معرفی انواع هواپیما های کنترلی اسباب بازی

معرفی انواع هواپیما های کنترلی اسباب بازی
اسباب بازیهای پروازی همیشه در میان کودکان ،نوجوانان و بزرگسلان محبوب بوده اند ، از میان اسباب بازی های پروازی ، هواپیما ها همیشه جایگاه ویژه ای داشته اند

امروزه اسباب بازی های پروازی بخش مهمی از سبد اسباب بازی کودکان و نوجوانان را شامل می شود. مثلا انواع هواپیما اسباب بازی در بیشتر مواقع کنترلی بوده و همین امر باعث هیجان بیشتر این اسباب بازی های شده است. انواع هواپیما کنترلی، هلیکوپتر، جت و کوادکوپتر جز اسباب بازیهای پروازی به شمار می آیند. این اسباب بازی ها که معمولا برگرفته از مدل های واقعی هستند توانسته اند توجه بسیاری از کودکان و نوجوانان را به جود جلب کنند. بزرگسالان نیز از این امر مستثنی نیستند و بسیاری برای سرگرمی و برای تکمیل کلکسیون خود از آنها بهره می برند. پس اگر شما نیز شیفته این اسباب بازی ها هستید، این مقاله برای شماست. زیرا قرار است درباره انواع هواپیما کنترلی اسباب بازی صحبت کنیم. در پایان نیز به معرفی تعدادی از پرفروش ترین هواپیما های کنترلی موجود در فروشگاه کودک پلاس( koodak plus) خواهیم پرداخت.

هواپیما اسباب بازی

انواع هواپیما اسباب بازی می‌ توانند نقش مهمی در تقویت مهارت‌ های مختلف کودکان ایفا کنند.

هواپیما اسباب بازی، مخصوصا انواع هواپیما کنترلی، در بین تمام سنین محبوب است
هواپیما اسباب بازی، مخصوصا انواع هواپیما کنترلی، در بین تمام سنین محبوب است

این اسباب‌ بازی‌ ها نه تنها سرگرم‌ کننده هستند، بلکه به توسعه مهارت‌ های شناختی، حرکتی و اجتماعی کودکان نیز کمک می‌ کنند.

  • توسعه مهارت‌ های شناختی: بازی با هواپیماهای اسباب‌ بازی می‌ تواند تخیل و خلاقیت کودکان را تحریک کند. کودکان می‌ توانند داستان‌ های مختلفی را با هواپیماهای خود بسازند و این به تقویت توانایی‌ های داستان‌ سرایی و تفکر خلاق آن‌ها کمک می‌ کند.
  • تقویت مهارت‌ های حرکتی: کنترل و هدایت هواپیماهای اسباب‌ بازی نیازمند هماهنگی بین چشم و دست است. این فعالیت‌ ها می‌ توانند مهارت‌ های حرکتی ظریف کودکان را بهبود بخشند و به آنها کمک کنند تا دقت و تمرکز خود را افزایش دهند.
  • توسعه مهارت‌ های اجتماعی: بازی با انواع هواپیما اسباب بازی می‌ تواند فرصتی برای تعامل با دیگران فراهم کند. کودکان می‌ توانند با دوستان یا اعضای خانواده خود بازی کنند و این به تقویت مهارت‌ های ارتباطی و همکاری آنها کمک می‌ کند.

هواپیما مسافربری کنترلی پروازی مدل A170

هواپیما مسافربری کنترلی پروازی مدل A170؛ اسباب بازی های پروازی از دیرباز تا کنون یکی از محبوب ترین سرگرمی های سنین مختلف بوده اند. در این بین هلیکوپتر و هواپیما اسباب بازی که بر اساس مدل های واقعی ساخته می شوند، سهم زیادی را به خود اختصاص داده اند. هواپیما مسافربری کنترلی مدل A170؛ برای بعد از 14 سالگی مناسب می باشد.

این هواپیما جذاب یک مدل 4 کاناله است که تجربه فوق العاده را از پرواز برای شما رقم خواهد زد. همچنین بر روی ریموت کنترل این هواپیما، یک مانیتور کوچک قرار دارد که وضعیت هواپیما را به شما گزارش می دهد.

هواپیما مسافربری کنترلی پروازی مدل A170 با ریموت 4 کاناله

این محصول دارای یک باتری قابل شارژ با ظرفیت 9500 میلی آمپر می باشد. برد مفید این هواپیما شارژی جذاب بر اساس اطلاعات تولید کننده، بیشتر از 200 متر است که باعث راحتی شما در کار با آن می شود.

این هواپیما اسباب بازی از مواد با کیفیتی ساخته شده است. به طوری که دوام و طول عمر فوق العاده ای را ایجاد کرده اند. اگر کودک شما به اسباب بازی های پروازی علاقه دارد، این محصول می تواند یک هدیه فوق العاده و به یادماندنی برای او باشد.

هواپیمای کنترلی عمود پرواز مدل LH-X66

هواپیمای کنترلی عمود پرواز مدل LH-X66؛ پرنده ای جذاب و زیبا است که با ظاهری خشن و جنگنده گزینه ای مناسب و هیجان انگیز برای بازی و سرگرمی کودکان می باشد.

هواپیما شارژی مورد نظر با بدنه ای مقاوم و نشکن تولید و به بازار عرضه شده است. هواپیمای کنترلی عمود پرواز LH-X66با دستگاه کنترل از راه دور و به آسانی هدایت می شود.

هواپیمای کنترلی عمود پرواز مدل LH-X66  با بدنه منعطف

به این ترتیب این هواپیما با ظاهری شبیه جت جنگنده می تواند به عنوان جذاب ترین و به یاد ماندنی ترین هدیه برای کودکان و نوجوانان محسوب شود.

هواپیما کنترلی اسباب بازی مدل RANGER-400

هواپیما کنترلی اسباب بازی مدل RANGER-400؛ اسباب بازی هایی که از روی مدل های واقعی ساخته می شوند، همیشه جز محبوب ترین محصولات هستند. یکی از جذاب ترین وسایل نقلیه برای کودکان هواپیما است. هواپیما کنترلی مدل RANGER-400؛ شامل 2 مدل هواپیما است و برای بعد از 14 سالگی مناسب می باشد. اگر از علاقه مندان به پرواز هستید، انتخاب این هواپیما اسباب بازی می تواند یک گزینه فوق العاده باشد.

هواپیما کنترلی اسباب بازی مدل RANGER-400 دارای دو نمونه هواپیما

این هواپیما کنترلی اسباب بازی می تواند برای ساعت ها شما را سرگرم نگه دارد، و باعث افزایش دقت و تمرکز شما شود.

 

هواپیما کنترلی اسباب بازی طرح F22 مدل HW32

هواپیما کنترلی طرح F22 مدل HW32؛ برای سنین بالاتر از 14 سالگی مناسب می باشد. ریموت این هواپیما شارژی به وسیله 3 عدد باتری قلمی تغذیه می شود.

هواپیما کنترلی طرح F22 مدل HW32 ساخته شده از جنس Epp

این هواپیما کنترلی جنگی دوست داشتنی بر اساس جنگنده اف 22 طراحی شده است. پس بدنه آن از جنس EPP بادوام می باشد. لازم به ذکر است که این هواپیمای کنترلی طرح f22 قابلیت پرواز دارد و برد مفید ریموت کنترل آن حدود 100 متر است.

برای سفارش و خرید انواع دیگر هواپیما کنترلی جنگی، با کارشناسان فروش وب سایت کودک پلاس در تماس باشید.

هواپیما کنترلی پروازی نشکن طرح (جنگ جهانی دوم) مدل 250

هواپیما کنترلی پروازی نشکن طرح (جنگ جهانی دوم) مدل 250؛ برای بعد از 14 سالگی مناسب است. هواپیمای کنترلی پروازی نشکن شامل 2 مدل هواپیمای جنگی می باشد.

هواپیما کنترلی پروازی نشکن با طراحی هواپیمای جنگی کلاسیک

این هواپیما اسباب بازی یک سیستم کنترل 4 کاناله دارد و بسیار با دوام است. افزایش تمرکز، تقویت انگشتان و همچنین تحریک قوه تخیل از جمله ویژگی های این هواپیما کنترلی جنگی می باشد.

نتیجه گیری

در این مقاله درباره انواع هواپیما اسباب بازی صحبت کردیم. سپس محبوب ترین نمونه های هواپیما کنترلی را معرفی کردیم. در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت و خرید انواع هواپیما کنترلی اسباب بازی، هستید، با مشاوران بخش فروش وب سایت کودک پلاس در تماس باشید.

سوالات متداول پیرامون خرید هواپیمای کنترلی:

هواپیما مسافربری کنترلی پروازی مدل A170 مناسب چه سنی است؟
بالای 14 سال
100 متر
هواپیمای کنترلی پروازی نشکن شامل 2 مدل هواپیمای جنگی می باشد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)