک هدیه مناسب برای کودکان علاقه مند به موسیقی

این اسپیکر اسباب بازی دوست داشتنی قابلیت پخش موزیک‌های مختلف را دارد، و می توانید با استفاده از کابل AUX موجود در بسته بندی، موبایل خود را به آن متصل کرده، و موسیقی های محبوب کودک خود را پخش کنید. این رادیو ضبط موزیکال اسباب بازی دارای یک هندزفری جداگانه نیز است. راديو ضبط موزیکال همراه با هندزفری و میکروفون مدل 2766 می‌تواند باعث تقویت ذهن موسیقایی کودک شما شده، واستعدادهای او را در این زمینه شکوفا سازد.

 

راديو ضبط باطری خور همراه با میکروفون مدل 5804

راديو ضبط باطری خور همراه با میکروفون مدل 5804؛ این رادیو ضبط موزیکال برای بعد از 3 سالگی مناسب است. این محصول در 3 رنگ بندی آبی، قرمز و صورتی عرضه می شود، که می توانید همه این رنگ ها را از کودک پلاس تهیه کنید.

راديو ضبط باطری خور همراه با میکروفون مدل 5804 با رنگبندی جذاب

این اسپیکر اسباب بازی دوست داشتنی قابلیت پخش موزیک های مختلف را دارد، و می توانید با استفاده از کابل AUX موجود در بسته بندی، موبایل خود را به آن متصل کرده، و موسیقی های محبوب کودک خود را پخش کنید. این ضبط اسباب بازی به وسیله باطری های قلمی معمولی تغذیه می شود، که می توانید به راحتی آن ها را از هر فروشگاهی تهیه کنید. این محصول با استفاده از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده، و هیچ گونه خطری برای سلامتی کودک شما نخواهد داشت. این محصول می تواند باعث تقویت ذهن موسیقایی کودک شما شده، و با پخش ترانه او را تشویق به تحرک فیزیکی کند.

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)