معرفی روبیک های حرفه ای مگنتی و آهنربایی

معرفی روبیک های حرفه ای مگنتی و آهنربایی
روبیک های حرفه ای روبیک هایی هستند که در مسابقات قهرمانی مورد استفاده قرار می گیرند و به خاطر حساسیت مسابقات معمولا از روبیک های مگنتی و آهنربایی استفاده می شود. روبیک های مگنتی و آهنربایی روان تر و سرعتی تر از روبیک های ساده هستند.

از سال 1947 که مکعب روبیک توسط ارنو روبیک اختراع شد تا همین امروز روبیک ها تغییرات زیادی داشته است. روبیک ها در طول زمان از سادگی به سمت پیچیده تر شده و حرفه ای تر بودن تغییر مسیر داده است. در مسیر تغییر روبیک، شاهد بهبود کیفیت جنس روبیک ها نیزهستیم.

روبیک ها از آنجایی که در سطوح مختلف از ساده تا پیچیده تولید و عرضه می شوند طیف زیادی از سنین را شامل می شود به گونه ای که از کودکان تا بزرگسلان علاقه مند به بازی با روبیک هستند. روبیک ها جزو بازی های فکری نیز محسوب می شوند و به خوبی می تواند ذهن را به چالش بکشد و از این رو باعث تقویت هوش و ذهن مخاطب می شود و در بلند مدت تمرکز را افزایش می دهد.

روبیک های حرفه ای معمولا به روبیک هایی گفته می شود که در مسابقات قهرمانی مورد استفاده قرار می گیرد، به همین خاطر با توجه به حساسیت زیاد مسابقات جهانی و قهرمانی جنس روبیک را از نوع مگنتی و آهن ربایی در نظر می گیرند. روبیک های حرفه ای مگنتی و آهنربایی به دلیل روان تر بودن با سرعت بیشتری تغییر وجه داده و از رو برای مسابقات جهانی و ملی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

"انواع روبیک و جامع ترین نکات آن" عنوان مقاله ای ست که می تواند شما را در مورد انتخاب روبیک یاری دهد.

روبیک ها موجب تقویت تمرکز می گردند

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد روبیک های حرفه ای می توانید به مقاله " معرفی 10 مدل روبیک حرفه ای موجود در بازار" مراجعه کنید

در این مطلب به معرفی انواع روبیک های حرفه ای مگنتی و آهنربائی خواهیم پرداخت. شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه کودک پلاس به آدرس https://koodakplus.com/ ضمن مشاهده انواع اسباب بازی، از روبیک های موجود در فروشگاه بازدید و در صورت تمایل سفارش خود را ثبت نمائید. همکاران ما در فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس سفارش شما را در اسرع وقت و از طریق پست به دست شما خواهند رسانید.

 

مکعب روبیک 3×3 مگنتی مستر ام برند شنگ شو استیکرلس 3×3×3 Shengshou Mr.M

مکعب روبیک 3×3 مگنتی مستر ام برند شنگ شو استیکرلس 3×3×3 Shengshou Mr.M؛ رنگ ثابت (استیکرلس) است و دارای آهنربا هست. این محصول در دو مدل 1- جعبه فلزی به همراه پایه نگهدارنده، 2- جعبه معمولی (مقوایی) ارایه می شود. فروشگاه اینترنتی کودک پلاس انواع متنوعی از روبیک را ارائه می دهد. این محصولات فکری آموزشی در خلاقیت و رشد ذهنی نقش قابل توجهی دارند.

مکعب روبیک 3×3 مگنتی  با رنگ همیشگی

فضای داخلی روبیک 3 در 3 شنگ شو مستر ام، از پلاستیک و رنگ سفید ساخته شده و فضای بیرونی آن از پلاستیک رنگ ثابت ساخته شده است. سطح رویه خارجی روبیک مگنتی از پلاستیک ناهموار تشکیل شده است که راحت تر کنترل شود و سر نخورد. تجربه ما نشان داده که روبیک مستر ام شنگ شو، مناسب برای افراد متوسط و پیشرفته می باشد. این مکعب روبیک همراه با دفترچه راهنما ارائه می گردد.

روبیک شنگ شو مگنتی، محصولی بسیار با کیفیت و روان است. روبیک های مگنتی به خاطر آهنربایی که در داخل آن ها بکار رفته، خیلی راحت بعد از چرخش سر جای خود قرار می گیرند.

ابعاد روبیک مستر ام استیکرلس 56*56*56 میلیمتر و وزن آن 190 گرم است. این مکعب روبیک ساخت کشور چین است و از پلاستیک مقاوم و مواد نو تشکیل شده است.

 

روبیک مگامینکس برند وای جی یوهو مگنت YJ YuHu M

روبیک مگامینکس برند وای جی یوهو مگنت YJ YuHu M؛ دارای مگنت است و 12 وجهی است. مناسب کیوبرهای نیمه حرفه ای و حرفه ای است. روبیک ها در دو مدل برچسبی و رنگ ثابت (stickerless) تولید می شود. این روبیک هرمی وای جی گوانلانگ، استیکرلس (رنگ ثابت) است و از سری محصولات اقتصادی با کیفیت و روان می باشد. روبیک گوانلانگ هرمی، علاوه بر افزایش اعتماد به نفس و تقویت حرکات ظریف انگشتان دست، توانایی حل مساله را نیز تقویت می کند.

روبیک مگامینکس برند وای جی یوهو مناسب برای حرفه ای ها

روبیک مگامینکس برند وای جی یوهو؛ ساخت کشور چین است و وزن آن حدود 200 گرم است. روبیک مگامینکس از سرگرمی های مورد علاقه بزرگسالان نیز می باشد.

روبیک 3x3 مگنتی برند وای جی یولانگ استیکرلس YJ 3x3 Yulong V2 M

روبیک 3x3 مگنتی برند وای جی یولانگ استیکرلس YJ 3x3 Yulong V2 M؛ ارای آهنربا است و استیکرلس (رنگ ثابت) می باشد. این روبیک مناسب کیوبرهای حرفه ای است.

روبیک یولانگ جزو جدید ترین روبیک های ساخته شده توسط شرکت وای جی می باشد که در همین مدت کم علاقمندان زیادی را به خود جذب کرده است. روبیک های وای جی، در مدل های رنگ ثابت و برچسبی تولید میشوند. این روبیک 3 در 3 رنگ ثابت می باشد. از مزیت های محصولات وای جی می توان به سبکی وزن آنها و همچنین قیمت مناسبشان اشاره کرد که آنها را در زمره روبیک های اقتصادی و مناسب برای کیوبرهای مبتدی و متوسط قرار می دهد.

روبیک 3x3 مگنتی برند وای جی یولانگ با چرخش سریع

روبیک های مگنتی به خاطر آهنربایی که در داخل آن ها بکار رفته، خیلی راحت بعد از چرخش سر جای خود قرار می گیرند.

 

مکعب روبیک وای جی، محصولی فکری آموزشی است که علاوه بر افزایش اعتماد به نفس و خلاقیت، باعث تقویت مهارت حل مساله می گردد. این روبیک مورد علاقه بزرگسالان نیز می باشد.

ابعاد روبیک یولانگ وای جی 5/56*5/56*5/56 میلی متر، ابعاد جعبه آن 62*62*62 میلی متر و وزن آن 103 گرم است. این روبیک وای جی ساخت کشور چین است و از پلاستیک مقاوم و مواد نو تشکیل شده است.

 

روبیک 3x3 مگنتی موفنگ جی برند کای وای استیکرلس MoFangGe 3x3x3 Stickerless

روبیک 3x3 مگنتی موفنگ جی برند کای وای استیکرلس MoFangGe 3x3x3 Stickerless؛ رنگ ثابت (استیکرلس) است و دارای آهنربا است و برای کیوبر های مبتدی و متوسط و نیمه‌حرفه‌ای مناسب می‌باشند. روبیک‌های کای وای، از سری محصولات اقتصادی باکیفیت و روان می‌باشند. این محصولات در بین بزرگسالان نیز محبوبیت خاصی دارند و علاوه بر جنبه سرگرمی در پرورش ذهن و خلاقیت مؤثر هستند.

روبیک 3x3 مگنتی موفنگ جی ساخته شده از پلاستیک مواد نو

مواد بکار رفته در تولید روبیک موفنگ جی، به‌گونه‌ای است که سطح داخلی آن به رنگ سفید، سطح بیرونی آن بدون برچسب (استیکرلس) است. ضمن اینکه سطح بیرونی این روبیک تا حدودی صاف ساخته‌شده تا راحت‌تر در دست قرار بگیرید و از دست لیز نخورد.

روبیک‌های مگنتی موفنگ جی ازجمله محصولاتی است که به‌تازگی تولید می‌شوند و مورد استقبال مصرف‌کننده‌ها قرارگرفته است. در سال‌های پیش فقط مدل‌های کلاسیک دو در دو تا پنج در پنج تولید می‌شد و شناخته‌شده بود ولی امروزه مدل‌های تولیدی روبیک بسیار گسترده است. روبیک موفنگ جی کای وای، باعث افزایش هوش و حافظه می‌گردد. این محصول همراه با دفترچه راهنما عرضه می‌شود.

 

روبیک 5×5 مگنتی برند کای وای ام اس استیکرلس QiYi MS 5×5×5 stickerless

روبیک 5×5 مگنتی برند کای وای ام اس استیکرلس QiYi MS 5×5×5 stickerless؛ مگنتی و رنگ ثابت (استیکرلس) هست. این محصول ازجمله روبیک‌های سبک ‌وزن هست و برای کیوبر های مبتدی و متوسط مناسب است. سطح بیرونی این مکعب روبیک 5 در 5 تا حدودی صاف ساخته‌شده تا راحت‌تر در دست قرار بگیرد و لیز نخورد. روبیک کای وای 5 در 5، باعث افزایش اعتمادبه‌نفس و تقویت حرکات ظریف انگشتان دست می‌شود. علاوه بر این خلاقیت ذهنی و توانایی حل مسئله را تقویت می‌کند.

روبیک 5×5 مگنتی برند کای وای ام اس دارای رنگ ثابت

مواد بکار رفته در تولید این روبیک 5 در 5 به‌گونه‌ای است که سطح بیرونی آن، دارای رنگ‌های نیمه مات برای جلوگیری از ایجاد خط و خش است. این محصول استیکرلس (رنگ ثابت) است و علاوه بر روان بودن،کیفیت مطلوبی نیز دارد.

ابعاد روبیک مگنتی کای ام اس 63×63×63 میلی‌متر و وزن آن 225 گرم است. این مکعب روبیک ساخت کشور چین است و از پلاستیک مقاوم و مواد نو تشکیل‌شده است.

 

روبیک 4×4 مگنتی برند کای وای ام اس استیکرلس QiYi MS 4×4×4 stickerless

روبیک 4×4 مگنتی برند کای وای ام اس استیکرلس QiYi MS 4×4×4 stickerless؛ مگنتی و رنگ ثابت (استیکرلس) هست. این محصول ازجمله روبیک‌های سبک ‌وزن هست و برای کیوبر های مبتدی و متوسط مناسب است. سطح بیرونی این مکعب روبیک 4 در 4 تا حدودی صاف ساخته‌شده تا راحت‌تر در دست قرار بگیرد و لیز نخورد. روبیک کای وای 4 در 4، باعث افزایش اعتمادبه‌نفس و تقویت حرکات ظریف انگشتان دست می‌شود. علاوه بر این خلاقیت ذهنی و توانایی حل مسئله را تقویت می‌کند.

روبیک 4×4 مگنتی برند کای وای ام اس موجب افزایش دقت

مواد بکار رفته در تولید این روبیک 4 در 4 به‌گونه‌ای است که سطح بیرونی آن، دارای رنگ‌های نیمه مات برای جلوگیری از ایجاد خط و خش است. این محصول استیکرلس (رنگ ثابت) است و علاوه بر روان بودن،کیفیت مطلوبی نیز دارد.

ابعاد روبیک مگنتی کای ام اس 62×62×62 میلی‌متر و وزن آن 227 گرم است. این مکعب روبیک ساخت کشور چین است و از پلاستیک مقاوم و مواد نو تشکیل‌شده است.

 

روبیک 5×5 مگنتی مستر ام برند شنگ شو زمینه مشکی 5×5×5 Shengshou Mr.M

روبیک 5×5 مگنتی مستر ام برند شنگ شو زمینه مشکی 5×5×5 Shengshou Mr.M؛ ارخانه برند شنگ شو، یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای ساخت روبیک هست که در چین قرار دارد. یکی از محصولات جدید این شرکت روبیک‌های مگنتی سری مستر ام (Mr.M) هست. روبیک 5 در 5 مگنتی برند شنگ شو مستر ام؛ برچسبی و زمینه مشکی هست و دارای آهنربا می‌باشد. فضای داخلی این روبیک 5 در 5، از پلاستیک و رنگ سفید ساخته‌شده و فضای بیرونی آن از برچسب زمینه مشکی تشکیل شده است. تجربه ما نشان داده که روبیک مستر ام شنگ شو، مناسب برای افراد متوسط و پیشرفته هست. این مکعب روبیک همراه دفترچه راهنما ارائه می‌گردد.

روبیک 5×5 مگنتی مستر ام برند شنگ شو با قابلیت چرخش نرم

روبیک شنگ شو مگنتی، محصولی بسیار باکیفیت و روان است. روبیک‌های مگنتی به خاطر آهنربایی که در داخل آن‌ها بکار رفته، خیلی راحت بعد از چرخش سر جای خود قرار می‌گیرند.

 

 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)