معرفی 5 تا از محبوب ترین اسباب بازی های وسایل آشپرخانه

معرفی 5 تا از محبوب ترین اسباب بازی های وسایل آشپرخانه
خرید وسایل خاله بازی و لوازم منزل صرفا مخصوص دختربچه‌ها نیست. اگر پسربچه‌ شما با خرید اسباب بازی لوازم خانگی و آشپزخانه هیجان‌زده می‌شود، تهیه این وسایل بازی برای آن‌ها هیچ اشکالی ندارد و حتی مورد تائید روانشناسان نیز می باشد

معمولا اسباب بازی هایی که شامل لوازم منزل و آشپزخانه میشه رو اسباب بازی دخترانه می دانند در صورتی که اصولا در اسباب بازی های هیچ گونه تفاوت جنسیتی وجود ندارد و از هر نوع اسباب بازی می توان هم برای دختر و هم برای پسر استفاده کرد.

همه کودکان فارغ از جنسیت، دارای قوه تخیل بالایی هستند و بالطبع از بازی‌های شاد و جذابی که در آن‌ها می‌توانند خیال‌پردازی کنند، استقبال زیادی می‌کنند. اما گاهی شاهد هستیم که والدین برخی از اسباب بازی‌ها را مخصوص جنسیت خاصی اعم از دختر یا پسر معرفی می‌کنند که این دیدگاه کاملا اشتباه است.

خرید وسایل خاله بازی و لوازم منزل صرفا مخصوص دختربچه‌ها نیست. اگر پسربچه‌ شما با خرید اسباب بازی لوازم خانگی و آشپزخانه هیجان‌زده می‌شود، تهیه این وسایل بازی برای آن‌ها هیچ اشکالی ندارد، چراکه روانشناسان تربیتی معتقد هستند که کودکان را باید در انتخاب اسباب بازی آزاد بگذاریم تا بتوانند بدون وجود محدودیت، علایق خود را دنبال کنند و در آینده بااعتمادبه‌نفس و دارای روحیه‌ای مستقل و شاد باشند.

در ادامه به معرفی تعدادی از اسباب بازی های وسایل آشپزخانه وجود در فروشگاه کودک پلاس خواهیم پرداخت. فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس با 10 سال سایقه در زمینه فروش اسباب بازی هم از طریق حضوری و خرید از فروشگاه و هم به صورت اینترنتی و از طرق سایت کودک پلاس شما را در انتخاب بهترین اسباب بازی برای کودک دلبندتان کمک می کند.

 

لباس شویی اسباب بازی باطری خور مدل QF26132W

لباس شویی اسباب بازی باطری خور مدل QF26132W؛ کودکان در سنین پایین علاقه زیادی به بازی با لوازم خانه، و وسایل والدین دارند و درباره آن ها بسیار کنجکاو هستند. اما در بسیاری از مواقع به دلیل احتمال آسیب زدن کودک به وسایل، و یا خطرناک بودن آن ها برای خود کودک، والدین نمی توانند این وسایل را در اختیار فرزند خود قرار دهند. لباس شویی اسباب بازی باطری خور مدل QF26132W؛ برای بعد از 3 سالگی مناسب می باشد.

لباس شویی اسباب بازی باطری خور مدل QF26132W قابلیت چرخاندن تکه های کوچک پارچه را دارد

این محصول یک لباس شویی چراغ دار می باشد، و به همراه تعدادی لباس، چوب لباسی و پایه برای آویزان کردن آن ها ارائه می شود. این لباس شویی جذاب و دوست داشتنی عاری از هرگونه ماده سمی و مضر برای کودکان است.

 

 

ست باربیکیو اسباب بازی 69 قطعه مدل 5721

ست باربیکیو اسباب بازی 69 قطعه مدل 5721؛ بچه ها با دیدن ست باربیکیو و کباب پختن والدین دوست دارند که در تهیه کباب کمک کرده و کنجکاوی کنند. ست باربیکوهای اسباب بازی مناسب برای کودکان 3 سال به بالا می باشد و بی خطر و بسیار جذاب است. باربیکیو های اسباب بازی می توانند ساعت ها بچه ها را سرگرم کرده و آنها را با روند کباب کردن و پخت و پز آشنا کند و از این بابت خرید این اسباب بازی ها انتخاب بسیار هوشمندانه ای است

ست باربیکیو اسباب بازی 69 قطعه مدل 5721 باعث می شود کدک با وسایل آشپزی بیشتر آشنا گردد

ست باربیکیو اسباب بازی 69 قطعه مدل 5721؛ محبوبیت زیادی در میان کودکان (هم دختر هم پسر) دارد. این محصول دارای 69 تکه از ماهی، گوشت و انواع سبزیجات می باشد که همگی از پلاستیک فشرده و با کیفیت تولید شده اند و همچنین قابل شست و شو هستند. این اسباب بازی همچنین دارای افکت صداهای قل قل کردن و جلیز ولیز کردن، قابلیت بخار و دود کردن و افکت نور در قسمت باربیکیو می باشد.

کباب پز یا باربیکیو های اسباب بازی در مدل ها باطری خور و بدن باطری و همچنین چرخ دار و ساده در فروشگاه های اسباب بازی موجود می باشند. این محصول یک ست باربیکیو کامل اسباب بازی می باشد که خارجی بوده و علاوه بر کیفیت بالایی که دارد به وسیله باطری های معمولی تغذیه شده و چراغ و موزیک دارد. کباب پز اسباب بازی؛ برای تمامی رده های سنی بالای 3 سال یک هدیه مناسب می باشد. این محصول دارای گارانتی سلامت کالا می باشد و به این ترتیب هیچ گونه ضرری برای کودکان ندارند. همچنین این باربیکیوی اسباب بازی دارای تعداد زیادی قطعات پلاستیکی با کیفیت می باشد که با هم یک مجموعه کامل را تشکیل داده اند.

 

اسباب بازی ماکروفر ۲۳ قطعه

اسباب بازی ماکروفر ۲۳ قطعه؛ ماکروفر اسباب بازی جدیدترین و در عین حال یکی از شیک ترین و کاربردی ترین اسباب بازی های دخترانه است. چند صباحی است که تولید اسباب بازی ها و تنوع و توجه به جزئیات و کارکرد اسباب بازی ها وارد فاز جدیدی شده است به طوری که محصولات جدیدی که به فروشگاه ها می آیند همه را شگفت زده می کنند. ماکروفر اسباب بازی؛ دارای 23 قطعه هست. این اسباب بازی موزیکال و چراغ دار است.

اسباب بازی ماکروفر ۲۳ قطعه به وسیله باتری کار می کند

همچنین می توان به چراغ داخل ماکروفر و و صدا دار بودن محصول اشاره کرد. این محصول صدا دار بوده و موزیک آن دقیقا مثل صدای ماکروفر های واقعی می باشد.

یکی دیگر از جذابیت های این محصول صفحه دیجیتالی و قابلیت تعیین کردن زمان برای روشن ماندن ماکروفر، همراه با چرخش غذای داخل آن می باشد. این محصول دارای صفحه داخلی گردان است که وقتی زمان را برای آن تعیین می کنید شروع به چرخیدن می کند و چراغ آن روشن شده و صدای یک ماکروفر واقعی را پخش می کند. همچنین درب این ماکروفر قابلیت باز و بسته کردن و بیرون آوردن ساندویچ همبرگر داخل آن را دارد که بر جذابیت های آن می افزاید و می تواند بچه ها را ساعت ها سرگرم کند.

 

ست لوازم منزل اسباب بازی سه تیکه

ست لوازم منزل اسباب بازی سه تیکه؛ یک اسباب بازی بسیار جذاب شامل یک اتو، ماشین لباس شویی و یک چرخ خیاطی است. این محصول می تواند به کنجکاوی کودکان، نسبت به لوازم خانگی واقعی پاسخ دهد. این اسباب بازی دوست داشتنی، دارای 400 گرم وزن می باشد و برای کودکان بالای 3 سال مناسب می باشد.

ست لوازم منزل اسباب بازی سه تیکه را نباید در آب انداخت

لوازم خانگی کودک 3 تکه؛ یک محصول موزیکال و چراغ دار بوده، و به وسیله باطری های قلمی معمولی تغذیه می شود. بازی کردن کودکان با لوازم موجود در این محصول، علاوه بر سرگرم کردن آن ها، باعث آشنایی هر چه بیشتر کودک با لوازم خانگی واقعی می شود. این محصول که از جنس پلاستیک می باشد، فاقد هرگونه ماده سمی و یا رنگ مضر برای کودکان است.

 

سینک ظرفشویی اسباب بازی به همراه پمپ آب مدل 6068

سینک ظرفشویی اسباب بازی به همراه پمپ آب مدل 6068؛ برای بعد از 3 سالگی مناسب می باشد. در بسته بندی این محصول یک سینک ظرفشویی به همراه شیر آب، 2 عدد فنجان، 2 عدد استکان، چنگال، قاشق، چاقو و تعدادی میوه و سبزیجات قرار دارد. همچنین به همراه این اسباب بازی یک پمپ آب برقی نیز عرضه می شود، که به وسیله باتری های قلمی تغذیه شده، و می تواند مانند یک سینک ظرفشویی واقعی عمل کند.

سینک ظرفشویی اسباب بازی به همراه پمپ آب مدل 6068 قابلیت چرخش آب دارد

بازی با این اسباب بازی دخترانه می تواند فرزند شما را با شستن واقعی ظروف و خوراکی های مختلف آشنا کرده، و از این طریق تاثیر مثبتی بر رشد او داشته باشد. افزایش قدرت تخیل، تقویت دست و انگشتان و افزایش تمرکز از جمله مزیت های بازی با این سینک ظرفشویی بچه گانه هستند. در انتها شما را به مطالعه مقاله جامع راهنمای اسباب بازی دخترانه که در ادامه می آوریم دعوت می کنیم:

راهنمای جامع اسباب بازی دخترانه

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)