معرفی انواع اسباب بازی های نایاب و کلکسیونی

معرفی انواع اسباب بازی های نایاب و کلکسیونی
بعضی اسباب بازی ها بواسطه کمیاب بودن و کیفیت بالا و طراحی خاص، جزو اسباب بازی های کلکسیونی محسوب می شوند. علاوه بر کودکان، بزرگسالان نیز به اسباب بازی های کلکسیونی علاقه دارند

اسباب بازی های نایاب و کلکسیونی

خرید و استفاده از اسباب بازی ها همیشه جنبه سرگرمی دارد. اما گاهی برخی از اسباب بازی ها، ارزشمند تر از دیگر مدل ها هستند. این بالا رفتن ارزش می تواند دلایل های مختلفی داشته باشد، که از جمله آن ها می توان به کمیاب بودن و یا کیفیت بالای اسباب بازی اشاره کرد. گاهی نیز قدیمی بودن اسباب بازی ها، باعث بالا رفتن ارزش آن ها می شود. از جمله اسباب بازی های کلکسیونی می توان به ماشین های فلزی، ماکت ها، تفنگ ها و اسباب بازی های قدیمی اشاره رکد.

در این مقاله از کودک پلاس قصد داریم تا برخی از این اسباب بازی های کلکسیونی را به شما معرفی کنیم. این مدل های می توانند علاوه بر کودکان و نوجوانان، برای بزرگسالان نیز جذاب باشند. پدر و مادر هایی که علاقه به جمع آوری کلکسیون داشته، و با قصد دارند تا خاطرات خود را زنده کنند، می توانند اسباب بازی های این لیست را خریداری کنند.

 

آتاری قدیمی

یکی از خاطره انگیز ترین اسباب بازی هایی که، در بین نسل های مختلف محبوبیت ویژه ای داشت، آتاری بود. آتاری درواقع یک کامپیوتر کوچک است، که توانایی اجرای بازی های ساده را دارد. آتاری ها همیشه شامل بازی هایی بودند که در عین سادگی، می توانستند برای ساعت ها شما و یا فرزندتان را سرگرم کنند.

اتاری یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین اسباب بازی های زمان قبل

این اسباب بازی به وسیله باتری های قلمی تغذیه می شوند، و بسیار سبک و خوش دست هستند. علی رغم قدیمی بودن، این اسباب بازی هنوز می تواند برای کودکان و نوجوانان نسل جدید، جذاب بوده و حس کنجکاوی آن ها را تحریک کند.

 

ماکت های فلزی ماشین های اسباب بازی

یکی دیگر از اسباب بازی هایی که معمولا جایگاه ویژه ای در بین کلکسیون های مختلف دارد، ماکت های فلزی ماشین ها هستند. یکی از اصلی ترین فاکتور ها برای با ارزش شدن ماشین های ماکتی، شباهت آن ها به مدل اصلی و جزئیات به کار رفته در ساخت آن ها است. از جمله این محصولات می توانیم ماکت فلزی ماشین فورد موستانگ مک وان مدل 31453 را به شما معرفی کنیم.

ماکت ماشین فلزی فورد دارای بدنه زیبا و مقاوم است

این اسباب بازی پسرانه محصولی از برند مایستو می باشد، و 18 برابر از نمونه واقعی خود کوچک تر است. این محصول در 2 رنگ بندی مختلف عرضه می شود، که می توانید با توجه به سلیقه خود و یا فرزندتان، یک مورد را سفارش دهید.

برای مشاهده انواع ماکت ماشین های فلزی موجود در فروشگاه کودک پلاس اینجا کلیک کنید

لیزر

یکی دیگر از نوستالوژیک ترین اسباب بازی ها، لیزر های کوچک هستند. لیزر ها در بین نسل های مختلف محبوب بوده اند، و هنوز نیز در بین اسباب بازی های مورد استفاده پسر بچه ها دیده می شوند. لیزر ها دارای سری های مختلفی هستند، که می توانند نور خروجی را به شکل های مختلف به نمایش بگذارند. البته باید در نظر داشته باشید که نور این لیزر ها به دلیل آسیب های احتمالی، نباید به چشم انسان و یا حیوانات تابیده شود.

 

تفنگ های فلزی

از جمله جذاب ترین اسباب بازی ها برای قرار دادن در کلکسیون های مختلف، می توان به تفنگ های فلزی اشاره کرد. این محصولات نیز علاوه بر کودکان و نوجوانان، مورد توجه بزرگسالان نیز قرار می گیرند.

تفنگ فلزی دارای ظاهری بسیار واقعی است

کلت ساچمه ای فلزی مدل air soft gun c20 یکی از مدل های موجود در کودک پلاس می باشد، که گزینه بسیار خوبی برای علاقه مندان به جمع آوری کلکسیون ها است. این محصول با بدنه فلزی و ظاهر بسیار جذاب خود، می تواند برای افراد علاقه مند، بسیار سرگرم کننده و دوست داشتنی باشد.

برای مشاهده و خرید انواع تفنگ و کلت فازی اسباب بازی موجود در فروشگاه کودک پلاس کلیک کنید 

بازی چسبونک

اسباب بازی چسبونک از جمله قدیمی ترین محصولات است. این محصول در عین سادگی می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. این بازی شامل یک صفحه گرد پلاستیکی است که به دست شما بسته می شود. علاوه بر آن، یک توپ نیز در بازی چسبونک قرار دارد، که از تعداد زیادی سری های چسبونکی تشکیل شده است.

اسباب بازی چسبونک باعث تحرک بیشتر افراد می گردد

این توپ توانایی چسبیدن به صفحه ی در دست شما را دارد. این بازی به دلیل تحرک جسمی بالایی که می تواند داشته باشد، تاثیر بسیار مثبتی بر سلامت جسمی فرد خواهد داشت.

 

فکر و بکر

این اسباب بازی نیز در بین نسل های مختلف، طرفداران خاص خود را دارد. فکر و بکر که یک اسباب بازی فکری می باشد، به شما این امکان را می دهد تا به صورت 2 نفره به بازی بپردازید.

بازی فکر و بکر برای تقویت مهارت استدلال منطقی مناسب می باشد

بازی با این محصول می تواند علاوه بر سرگرم کردن فرد، باعث تقویت تمرکز و همچنین افزایش توانایی حل مسئله نیز شود. فکر بکر می تواند از سنین پایین مورد استفاده کودکان قرار گرفته، و تاثیر بسیار زیادی بر رشد ذهنی آن ها داشته باشد.

 

کارت بازی

یکی از اصلی ترین نقاط مشترک در بین نسل های مختلف، کارت بازی است. این بازی شامل تعداد زیادی کارت از بازیکن های فوتبال، ماشین و یا شخصیت های فانتزی می باشد. هر کدام از کارت ها قدرت متفاوتی دارند، و از این رو رقابت برای تصاحب کارت های طرف مقابل شکل می گیرد.

 

فیگور و اکشن فیگور

اکشن فیگور ها در سال های اخیر بسیار مطرح و پر طرفدار شده اند. اکشن فیگور در واقع یک مدل کوچک، از یک شخصیت ابر قهرمانی و یا سلبریتی است. این محصولات معمولا در بین علاقه مندان به سری فیلم های ابرقهرمانی، و یا بازی های کامپیوتری بسیار محبوب هستند. از جمله جذاب ترین فیگور هایی که در کودک پلاس عرضه می شوند، می توان به مجموعه فیگور انتقام جویان LX7088 اشاره کرد.

فیگور اکشن ها دارای ماندگاری بالایی هستند

در این مجموعه فیگور های فانتزی از شخصیت های دنیای مارول قرار دارد. از جمله این شخصیت ها می توان به کاپیتان آمریکا، مرد عنکبوتی، هالک، آیرون من و ثور اشاره کرد. این اکشن فیگور ها با استفاده از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده اند، و دوام بسیار بالایی در برابر ضربات احتمالی خواهند داشت.

جهت مشاهده فیگور و اکشن فیگور انواع حیوانات و شخصیت ها کلیک کنید 

 

تیله های رنگی

اگر قرار بر تهیه یک لیست از اسباب بازی های کلکسیونی و خاطره انگیز باشد، قطعا باید جایگاهی را برای تیله های رنگی در نظر گرفت. تیله های رنگی از جنس شیشه ساخته می شوند، و می توانند به روش های مختلفی شما را سرگرم کنند.

تیله ای رنگی؛ از جنس شیشه ساخته می شدند

شاید این اسباب بازی در بین نسل های جدید چندان علاقه مندی نداشته باشد، اما بدون شک یکی از محبوب ترین محصولات در بین بزرگسالان است.

 

دوربین های سه بعدی

دوربین های سه بعدی نیز از آن دسته اسباب بازی هایی هستند، که در بین نسل های جدید چندان شناخته شده نیستند. این دوربین های اسباب بازی به واسطه اسلاید هایی که درون آن ها قرار می گیرند، توانایی نمایش تصاویر مختلفی را دارند. برای راه اندازی این اسباب بازی نیازی به باتری نخواهید داشت. اگر شما از علاقه مندان به جمع آوری کلکسیون های اسباب بازی هستید، قطعا به دوربین های سه بعدی نیاز خواهید داشت.

اسباب بازی های کلکیسیونی به چه اسباب بازی هایی گفته می شود؟

اسباب بازی هایی که نسبت به بقیه اسباب بازی ها ارزش بیشتری دارند را اسباب بازی های کلکسیونی می گویند. قدیمی بودن، کمیاب بودن و کیفیت بالای اسباب بازی باعث می شود که جز اسباب بازی های کلکسیونی به حساب بیایند

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)