معرفی 6 تا اسباب بازی فکری و آموزشیِ کارتی

معرفی 6 تا اسباب بازی فکری و آموزشیِ کارتی
در بازی های فکری و آموزشیِ کارتی تعدادی کارت وجود دارد که با استفاده از کارت‌ها چند نفر برای پیروز شدن به رقابت می‌پردازند. بازی فکری با کارت یکی از اسباب بازی‌های گروهی محسوب می‌شود که جایگزین خوبی برای بازی‌های موبایلی در جمع‌های دوستانه است

ارتقاء قدرت فکر، هوش و توانمند کردن کودکان امروزه به یکی از دغدغه های والدین تبدیل شده است. والدین سعی دارند با ابزار ها و وسایل مختلف کودکان خود را رشد داده و نسبت به سایر کودکان توانمند کنند. در این بین اسباب بازی های فکری و آموزشی یکی از ابزارهایی ست که والدین از آن استفاده می کنند.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که موجب محبوبیت اسباب بازی فکری و آموزشی شده، مزیت‌های منحصربه‌فرد آنها است. این دسته از محصولات ویژگی‌های بی‌نظیری دارند که موجب شده تا در نوع خود بسیار محبوب باشند. این دسته از محصولات ضمن سرگرم کردن کودکان شما، می‌توانند طیف زیادی از مزیت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فرد را هم به آنان ارائه دهند. آنها می‌توانند موجب بهبود توانایی‌های ذهنی، پرورش خلاقیت، بهبود استعداد، افزایش هوش منطقی، درک بهتر تصاویر و… شوند.

اسباب بازی های فکری و آموزشی باعث بهبود استعداد و افزایش هوش می شود

در حقیقت منظور از اسباب بازی آموزشی و فکری، محصولاتی است که می‌تواند ذهن کودکان را به چالش کشیده و به نحوی آنها را به تفکر وا دارد.

یکی از معروف ترین و محبوب ترین نوع اسباب بازی های فکری و آموزشی، بازی های فکری کارتی است.بازی فکری و آموزشیِ کارتی از جمله اسباب بازی هایی است که هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان کاربرد دارد. در این بازی تعدادی کارت وجود دارد که با استفاده از کارت‌ها چند نفر برای پیروز شدن به رقابت می‌پردازند. بازی فکری با کارت یکی از اسباب بازی‌های گروهی محسوب می‌شود که جایگزین خوبی برای بازی‌های موبایلی در جمع‌های دوستانه است

مزایای بازی فکری کارتی

بازی فکری کارتی مزایایی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

1- افراد با استفاده از بازی فکری کارتی با یکدیگر تعامل بیشتری برقرار می‌کنند و منجر به افزایش صمیمیت و لحظات مفرح می‌شود.

2- بازی فکری کارتی محدودیت سنی ندارد و همه افراد با هر رده سنی می‌توانند در آن شرکت کنند.

3- در این بازی امکان بازی کردن همه افراد با توانایی‌ها و استعدادهای گوناگون وجود دارد.

4- به وسیله بازی کارتی قدرت حافظه و تمرکز بازیکنان افزایش می‌یابد و باعث تصمیم‌گیری سریع می‌شود.

بازی های فکری کارتی باعث ایجاد صمیمت در خانواده می شود

در ادامه این مطلب شما را با تعدادی از محبوب ترین اسباب بازی های فکری و آموزشی کارتی آشنا خواهیم کرد. شما عزیزان می توانید برای خرید اینترنتی اسباب بازی به سایت فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس مراجعه کنید. همکاران ما در کودک پلاس شما را در انتخاب انواع اسباب بازی های فکری و آموزشی مناسب کودکانتان یاری میدهد. شما عزیزان می توانید یا از طریق مراجعه حضوری یا به صورت مجازی و از طریق سایت کودک پلاس محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

 راهنمای جامع خرید اسباب بازی فکری، آموزشی و سرگرمی

بازی فکری هوپا مدل رام و دیس

بازی فکری هوپا مدل رام و دیس؛ بازی کارتی رام و دیس هوپا مخصوص کودکان و نوجوانان باهوش شماست. یکی از بهترین‌ بازی‌های کارتی است که مناسب برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان است. مدت زمان بازی صفحه‌ای رام و دیس معمولاً بیشتر از سی دقیقه نمی‌شود و تعداد بازیکنان آن نیز 6 نفر است. یادگیری و حرفه‌ای شدن در این بازی بسیار آسان است. موضوع بازی فکری هوپا مدل رام و دیس جمع‌آوری گله‌های گوسفند است. البته بر خلاف ظاهر آن، بسیار سرگرم کننده و مهیج است. بازیکنان باید ذهن حریف خود را بخوانند و به آنها رودست بزنند.

مهارت ذهن خوانی در بازی فکری هوپا مدل رام و دیس مهم است

در این بازی بازیکنان باید بهترین گوسفندان گله را به کمک گرگ‌های خود شکار کنند و یا اینکه این گوسفندان را به کمک سگ‌های گله از شکار شدن نجات دهند.

این بازی با روشی یکسان در 5 دور صورت می‌گیرد. پس در هر صورت برنده بازی کسی است که بیشترین گوسفند را در هر دور جمع کند. پیروزی در این بازی نیازمند داشتن حافظه‌ای قوی است.

 

بازی فکری هوپا مدل شاهراه

بازی فکری هوپا مدل شاهراه؛ بازی‌های رومیزی هوپا جز محبوب‌ترین سرگرمی‌‍‌ها در دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی هستند. یکی از بازی‌های فکری این برند که در دسته بردگیم‌ها قرار دارد، بازی شاهراه است. بازی شاهراه هوپا مناسب نوجوانان و بزرگسالان است. تعداد بازیکنان آن چهار الی پنج نفر است. یکی از مزایای منحصر به فرد این بازی، قوانین و مقررات بسیار ساده آن است که یادگیری و به خاطر سپردن آنها بسیار آسان می‌باشد. سبک بازی فکری است. و موضوع اصلی آن درباره بازسازی ناوگان اتوبوس‌رانی خاورمیانه است. این بازی با رنگ‌ها و طراحی زیبا سرگرمی‌ای لذت بخش برای خانواده‌ها خواهد بود.

بازی فکری هوپا مدل شاهراه دارای قوانین ساده و جذاب است

بازی شاهراه هوپا یک بازی استراتژیک است که شما باید اقدام به بازسازی و نوسازی جاده‌ها و شهرها از طریق ناوگان حمل‌ونقل خود کنید. در روزگار بعد از جنگ و آشوب، شهرهای ایران و کشورهای اطراف آن دچار آسیب‌های شدیدی شده‌اند و بازیکنان که در نقش صاحب گاراژهای اتوبوس هستند باید به کمک اتوبوس‌های خود، به بازسازی راه‌های ارتباطی شهرها اقدام نمایند.

هر یک از مسیرهای ارتباطی دارای رنگ خاص خود هستند و بازیکنان باید کارت‌های همرنگ را مطابق با شهرهایی که قرار است به هم متصل شوند جمع کنند و شهرها را به هم متصل و امتیاز کسب کنند. تعداد بازیکنان این بازی در بهترین حالت 3 نفر یا 5 نفر است و مدت‌زمان لازم برای بازی نیز بین نیم ساعت تا یک ساعت است.

همان گونه که اشاره کردیم این بازی همانند بازی شاهراه، یک بازی خانوادگی است و با تصاویری فریبنده قدیمی خود، یادآور خاطرات نوستالژیک والدین است. این بازی خانواده‌ها را به‌دور هم جمع و آنها را برای چندین ساعت سرگرم می‌کند

 

بازی فکری هوپا مدل استوژیت

بازی فکری هوپا مدل استوژیت؛ بازی فکری، آموزشی و سرگرمی استوژیت یک بازی کارتی با سبک معمایی و مهیج است که تعداد بازیکنان آن می‌تواند بین دو تا هشت نفر باشد. در بازی ترکیبی استوژیت باید از خلاقیت و استعداد ذهن‌خوانی خود استفاده کنید تا به کمک قدرت رؤیاپردازی و تخیل خود بهترین داستان‌ها را هنگام برخورد با کارت‌های این بازی بسرایید. اگر به دنبال بردگیم مفید و تأثیرگذار بر قدرت تخیل و خیال‌پردازی هستید، پیشنهاد ما به شما بردگیم کارتی استوژیت است.

 بازی فکری هوپا مدل استوژیت مناسب افرادی است قوه تخیل قوی دارند

بازی فکری تخیلی به فرزندان شما کمک می‌کند تا بتوانند مهارت‌های اجتماعی و زبانی خود را با حضور در جمع و صحبت با دیگر بازیکنان، ارتقا دهند. این نوع بازی‌ها به توسعه فرایندهای حل مساله و خودمدیریتی در کودکان و نوجوانان منجر خواهد شد. با خرید بازی فکری استوژیت هوپا در رشد مهارت‌هایی مثل تفکر انتقادی، توسعه دایره لغات و قدرت تفکر فرزندان خود اثرات مثبتی خواهید گذاشت.

این بازی برای هشت ساله‌ها تا هشتاد ساله‌هاست. مدت‌زمان بازی حدوداً سی دقیقه است. قسمت اصلی پکیج بردگیم استوژیت حاوی کارت‌هایی بسیار زیبا و رؤیایی است که هر یک از بازیکنان با مواجهه با هر کارت باید داستانی خلق کنند. از دیگر اجزا پکیج می‌توان به صفحه امتیازات، کارت‌های رأی‌گیری و مهره‌های بازی اشاره کرد.

پایه و اساس اصلی بازی فکری استوژیت بر پایه قدرت تخیل و داستان‌سرایی است. پیروزی در این بازی مستلزم استفاده از مهارت‌هایی مثل تخیل، خواندن ذهن، تجربه و تحت‌تأثیر قراردادن دیگران است.

 

 

بازی کارتی شش قلو 6nimmt سرزمین ذهن زیبا

بازی کارتی شش قلو 6nimmt سرزمین ذهن زیبا؛ هماهنگی دست و چشم در حین بازی کردن با بازی‌های فکری کارتی یکی از مزایای ستودنی این بازی‌هاست. بررسی کارت‌ها، نگه داشتن آنها در یک دست و استفاده از دست دیگر برای گذاشتن آن‌ها به افراد کمک می‌کند تا این مهارت را در خود بهبود بخشند. همچنین به مهارت‌های دیگر نیز کمک می‌کند، مانند تسریع رفلکس‌ها و بهبود مهارت‌های حرکتی ظریف.

فقط یک بازی گروهی است که می‌تواند به تقویت روحیه و بهبود سلامتی ما در پایان یک روز سخت کمک کند. زیرا یک راه عالی برای رها کردن و کاهش استرس است. بازی فکری شیش قلو یکی از بهترین بازی‌های کارتی شناخته شده در سطح جهان است.

بازی کارتی شش قلو 6nimmt  یک بازی گروهی جذاب است

بازی کارتی شیش قلو 6nimmt یکی دیگر از بازی‌های مشهور تولید شده توسط شرکت آمیگو آلمان است.این بازی موفق به دریافت جوایز مختلف جهانی شده است.بازی کارتی شش قلو توسط برند سرزمین ذهن زیبا به ایرانی ترجمه و تولید شده است. سرزمین ذهن زیبا نماینده اصلی محصولات شرکت آمیگو آلمان است. شیش قلو یک بازی کارتی دو الی ده نفره است و مناسب برای کودکان در رده سنی بالای 8 سال، بزرگسالان و نوجوانان است.

نسخه فارسی بازی آمیگو مدل 6nimmt بسیار جذاب و باکیفیت است. موضوع بازی بدین شکل است که گله‌ای از گاوها که مبتلا به بیماری جنون گاوی هستند وارد شهر شده‌اند و بازیکنان به عنوان اعضای اتحادیه گاوداران باید مانع از انتشار این بیماری در سطح شهر شوید. بازی متشکل از 104 است که از اعداد یک تا صد و چهار شماره گذاری شده‌اند. در این بازی امتیاز مثبت نداریم. فقط امتیاز منفی است.

روی هر کارت نماد سرهای گاو است که در واقع بیانگر امتیازهای منفی کارتهاست. بدترین کارت؛ کارت شماره 55 است. بازیکنان باید سعی کنند تا جای ممکن کارتهای امتیاز منفی را در دست نگه ندارند.

 

بازی کارتی غرب وحشی Bnag سرزمین ذهن زیبا

بازی کارتی غرب وحشی Bnag سرزمین ذهن زیبا؛ در زندگی ما که پر از اتفاقات غیرمنتظره، پیشامدهای خوب و بد است، بازی‌های گروهی کارتی و تخته‌ای بیش از یک سرگرمی صرف به حساب می‌آیند. آنها ابزاری برای برقراری ارتباط، کلاس آموزشی برای درس استراتژی، و لحظاتی ناب برای خنده و شادی هستند.

از شدت بازی رقابتی گرفته تا گرمای بازی‌های مشارکتی، این بازی‌ها راه‌های متنوعی را برای تقویت دوستی‌ها و غنی‌سازی زندگی اجتماعی ارائه می‌دهند. اگر به دنبال داشتن یک سبک زندگی سالم و شاد هستید، بخشی از اوقات فراغت خود را به سرگرم شدن با این بازی‌ها اختصاص دهید. بازی فکری غرب وحشی از آن دسته بازی‌هایی است که هیچ وقت از آن سیر نخواهید شد.

تعداد بازیکنان در بازی کارتی غرب وحشی Bnag بین 4 تا 7 نفر متغیر است

بازی فکری غرب وحشی bang یکی دیگر از بازی‌های مشهور در سطح جهان است که نسخه ایرانی آن توسط گروه تولیدی سرزمین ذهن زیبا تولید شده است. این بازی مخصوص کودکان بالای 8 سال، نوجوانان و بزرگسالان است که به صورت گروه‌های 4 الی 7 نفره قابل اجراست.

اگر طرفدار بازی‌های بزن و بکش با تم وسترن اسپاگتی هستید، بازی غرب وحشی سرزمین ذهن زیبا مختص شماست! یک نکته جالب این است که این بازی توسط بیش از یک میلیون کابوی در سطح دنیا تایید شده است.

موضوع بازی بدین شکل است که یک سری یاغی قصد شکار کلانتر را دارند. کلانتر و معاون‌هایش نیز قصد زدن یاغی‌ها را دارند. در این میان هم یک سری خائن به دنبال خرابکاری هستند. بازی کارتی غرب وحشی Bnag شبیه بازی مافیا، یعنی سبک نقش مخفی است. در این بازی هر بازیکن با توجه به نقشی که به او داده می‌شود باید عمل کند. کلانتر و معاونین باید یاغیان را از بین ببرند. یاغی‌ها باید کلانتر را از بین ببرند. خائنین نیز که تنها بازمانده هستند باید همه را از بین ببرند.

 

 

بازی فکری هوپا مدل نیکیماک

بازی فکری هوپا مدل نیکیماک؛ اگر به دنبال بازی فکری و معمایی جذاب و مهیج برای فرزندان خود هستید، پیشنهاد ما به شما انتخاب بازی فکری نیکیماک است. این بازی در دسته بازی‌های کارتی است که مخاطب آن کودکان، نوجوانان و بزرگسالان هستند. به عبارتی مخاطب آن از 5 به بالا است. مدت‌زمان لازم برای این بازی 10 الی 20 دقیقه است و تعداد بازیکنان آن نیز بین 2 الی 6 نفر می‌باشد. موضوع بازی فکر هوپا مدل نیکیماک بسیار مهیج و در مورد خرابکاری‌های یک سری حشره در سیاره حشرات است. مهارت‌های لازم در این بازی ذهن‌خوانی و ریسک‌پذیری است.

بازی‌های فکری، آموزشی و سرگرمی معمولاً به افراد به‌خصوص کودکان و نوجوانان درس‌ها و پیام‌هایی درباره زندگی منتقل می‌کنند. درس‌ اول اینکه شانس شما ممکن است در یک ثانیه تغییر کند بهتر یا بدتر. علاوه بر اینکه به فرزندان شما یادآور می‌شوند که هیچ‌چیز تضمین شده و پایدار نیست، این بازی‌ها راه خوبی برای آموزش فرزندان شما به همکاری و حضور در کارگروهی هستند، کاری که کودکان در تمام مراحل زندگی باید در آن مهارت داشته باشند.

عامل شانس در بازی فکری هوپا مدل نیکیماک مهم است

آموزش بازی نیکیماک به فرزندان شما بسیار راحت است. این بازی دارای قوانین آسان است که به‌راحتی می‌توان آنها را یاد گرفت و به‌خاطر سپرد. موضوع این بازی در مورد سیاره‌ای است که توسط حشرات خرابکار به هرج‌ومرج کشیده شده است و بازیکنان باید به‌عنوان فرمانده سیاره مذکور باید اقدام به شناسایی نیروهای مثبت خود کنند تا در برابر حشرات مقابله شود. به کمک ذهن‌خوانی و قدرت حافظه باید خرابکاران را شناسایی کرد و بهترین کارت‌ها (حشرات مفید) برای مقابله با حشرات موذی را جمع کرد.

در ابتدا کارت‌های محدودی در اختیار بازیکنان قرار داده می‌شود و بازیکنان نیز اطلاعات ناچیزی درباره کارت‌های مخفی دارند. بازیکنان باید تلاش کنند تا کارت‌هایی با کمترین امتیاز را گردآوری کنند. همچنین به کمک بعضی از این کارت‌ها می‌توان حریف‌های خود را به دردسر انداخت. در طی بازی باید کارت‌های خود را با کارت‌هایی که کمترین شماره را دارند عوض کرد و بازیکنی که مجموع شماره کارت‌هایش از بقیه کمتر است، با فریادزدن کلمه نیکیماک برنده بازی خواهد شد.

 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)